Ohh pooh wat balen zeg!! Dikke knuff en hopelijk is het de volgende gewoon raak!. Tazzie wat vervelend dat je geen fijne vlos hebt gehad. Ik vind je wel enorm sterk hoor hoe je ermee omgaat en evenggoed op ons reageert. Hopelijk kun je na donderdag beginnen met verwerken. Maar wel in je eigen tempo!! Trek je niks aan van anderen. Suusje hoe is het met je zwager? Ik heb geen moeite met zoveel werken anders zou ik het ook zeker niet doen. Het werk is ook een soort uitlaadklep voor mij en ik kan daar mijn energie in kwijt heerlijk! Haha. Van te veel rust word ik vervelend aan het einde van een lange vakantie ben ik echt irritant dan is mijn vriend blij als ik weer ga werken hahaha. Ben benieuwd waar mijn ei blijft volgensmij isse vergeten te springen of zo want heb wel een paar dagen steken links onderin gehad maar das alweer over en mijn temp blijft laag.
He Pooh wat balen! Maar zie het positief, je cyclus is niet heel erg in de war wat je ook wel eens hoort na een miskraam! Dikke knuf! Taz spannend dus donderdag.. Lijkt me niet makkelijk maar dan is het wel achter de rug. Niet over de optie met pillen gehad? Anita ook knuf voor jou op deze moeilijke dag! Je temp blijft mooi hoog.. wanneer ga je testen? Sam spannend een solli gesprek! Ik duim voor je Wanneer ga jij testen? Winnie hoe is het bij jou? Nog 3 dgn Provera te gaan! Heb al best veel bruin bloedverlies sinds vandaag en heb de kuur nog niet eens af! Hoop dus dat na het stoppen van de kuur mn ongi meteen goed doorzet, en niet dat ik net zoals vorige keer pas 8 dgn na het stoppen ongi werd.
Patriesjuh..gefeliciteerd met je mannetje zn verjaardag! Norah..wat leuk dat je al allemaal kleertjes hebt gekregen Ooh..pooh..wat balen nou Kan me voorstellen dat je er door heen zit nu..ik wou het ook zo graag gelijk weer na de miskraam.. sterkte meis! Tazzie... hmm niet zo fijn dat je nou uitgerekend vandaag iemand had die niet zo aardig was...Gelukkig heb je donderdag wel je eigen gyn..voor zover dat gelukkig kan zijn natuurlijk...Het liefst kom je in het ziekenhuis toch om naar een goede echo te kijken..en niet voor dit soort dingen heel veel sterkte alvast!
Sasjuh..ooh dat gaat dus al sneller dan de vorige keer? Nou hopelijk zet het nu door..des te eerder ben je er weer vanaf en kun je aan een volgende ronde beginnen! Ik ga morgenvroeg testen als ik dan niet ongesteld ben... Denk niet dat het raak is..maar toch.. Hip.. wat een vervelende ei heb jij Misschien moet je zelf ff wat op en neer springen? misschien springt ie dan met je mee haha
Nou ja het is te hopen dat mn ongi ook direct door gaat zetten. Vorige keer heb ik ook wel een week bruinverlies gehad ofzo.. Maar toen was het niet veel, nu heb ik echt wel een tampon nodig (helemaal met mn witte werkkleding haha) Spannend morgen dus voor jou, ik ben benieuwd!
Owja Hip wat vaag zeg.. Jij had altijd een mooie korte cyclus dus erg raar dat je ei nu nog niet gesprongen is aan je temp te zien! Jij tempte niet rectaal toch? En zoveel werken.. respect hoor! Ik moet er niet aan denken.. Hoeveel zou je willen werken na een evt zwangerschap? En hoe denken de andere meiden daarover, hoeveel werk je nu en wat zou je willen als je een kindje hebt?
Hoi meiden, Hier even kort een berichtje van mij.. Wil jullie bedanken voor al jullie lieve reacties en jullie medeleven! Dat doet me enorm goed. Verder hier net met afvegen wat bruin slijm (sorry voor de details).. Denk dat het een voorteken is voor een aankomende ongi ..
He bah Anita Das niet de bedoeling he.. Hebben jullie nog iets gedaan vandaag ofzo? Als je het er niet over wilt hebben hoeft het niet hoor.. @ Sasjuh.. ik werk momenteel 28 uur ( ben minder gaan werken, omdat we verhuisd zijn, dus hoef ik minder vaak heen en weer te rijden).. op zich wil ik dit ook wel blijven doen mochten we een kindje krijgen..
Ik werk nu 34 uur verdeelt over 4 dgn (ma, di, don en vrij) Zou het liefst 24 uur gaan werken, 3 dgn dus. Maar geen idee of dat financieel haalbaar is. Mocht ik zwanger zijn kunnen we dat altijd nog bekijken!
nee ik temp niet rectaal maar dat moet opzich niks uitmaken de vorige temprondes waren ook goed dus zou het nu niet weten. heb nog nooit een lange cyclus gehad de langste was 27. weet niet of ik voordat ik deed tempen welles een laat ei heb gehad of mss wel helemaal geen. dacht eem altijd te voelen maar dacht dat ik em nu ook had gevoelt maar schijnbaar niet. ik wacht rustig af. sasjuh hopen dat je ongi nu al doorzet!! en dan op naar de clomid!! ik werk op papier nu 38 uur. maar maak veel overuren. dus gemiddeld 50. ik zou straks wel 3 dagen willen werken denk ik. zo'n 28 uur ongeveer.
Sasjuh, probeer dat ook als positief punt te zien. Maar soms lukt dat ff niet. Hoop voor jou dat je snel ongi wordt en de medicijnen aanslaan Tazzie , fijn dat je zo snel terecht kan vind t wel spannend voor je hoor. Zal veel aan je denken. Wat betreft de gynaecologen ik heb er in die 2 weken 4 gezien en vond er maar 1 echt fijn dus ben blij voor je dat je met zoiets je eigen gyn hebt.
pooh wat balen zeg!! dikke knuffel!! anita ook een dikke knuffel sas hoop dat het doorzet die ongi! hip wat lastig dat ei van je, hoop dat ie snel springt JBG je moet ze ook gewoon plaatsen hoor, ik kijk er wel snel langsheen. Komt wel weer goed wat bertreft die vrouw vanmorgen tja ze was wel aardig, maar t was allemaal zo gehaast. en iets snel bij mij naar binnen brengen kan niet echt, dan ga ik enorm spannen en doet het dus pijn. Vanmorgen dus ook een beetje Heb t niet meer over die pillen gehad inderdaad, maar heb er dus wel 2 meegekregen. die moet ik 5 uur voor de ingreep inbrengen (wel de cytotec pillen inderdaad) zodat de baarmoedermond wat open gaat staan. Wat betreft mn eigen gyn dat vind ik zeker wel fijn. Hij heeft me 3x behandeld voor een bartholinische cyste, waarvan 2 x geopereerd en dat heeft hij aardig fijn gedaan. (voor zover een operatie fijn kan gaan he haha) was er ook wel blij om, want mijn eigen verloskundige wist niet zeker of hij ook dit soort dingen deed, omdat er meerdere gyns zijn. mijn gyn istrouwens ook bi jde operatie van mn oma geweest om de gyn van mn oma te assisteren met die enorme cyste/bal uit der buik te halen.
ff snel kort reactie op wat ik nog weet. @tazz vervelend dat je je eigen gyn niet had. wel fijn dat er nu verder stappen genomen worden of niet? @anita, pooh knuff @sasjuh ik hoop dat het snel doorzet. kun je ook weer verder! @samantha ben erg benieuwd of je morgen een positieve test hebt. heb je verder nog wat kwaaltjes gekregen? hier nog steeds gevoelige borsten en soms ongesteld gevoel. nog steeds aan het wachten dus
Meiden wat een hoop baal nieuws zeg. @Tazzie, respect! @Pooh, Zo balen! Bleh!!!! @Anita, ook balen waarschijnlijk, maar ik had ook bruinverlies he. @Hip, pasen is geweest hoor, kom eens even door met dat ei. @Sasjuh, lekker aan de pillen en hoop dat het bij jou nou eens flink en vooral snel doorzet. 1,2, hup en door. @samantha, maak jij ons dan blij?
Even snel wat reacties want anders loop ik straks echt achter, hihi.. JBG, wat mooi dat alles goed was! En die echo's zijn echt geweldig! Hip wat vervelend dat je vader zo aansukkelt en steeds weer wat achteruit gaat! *knuf* Pooh, *knuf* kunnen we weer samen plaatsnemen op het baalbankje.. Samantha, hoe is het met jou? Hier is het helaas einde oefening.. Gisteren lekker met de familie bij elkaar gezeten en wat herinneringen opgehaald.. Suusje, heb je nog nieuws/duidelijkheid gekregen over je zwager? Tazzie, fijn dat je een vertrouwd iemand nu hebt dan! Maar hoop echt voor je dat het misschien nog uit zichzelf komt! Mijn gedachte zjn vaak nog steeds bij jou! Norah, wat leuk dat je man met het ledikantje is begonnen! Dan wordt het nu allemaal een stuk echter! Patriejuh, nog gefeliciteerd met je mannetje! Sasjuh, test is helaas niet meer nodig.. Hoop dat je ongi ben jou ook snel doorzet zodat je lekker met een nieuwe begeleide ronde kunt beginnen. Ik ga nu snel weer aan het werk en ga vanavond alles weer evengoed bijlezen. Even checken of ik toevallig niets ben vergeten. Liefs
Anita he wat balen zeg!! Je mag dus bij Pooh aanschuiven op het baalbankje. Samantha hoe is het bij jou??
Goedemorgen dames.. Tsja.. ik heb vanmorgen getest.. 1tje van sensitest ...daar kwam een licht streepje op..dus twijfelde heel erg... daarna nog één van clearblue en daar kwam na een tijdje een plus te staan... Mijn vriend en ik hebben allebei zoiets van..hmm we willen nog niet te blij zijn.. stel je voor dat het weer mis gaat... ik ga van het weekend nog een test doen.. hopelijk geeft die dan gelijk een knaltest aan. Volgens de calculator hier zou ik op zondag mijn innesteling moeten hebben gehad..maar ik dacht echt dat ik hem maandag voelde..dus misschien ben ik gewoon nog een dagje te vroeg.. Pff..voel me heel raar nu..
Sam!! Ik ga je toch heel voorzichtig feliciteren! Meis wat gun ik het je.. Snap dat je nog terughoudend bent, maar een streep komt er niet voor niets! En onthou dat ook na een knaltest het nog mis kan gaan, dus je mag best een beetje blij zijn he