stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Saxia, t gaat best vooruit nog 1 week en 5 dgn dan is de echo.

Rose lekker ontspannen is ook belangrijk.

Samantha, fijn dat ze zo positief op je werk zijn.

Norah, je zou bijna denken dat er 2 inzitten.

Patriesjuh, ik hoop dat je ook af en toe lekker kan genieten en de zorgen even vergeet, veel succes en sterkte.

2. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Goedemorgen!

:D

3. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Goedemiddag inmiddels :D.

Gisteren alle spulletjes uitgezocht die we al hebben en vandaag naar Babydump geweest en weer inspiratie opgedaan en een hoop spulletjes gekocht! Ook het eerste pakje gekocht, leuk!! (of ik moet een nog leukere tegenkomen, maar vooralsnog is het deze :) )... Ga zo even een lijstje maken op de computer van wat we al hebben en nog moeten halen! We hebben ook bij de gamma een heel gaag zilveren rolgordijntje gehaald voor de babykamer, was nu 30% korting dus scheelde mooi 21 euro!

Jullie nog plannen voor het weekend? Wij gaan morgen wat schilderwerk doen in de babykamer!

Fijne zaterdag!

4. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Wat leuk JBG.. voor die 21 euro korting had ik hem ook inderdaad meegenomen :) Is wel handig idd om ff een lijst te maken van wat je wel of niet hebt.. goede tip :D

Wij gaan niet zo veel doen.. maandag begint onze 1e werkdag weer..dus dit weekend nog ff lekker relaxen..

Het is hier maar rustig verder vandaag.. wat doet iedereen??:p

5. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ik doe een beetje het huishouden. Vriendlief is opgehaald voor wat hij denkt dat zijn vrijgezellendag is. Niet dus, hij gaat iemand helpen verhuizen.

JBG wat toevallig. Wij hebben vorige week gordijnen besteld bij de Hema. ze waren weer eens in de aanbieding. Van de week is ook het schilderwerk afgekomen. Morgen naar mijn zus om spullen te shoppen voor de baby. Eens kijken wat wij willen hebben en wat zij in de aanbieding heeft. En zo groeit het inderdaad gestaag zo'n uitzet. Heb ook mijn gewone broeken maar eens uit de kast gedaan. dat zit nu toch echt niet lekker meer. Van de week maar eens shoppen bij de Prenatal.

Ja Pooh voor je het weet ben je al weer 8 weken zwanger. En dan even lekker gluren! Hoe voel je je?

Carly hoe gaat het nu verder? Wanneer moeten jullie weer in actie komen? Jouw NOD komt al weer aardig dichtbij. Hoe voel je je?

Samantha wat fijn dat de nieuwe werkgever gewoon blij voor je kan zijn. Het lijkt mij voor jezelf ook prettiger aanvoelen dat de mensen op je werk het weten.

Rose heerlijk in de ontspanning geschoten. genieten maar. Hoe voel jij je zo richting jouw NOD?

Patriesjuh wat blijft het een gedoe. Het lijkt me wel frustrerend dat je niks kunt doen. Het is gewoon afwachten hoe een en ander zich ontwikkeld. En we duimen allemaal mee dat dit zo lang mogelijk doorgaat. Qua trouwen heb ik alles op de rit staan en nog geen zenuwen hoor. Misschien dat dat nog komt, maar ik kan me er redelijk aan over geven. Hoe sta jij tegenover jullie trouwen en de babies?

Sasjuh ook lekker in de babyspulletjes bezig.

Trouwens vergeet ik jullie al een poosje te melden. Ik kan de baby zo af en toe voelen. Helemaal gezellig.

Nou en verder maar maandag afwachten wat de gyn zegt over bevallen.
    Allemaal een lekker weekend. Ik heb chocolade melk in huis gehaald om op te warmen. Heerlijk die zomer!

6. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Ja ik ben indderdaad wat rustiger, niet echt door de persoon, maar meer om het feit, dat we nu weten waar we aan toe zijn.
    Toen mijn gyn mij vertelde dat ik moest rekenen op een keizersnee bij 32 ben ik heel hard geschrokken......heb het er echt een paar dagen heel moeilijk meegehad.
    Nu zijn er intussen nog 2gynocologen die dat hebben gezegd (en misschien wel eerder dan 32 weken) dus ik heb me daar maar bij neer gelegd.
    Het is zoals het is.
    Ga nu gewoon heel hard hopen dat ik in ieder geval de 30 weken haal, dan ben ik al heel blij.
    Ik bekijk alles stap voor stap en laat het maar gewoon op me afkomen, meer kan ik niet doen.
    Moet voor mezelf en voor me kindjes positief blijven.
    Het is wel heel moeilijk van me zwangerschap te genieten op deze manier...
    Gelukkig kan ik wel genieten van het getrappel (al doet het vaak wel heel veel pijn)

Heb vanmiddag maar vast een paar pakjes in maat 44 gehaald.....zo klein, maar helaas wel nodig.

7. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    @ Saxia, ik ben momenteel wel positief over het trouwen.....denk wel dat dat gewoon door kan gaan.....het is tenslotte al over 2,5 week.
    Er kan ondertussen natuurlijk altijd wat gebeuren, maar zoals het nu gaat (zonder dat het veranderd) moet het gewoon te doen zijn.

8. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfff net een heleboel getypt en opeens alles weg. nu dus maar wat minder uitgebreid

@patriesjuh ik hoop voor jullie dat de bruiloft door kan gaan. 2,5 week moet lukken toch!

@saxia binnenkort kleren kopen en nu lekker aan de chocomelk, wat wil een vrouw nog meer?
    Super leuk dat je de kleine al voelt!
    Ik heb verder nergens last van. Althans probeer niet te veel te letten op kwaaltjes. Vorige keer was het ook niet raak en toen dacht ik heel veel te voelen. Gewoon afwachten was.

@sam nog een hele goedemorgen en alvast een goede avond hihi. Super he dat ze bij de jumbo zo goed reageerde. Lekker genieten meid

Dat was het weer voor vandaag! fijne avond allemaal!

9. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hoi!

Wat een rust hier :)

Carly en Rose jullie al testdrang?
    Anita ik denk zelf niet dat zo'n korte vliegreis echt slechte invloed op het zaad heeft. Hier was vriendlief ziek in de week dat wij 'moesten' klussen, hij had zelfs koorts, en zelfs dat zegt dus niet altijd alles!
    MenP hoe is het op de camping? Vermaken jullie je nog?
    Patriesjuh ik vind het zo spannend voor jullie.. kan me voorstellen dat het moeilijk is om zo van je zwangerschap te genieten.

Ik vind dat genieten ook nog steeds erg moeilijk. Voel me de hele dag zo onzeker omdat ik niets geen kwaaltjes heb, ben niet eens moe ofzo. Hou me maar vast aan de goede echo van 1,5 week geleden maar heb pas echt rust denk ik als de volgende echo ook goed is!

10. Marije007

Marije007 Niet meer actief

Hallo dames!

Pf... Heb weer heel wat bij te lezen!!! Heb een paar daagjes niet meegelezen. Even een beetje afstand van het zwanger worden en lekker wat in huis gerommeld en vooral tv gekeken (de tour!) met mijn borduurwerk erbij... hoofd leegmaken met het verstand op nul zeg maar. Mijn energie begint weer een beetje terug te komen na een week heel rustig aan doen! Wel fijn want maandagochtend vroeg gaan we lekker op vakantie!

@patriesjuh: wat een vervelende berichten!!! Had zo gehoopt dat de second opinon wat anders zou uitwijzen. Heb bewondering voor hoe je er mee om gaat! Ik duim voor jou en de boys dat ze nog lekker een tijdje blijven waar ze zitten en flink groeien zodat je trouwdag door kan gaan en je daar ook volop van kan genieten!

@Anita: ontzettend balen van je ongi!!! Zo'n enorme teleurstelling!

@sasjuh: supermooi kamertje!

@Sam: fijn dat ze zo leuk reageerden bij de Jumbo!

Ehhhh: ik heb net nog veel meer gelezen maar ben de rest vergeten... Sorry!!! Dikke knuffel voor degenen fue hem kunnen gebruiken.

11. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @marije lekker dat je nu toch weer wat rust krijgt. En dan nog lekker op vakantie, geniet ervan!

hier sinds gisteravond wat donderbruin bloed verlies. het is wel heeel weinig maar ook heel vreemd moet pas over anderhalf week ongi geworden. heb ook niet het gevoel dat ik ongi moet worden. Maar goed misschien heb ik het goed fout en gaat het toch doorzetten.

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Marije fijn dat je wat meer rust hebt nu! Waar gaan jullie heen op vakantie?
    Rose heb je je ei gespot of niet? Anders heb je wellicht nu een wat kortere cyclus, zou makkelijk kunnen natuurlijk.

13. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Jbg, lekker baby spul shoppen kan niet wachten tot we mogen.

Saxia, succes morgen en lekker genoten van de chocomelk?

Patriesjuh, fijn dat je wat relaxter bent ga voor je duimen dat ze nog ff blijven zitten.

Hier af en toe nog wel kramp maar gelukkig niet zo sterk. Nu vooral geduld hebben tot de echo

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Wanneer heb je de echo Pooh? En verder al last van kwaaltjes?
    Ik kan ook niet wachten tot onze 2e echo, denk als die goed is ik echt veel geruster ben!

15. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Marije..lekker dat je ff wat rust krijgt.. en al bijna op vakantie! Heerlijk :)

Pooh.. gelukkig worden je krampen wat minder..

Rose.. kan het niet innestelingsbloed zijn?

Bij jullie ook zo vreselijk weer? Hier regent het al sinds gisteravond bijna non stop.. hebben vandaag ook echt nergens zin in..en gaan we ook gewoon lekker niet doen :D

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Samantha hier is het weer al niet beter..
    Zit nog in mn joggingbroek achter de computer en vriendlief zit te Wii'en op de bank en denk niet dat we veel gaan doen vandaag.
    Jullie nog even genieten van de laatste vakantiedag?

17. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Jups..morgen begint onze 1e werkdag weer..dus vandaag nog ff relaxen..wij zitten ook beide nog in onze joggingbroek :D Heerlijk hihi..

18. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Hier ook een saaie dag!
    Heb maar even een foto van mijn buik gemaakt.
    Mijn navel is nog niet zover dat ie eruit plopt. Weet ook niet of dat nog gaat gebeuren. Staat wel een beetje gek zo'n platte voorkant aan een ronde buik hahaha.
    29 weken en 2 dagen:

19. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Carly, bedankt voor je reacties. Hoop ook een beetje dat de test bij mijn vriend opnieuw mag.. En als ik dan zie dat bij jullie de uitslag zo verschillend is heb ik toch wel weer wat hoop..

JBG, jullie zijn dan ook al een heel eind op weg zo te horen. Leuk hoor!

Sam, geniet van je laatste vrije dagje! Voor je het weet ben je alweer 2 weken aan het werk net als ons ;)..

Saxia, goed idee die chocolademelk.. Met slagroom?? Verder veel succes morgen met het gesprek betreffende de bevalling.

Patriesjuh, ik duim met je mee dat je die 2,5 week gewoon gaat halen voor jullie bruiloft!

Marije, alvast een hele fijne vakantie!

Rose, wat vreemd.. Kan het toevallig bij jou ook een innesteling zijn? Bij mij is bruinverlies al een paar keer helaas een voorbode geweest voor mijn ongesteldheid en dus einde verhaal...

Suusje, mooi buikje hoor!

Hier verder weinig nieuws..
    Gaan zo naar een verjaardag.. Alleen niet zo heel erg veel zin in..

Fijne zondag allemaal!

20. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Leuk buikje Suusje:)

Anita.. veel plezier bij de verjaardag!

Deel Deze Pagina