Mooi buikje Suusje! Anita veel plezier bij de verjaardag! Hier is het ook al van dat rotweer... We gaan dadelijk de hond en vogeltjes naar mijn moeder brengen en dan nog even snel stofzuigen en op tijd naar bed! Mijn zwager (tweelingbroer van manlief en gaat ook mee) staat om 24.00 uur op de stoep en de afgelopen twee nachten slecht geslapen door de muziek van het open air festival hier in het dorp... We vliegen om 7.00 uur naar Praag. Hebben er zo'n zin in!
@ Anita, graag gedaan, ik hoop dat jullie volgende keer ook een betere uitslag krijgen,het blijft toch een moment opname he. @ Rose hopelijk is het een voorteken van iets positiefs. @ Suusje mooie buik Er vroegen wat mensen hoe het nu bij mij was en of ik al testdrang heb. Ik had de afgelopen week de hele tijd pijnlijke tepels en dat neemt nu af en dan is het meestal bij mij een voorteken dat de ongi er aan komt en ik heb ook sinds gisteravond wat ongi krampjes al,verder nog geen bruinverlies maar dat kan nog komen,moet nog een paar dagen, ga er eigenlijk al vanuit dat het deze maand weer niet gelukt is
Marije..alvast een fijne vakantie toegewenst! Hoe lang gaan jullie weg? Carly..blijft toch spannend dus.. je weet het nooit..ik had ook allemaal ongikwaaltjes!
hier is het ook alleen maar regen en regen, bah @ suusje mooi buikje hoor en inderdaad apart de de voorkant vlak is haha @marije fijne vakantie. @carly hebben jullie wel op de juiste dagen geklust? ik blijf voor je duimen. Misschien is het een innesteling. het is niet veel de ene keer is het weg en de andere keer komt het weer. Als ik nu ongi meot worden is het wel heel vroeg. Heb zelf het idee dat ik voor een klein week terug mijn eisprong heb gehad omdat ik dan vaak gevoelige tepels heb. Ook deze keer had ik dat en dan duurt het 2 weken voordat ik ongi word. Maar ik moet erbij zeggen dat ik het niet zeker weet of ik altijd een ei heb omdat ik geen testen gebruik. gewoon maar afwachten of het doorzet of niet.
Sasjuh, snap wat je bedoeld maar denk dat je altijd iets van onzekerheid in je achterhoofd houd. Suusje, mooie buik en tattoo heb zelf een vlinders op mn enkel. Marije fijne vakantie. Hier beetje geluierd en de hond bezig gehouden.
@ Rose dank je wel ik duim ook voor jou. We hebben het om de dag gedaan ongeveer maar vorige week mocht het drie dagen niet i.v.m zaadonderzoek en ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is geweest,ik doe geen ovutesten meer en temp ook niet meer. Ik heb wel een dag pijn in mijn buik gehad waarvan ik dacht dat kan de eisprong wel eens zijn maar dat was in de dagen dat het niet kon en daarvoor was het twee dagen geleden dus tja...... Alles kan zeggen ze maar weet het niet.
Ik moest even van Tazzie zeggen dat ze ontzettend geniet van haar vakantie! Ook heeft ze het gevoel dat haar ei eraan komt dus er wordt vast een mooi vakantiekindje gemaakt daar Rose en Carly spannend hoor!
Rose en Carly, spannend zeg! Breken zo toch weer wat spannende dagen aan en hopen dat de ongesteldheid niet door gaat zetten bij jullie.. Sasjuh, goed te horen dat Tazzie het zo goed heeft! Hier was de verjaardag toch best gezellig! En nu lekker met vriendlief filpmje kijken in de bank!
Wat leuk dat Tazzie het daar fijn heeft! Denk dat we allemaal wel met haar willen ruilen op dit moment.. het weer zal daar vast veel mooier zijn
Fijn dat het zo goed gaat met Tazzie! Hoop ook op een vakantiebaby voor hun!!! Iedereen bedankt voor de fijne-vakantie-wensen! Dat gaat zeker lukken! De weersvoorspellingen zijn daar iets beter als hier dus da's al een goed teken! Tot over een weekje!
Goeie morgen meiden, en de werkweek is weer begonnen .. Hebben hier een beetje het idee dat we geen weekend hebben gehad omdat het zo ontzettend vol was gepland.. Nu maar hopen dat de werkweek voorbij vliegt en dat we weer snel weekend hebben! Fijne dag allemaal!
Net weer naar de verlos geweest. alles was weer helemaal goed! -10,7 kilo aangekomen -Hb 7,5 -Bloeddruk 125/75 We hoorden mijn hartslag, die van de baby en die van de navelstreng. Baby was goed druk en ze kon goed voelen hoe hij in de buik lag. Aan de ene kant blijven de bezoekjes spannend en aan de andere kant weet ik ergens wel dat alles oke is. Maar heb nu al 10 weken geen echo gehad, toch wel heel jammer om niet te kunnen gluren. Fijne dag iedereen!! Het is eindelijk droog!
Suusje, super dat alles goed is kan me voorstellen dat je nog wel een x wilt gluren. Mag t nog wel een x voor je gaat bevallen?
Ik weet het niet. Ik hoor overal over groei- en/of liggingsecho maar daar heb ik nog niks over gehoord. Moet ik de volgende keer maar even vragen!
@suusje fijn dat alles goed was. hoop dat je nog een keertje mag gluren voor de bevalling! Én een mooie buikfoto!! @Pooh, jij voelt je gelukkig iets beter. je krijgt vast een mooie echo! @Carly en Rose; Spannend voor jullie! @anita; weer aan het werk en een druk weekend. Wel een lekker realx avondje gehad gisteren? @saxia; Lekker warme choco! Hier t weekend veeeeel regen gehad. Maar hebben ons wel vermaakt. Vandaag wat beter weer gehad. Vriendje is aan t koken en ik ff op de computer. Fijne avond allemaal!!! Ohja, ik heb steeds het gevoel dat mn vriend en ik het zelf wel kunnen zonder de gyn....hoop dat t een voorgevoel is. Zou erg fijn zijn!
Hallo iedereen.. Onze 1e werkdag zit er ook weer op.. Wel weer even wennen hoor..na 3 weekjes eigenlijk niet zo veel te hebben gedaan.. heb nu erg last van mijn buik Suusje, fijn dat alles goed ging! Wel jammer dat je geen echo kreeg! Ik neem aan dat je die nog wel krijgt toch voordat je gaat bevallen? MenP.. goede instelling heb je Hoop voor jullie ook dat het zonder gyn gaat lukken!
Suusje, fijn dat alles weer goed was! MenP, ik hoop dat je voorgevoel klopt. Zie dat FF ook weer een kruis heeft gezet. Dat zou voor jou doen een lekkere korte cyclus zijn nietwaar? Ben zelf nu ook wel erg benieuwd naar volgende week, onze eerste afspraak bij de gyn. Weet ook niet echt wat ik moet verwachten. Vaak hoor je dat de eerste afspraak alleen een gesprek is maar af en toe hoor je ook wel dat er gelijk wat onderzoekjes worden gedaan. Laat het maar gewoon op me af komen! En gister avond lekker een filmpje gekeken.. Nog een fijne avond allemaal!