stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @menp ik hoop dat je gelijk gaat krijgen zou super zijn toch!

@sam eerste werkdag weer gehad, altijd weer even wennen he. Denk wel goed omzelf en de kleine natuurlijk.

@anita ben ook er benieud hoe nu verder bij jou volgende week. spannend!

@suusje, klinkt allemaal goed toch. en qua kilo's valt het toch allemaal erg mee of niet? op de foto zie ik in ieder geval geen vet rolletjes.

ga effies een rond hardlopen in de regen. dan kun je beter zeggen dan in de zon want die komt maar niet. fijne avond allemaal.

2. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Hoi allemaal,

Hier even een ego berichtje.
    Wil jullie even laten weten dat ik vandaag ben gebeld door het ziekenhuis (utrecht) dat ik morgen ochtend op gesprek moet komen bij de gynocoloog en neonatoloog, om het 1 en ander te bespreken.
    Ze hebben telefoonische in ieder geval al gezegd dat ik longrijpings prikken krijgen en dat het zo goed als zeker is dat ik vanaf morgen word opgenomen.
    Ben er wel een beetje overstuur van.
    Ik snap het allemaal niet echt meer.
    Eerst zeggen ze dat het zo als het nu gaat goed gaat en dat er nog geen ernstig gevaar is, en het volgende moment bellen ze dat ze je op willen nemen.
    Er zal morgen wel besproken worden hoe het nu allemaal zit, want heb het idee dat ze niet echt goed vertellen wat er nu allemal aan de hand is.
    Zit ook echt niet te wachten op een opnamen, maar goed alles voor me jongens.
    Ik neem me laptop mee....als het goed is, is er daar gratis internet.
    Als ik meer weet laat ik het jullie horen.

3. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Jeetje patries, heel veel sterkte morgen ( en de komende weken).

Misschien willen ze je uit voorzorg opnemen?
    Ik begrijp dat je er overstuur van bent, het is me ook een toestand!

4. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Patriesjuh, dat is wel even schrikken zeg! Heel erg veel sterkte morgen want jullie hebben natuurlijk ook nog een klein meisje rondlopen.
    Ik denk aan je!

Liefs,
    Anita

5. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @patriesjuh jeetje waar overvallen ze je nu mee! kan mij goed inbeelden dat je daar van schrikt.

sterkte meid

6. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Jeetje Patriesjuh wat een onverwacht nieuws, maar als je dan moet komen en in de gaten wordt gehouden moeten ze je tóch wel een dagje kunnen laten gaan voor de bruiloft hoop ik, als dat geen van jullie in gevaar brengt. Heel veel succes morgen.

7. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    zo dames ik ben weer terug van vakantie en heb net (nou ja net de hele avond bedoel ik) alles bij gelezen 28 blz!!!

ik weet natuurlijk niet zo veel meer hahaha maar zal proberen te reageren.

allereerst patries meid wat een toestand allemaal zeg. heel erg veel sterkte hopelijk kunnen ze je morgen meer vertellen in het ziekenhuis en gaat het door de opname en evt. zorg die jullie krijgen de goede kant op met je boys. en dan maar heel hard duimen dat je naar huis mag voor te trouwen.

nora en suusje mooie buikfoto's

troet mooie echo! weet je eigelijk wat het word?

anita balen van je ongi

rose bij jouw is het best spannend geloof ik

carly mooi dat het zaad nu wat beter is.

saxia vrijgezellenfeestje gehad...leuk!! wat vond je vriend van het verhuizen ipv vrijgezellenfeest hahaha. hij krijgt wel nog een echte toch?

sasjuh mooi kamertje zeg! leuk leuk leuk.

troetjuh jij was bij de arbo geweest wat is er nu met je werkgever besloten? want je bent wel nog aan het werk geloof ik of niet?

zo verder weet ik het niet meer.

ik heb een heerlijke vakantie gehad heerlijk genoten en voorbij gevlogen.
    mijn ogen vallen echt dicht dus typ morgen verder en verander dan ook de lijst en mijn bannner.

8. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hip, fijn te horen dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad! Heb je het zonnetje voor ons meegebracht?
    Heb je nu thuis ook nog lekker een paar dagen vrij of moeten jullie alweer bijna aan de slag?

Sam, jou eerste werkdagje zat er ook weer op zag ik! Erg hé.. Had jij ook het gevoel alsof je dan nooit bent weggeweest?

Fijne dag allemaal!

9. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Patriesjuh heeeeel erg veel sterkte. Opnemen is niet niets, maar onthou dat ze alles doen wat het beste is voor jou en je 2 jongens!

Sam niets aan he, zo een 1e werkdag na de vakantie! Hoe is het nu met je buik?

Hip lekkere vakantie gehad dus! Deze week nog vrij en dan weer aan het werk?

MenP ik hoop dat je voorgevoel uit zou komen, zou super zijn toch!

Ik ga weer richting werk, bleeghh ben nog zo moe!

10. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Jeetje Patries.. Heel veel succes vandaag! En die mensen daar weten waarschijnlijk wat het beste voor jou en je jongens is.. dus helaas kun je niets anders doen dan je er aan over geven..misschien mag je alsnog voor je bruiloft even naar huis??

Anita.. ja klopt had idd het gevoel alsof ik nooit weg ben geweest.. vind het wel fijn dat ze nu weten dat ik zwanger ben..hoef ik daar niet meer zo geheimzinnig over te doen..

Sasjuh.. gelukkig geen last meer van mijn buik :) Wel slecht geslapen vannacht en nu ontzettende hoofdpijn..maja we moeten er wat voor over hebben ;)

Hip.. wat fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! :D

Fijne (werk)dag allemaal!

11. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog een die geen zin heeft om te werken.

Maar liever werken dan in de schoenen van Patriesjuh staan. Pot ver3dubbeltjes meid. Heel veel sterkte!!!Hou ons op de hoogte. En met de tijd komt alles goed. Heb je nu vrij weinig aan dat weet ik wel, maar je kindjes zijn morgen al 27 weken. We duimen er nog een paar dagen voor je bij. En trouwen kan altijd nog, of gaat je dat nu heel veel geld kosten. Vast niet omdat jullie het niet groots wilden doen.

Hip fijn dat jij weer terug bent van een heerlijke vakantie.Vriendlief krijgt nog wel een echt vrijgezellenfeestje.

Wij hebben van het weekend een bijna complete babyuitzet bij mijn zus geleend, dus we zijn bijna klaar. Bij de gyn is gister besloten dat ik poliklinisch ga bevallen in het ziekenhuis. Dat lijkt mij een heel prima idee.

Verder moet ik nu rennen anders haal ik de afspraak op mijn werk niet. doeiiiiiiiiiii

12. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Patriesjuh, jee dat is idd schrikken en heftig voor je dat je nu al opgenomen moet worden,hopelijk helpt de goede zorg.
    Wens je in ieder geval heel veel sterkte!! Knuffel.

13. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    das echt sckrikken patries hope dat de kleintjes dan nog zolang mogelijk kunnen blijven zitten, en je miss wel effe naar huis mag voor de touwerij maja de gezondheid van de kleintjes gaan toch voor

14. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    hier even een up-date van mij (er was iemand die vroeg hoe het ging bij de arbo arts)
    ik was dus geweest en mocht geen direkte zorg meer geven..
    naja dit gaat niet in dit soort werk
    gisteren was me baas geweest en als goed is (hoop ik)
    ga ik 5,5 uur per dag werken maar echt duidelijk was het eigenlijk niet haha (nog maar is effe een keertje na vragen)

verder vandaag bij de verloskundige geweest ging allemaal goed
    de kleine frummel krijg iets langere beentjes zoals het er nu uitzag hihi en ze denk dat die 7 pond word
    met 35 weken krijg ik nog een groei echo
    en omdat ik te zwaar ben mag ik in het ziekenhuis in goes bevallen..
    me bloeddruk was trouwens weer 100 over 65 lekker laag dus

verder hebben we net verf gehaald voor de kinderkamer hihi vriendlief gaat nu schilderen yes :D
    bleh ik mag straks een avond dienst gaan doen hihi

fijne avond allemaal en werkse

15. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    28 juli: Carly81 (30 jaar,9e ronde, 1e kindje)
    2 aug: rose83 (28 jaar, 7e ronde, 1e kindje)
    5 aug: Marije007 (32 jaar,9e ronde, 1e kindje)
    8 aug: Hip1983 (28 jaar, 11de ronde, 1e kindje)
    12 aug: Tazzie (31 jaar 6e ronde 1e kindje)
    25 aug: Anita1985 (26 jaar, 10e ronde, 1e kindje)

??: Winnietje (25 jaar, 6e ronde, 2de kindje)
    ??: MenP2010 (28 jaar, ? ronde,1e kindje)

Zwanger:
    Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept
    Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept
    Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept
    Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt
    Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober.
    Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober
    Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november
    JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november
    troetjuh (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december
    Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari
    Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 24 januari
    Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 1 maart
    Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 14 maart

zo het lijstje is ook weer aangepast.

moet zo maar es de was gaan vouwen en strijken de derde machine staan nu aan. dat is toch echt de mindere kant aan vakantie haha als je terug komt zoveel was!!

ik zal deze week m'n hyves ff updaten met foto's dan kunnen jullie daarop kijken.

troetjuh is dat niet een beetje raar dat de arbo zegt dat je geen directe verzorging meer mag doen en omdat het niet anders kan dat je dat dan maar wel gewoon moet doen? of heb ik het verkeerd begrepen?

ik moet vanaf dag 10 weer mijn cyclus laten monitoren maar was toen nog in italie dus wordt de volgende cyclus bekeken. ach vind het wel lekker ff niks en we klussen gewoon gezellig door!! mijn vriend moet ook nog een x zijn goedje inleveren over een paar weken ben benieuwd of het beter is dan de vorige x. en we moeten nog de uitslag krijgen van mijn bloedprikken op progesteron en mijn vriend is geprikt op vrij testosteron. maar die uitslagen krijgen we denk ik als ik weer voor de echo's ga.

deze week heb ik nog vakantie volgende week moet ik weer gaan werken. vanaf maandag gaan mijn vriend en ik ook lijnen. sinds we anderhalf jaar geleden zijn gestopt met roken flink wat bijgekomen. en door het stoppen met de pil volgens mij ook nog iets. ik wil er zo'n 12 kg af. in januari had ik al een poging gedaan door geen frisdrank meer te drinken geen suiker in de thee veel water drinken en groene thee en een beetje op te letten met wat ik at. (en regelmatig sporten) maar er is toen op een maand tijd helemaal niks afgegaan. dat motiveert ook niet dus nu ga ik het radicaal aanpakken en beginnen we vanaf maandag met sonja bakker!! hopelijk helpt het echt want met resultaat hou ik het wel vol denk ik.

zo nu moet ik echt nuttige dingen gaan doen.

16. winnietje

winnietje Niet meer actief

Heey meiden,

Wat een mooie buiken heb ik langs zien komen :D
    Patriesjuh: Wat een gedoe bij jou zeg. Hoop adt de kleintjes het nog even uithouden.
    Hier vorige week de uitslag van de kweek gekregen. Niet helemaal goed. Ik ben draagster van de bacterie streptokokken groep B. dit houdt in dat ik mijn kindje in de baarmoeder kan besmetten en ziek te wereld kan brengen. Volgens de assistente was het goed dat ik er nu achter kwam. Mocht ik ooit zwanger worden dan moet ik dit direct melden en zer waarschijnlijk in het ziekenhuis bevallen omdat ze het kindje dan direct kunnen helpen. Nu moet ik nog 1 week wachten op de uitslag van het uitstrijkje.
    En vandaag gestopt met roken!! Ben benieuwd hoelang ik het volhou.. haha

17. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @patries: hoe is het gegaan vandaag? Vind het zo rot voor jullie dat de zwangerschap zo verloopt. Ik denk aan je!

@hip: wat gaat de vakantie toch snel, maar fijn dat jullie zo hebben genoten!

@saxia: Wat handig hé, die mensen in de omgeving met allemaal spulletjes, leuk hoor!!

@troet: fijn dat alles goed is gegaan bij de verloskundige. Ik heb ook een medische indicatie voor in het ziekenhuis bevallen, maar dat wilde ik toch al! Wat voor kleuren gaan jullie gebruiken in het babykamertje?

Ik ben nu voor de 3e week beperkt aan het werk. 1e week volledig thuis geweest, 2e week 2 dagen 3 uur gewerkt en gisteren en vandaag ook 3 uur gewerkt. Ben zo verschrikkelijk moe. Mijn familie zit allemaal te zeuren dat ik me moet laten testen op bloedarmoede, maar ik denk dat het dat niet is. Maar omdat ze zo zitten te zeuren en de vk er ook niet veel van maakt heb ik de HA gebeld. Morgen kan ik een formuliertje ophalen om mijn bloed te laten prikken.
    Ik voel me babytje ook bijna niet al een paar dagen, dus misschien dat ik morgen de vk even bel om te vragen of ik even langs mag komen om het hartje te luisteren. Morgen ook weer een afspraak bij de fysio.

Afgelopen weekend start gemaakt met het kamertje. Manlief heeft de muren helemaal wit geschilderd. We zitten met 2 verschillende structuren op de muur boven en onder. We willen zilver op de muren doen, maar ik weet niet goed hoe en wat dus daar zitten we nog over na te denken. Vind het wel moeilijk hoor! We hebben al veel spulletjes, zijn bijna klaar met alles aanschaffen!
    Vandaag lekker rustig aan doen! Fijn dagje allemaal!

18. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    hihi leuk jbg zilver
    wij hebben 1 muur blauw en 1 muur wit
    ik voel de eerst de kleine uk ook best vaak en nu ook bijna niet meer :S echt stom je zou denken dat je het meer moet gaan voelen juist..

echt vervelend dat je zo moe ben, ik ben ook nog steeds erg moe

winnietje das balen meid maar gelukkig idd er op tijd bij zodat ze je kunnen helpen en de kleine uk als zover is

19. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Ben benieuwd hoe het nu met Patriesjuh gaat!

Hip.. ja dat is idd het nadeel van de vakantie.. al dat wasgoed;) haha.. Wat goed dat jullie een poging gaan doen om af te vallen! Hopelijk werkt het bij jullie :) En ben benieuwd naar jullie uitslagen van de testen.

Troetjuh..wat leuk dat jullie al aan het verven zijn in de babykamer :) Zou het voor de zekerheid toch nog even navragen wat nou de bedoeling is qua werk.

Winnietje.. dat is niet zo fijn nieuws, maar gelukkig zijn ze er idd nu achter gekomen en zijn ze op de hoogte zodat ze snel kunnen ingrijpen mocht er iets gebeuren.

JBG.. Nog steeds zo moe? Jeetje.. misschien idd bloedarmoede..de test zal het uitwijzen :)

Ik mocht vanmiddag iets eerder naar huis.. kreeg op het werk erg last van mijn heup zodra ik ging lopen..en als ik langere tijd achter de kassa zit krijg ik een beetje een drukkend gevoel op mijn borst ofzo..weet niet goed hoe ik het uit moet leggen..blijkbaar zag ze aan mij dat ik me niet zo goed voelde...want het was rustig en toen kwam ze naar me toe dat ik wel naar huis mocht gaan als ik wou.. lekker :)

20. Mirandaaatje

Mirandaaatje Nieuw lid

26 jul 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey ben ook in november gestopt met de pil!
    Ben nog niet zwanger!
    Mag ik bij de club? Ben t niet kunnen praten met anderen over deze situatie een beetje zat.. Vind het jammer dat het niet zo makkelijk is als t lijkt

Deel Deze Pagina