stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Hoi meiden,

Wil jullie even laten weten dat ik gewoon weer thuis ben, ze wilde me wel opnemen maar wil dat zelf niet (vanwege dochter etc)
    Heb vandaag een echo en ctg gehad en die zagen er goed uit.
    Kindjes waren bijde goed gegroeid en ook de dopplers waren dit keer goed.
    Maar omdat het eerder een keer minder goed is geweest willen ze me goed in de gaten houden.
    Krijg vanavond een longrijpings prik, en dan morgen ochtend morgen avond en donderdag ochtend weer 1.
    Dus mochten de jongens eerder komen dan hebben ze een beter kans om zelf te ademen.
    Moet vrijdag weer terug voor een echo en ctg en dan gaan we weer praten over hoe het nu verder gaat.
    Moet vanaf het weekend elke dag 2x een ctg, alleen doordat me kids klein en erg druk zijn, en ik een laag spek heb is het best moelijk een goede meeting te maken, dus misschien word het alsnog opnamen (wil ik ff niet aan denken)
    We wachten het dus maar weer een paar dagen af.

2. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Sterkte Patriesjuh!

3. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Sasjuh, en lekker gewerkt?

Sam, dat lijkt me inderdaad wel fijn dat het nu gewoon bekend is op je werk dat je zwanger bent. En ok dat ze het zo leuk opvatten!

Saxia, wat leuk dat je babyuitzet zo is gegroeid van 't weekend!

Troetjuh, wat fijn dat alles goed was.. En is het schilderwerk al af?

Hip, en je was al klaar? Aan de lijn joh.. 12 kilo is nogal wat hoor! Heb er zelf wat kilo's afgekregen met Weight Watchers en dat is echt goed te doen!

Winnietje, wat een vervelende uitslag zeg! Maar is die bacterie dan pas na je eerste kindje gekomen? En succes met het volhouden om niet te roken!

JBG, ben benieuwd wat de ha zegt van je moeheid! Wel aan jezelf denken hoor!

Mirandaaatje, WELKOM! Zou zeggen klets lekker mee.. Begrijp dat de situatie moeilijk is als je er met niemand over kunt praten!

Patriesjuh, nogmaals sterkte met de hele situatie!

Hier is de ongesteldheid gelukkig weer bijna weg!

4. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Patriesjuh.. wel fijn dat de jongens weer gegroeid zijn..maar oh wat een ellende is dit zeg.. je had je deze zwangerschap heel anders voorgesteld! Sterkte meis!

Anita.. fijn dat je ongesteldheid bijna over is!

Mirandaatje .. welkom! kom gezellig meepraten hier.. en als je het leuk vind/wilt.. vertel eens iets over jezelf :)

5. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Welkom Mirandaatje!

sterkte Patriesjuh, wel fijn misschien dat je toch nog thuis bent daar voel je je waarschijnlijk toch het prettigst

6. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Ik kom ff een fotootje spammen.. Schaam me wel voor mijn lichaam :), maar vinden jullie dat je het misschien al wel een heel klein beetje kan zien?

(let niet op de rotzooi op de achtergrond!)

Bekijk bijlage 169964

7. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @patriesjuh fijn dat je toch thuis mag blijven. toch de bruiloft halen? in ieder geval sterkte?

@mirandaatje welkom en klets gezellig mee

@anita, straks dus weer lekker aan dus

@winnietje balen joh dat je deze bacterie hebt.

@hip goed voornemen dus. Sonja is goed te doen! althans vond ik. ben er toen 5 kilo mee afgevallen. Dat was voor mij ook voldoende. Succes in ieder geval met afvallen!

Hier wat pijnlijke steken rechts en links. Nooit eerder gehad en vraag me af wat het zou kunnen zijn. Kent iemand dat gevoel?

8. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sam nergens om voor te schamen. ik zie inderdaad een klein buikje. leuk leuk

9. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Rose.. Wil je geen valse hoop geven ofzo..maar het zou je baarmoeder kunnen zijn die oprekt? Ik heb die steken namelijk ook gehad..en zelfs nu zo nu en dan nog.. :)

10. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Miranda, welkom klets gezellig mee

Patriesjuh, heel veel succes en sterkte met dit alles

Rose, klinkt als .... hoop t zo voor je

11. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    erg spannend. ik denk dat ik zondag een test ga doen. ben wel iets te vroeg maar je weet maar nooit

12. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Je hoeft je nergens voor te schamen hoor!
    En je ziet inderdaad al wel een klein buikje ;).

X

13. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja leuk he zo'n buikje Samantha. Ik zal een kijken van het weekend voor een foto van de mijne.

Patriesjuh weer een paar dagen thuis gewonnen. Fijn dat je goed onder controle staat. ik snap dat je er ook wil zijn voor je kleine meisje. Aan de andere kant er zijn twee boys die je ook nodig hebben. En ja dan wordt het lastig kiezen. Eigenlijk een keuze die je helemaal niet wil maken en een keuze uit twee slechte lijkt te zijn. Veel wijsheid en sterkte!

Beste Mirandaatje welkom en gooi je zelf in ons lijstje en klets lekker mee.

Hip stoppen met roken en afvallen. Ambitieus hoor. Vrienden van mij Sonja Bakkeren ook en dat gaat heel goed en is goed vol te houden. Heel veel succes. Zet de resultaten er ook maar bij in je banner, dat motiveert misschien nog meer.

Winnietje, gedoe met een bacterie. En ook gestopt met roken. Respect! En volhouden he. Hoe is het met jouw cyclus en het monitoren daarvan?

JBG laat toch lekker uitsluiten die bloedarmoede. Kan je de mensen om je heen lekker geruststellen, maar ondertussen wel op jezelf passen. Jij voelt jouw lijf en een grens is een grens.

Zo Anita gaat weer richting een klusperiode.

Rose jij maakt het spannend. Zondag aan zwangerschapspagina gekluisterd met z'n allen.

Pooh is al weer 7 weken zwanger. Hoera.

Carly wanneer ga jij testen, morgen? Of moeten we gewoon regelmatig blijven gluren? Of is het niet raak?

14. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Zo nu heb ik eindelijk even tijd om op jullie te reageren.

Als eerst iedereen bedankt voor jullie lieve reacties, dat doet me goed!

@ Saxia, het is indderdaad best een lastige keus, maar heb nu voor geen opaname gekozen, omdat het met de jongens goed (genoeg) gaat....ik heb gewoon geen zin om straks 6 weken voor niks in het ziekhuis te liggen....me meissie snapt er nu al niks van.....elke dag zegt ze mama ben je weer verdrietig, moet je weer naar het ziekenhuis....nou dat breekt me echt (zit nu al weer te janken)
    Ik moet nu wel 2 x per dag naar het ziekhuis voor een ctg (en dat kost aardig wat benzine) heb geen idee hoelang ik dat vol gaat houden, dus misschien kies ik binnekort alsnog voor opnamen.....maar nu nog even niet.

Kwa trouwen weet ik ook nog niks.
    Hoop natuurlijk dat het gewoon door kan gaan.....mede ook voor me kids, zodat me mannetje gelijk ouderlijk gezag heeft etc als ze geboren worden.
    Maar mocht het toch niet kunnen ja dan ik het niet anders.
    We houden het indderdaad klein dus het is geen hele dure bruiloft, maar voor ons toch best een smak geld.....zittten dan wel met ringen met een datum....en een trouwjurk die gekocht is gericht op me buik.....en schoenen die je niet zomaar ergens anders bij draag.....een bruidsjurkje......kaartjes voor niks gekocht/verzonden etc..
    Maar goed ga me daar niet te druk om maken....heb wel andere dingen aan me hoofd.

Ben trouwens 26 weken en geen 27 weken (helaas)

@ Rose, spannend zondag testen, ik duim voor je!

@ Samantha, wat nou schamen!
    Je lichaam is helemaal goed!
    En zie indderddaad een kleine bolling :D

@ Mirandaatje, welkem bij de club ;)

@ Carly voor jou ook spannend, ik duim ook voor jou!

@ winnie,balen van die bacterie, das niet niks en veel suc6 met stoppen met roken, hoop dat je het vol gaat houden...

@ Hip, veel suc6 met lijnen.

@ troetjuh, knap dat ze nu al kunenn zeggen dat je beeb 7 pond is met de geboorte.
    Bij mijn dochter schatte ze haar ook op ruim 7 pond....bij de geboorte was ze nog geen eens 6 pond (had mega veel vruchtwater)
    Wij hebben in de babykamer trouwens ook 1 muur blauw en derest wit :D

@ JBG, slik je ijzertabletten? Dat kan wel eens helpen.
    En misschien indd even laten testen voor bloedarmoede (als is het alleen al om van het gezeur af te zijn)

@ anita, fijn dat je ongi weer zo goed als over is....hopelijk wor dit DE ronde voor jullie!

Ik hoop dat ik iedereen heb gehad, anders sorry.

Ow hoef trouwens vanmorgen geen prik te halen.
    Krijg er totaal 2 ipv 4....krijg de prikken in gorichem en daar hebben ze ander spul dan in utrecht vandaar dat het er nu 2 zijn geworden.....moet vanaaf dus de laaste halen.

15. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Patriesjuh.. nogmaals..veel sterkte. Doe wat jouw hart zegt dat het beste is.

Saxia..ben ook benieuwd naar een foto van jou :)

Ben vanochtend lekker vrij.. was ik ook wel even aan toe. ff wat langer slapen.. maak deze week 35 uur.. normaal zou ik dat niet erg vinden..maar ben nu 's avonds echt kapot.

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik zie ook zeker wel wat hoor Samantha!!
    Lekker dat je vanmorgen vrij bent.

Ik moet vandaag nog werken, morgen vrij, vrijdag werken en dan heb ik lekker vakantie :)

Voel me verder nog steeds goed, nog steeds geen kwaaltjes haha. Eng hoor..

17. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @patries: wel goed dat ze je zo goed in de gaten houden, erg belangrijk. Wel fijn dat je toch thuis bent nu, ook voor je dochter, voor haar zal het ook wennen zijn allemaal.

@mirandaatje: Klets gezellig mee en vertel wat over jezelf!

@Samantha: Je ergens voor schamen is toch nergens voor nodig! Je hebt een beginnend buikje hoor :D!

18. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Nou meiden ik ben nog helemaal in shock, ik had vanmorgen namelijk een positieve zwangerschapstest!!! (kv2v5)

Nog niet super donker maar wel een duidelijke tweede streep en heb later ook de clear blue gekocht en die gaf aan ZWANGER 1-2.

Ben zo blij maar ook zo verbaasd haha.

19. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Carly whaaa wat supergaaf!!! Dan hoef je lekker niet het ziekenhuistraject in :D

Gefeliciteerd, ben helemaal blij voor jullie!

20. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    P.S. we willen wel een foto ;)

Deel Deze Pagina