En ook vanaf hier nog even een extra hart onder de riem voor de blauw dames.. begrijp dat het steeds moeilijker wordt om dit zo te lezen, je wilt zelf ook zo graag eens goed nieuws plaatsen.. Meiden ik duim voor jullie, het komt GOED!
Dank je wel Sasjuh! Ik zal morgen even kijken of het lukt met foto ik moet zo weg naar verjaardag van zwager
Was van alles aan het onthouden maar na carlys goede nieuws niet veel meer onthouden. Carly, gefeliciteerd super spannend hoor. Patriesjuh, fijn dat je nu maar 2 ipv 4 prikken moet kan me voorstellen dat het heen en weer rijden veel tijd en energie en geld kost. ( houd je ritten bij bij je aangifte volgend jaar kan je zeer waarschijnlijk 0.19 per km " declareren" )
Leuk, ben benieuwd! Ik heb nog even een nieuwe buikfoto gemaakt Vraag me af hoelang ik het nog verborgen kan houden.. View attachment 170166 En nou niet onze knuffels in bed uitlachen he..
Patriesjuh, thnx! Laten we hopen dat dit DE ronde gaat worden. Carly, dat is wel mooi nieuws zeg! GEFELICITEERD!! Hoe reageerde vriendlief? Sasjuh, bedankt voor je lieve woorden.. Het is inderdaad steeds moeilijker om dit nieuws te lezen.. Je bent gewoon bang dat je straks als laatste nog overblijft .. Ben er gelukkig zelf nu wel wat relaxter onder. Denk omdat ik nu i.p.v. naar de eisprong nu mee toeleef naar de afspraak in het ziekenhuis.. Heb mezelf daar nu een beetje aan overgegeven..
Carly..gefeliciteerd! En idd..voor de blauwe dames hoop ik ook dat hun ook heel snel een positieve test krijgen.. Sasjuh.. jouw buik is wel heel duidelijk! Die kun je vast niet lang meer verborgen houden hihi..
@Carly: Gefeliciteerd!! Wat een goed nieuws, geniet ervan! Vanmorgen bloed laten prikken i.v.m. bloedarmoede. Vrijdag de uitslag, dus ben benieuwd.
@carly gefeliciteerd meid!! ben super blij voor @anita ik begrijp je helemaal. het blijft confronterend. Wel goed om te horen dat je je nu richt op het ziekenhuis. Ik hoop dat ook wij (blauwe meiden) gauw zwanger mogen zijn. @patriesjuh ik hoop voor jullie dat de bruiloft door mag gaan. ik duim voor je @sasjuh misschien straks wijde kleding dragen? gaat inderdaad niet lang meer duren voordat het helemaal opvalt. @jbg ben benieuwd wat de uitslag zal zijn Veder weet ik even niet meer sorry!
Wauw carly wat super....gefeliciteerd meid! Whaha sasjuh die knuffels haha nee geintje hoor maar dat is al een zichtbare buik lijkt mij.....stellen de mensen nog geen vragen? Net me laatste prik gehad, die voelde een stuk vervelender dan die van gister, maja. Morgen een heerlijk dagje ziekenhuis vrij JEEEH. Vrijdag weer (heel de dag) naar utrecht.
Heerlijk ff een dagje ziekenhuis vrij patriesjuh..geniet er van Hier weer een dagje werken van 8 tot 6 pff..nu al geen zin.. Iedereen een fijne dag!
Rose, tja.. ik vind het wel moeilijk hoor.. Maar moet zeggen dat ik me wel lekkeredervoel nu ik het een beetje heb losgelaten dat het bij ons misschien niet vanzelf gaat.. JBG, ben benieuwd naar de uitslag van je bloedonderzoek.. Nog even geduld! Patriesjuh, geziet van je ziekenhuisvrij dagje! Sam, werkze! Ik mag ook weer zo vertrekken .. Hier verder geen nieuws...
Carly een beetje geslapen vannacht? Patricia geniet van je ziekenhuis vrije dag en alweer veel succes voor morgen! Sam en Anita werk ze! Ik ben vrij vandaag (heb gisteren gewerkt ipv vandaag) en moet straks afrijden.. pff ben alweer super zenuwachtig bah! Morgen nog werken en dan heerlijk vakantie!!!!!!
Allemaal bedankt voor de lieve reacties. Voor de blauwe dames( ik voel me zelf trouwens ook nog steeds een beetje een blauwe dame,besef is er nog niet) ik weet hoe confronterend het is en dat het weer even slikken is, ik hoop dat het voor jullie ook heel snel raak is!! Foto ga ik vanmiddag proberen er op te zetten,heb nog geen idee hoe dat hier werkt om er een foto op te zetten maar ik ga er naar kijken. @ Sasjuh, ik heb goed geslapen,was erg moe maar toen ik wakker werd vanmorgen gelijk weer getest, ff checken haha . iemand vroeg ook naar de reactie van mijn man, die was ook verbaasd van he toch? Deze ronde eigenlijk niet verwacht maar hij is superblij en trots, hij wilde het gelijk aan zijn ouders vertellen,hebben we dan gisteravond ook gedaan en die waren ook erg blij en hadden geen idee dat we er mee bezig waren. En mijn tweelingzus heb ik het ook meteen verteld die was helemaal door het dolle heen, dat was leuk. Is wel heel vroeg om te vertellen maar we hebben zoiets van als het onverhoopt mis gaat dan wil ik ook met mijn naaste familie er over kunnen praten,ga het mijn moeder nog vertellen en andere zusje en verder nog aan niemand.
ik heb een banner aangemaakt maar weet niet zo goed of de zwangerschapsduur klopt,ik heb een keer een langere cyclus gehad natuurlijk,dus moet ik van uit daar tellen? Of het gemiddelde van de cyclussen? Ik dacht het gemiddelde maar anders scheelt het natuurlijk een paar dagen,weten jullie dat?