2 aug: rose83 (28 jaar, 7e ronde, 1e kindje) 5 aug: Marije007 (32 jaar,9e ronde, 1e kindje) 8 aug: Hip1983 (28 jaar, 11de ronde, 1e kindje) 12 aug: Tazzie (31 jaar 6e ronde 1e kindje) 25 aug: Anita1985 (26 jaar, 10e ronde, 1e kindje) ??: Winnietje (25 jaar, 6e ronde, 2de kindje) ??: MenP2010 (28 jaar, ? ronde,1e kindje) Zwanger: Mout83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 2 Sept Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept Marlijn83 (27 jaar, 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 27 sept Sandra2 (24jaar), 1e ronde, 1ste kindje) uitgerekend 5 okt Esli4 (28 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 6 oktober. Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 7 oktober Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november troetjuh (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari Samantha1 (24 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 24 januari Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 1 maart Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 14 maart Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 2 april
Sasjuh veel suc6 met je rijexamen. Niet te zenuwachtig zijn....JE kan het!! Hier een hele slechte nacht gehad. Heb ontzettend last van buikpijn/ krampen gehad. Onder in me buik, met om de paar minuten extreem uitstalende pijn over heel me buik met harde buik erbij. Het heeft ruim 3 uur geduurd. Weet nu niet of het erge bandenpijn was, of misschien toch voor/oefenweeen. Heb nu nog een beetje last van een zeurderig gevoel onder in me buik, maar gelukkig niet meer zo'n heftige pijn. Hopelijk komt het niet terug en kan ik het morgen melden....wil vandaag liever ff rust. Had vandaag veel op de planning maar denk dak maar lekker thuis blijf.
Carly: GEFELICITEERD!!! E En wat blijven er nog maar een weinig meiden over in het blauwe rijtje. Hoop dat het blauwe rijtje ook snel roze word. Zou toch geweldig zijn als iedereen voor nov zwanger zou zijn. Hier geen idee hoelang mijn cyclus nu duurt. In ieder geval geen bloedingen meer gehad. Dat is fijn. Voor mijn banner ben ik uitgegaan van 32 dagen. Dat was mijn cyclus van de laatste keer. Stoppen met roken gaat tot nu toe goed. Maar nu moet ook wel zeggen dat ik er nooit echt last van heb gehad. Ik kan zo stoppen, maar ook zo weer beginnen haha.
@partiesjuh maar lekker rustig aan doen vandaag @carly heb je klachten gehad vooraf of helemaal niet? @winnie hopelijk gaat het bij jou ook weer gewoon lopen je cyclus. hier verder nergens meer last van. De felle steken waren maar even en nu heb ik nergens meer last van gehad. Misschien dat het toch niet raak is pfff. wachten duurt lang. fijne middag allemaal.
@ Rose, nee ik had eigenlijk geen klachten vooraf daarom dacht ik ook dat het niet raak was. Achteraf kan ik wel wat dingen er aan koppelen zoals af en toe beetje ongi krampjes, iets gevoelige tepels maar dat kon ook bij aankomende ongi horen. En ik was de laatste dagen meer moe en had het vaak koud en zeurende hoofdpijn maar ik dacht dat dat kwam door aankomende verhuizing en druk met opruimen enz. Kan natuurlijk ook daardoor komen en geen kwaaltje zijn,ik weet het niet. Maar had in ieder geval niks aanwijsbaars. Ik duim heel erg voor je dat je over een paar dagen ook een positieve test hebt.
Mooie fotoos Carly! Patricia ik zou ook even rustig aan doen dan vandaag! Rose ik had voor mn NOD ook niets geen klachten hoor! Dus dat zegt allemaal niets.. En nu nog steeds niet eigenlijk, op die paar dgn dat ik misselijk ben geweest in week 6 na. Voel me net als anders, tis dat ik niet ongi ben geweest en positieve testen had anders had ik nu nog niet geweten dat ik zwanger ben. En dames.. ik ben weer gezakt Voel me echt een kneus.. Stomme zenuwen ook. Kan niet stoppen met janken, echt zo stom. Heb gewoon een hoop stress ook omdat ik zo onzeker ben of het wel goed is met ons kindje omdat ik niets geen symptomen heb en dan komt dit erbij, bah heb echt even een megadip.
Sasjuh, wat balen zeg, ik weet hoe lastig het is je zenuwen onder controle te houden. Volgende keer misschien toch zo'n pilletje nemen? Probeer je kwa zwangerschap niet te veel zorgen te maken (weet makkelijker gezegd dan gedaan) en blij te wezen dat je je zo goed voel. Bij onze dochter heb ik ook nooit klachten gehad, en bij deze ook weinig tot niks (alleen wat meer misselijk maar dat komt waarschijnlijk door dat het er 2 zijn) Carly mooie testen.
He carly gefeliciteerd meid! Heel duidelijke testen!! begin maar met genieten. sasjuh sterkte meid! patries doe lekker rustigaan vandaag. rose spannend.....
Hoi Dames, Ik ben weer thuis uit griekenland! wat een verschil met t weer hier zeg Ga zo even alles op mn gemak bijlezen, maar wilde even laten weten dat we thuis waren. was heerlijk op Kos. Mooi weer, erg warm maar met windje goed uit te houden.. 2 excursies gedaan en x flink stuk eiland over gefietst. Verder lekker gerelaxed (en flink geklust ) haha
Haha welkom terug tazzie Balen sasjuh hope op volgende keer maar weer Mooie testje carly hoe ist met winnietje en hip?
Welkom terug Tazzie! Hopelijk heeft jullie geklus daar in Griekenland iets moois opgeleverd Je ei al gehad denk je? Troetjuh nou weet niet of er een volgende x komt. Voorlopig iig niet, ik heb namelijk nog steeds geen geldboom in mn tuin en kan het geld nu wel even voor andere dingen gebruiken!
das waar sasjuh maarja aan de andere kant je heb er al veel geld ingestoken... is zonde als je het allemaal voor niks heb gedaan, en een auto met een kleine is toch wel erg handig hoeveelste keer was dit? kan je geen staats examen doen ofzo?
Balen Sasjuh! En over de zwangerschap..probeer je niet teveel zorgen te maken!! (zegt degene die zelf ook zo nu en dan megaonzeker is!) Ik voel ook totaal niks! En hebben gisteravond toch weer het hartje horen kloppen..ik denk dat wij gewoon echt blij moeten zijn met zo'n zwangerschap! Probeer er toch een klein beetje van te genieten! Carly.. om die testen kun je niet heen..heel duidelijk hoor Tazzie.. welkom thuis! Leuk man dat jullie zo hebben genoten! Nu snel een positieve test en jouw zomer kan niet meer stuk Patriesjuh.. hoe is het nu met jou? Nog last gehad van die steken?
Troetjuh ik heb wel een rijbewijs hoor, al bijna 10 jaar haha. Dit is mn examen voor mn aanhanger rijbewijs, dus voor een paardentrailer. Sam ik probeer het ook wel van me af te zetten hoor.. Hihi ik wilde dat het al maandag was. Hopelijk krijg ik wel een echo anders moet ik nog langer wachten. Gaaf dat jullie weer het hartje hebben gehoord!