stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik heb inderdaad vakantie, heeeerlijk :D

Gaan zo het bed uit de logeerkamer naar mn schoonouders brengen samen met een boekenkast. Ruimte maken op de toekomstige babykamer hihi.
    Morgenmiddag gaan we de meubeltjes ophalen, superleuk!

Rose balen zeg... zoals Anita al zei neem even lekker plaats op de baalbank, wijntje erbij en hopelijk een goede volgende ronde!

Ik ben ook benieuwd hoe het met Patriesjuh is..

2. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ik ben ook benieuwd hoe t met patriesjuh is, ik hoop echt goed!!

rose en anita dikke knuffel!! ik voel met jullie mee!! ik ga er nu ook vanuit dat t hier nu niet raak is (weet niet wanneer mn ei gesprongen is, zou een van afgelopen dagen tm vandaag zowiezo kunnen zijn) heb niks gevoeld. ja mn darmen, maar das logisch na al t vakantievoedsel en nu weer normaal voedsel

sam leuk weer naar de kleine gluren!

sas leuk leuk alvast beetje klooien in de beebkamer :)

JBG fijn dat de uitslag goed was!

anita thnx en dat zijn nog niet eens alle foto's :) alleen van de laatste 2 dagen. uploadlimiet voor deze maandvan hyves was vol :( dus vanaf maandag komt de rest haha

3. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Heey meiden,

Sorry heb niet echt puf om op jullie berichten te reageren, maar wil jullie even laten weten dat ik vanaf morgen ochtend toch opgenomen word.
    Heb het er best moeilijk mee, maar ik weet dat het voor me jongens beter is.....zal alleen me kleine meid heel erg missen (en me mannetje natuurlijk)
    Als het goed is kan ik daar op me laptop, dus jullie zullen me nog wel zien (lezen)

Groetjes

4. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Das balen patries maar idd beter voor de boys en denk ook wel minder vermoeid steeds da hene weer ga ook niet in de koude kleren zitten
    Heel veel suc 6 en sterkte dat ze nog maar een tijdje mogen blijven zitten hou ons op de hoogte

5. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Heel veel sterkte patriesjuh..

6. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Heel veel sterkte patriesjuh.. ik denk dat je een goede beslissing maakt... mocht er nu toch onverhoopt iets mis gaan met (één van)de boys dan zijn er direct allemaal artsen die gelijk actie kunnen ondernemen.. En ik denk dat je als je thuis bent je lang zo veel rust niet neemt dan wanneer je in het ziekenhuis bent.. Hopelijk blijven ze nog een tijdje lekker veilig in je buik!

Mocht je nog voor je bruiloft 1 dag terug? of gaat dat nu ook niet meer door?

Pff.. ik zo blij dat we morgen weer mogen gluren..belt de verloskundige net af dat er morgen iemand word ingeleid.. dus moest ze de afspraak verzetten.. nu mogen we maandagavond..

7. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Patriesjuh balen dat je toch wordt opgenomen! In Utrecht was dat dan? Snap dat je je meisje en mannetje gaat missen.. ze komen vast vaak langs!
    Als je je adres daar even hier neerzet ga ik je in ieder geval een kaartje sturen, we zullen dat prikbord daar boven je bed eens mooi vol maken ;)

Samantha dat is balen.. maar dan mogen we allebei maandag! Ik vind het echt superspannend.. Pooooooositief blijven zeg ik maar steeds tegen mezelf en blij zijn dat ik zo makkelijk deze eerste weken door kom qua kwaaltjes.

Vanaaf dus spullen bij mn schoonouders gebracht en goh wat zijn ze blij dat ze opa en oma worden, echt zo leuk. Ze kunnen niet wachten tot ze het aan iedereen kunnen vertellen haha.

8. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Gaan we samen aftellen naar maandag Sas! :)

Oh leuk he, die reacties van de opa en oma's.. mijn ouders zijn ook zo blij dat ze het eindelijk mogen vertellen aan iedereen :D zo trots haha..

9. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hahaja mijn schoonvader heeft MS en daardoor is hij vaak erg moe en heeft daar medicijnen voor. Maar hij vertelde vanavond dat sinds wij het goede nieuws hadden verteld hij zich zo goed en opgewekt voelde dat ie die pillen helemaal niet meer had geslikt haha.

Is goed, we tellen samen af! Hoelaat mag jij?

10. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Samantha, nog ff geduld dan voor je mag kijken.

Patriesjuh, heel veel sterkte maar wel beter voor de kleintjes.

Rose, mooi balen vd ongi.

Hier nog ff geduld woensdag echo

11. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Patriesjuh alle sterkte van ons allemaal denk ik. Vergeet de oplader van de laptop niet. En inderdaad, misschien even een adres doorgeven, desnoods met pb, dan zullen we de boel daar eens opfleuren. Hoe oud/jong zijn je boys dan nu? Klopt je banner? Hoe vaak mag je kleine meisje bij je komen?

Rose en Anita wat enorm (hier moet een lelijk woord staan). even lekker gefrustreerd op de baalbank.

Sasjuh en Samantha mag ik ook aftellen tot maandag? Ik ga wel voor de derde keer, maar toch...

En Pooh, voor jou is het ook al bijna zo ver.

Maandag komen mijn ouders onze kant op en nemen dan wat meubeltjes mee. Mijn moeder gaat een keertje mee naar de vlos i.p.v. vriendlief.

En ja een bruiloft is veel regelen. Menu is geregeld en laatste puntjes op de i nu voor de locatie. Nu alleen mijn jurk nog...oh en een fotolocatie, pfffffffffff.

Hoop dat ik vandaag tijd heb om eens te kijken voor kleding, want het komt er maar niet van.

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    patriesjuh sterkte en inderdaad een adresje zodat we kaartjes kunnen sturen!!

sam jammer dat t verzet is, maar ach tis zo maandag!!

Saxia hopelijk kun je nog kleding kijken inderdaad :)

ik heb gister een nieuw (2e hands zadel gekocht) voor mn paardje. dus zo eerst ff naar de manege en dan lekker met haar weer aan de slag met trainen :)

13. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Sasjuh en Sax.. nog 2 nachtjes slapen :D hihi.. ik mag 'savonds om kwart over 7.. moet eerst de hele dag werken.. hoe laat mogen jullie?

Tazzie..veel plezier bij je paardje! :)

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Goedemorgen!

Tuurlijk Sax mag je ook mee aftellen! Blijft denk ik toch altijd spannend of niet?
    Sam ik mag om half 11. Krijgen jullie ook weer een echo of alleen controle?
    Taz super dat je eindelijk weer een zadel hebt! Bij H. gekocht of niet? Ik ga zo ook weer naar stal, poownie lekker longeren.

15. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    We gaan naar het hartje luisteren en ik krijg weer een echo zei ze.. :)

Krijg jij ook een echo? Of alleen controle?

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Euhmm intake en weet niet of ik een echo krijg maar ga er wel om vragen, vind dat ik nu wel lang genoeg onzeker ben geweest en de vk heeft eigen echo apparatuur dus.. Vragen kan altijd toch? Misschien gebeurt het ook wel standaard maar dat weet ik dus niet.

17. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Oh dat is wel een voordeel dat je verloskundige eigen echo apparatuur heeft..die van mij ook..daarom krijg ik waarschijnlijk elke keer ook nog een echo :)

Ik heb sinds gister de hele tijd een beetje wee-ig gevoel in mijn buik.. weet niet wat het kan zijn en word dan gelijk weer onzeker natuurlijk..meer zwangeren dit gehad toen ze 14 weken zwanger waren? Heb gister echt ff flink lopen huilen..moest er gewoon even uit :)

18. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @patriesjuh: wat rot voor jullie zeg, echt niet leuk! Veel sterkte voor je gezinnetje ook namens mijn mannetje! Ik hoop dat je nog wel kan laten weten tussendoor hoe het met je gaat!

@samantha: Ik was ook super onzeker rond die periode en nog steeds wel is! Dat is helemaal niet gek. Heb maar tegen mezelf gezegd dat ik vast niet de enige was en dat meer vrouwen dat vast hadden. Maandagavond zal je weer gerustgesteld zijn als je het hartje hoort kloppen ;)

Zoals ik lees moeten er een hoop meiden a.s. maandag op controle, succes en veel plezier allemaal :D

Fijn weekend allemaal, vanmiddag gaan we even naar vrienden en manlief gaat vanavond naar Ajax. Morgen een paar klusjes doen voor de babykamer. De spulletjes worden nu een weekje eerder geleverd, 6 september, kan niet wachten tot het zover is!

19. winnietje

winnietje Niet meer actief

Patriesjuh : Heel veel sterkte * Knuf *
    Sasjuh: Ik heb in het begin nooit zwangerschapskwaaltjes gehad, alleen richting het einde heeeeel veel maagzuur. Dus maak je niet druk, zit allemaal best wel goed.

20. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Winnietje dank je, dat doet me altijd goed zulke woorden!
    Samantha ik snap precies wat je bedoelt hoor, ik had van de week 's avonds een paar x echt zo'n ongi gevoel in mn buik, ben keihard naar de wc gerent maar niets aan de hand natuurlijk maar pff dan ben je ineens gewoon doodsbang. Ik hou me maar vast aan de tekst die onder mn banner staat haha.
    JBG o leuk dat de meubeltjes ed eerder worden geleverd! Is het al gelukt met je zilveren muur?
    Hier nog geen flauw idee over hoe en wat qua inrichting en kleuren in de kamer.

Deel Deze Pagina