stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Ja ik weet het.. ik ben ook wel blij hoor..maar vriendlief is nog wat terughoudender.. kan het me ook wel voorstellen.. Maja toch voor de zekerheid van het weekend nog maar even een test doen..

Ik wil de foto's hier wel plaatsen..zodat jullie je mening kunnen geven..maar op de test van sensitest zie je het amper als ik een foto maak..en ik weet niet of het voor Tazzie en Pooh ook confronterend is.. wil hun niet nog rotter laten voelen :(

2. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik denk dat je de fotoos prima kunt plaatsen hoor! Pooh en Taz snappen dat vast wel.. Dat vind ik het mooie aan dit forum, iedereen leeft zo met elkaar mee!

3. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
  4. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
  5. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik denk toch dat je stiekem erg blij mag zijn, vind ze duidelijk genoeg!!

6. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Dat is niet bepaald een licht streepje hoor Sam, ik vind m erg duidelijk.
    Ik zou even de vlos bellen, gewoon voor de zekerheid. Je kunt nu toch niet nog steeds HCG hebben? Anders weet je ook niet of je blij kunt zijn!

7. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    De vorige keer toen ik in het ziekenhuis bloed geprikt heb toen was de uitslag negatief..was dus niet meer zwanger..heb maandag een test gedaan en die was helemaal omowit..

Ik ben op internet ff beetje aan het zoeken naar verloskundigenpraktijken..we willen niet meer terug naar het ziekenhuis waar we in februari zijn geweest... daar hebben ze ons te slecht behandeld..

8. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Oh Sam, wat spannend! Ik gun het je van harte meid!

Hier ook wat goed nieuws:
    Mijn zwager is giasteravond met vlagen "wakker" geweest en heeft korte gesprekjes kunnen voeren.
    Op de hersenscan zijn geen verontrustende dingen aangetroffen gisterochtend. De dokter had toen wel gezegd, hoe sneller hij wakker word hoe beter. Gelukkig is hij diezelfde avond bij vlagen wakker geweest.
    Mijn vriend gaat om 11 uur naar het bezoekuur en dan hoop ik dat het nog steeds goed gaat.
    1 arm werkt nog niet, de rest reageert wel.
    Maar het belangrijkste is dat hij geen hersenbeschadiging hieraan overhoud.

9. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Nou Sam die testen zijn wel heel duidelijk hoor!!
    Snap wel dat het extra spannend is na je mk maar ik denk toch dat we je voorzichtig mogen feliciteren.

Anita en Sam bedankt voor de felicitaties en ook de meiden op me hyves bedankt!

Suus wat goed dat je zwager (met vlagen) wakker is geweest en wat fijn zeg dat hij geen hersenbeschadiging heeft.
    Hopelijk gaat zijn arm ook nog mee werken.

Pooh, balen van je ongi!

10. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Ik heb net nog even een buikfoto gemaakt:

11. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Dankjewel patriesjuh en suus..

Suus..wat fijn van je zwager zeg! Dat is alweer een opluchting dus..hopelijk gaat het alleen nog maar de goede kant op! En wat een mooie buikfoto! :D

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Lieve Sam gewoon je foto's blijven plaatsen hoor! ik vind ze ook heel duidelijk dus bij deze gefeliciteerd meis!! Ik gun het je van harte!!

Suusje wat fijn van je zwager zeg!! en mooie buikfoto!

en hier is nog steeds niets uit zichzelf gebeurd :( Denk ook niet dat dat nog gaat komen voor morgen. JA morgen ochtend wat als ik die tabletten ingebracht heb dan kan er wat komen.

13. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Dankjewel Tazzie! :) Super lief van je!

14. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Vervelend Tazzie..dat er nog steeds niks is gebeurt :( Heb je nog zwangerschapsklachten trouwens?

@ iedereen.. ik weet nu ff niet of ik het vanavond bij de sollicitatie moet vertellen.. wat zouden jullie doen? Ik heb nu een vast contract en die krijg ik niet zomaar weer natuurlijk..

15. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ik zou het nog niet vertellen meis. Dat komt later wel als je zelf ook meer zeker bent.

tja nog steeds iets gevoelige borsten, al lijkt dat wel steeds minder te worden. voor de rest had ik ook niet echt veel klachten. Ja niet goed naar de wc kunnen, en dat wil nog steeds niet echt.

16. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    enne stomme vraag misschien, maar welk maandverband heb jij gebruikt (en pooh? welke jij)
    ik gebruik zelf vaak always, maar iemand zei tegen me dat die teveel broeit ofzo. anders meot ik vandaag nog even andere gaan halen

17. Hartje

Hartje Lid

8 nov 2010
    37
    0
    0
    Gelderland
    Suusje wat fijn dat er nu goed nieuws is van je zwager. Dit moeten enorm spannende tijden zijn voor jullie allemaal. Het zal nog een lange weg naar herstel zijn, maar dit is een goed begin!

Tazzie, heel veel sterkte!

Samantha, ik zou echt niet vertellen dat je zwanger bent. Je weer het zelf nog maar net. Voor hetzelfde geldt wist je het nog niet. Je bent het iig niet verplicht om te vertellen. En als je nou 3 maanden zou zijn dan is het misschien een ander verhaal.
    Heel veel succes!

18. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    samantha
    ik zou het ook nog niet vertellen pas als je meer als 12 weken ben zou ik het doen..
    je bent ook niet verplicht om het te vertellen
    en de kans dat ze je niet aannemen omdat je vertel dat je zwanger ben is groter dan waneer je het niet vertel, enne vertellen kan altijd nog ;)

19. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Samantha, wat goed! ik vind hem ook duidelijk hoor,vanaf hier ook alvast voorzichtig gefeliciteerd ik kan me voorstellen dat het erg spannend is

@ Anita,wat jammer... knuffel

@ Suusje,fijn dat het beter gaat met je zwager en mooie buikfoto

20. winnietje

winnietje Niet meer actief

Yeah Samantha. GEFELICITEERD. ik vind ze echt heel erg duidelijk. Je bent gewoon hartstikke zwanger :D

Deel Deze Pagina