stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    hier even een update.
    Met de jongens gaat het niet zo goed, vooral met Tyler niet.
    Hij Kan niet zelf ademenen en heeft een kleine bloeding in zijn hersenen, en veel moite met zijn bloedruk.hij krijgt verschillende soorten medicijnen.
    We hopen dat hij snel stabiel word, maar de arts heeft gezegd dat we in on achteroofd moeten houden dat het wel eens de verkeerde kant op kan gaan.....het mannetje is heel erg ziek.
    Ryley doet het opzich wel goed....heeft ook wat ondersteuning nodig bij het ademen, maar kan stap voor stap zonder.
    Het word echt afwachten hoe de komende dagen gaan worden.
    Met mij gaat het nog het zelfde....veel pijn maar goed het is niet anders.

Rede voor de spoedkeizersnee:
    Gister ochtend echo gehad die helemaal niet goed was.
    De kleine (Ryley) was niet meer gegroeid sinds de week ervoor en het vruchtwater verschil was weer groter, ook waren de dopler metingen niet goed (bloeddoorstroming navelsteng en hersenen)
    We konden kiezen voor een laser behandeling (ttts) in leiden of een keizersnee.
    Met laser was er 20% tot 75% kans dat de kleine alsnog kwam te overlijden......met een keizersnee was de kans 80% dat bijde het zouden overleven....keus was dus vrij snel gemaakt.
    Ze wilde ook geen dag wachten....binnen een uur lag ik op de operatiekamer.
    Operatie is verder goed gegaan.
    Het is nu dus echt afwachen.....en alles goed verwerken.
    als ik meer nieuws heb horen jullie het!

2. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    pff heftig hoor patries
    ik ga voor jullie duimen dat het snel beter gaat met de kleintjes en vooral met tyler! en we gaan voor een goede afloop!!!

3. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Patriesjuh wat een moeilijke tijd voor jou en je mannetje nu.. Je stelt je zo'n zwangerschap en bevalling en kraamtijd toch heel anders voor!
    Hopelijk blijken beide mannetjes echte vechtertjes te zijn en mogen ze over een aantal maanden in jullie babykamertje liggen..

En zo stom.. wilde je een kaartje sturen maar weet nu niet meer wat te sturen. Aan de ene kant een felicitatie natuurlijk.. maar het is allemaal nog zo eng en spannend!

4. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Sasjuh, snap je helemaal heb een gefeliciteerd gedaan maar twijfel nu of dat wel goed overkomt, het is iig goed bedoeld.

Patriesjuh, heel veel sterkte en succes

5. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    pff echt heftig patries!! weet niet zo goed wat ik moet zeggen.. Alleen dat ik hoop en duim dat beide jongens toch goed mogen groeien en snel beter worden. Zal vanavond een kaarsje voor jullie branden!

Sas ik zit hetzelfde met een kaartje.. lastig.. ga morgen eens op zoek naar een goed kaartje..

6. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Jeetje Patries.. las vanmiddag op mijn werk ff gauw dat je beide jongens geboren waren en dat het redelijk ging..en nu weer een berichtje dat het dus weer minder gaat :( Wat heftig zeg.. zit gewoon echt met tranen in mijn ogen.. Ik hoop zo voor je dat de beide jongens het gaan redden.. Ik weet niet goed wat ik meer moet zeggen.. wil je heel veel sterkte wensen..

Ook ik wou je een kaart sturen..maar ik weet niet zo goed wat voor kaart.. Dus misschien wacht ik er even mee...maar als je maar weet dat je wel in mijn (onze) gedachten bent.

Dikke knuffel!

7. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Huh, Patriesjuh... Bevallen :(.. Dat had ik nu eigenlijk niet verwacht meid, en volgens mij jullie zelf ook niet.. Ben er gewoon even stil van en weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Natuurlijk GEFELICITEERD met je mannetjes en wat een mooie namen.. Maar wat breekt er volgens mij nu een spannende tijd aan voor jullie! Hoop zo dat jou mannetjes grote vechtertjes zijn en lekker gaan groeien! *KNUF*

Denk aan jullie!

8. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    hier nog effe een berichtje van mij
    sasjuh jij vroeg of er nu wat is gergeld op me werk euhm nee geloof het niet doe nog steeds zelfde werk de zelfde tijden...

ik ben zo moe he
    ik had gisteren een afspraak bij de fysio vergeten nu mocht ik hem vandaag inhalen weer vergeten... pff baal zo ontzettend vanmezelf he ik durf die vrouw ook echt niet meer onder ogen tekomen want ik schaam me zo dit is echt niks voor mij!
    ben ook gewoon zo moe
    en tis allemaal zoveel geregel voor die kleine ik kan de stress omtrent het regelen niet aan!

vandaag hebben we wel een matrasje gehaald(moet alleen nog zo areo sleep toppertje kopen) en de kast in elkaar gezet, zondag gaan we de rest halen comode en het bedje
    verder ben ik bezig met opruimen baby dingen uitzoeken
    pff dus echt rusten doe ik ook niet ( niet erg slim van mij) maar wil alles gewoon goed hebben

9. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Troetjuh dat is niet zo handig, 2 keer achter elkaar een afspraak vergeten. Schrijf je het anders op een kalender, je zult die fysio niet voor niets hebben dus ik wel belangrijk om te gaan.
    En verder.. probeer te relaxen! Je hebt normaal gezien nu nog alle tijd om dingen te kopen, in elkaar te zetten enz. Tijdens het zwanger zijn moet je ook tijd over houden om te relaxen he!

10. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    haha ja dat werkt dus niet want stond al op de kalender
    achja dat word betalen
    ben gewoon een stress kip hihi

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Dan toch wat vaker op de kalender kijken ;) Kan me voorstellen dat het voor de fysio ook vervelend is als er mensen tot 2 x toe niet op komen dagen (ik vind dat op het werk iig altijd erg vervelend!)
    En ja stress.. wat zegt je mannetje ervan? Praat er met hem over, maak voor jezelf een lijstje wat je allemaal nog moet doen en regelen voor de beeb zodat je wat overzicht hebt.

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    troetjuh das balen dat je 2x je afspraak vergeten bent zeg. Maar inderdaad wat sasjuh al zegt misschien iets vaker op de kalender schrijven? offe een herinnering in je telefoon met alarm een half uutje voor je de afspraak hebt (of ja tijd afhankelijk van hoelang je erover doet bij de fysio te komen)
    En verder neem inderdaad je rust joh! erg belangrijk! en je hebt nog zeker minimaal 14 weken voor je je kamertje af moet hebben hoor.. dus kalmpjes aan!!

hier gaat alles zn gangetje.. wachten duurt alleen lang.. En gezien dat ik niet echt met ovutesten heb gewerkt of temperaturen.. weet ik niet wanneer mijn ei precies gesprongen is. of ie vroeg (bij de vorige zs was t dag 11 dat ie sprong) of normaal (rond dag 14/15) of laat is gesprongen :( net wel ff een ovutestje gedaan en die heeft een heeeeel licht streepje aan. zou ie dag 11 gesprongen zijn zou ik nu 8 dpo zitten wat ik snel uitgerekend hebt. normaal dan nu 4 dpo en zou ie morgen moet nestelen (volgens calculator) vind t maar niks weer dat wachten :( (vorige x had ik trouwens op 9 dpo een licht posi test )ben veel te ongeduldig..
    vandaag ook nog hard onderuit gegaan met skeeleren dus ook nog een zeer pijnlijke elleboog :(

13. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen reageer ik uitgebreid op iedereen.
    Jee Patriesjuh, had al zo'n vermoeden.

Ongelofelijk en dan ben je mama van een tweeling. Lieverd heel veel sterkte. Hier in gedachten bij jou en de kleine mannetjes. Fight boys, fight! Ik ben de nuchterheid zelve, maar zit nu ook even met een brok en tranen. Hoop dat je jezelf ook snel beter voelt om te kunnen gaan zorgen.

14. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Troetjuh.. vergeetachtigheid hoort ook bij de zwangerschap ;) Maar idd net als wat Tazzie geloof ik zei..kun je niet een alarmpje op je telefoon zetten ofzo?

Tazzie.. oeh je bent aan het wachten.. dat is nooit een leuke periode! Gaan jullie nog wat leuks doen de laatste daagjes in de vakantie? Misschien dat je er dan wat minder aan denkt.. aii gevallen met de skeelers..pijnlijk! Hopelijk mag je snel een positieve zwangerschapstest hebben en verlicht dat de pijn ;):)

Ik ga morgen bellen om een afspraak te maken voor de 20 weken echo.. vind het best eng zo'n echo...:)

Pff..hier net de tuin gedaan.. dacht dat doe ik wel ff, maar zat toch iets meer werk in dan gedacht... Ben er achter gekomen dat, eerst de hele dag werken en daarna in de tuin bezig gaan, geen goede combi is! Ben kapot :( Mijn rug vind mij niet zo lief denk ik nu.. (ik hem ook niet :p)

15. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    das minder dat je nu last hebt van je rug na t werken in de tuin samantha.
    Wel spannend inderdaad bellen voor de 20 weken echo!!

en echt veel doen niet meer denk ik. Vriendlief gaat eindelijk het balkon helemaal katproof maken. Zodat de deur gewoon open kan blijven en we niet steeds op hoeven te letten of ze niet op de reling springen (hebben wel een rolhordeur maar ze hebben ontdekt dat als ze maar lang genoeg met hun nagels in de hor klauwen ie dan opengaat)misschien nog een dagje dierentuin ofzo.. ligt er ook aan wat het weer gaat doen verder.

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Taz je gaat ook nog uiteten ;)

Samantha dat is niet fijn van je rug, volgende keer dus maar niet zoveel op 1 dag doen!

Hier lekker dagje aan het water gelegen, niet gezwommen want was mij nog te koud haha. Ik hou van vakantie!!

17. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Lekker sas.. ik ben jaloers! Ik wou ook aan het water liggen!;) hihi..

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ja maar dat is met jou en de andere van t andere forum, niet met vriendlief haha ;) en verder natuurlijk veel paardhobbelen.

maar water nog te koud ja?
    ik wil terug naar kos ppfff mis de zee haha. die was echt heerlijk! en t zwembad ook. en ik mis ook de cocktails :) :p

19. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Wij zijn na een tijdje in de schaduw gaan liggen. Kan normaal echt goed tegen de zon, lig er het liefst de hele dag in maar werd er nu niet lekker van, duizelig enzo. Ach in de schaduw was het ook heerlijk.

Ja water was echt nog koud. Rick is er wel ingeweest, ik ben er even ingelopen maar snel er uit haha.

20. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    kan me voorstellen dat je er duizelig van wordt van de zon. ik had het zelfs van de zon in kos (op de boot erg weinig schaduw)

Deel Deze Pagina