Is ook niet goed he Sas..als je zwanger bent en dan zo lang in de zon. Hopelijk zijn de laatste dagen van je vakantie nog een beetje mooi Tazzie!
Sam, ik weet het niet zeker hoor... Maar als je zwanger bent is het geloof ik niet zo slim om in de tuin te werken ivm bepaalde stoffen.. Heb dat geloof ik ergens een keer gelezen.. Zelf doe ik normaal ook altijd veel bij ons in de tuin dus vriendlief pest ik er weleens mee dat hij die taak er dan ook nog weleens bij kan gaan krijgen in de toekomst.. Dat wou ik even kwijt.. Ga nu lekker slapen en morgen reageer ik weer verder.. Truste!
Heb mijn handschoenen erbij aan Anita.. je moet idd oppassen met de urine van katten.. En heb ondertussen een aantal keer mijn handen gewassen.. Slaap lekker!
Jee Patriesjuh, wat een bericht! Toch gefeliciteerd met de jongens, wat een mooie namen hebben jullie ze gegeven! Hoop dat ze snel opknappen en dat Tyler zelfstandig kan ademen! Wat een heftige tijd voor jullie beiden zeg, denk echt aan jullie!!
@patriesjuh allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte jullie twee zoons. En wat norah ook zegt wat een super leuke namen! Maar wat naar dat het nu nog niet zo goed zoals was gehoopt. ik heb er kippenvel van. Toch nog redelijk onverwachts, zo snel! Ik hoop zo voor jullie dat het met beide snel beter gaat. Ik duim voor jullie. en dat ook jij gauw opknapt! knuffff
Anita, als je handschoenen aan doet kan je gewoon in de tuin werken. Samantha, rustig aan hè, niet overdrijven. Troetjuh, 2x een afspraak vergeten das niet best , zal zwangerschapsdementie zijn.
Goede morgen allemaal! Hier beginnen nu echt de zenuwen toe te slaan voor morgen .. Gelukkig kan ik zo naar m'n werk .. Heb er gewoon kriebels van in m'n buik, haha.. Hier is het vandaag volgens mij weer met de zon gedaan .. En nu heb ik net m'n witte broek weer aangedaan.. Pooh, jij had vandaag toch je echo? Veel plezier vandaag! En geniet ervan.. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen! Met handschoenen aan mag je idd gewoon in de tuin werken, vertelde de verloskundige ook nog maandag. Pooh heel veel plezier en succes vanmiddag! Nu ik wat dagen terug ben gezet schelen wij maar een week met elkaar! Norah hoe gaat het met jou? Patriesjuh hoe zijn je kindjes de nacht doorgekomen? Moet veel aan jullie denken..
@Patriesjuh Vanaf hier weer een behoorlijke dosis positieve gedachten en kracht naar jullie. @Anita, hoewel ik niet in mijn nakende onderlijf hoefde te liggen bij de gyn, snap ik je gevoel wel een beetje hoor. Laat het maar gewoon over je heen komen. Bij de huisarts een uitstrijkje laten maken vond ik dan weer niet zo erg. Ben zo benieuwd wat ze voor jullie kunnen gaan betekenen en dat het dan snel raak mag zijn. @Carly over 2 weken al naar de gyn voor een echo. Helemaal fijn meid. En denk maar dat al die krampjes en zo horen bij je baarmoeder die meer ruimte wil. En binnenkort weer een test van mvm in handen. @Pooh Succes vanmiddag en lekker genieten van je ukkie. @Tazzie, wachten, wachten en nog meer wachten. Ga je de volgende ronde weer een banner instellen? Kan ik makkelijker met je meeleven. Of vind je dat juist vervelend. Ik zag dat jij nog aan cocktails denkt. Met dit warmere weer zou ik best een roseetje lusten. Maar goed, sinaasappelsap is ook lekker. @Samantha, ik heb gisteren gebeld voor de 20 weken echo. Het lijkt me best spannend, maar ook leuk om je kindje lekker gedetailleerd in beeld te krijgen. Met de nekplooimeting heeft ze al veel verteld en bekeken, dus ik ben niet al te bang voor de grote structuren in ieder geval. @Troetjuh zet je afspraken in je banner hier, dan kunnen wij allemaal mee helpen onthouden. Goed voor de moeder van je kindje zorgen hoor. Fysio is geen luxe. Je hebt het nodig. En probeer desnoods wat dingen over te laten aan anderen om je heen. Kan dat? @Sasjuh, pas je op voor een zwangerschapsmasker? Ik ga me vandaag maar eens bezighouden met verzekeringen en een of andere zwangerschapscursus waar manlief ook iets aan heeft.
Heey meiden, lief dat jullie aan me denken. De nacht is welgoed gegaan. Bijde jongens zijn 'stabiel'. ryley heeft wel iest meer zuurstof bij gekregen, maar tyler zijn bloedruk medicatie is iest afgenomen. Me mannetje is ze nu f aangeven ij de gemeente en darna gaan we weer naar ze toe. Ik zelf ben al weer aardig mobiel. Als het goed is mag ik mogen mddag of vrijdag ochtend naar huis. Als ik thuis ben zal ik eel fototjuh laten zien (kan niet vanaf hier) Sorry dat ik niet op jullie berichten reageer, maar me hoofd staat er ff niet naar, hoop dat jullie dat begrijpen. Denk wel aan jullien hoor!
Patriesjuh fijn dat de jongens nu 'stabiel' zijn! moet ook steeds aan jullie denken! en logisch dat je hoofd neit naar ons staat. Jouw kleine mannetjes zijn veeeeeeeeeeel belangrijker!
Patriesjuh ik denk dat ik wel namens ons allemaal mag spreken dat het vanzelfsprekend is dat je hoofd nu even niet staat naar het reageren op anderen! Wij kijken elke keer met smart uit naar jou berichtjes met updates over de boys. Fijn dat ze goed de nacht door zijn gekomen. Slaap jij wel een beetje of niet?
zo de rest nog even bijgelezen.. pooh veel plezier en succes vanmiddag! anita inderdaad het ziet er vrij grauw en somber uit buiten.. al is het hier nog droog en best warm (loop dus ook gewoon in korte broek haha maar ik ben dan ook thuis) saxia ik denk het wel, al hoop ik dat die banner niet nodig is Zou m nu ook nog wel kunnen instellen eigenlijk.
Patriesjuh.. wat fijn om te horen dat je jongens op dit moment "stabiel" zijn. En ga je nou niet verontschuldigen dat je niet op onze berichtjes reageert.. wij zijn nu echt niet belangrijk hoor..maar je beide jongens wel! Heeft de grote zus hun broertjes al gezien? Hopelijk kun je ondanks dit alles wel van je mannetjes genieten.. nogmaals sterkte meid en ik duim nog steeds voor jullie dat het helemaal goed komt! Pooh.. vanmiddag eindelijk voor de echo! Geniet van dat kleine hummeltje op de beelden meid! Anita.. morgen is het zover..echt spannend zeg! Ben zo benieuwd wat ze voor jullie kunnen en willen doen!
Hier ook raar weer, reed vanmorgen naar stal en toen begon het te regenen! Ben maar wel gaan rijden en ineens stopte de regen, brak de zon erdoor en werd het superwarm! Nu is het weer wat bewolkt. Ga zo even met vriendlief de auto uitzuigen en wassen, is hard nodig. Vanmiddag gaat vriendje met mn zusje en haar vriend naar Amsterdam, naar de afscheidswedstrijd van Edwin vd Sar. Ben dus een middagje en avondje alleen, is even kijken wat ik ga doen!
raar inderdaad sas, wel lekker gereden? ik hoop dat het vanavond beetje droog is.. dan wil ik gaan rijden..
Ja wel lekker gereden, beetje balkjes gedraafd enzo Maar was echt benauwd want A. was na 20 minuten al helemaal nat van het zweet dus heb hem daarna lekker onder de slang gezet! Ze voorspellen wel slecht weer voor vanavond geloof ik..
Hier is het nog droog..maar ook bewolkt idd.. Zonet een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo. 8 september! over 5 weekjes.. spannend!
Dat schiet al op Samantha! Is dat je eerstvolgende echo nu? Ik heb er 19 augustus nog 1 en dan ook pas met 20 weken.. Maar denk dat we met 16 weken nog een pretecho laten maken, kijken of ons kindje het geslacht wil laten zien en hoeven we niet zolang te wachten tot we weer een echo krijgen!