stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    8 september op een donderdag ;) spannend hoor Sam!!

Sas kan me voorstellen dat A. al snel nat was, gister was P. na 10 minuten aan de longeerlijn al nat. en K. (van de kinderboerderij) was al nat voordat ik m ging rijden.

Ik hoop t niet voor vanaaf, de halve stal heeft dan les van K. (tenminste als ze komt ivm opa)

2. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Jeuh Taz je hebt weer een banner! Ik duim zo op een nog mooiere banner volgende week ;)

3. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Idd op een donderdag ja :)

Sas.. nee 29 augustus heb ik weer een afspraak bij de verloskundige.. en daar krijg ik tot nu toe elke keer ook een echo...maja miss dat ze het dan niet meer doen.. dat ze dan alleen gaat voelen en luisteren naar het hartje.

Wij willen ook graag met 17 weken een pretecho laten doen..anders moeten we idd 4 week op de echo wachten..dat vind ik veel te lang hahaha... ik ben zo nieuwsgierig wat we krijgen namelijk :D

4. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    haha ja inderdaad, dacht ach kan m ook gelijk wel maken haha ook makkelijker voor mezelf :p. heb m maar op 28 dagen ingesteld, dat was mn laaste cyclus ook.. al krijg ik de neiging om al snellet te testen :( maar goed niet aan denken haha

5. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Haha ja erg he! Ooo jij weet dan misschien over 2 weken al wat het is! Dan kan je pas echt shoppen ;)

Ik baal nu een beetje omdat wij 5 dgn terug zijn gezet, nu lijkt het ineens allemaal weer langer te duren :p

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Samantha heb je een voorgevoel qua jongetje/meisje?

7. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    sas de volgende kun je ook zo ineens weer een paar dagen vooruit gezet worden hoor.. dat is heel verschillend in het begin..

sam spannend ook een pretecho!
    (en ik weet zo uit mn hoofd dat t een donderdag omdat wij de 9e met de brandweer weekendje weggaan haha en dat is vrijdags en zaterdags altijd ;) ) tenminste als ik vrij krijg van tsn, was alweer beetje laat met vrij vragen :( en ze doen erg moeilijk op t moment :(

8. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Nou ik heb op dit moment echt een gevoel dat het een jongetje word..maar misschien komt het ook omdat vriendlief dat heel leuk zou vinden en het constant over een jongetje heeft.. het maakt me zelf niet zo heel veel uit wat het word.. als het maar gezond is!

En het kan best zijn dat je de volgende echo weer vooruit word gezet hoor.. mijn eerste echo werd ik 2 dagen vooruit gezet...maar de volgende echo werd ik ineens weer 3 dagen achteruit gezet.. dus dat verschilt best wel.. en vaak komt de 1e toch niet op de uitgerekende datum. :)

Oh vandaar Tazzie..wat vervelend dat TSN zo moeilijk doet.. mag dus achteraf wel blij zijn dat ik daar niet ben komen werken!;)

9. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    jep mag je zeker wel blij om zijn. begin van het jaar vroeg ik ruim 3 weken van te voren 1 vrij dag en dat mocht dus niet (nou had ik ook dezelfde dag een boos mailtje en telefoontje gepleegd over mijn uren die niet klopten) en toen was het ineens 1 vrij dag moet je 2 maanden van te voren aanvragen.. ben dus nu ook ruim te laat, gister aangevraagd maar we zullen wel zien. en aangezien ik weet dat we met t uitje vrij ver weg zitten is het flink balen als ik geen vrij krijg.

10. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Wat stom..die regels mogen ze toch niet zomaar aanpassen? je weet toch vaak niet 2 maand van te voren dat je ergens vrij voor moet hebben? Beetje domme regels hebben ze daar..

11. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ik denk dat het ook meer was omdat ik dus vlak ervoor echt woest was over mijn uren. En dat ook heel duidelijk heb gezegd. maar zag net op de site (mijn eigen pagina) dat ie er nog niet instond dus heb er maar weer een mail achteraan gestuurd pff

12. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Met mij gaat het zo goed, dat ik morgen al naar huis mag!
    Mocht er iemand na vandaag nog een kaartje willen sturen, dan kan je dat beter niet doen, want dan komttie bij een ander aan.
    Als iemand evt mijn thuis adres wil moettie ff mailen.

Amy heeft haar broertjes alleen op foto gezien, ze mag namelijk niet bij ze, omdat ze nog nooit waterpokken heeft gehad.
    Tis wel een beetje jammer, maar denk ook beter....ze liggen daar natuurlijk aan allerlei slangetjes etc. en das niet fijn voor een kind om te zien.

13. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Patries fijn dat jij naar huis mag!
    Inderdaad wel jammer voor Amy, maar ook begrijpelijk dat ze er nog niet bij mag. Hopelijk knappen je mannetjes snel op zodat ze haar broertjes echt kan zien!

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Bekijk bijlage 171722

Nog het fotootje van onze echo van maandag. Links het hoofdje, rechts steekt een beentje uit :)

15. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ik haal je kleinte er duidelijk uit hoor sas!zo schattig met zo'n uitgestoken beentje

16. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Net terug van echo, en t hartje klopt ziet er goed uit zou 2 dgn minder ver zijn maar moet volgende week terug dus laat mn banner zo. We moeten dan terug omdat ze niet goed kon zien of t er 1 of 2 zijn

17. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    ooh pooh spannend hihi 1 of 2 :D
    van harte dat het voor zover goed uit ziet nog effe spannend dus voor volgende week

18. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Patriesjuh, heel begrijpelijk dat je hoofd nu niet staat naar reageren op ons en zoals velen voor mij al zeiden dat is ook helemaal niet belangrijk nu het belangrijkste is nu jullie jongens en gezin.

Fijn dat jij morgen al naar huis mag en ik hoop dat jullie jongens het ook steeds beter gaan doen en over een poos gezond mee naar huis mogen.

@ Pooh wat een fijn nieuws dat alles er goed uit zag en misschien twee? jeetje spannend....

19. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pooh spannend!! wel mooi dat alles goed was.

@ patriesjuh goed nieuws! en dan ook nog eens lekker naar huis. Fijn joh.

@anita hoe was het?

verder weet ik het even niet meer.. sorry!

20. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Anita moet morgen pas naar de gyn Rose.

Deel Deze Pagina