Pooh..wat goed dat het hartje klopte En wel spannend 1 of 2.. jeetje Patries.. fijn om te horen dat je zelf al weer zo goed opgeknapt bent dat je naar huis mag Ik ga je ff een privebericht sturen voor je adres Sas.. ik herken je kleintje echt wel hoor.. leuk!
Hihi, ja moet morgen pas naar de gyn! Morgen eind van de middag.. Ik houdt jullie op de hoogte! Sas, mooie echo hoor! Patriesjuh, idd. Denk dat het voor jullie kleine meid best moeilijk zal zijn om die kleintjes aan allerlei slangetjes te zien.. Vind je het zelf ook niet lastig dat je morgen al naar huis gaat en je jongens moet achterlaten? Had je trouwens al een kaartje gestuurd dus hoop dat ie nog aankomt .. Pooh, wat fijn dat alles er goed uitzag! En wat bedoel je met 1 of 2?? Bedoel je dan de dagen?? Of zoals een aantal hier denken dat het misschien ook zijn .. Nog een fijne avond allemaal!
@ anita, ze kon niet goed zien of er 1 of 2 kleintjes in mn buik zitten vandaar dat we terug moeten komen. Veel succes morgen bij de gyn, ben benieuwd wel spannend voor jullie.
@patries heb de hele dag op het werk aan jouw en je boys gedacht maar geen tijd gehad om bij te lezen. wat ben ik blij dat ze de nacht goed zijn doorgekomen! en voor nu redelijk stabiel gelukkig. met jouw gaat het gelukkig al erg goed, morgen naar huis.. fijn je eigen bed, je meisje, je eigen omgeving, maar ook moeilijk om je boys achter te laten denk ik. heel veel sterkte met alles. @anita succes morgen bij de gyn. ik vond het de eerste x ook erg moeilijk om me van onder uit te kleden en op die stoel te gaan zitten. maar ik had me een jurkje aangedaan (alle keren daarna ook trouwens) en daardoor voelde ik me veel minder bloot hielp echt. en verder stelt zo'n inwendige echo echt niks voor gelukkig. pooh wat spannend!! mss een tweeling en nu nog een weekje wachten voor je het zeker weet....wat een hel! hahahaha hoe ga je die week doorkomen. of zijn jullie er heel nuchter onder? troetjuh je moet me ff helpen want volgens mij snap ik je situatie niet zo goed.. je hebt op je werk bij een leidinggevende aangegeven dat het werk je erg zwaar valt nu je zwanger bent, je leidinggevende geeft aan dat je naar de arbo arts moet. dat heb je gedaan en die geeft aan dat je geen directe verzorging meer mag geven. in jouw werksituatie is dit niet mogelijk dus vervolgens word er niks gedaan met het feit dat jij aangeeft dat het te zwaar is en de arbo zegt dat je dit werk niet mag doen. nu doe je dus nog steeds het zelfde werk en werk je de zelfde uren. is dit niet heel raar?? en waarom laat je het er zomaar bij zitten? dit kan toch niet of heb ik het helemaal verkeerd? meid denk aan je zelf en aan de kleine in je buik. en kom voor jezelf op! sasjuh mooie echo en ik vond em ook wel duidelijk hoor! geniet ervan. samantha het schiet al aardig op bij jouw he!! spannend zeg ga je ons vertellen wat het word? (ja ja ja ja ja ja!) moet je trouwens niet opschieten met het regelen van een pretecho? ik dacht dat norah of zo dat best ver van te voren moest regelen omdat het al bijna vol was. maar weet het niet zeker hoor. hier weinig nieuws vakantie voorbij alweer 2 dagen gewerkt en het voelt alsof ik nooit ben weg geweest. al 3 dagen aan het sonjabakkeren gaat goed tot nu toe hopelijk val ik ook af. omdat ik deze cyclus nog op vakantie was moet ik komende ronde vanaf dag 10 weer voor echo's.
Goedemorgen allemaal Patriesjuh.. hoe gaat het met de jongens? Hip..ja klopt, vaak moet je je ver van te voren aanmelden, maar heb gehoord dat hier in het Noorden wel wat meevalt .. heb gister 2 echobureaus gemaild met de vraag of het bij hun al kan vanaf 17 week.. als het niet kan..dan wachten we gewoon tot de 20 weken echo.. En zodra we het weten ga ik het wel vertellen..ik wil er geen geheim van maken ofzo.. ik ken mezelf en ik ga toch wel mijn mond voorbij praten..omdat ik het dan heb over hij of zij haha.. De dagen gaan weer snel he als je aan het werk bent! Wat goed dat je aan het sonjabakkeren bent Hopelijk werkt het voor jou! Dus volgende week moet je weer voor de echo's? Spannend allemaal zeg. Anita... ik wil je heel veel succes wensen voor vanmiddag! Komt goed! Troetjuh.. volgens mij las ik op hyves dat jij jarig bent.. gefeliciteerd Je begint bij mij nu toch wel steeds meer een buikje te zien..leukleuk! hihi... Fijne dag allemaal!
Hier weer even een kleine update. Met Tyler gaat het weer ietsiepietsie beter, de medicjne voor zijn bloedruk zijn weer een beetje afgebouwd, ook is zijn zuurstof wat afgebouwd....verder is hij vrj stabiel gebleven. Met Ryley gaat het juist slecht...hij heeft meer medicijne voor zjn bloedruk gekegen en meer zuurstof, ook is er een longfoto gemaakt waar hij slecht opreageerde (hij was het e ff niet mee eens) hij heeft gisteren avond ook nog een bloedtransfusie gehad. Bijde ligen ze onder de warme lamp vanwege hun lever etc. Al met al is het dus echt afwacten of onze mannen sterk genoeg zijn om hier oor heen te komen.....ze zijn erg ziek. Ben heel blij dat ik straks naar huis mag, maar vind het ok heel erg moeilik te gaan zonder kindjes....maar ik weet dat ze hier in heel goede handen zijn en dat ze er alles aan doen omze beter te maken en te redden. Alshet lukt zal ik rond dnd een foto van allebij plaatsen. Pooh bedankt voor je kaartje, vind het superlief! Zag ook even snel dat je een echo heb gehad en je misschien een tweeling krijg, wel raar dat ze dat niet goed konden zien...dat word een spannende week!!
Goedemorgen! Pooh wat vreemd trouwens dat ze met 8 weken niet konden zien of het er 1 of 2 waren. Lijkt me toch dat je dat al wel kan zien? Fijn dat je iig een kloppend hartje hebt gezien! Patriesjuh pff wat een spanning maken jullie mee.. fijn dat je zo naar huis mag maar moeilijk idd om zonder kindjes naar huis te gaan! Samantha oooww leuk al steeds meer een buikje! Hihi ik kan er stiekem ook niet op wachten, nu zijn het voornamelijk mn darmen die er 's avonds voor zorgen dat ik een buikje heb. Hip jij kan alweer bijna testen! Wie weet is het raak en hoef je niet meer terug naar de gyn! Troetjuh van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Anita ik wil jou en je mannetje veel succes wensen vanmiddag, idd even een jurkje of tuniekje aandoen, mocht er een echo gemaakt worden voel je je niet zo ongemakkelijk.
Pff Patries.. wat een achtbaan van emoties moet jij ook doorstaan. Ik vind het echt heel lief van je dat je hier nog steeds de updates komt plaatsen enzo.. terwijl ik me voor kan stellen dat je je gedachtes wel ergens anders bij hebt. Ik moet vaak op een dag even aan jou en de jongens denken.. Echt, ik hoop vanuit de grond van mijn hard dat jouw jongens het gaan redden!! Dikke knuffel voor jou, voor je vriend/man, je dochtertje en natuurlijk voor je beide jongens!
Patriesjuh. enorm heftig lijkt me dit zeg! Ik hoop zo dat beide jongens hierdoor heen komen en straks gezond mee naar huis mogen! troetjuh gefeliciteerd!! en een fijne dag vandaag Anita heel veel succes vanmiddag! Sam leuk steeds meer een buikje! Hip ik hoop ook dat je gewoon deze ronde zwanger bent geworden! Hier voel ik niks, ja gister wat kleine steekjes maar verder wachten we maar rustig af (en datis moeilijk )
Zal straks even uitgebreid reageren naar iedereen, moet over 3 kwartier bij de verlos zijn, gaan even naar het hartje luisteren... Waarschijnlijk niets aan de hand maar ik voel de baby niet terwijl de baby (normaal) toch best druk is... Dus om mijn onzekerheid weg te nemen mag ik even gauw langskomen. Laat jullie straks weten hoe het was!
JBG hoe was het? gerustgesteld? Tis nog best lekker weer hier vandaag zijn net even naar Obelink geweest. Das een grote zaak in tenten, kampeerspullen enzo. Vriendlief zou best met een tent op vakantie willen dus zijn maar eens tenten gaan bekijken.. Heb alwel een hele mooie (en grote ) gezien.. maar daar is de prijs dan ook naar pff..
Die tenten zijn zeker heel duur Tazzie? Hier is het vandaag ook mooi weer...ben lekker de hele dag vrij vandaag..dus kan er mooi even van genieten..al hou ik het echt niet lang uit in de zon..dus ff buiten zitten, dan weer naar binnen haha..
Ja heerlijk weer hier ook! En hetzelfde als Samantha, elke keer buiten zitten en dan weer naar binnen haha. Ga nu een lekkere pasta salade maken en vanaaf nog lekker buitenritje met pony maken!
Hoe maak jij een pasta salade Sas? Klinkt wel erg lekker en heb het wel vaker gehoord, maar nog nooit zelf gemaakt...
Sam en Sas ja lekker he die zon klinkt goed sas.. nog 2 daagjes en dan TAPAS he En ik ga vanaaf ook rijden maar dan braaf in de bak haha.. hard oefenen voor dag van levend erfgoed Sam ja, nu was ie 549 euro, normaal dus al ruim 1000. Maar Obelink is redelijk goedkoop.. Maar dan heb je volgens mij ook wel een goeie stevige tent. Zagen ook wel goedkopere, maar daar leek de kwaliteit toch anders van.
Heb je al leuke cadeautjes gekregen Troetjuh? Ik verveel me vriendlief komt pas over een uur ongeveer thuis. Heb net beetje recepten op zitten te zoeken wat me wel lekker lijkt om een keer te maken..en nu heb ik zoooooo'n honger Wat gaat de rest allemaal eten vanavond? Hier word het Kip Tandoori ..