stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    @ Tazzie.. ja als je goede kwaliteit hebt dan betaal je natuurlijk ook automatisch wel meer.. Vind het in ieder geval heel wat geld voor een tent.. en dan komt er weer geld overheen voor spullen die je nodig hebt in de tent..

2. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    hihi wij gaan taco`s eten

en nee heb geen kadootjes gehad :( gisteren wel van me vriend een bos rode rozen gehad maar vandaag helemaal niks:(:p vier het ook pas zaterdag maja heb alleen een vader broer en tante dus veel dootjes zullen ut ook niet worden;)

3. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ik vind het ook erg veel geld voor de tent hoor sam.. meestal zijn ze in het najaar nog wat goedkoper.. Voorlopig kopen we ook niks..

Wij hebben net shoarma met rosti en ananas door elkaar heen gehusseld gegeten :)

4. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Oeh Taco's.. daar heb ik ook wel zin in whaha..

Ja misschien kun je dan beter in het najaar kijken voor de tent Taz:)

Anita.. hoe was het bij jou???

JBG.. waar blijf je nou?? Heeft de vk je gerust kunnen stellen?

5. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
  6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    En ik ben idd ook benieuwd hoe het met Anita bij de gyn is gegaan!

7. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    JBG, hoe was het bij de vlos? Weer gerust gesteld? Wel fijn dat je dan zo snel langs kon komen!

Sam, wij hebben lekker lasagne! Had deze voordat we nar het zkh gingen gemaakt dus zojuist alleen even in de oven en smullen maar, hmmm.

Tazzie, leuk hoor een tent! Lijkt mij ook ontzettend leuk maar vriendlief gaat een tent echt niet leuk vinden, haha..

Tja, en nu even over ons bezoekje aan het zkh, ten eerste was het echt een hele aardige vrouw die we hadden.
    En voor ons zijn er de volgende afspraken gemaakt:
    - deze ronde laten we nog even op z'n beloop (stiekem hoop ik dus dat we niet meer terug hoeven);
    - op de eerste dag van m'n aankomende omgesteldheid moet ik het zkh bellen voor een afspraak te maken voor een echo op dag 12 van mijn cyclus, vanaf dat moment gaan ze mijn cyclus monitoren en wanneer de eisprong dan nadert komt er ook een samenlevingstest.
    - Na de eisprong wordt er bloed geprikt om te kijken of de eisprong die ik heb gehad ook goed was..
    En ook wordt er in september nog een keer een nieuw zaadonderzoek gedaan van vriendlief..
    Dus op deze manier weten we eind september hopelijk wat er is en gaat men indien nodig volgende stappen nemen afhankelijk van de bovenstaande uitslagen..

Dus al met al, zijn we behoorlijk wat wijzer geworden.. Ook werd me trouwens gezegt dat ik niet meer moet temperaturen ;).. Volgens haar had dat weinig zin.. Maar of ik dat kan??

En ook gaf ze aan om het misschien iemand op het werk te vertellen omdat het gewoon bijna niet verborgen te houden is.. Het kon namelijk zo zijn dat ik in 1 week 3 keer naar het ziekenhuis moest komen voor een echo :$..

Maar goed, dat hebben we er allemaal graag voor over!

Volgens mij is het uiteindelijk een heel verhaal geworden ;).. Moet zeggen dat ik me nu een behoorlijk stuk rustiger voel nu we deze stap hebben gezet!

Liefs,
    Anita

8. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Anita fijn dat je er een goed gevoel aan over hebt gehouden! Dat niet tempen heeft ze bij mij toen ook gezegd, ik vond het erg moeilijk om los te laten.
    En het op het werk vertellen raad ik zeker aan. Ik heb 2 collega's toen in vertrouwen genomen en dat voelde zo goed.

9. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Wat goed Anita dat jullie zoveel wijzer zijn geworden! Natuurlijk hopen we inderdaad met ons allen dat het niet zover hoeft te komen en dat je deze maand gewoon zwanger bent ;) Maar wel een fijn vooruitzicht lijkt me dat ze er ook echt wat aan gaan doen mocht het deze maand niet lukken. Spannend hoor allemaal!

10. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Anita inderdaad fijn dat je er een goed gevoel aan overgehouden heb.. En niet tempen, zelfs mij is dat gezegd met t nagesprek bij de gyn..
    Wel lastig om los te laten maar ok..

Sas ja ik drink gewoon gezellig fris met je mee hoor.. Ik kom waarschijnlijk met de fiets :) maar woon ook op redelijk dichtbij t tapasrestaurant ;)

11. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Oh die pastasalade ziet er erg lekker uit sas.. die ga ik eens proberen..maar mag je als zwangere wel salami hebben? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dat niet mocht.. vind het zelf erg lekker en vond het ook jammer dat ik het niet mag hebben..maar als je het wel gewoon mag eten...dan haal ik vanavond nog een stuk salami op :p haha

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Oww mag dat niet? Haha dat wist ik helemaal niet. Ik eet het wel gewoon.. Ga eens even googlen!

Anita hoef je trouwens niet bloed te prikken op cd 3?

13. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Ja, naja ik weet het nu dus niet zeker meer haha...

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    De onderstaande rauwe vleeswaren mag je eten, omdat ze een speciale behandeling hebben ondergaan:
    Rauwe ham
    Bacon
    Salami
    Rookvlees

Bron: voeding oke

Ik ga er dus vanuit dat je gerust vanavond een stukje salami kunt eten ;)

15. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Daar heeft ze het eigenlijk niet over gehad.. Maar wie weet als ik bel voor een afspraak dat ze het me dan toch zeggen.. Heb er zelf ook niet meer naar gevraagd eigenlijk..

16. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Ooh..super :D haha..

17. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    JBG ben je al terug??

18. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Anita, fijn dat nu duidelijk is wat er allemaal gaat gebeuren en hopelijk is het natuurlijk niet nodig.....

@ JBG ben benieuwd hoe het was, ben je gerust gesteld? Hopelijk was alles goed.

19. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Heey meiden,
    Hier weer ff een update.
    Ben weer thuis.
    Vind het best moeilijk om thuis te zijn.
    Ten eerste omdat ik niet zo naar me jongens kan, en ten tweede omdat ik nu al weer teveel hier wil doen.
    Mag 6 weken bijna niks doen en dat is voor mij echt een hel haha.
    Moet alles uit handen geven......behoorlijk moeilijk.

Tyler doet het steeds beter...zijn medicatie is weer wat verminderd en zijn zuurstof ook...
    Hij ligt alleen onder 3 lampen voor zijn lever omdat hij erg geel werd.
    Met Ryley gaat het niet zo goed.
    Hij moet morgen ochtend geopereerd worden.
    Zijn slagader naar zijn longen sluit niet goed, waardoor hij te veel bloed in zijn lichaam krijg, waardoor hij weer te veel vocht in zijn longen krijg.
    Operatie is niet zonder risico (zo als alle operaties) maar ze zijn heel klein....hij kan een klaplong krijgen of een bloeding.
    De dag van en na de operatie zal hij extra zuurstof nodig hebben.
    Zonder operatie gaat hij het niet reden, dus het is van levens belang.
    Was best een klap om te horen.....weer iets dat we moeten verwerken.....het word me allemaal een beetje te veel pfff.
    Maar goed moet sterk zijn voor me jongens.

Hier nog even een foto van Ryley

20. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    En hier 1 van Tyler

Deel Deze Pagina