Patriesjuh, wat een verhaal weer zeg! Begrijp heel goed dat het je zo af en toe teveel wordt! Maar wat een mooie jongens zeg! Wel moeilijk om te zien met al die slangetjes .. Vooral die foto waar je je hand erbij hebt.. Dan besef je pas hoe klein ze zijn... Meis, heel veel sterkte voor jou en je familie de komende tijd! Had je m'n kaartje nog ontvangen? *knuf* @All, bedankt voor jullie lieve reacties!
Pff patries heftig hoor spannende dagen dus ik ga weer duimen dat het goed gaat en de operatie slaagt, Wat zijn ze mooi en idd als je je hand erbij heb besef je pas hoe klein ze zijn Gelukkig gaat met jou iets beter Heel veel sterkte meid we denken aan je knuffel
Pfff Patriesjuh wat heftig! Pas op die foto met je hand erbij besef je pas hoe klein ze zijn. Ik zal morgen extra veel aan kleine Ryley denken.. Mn kaartje is vandaag op de bus gegaan, vond het moeilijk wat ik er op moest zetten!
och patries, ik ben er helemaal stil van. Zo ontzettend klein en zo moeten vechten.. Ik ga heel erg hard duimen voor morgen.
Suusje hoe gaat het eigenlijk met jou, werken die medicijnen tegen het maagzuur 's nachts en heb je nu minder keelpijn?
jeej patries wat enorm heftig allemaal.. En wat ontzettend klein zijn ze inderdaad! Ook ik duim weer voor jullie dat morgen alles goed mag gaan! JBG is alles wel goed? ik maak me beetje zorgen omdat je nog niet online bent geweest.. heftig hoor, gistermorgen is een vriendin van me bevallen van een gezonde zoon.. voelt wel beetje tegenstrijdig nu zo met de jongens van patries. (was die vriendin die door de pil heen zwanger was geworden)
JBG was eind van de middag wel online, haar naam stond bij de gebruikers die altijd onder aan de pagina staan, die op dat moment online zijn. Ik maak me ook een beetje ongerust..
Hee meiden, Sorry dat ik jullie ongerust heb gemaakt, kon niet eerder een reactie achterlaten. Ik heb gelukkig de hartslag van de baby gehoord, dat was erg fijn. Ze willen het wel in de gaten houden en als dit aanhoud of dit vaker voorkomt willen ze dat ik een hartfilmpje laat maken van de baby in het ziekenhuis. Vooralsnog moest ik maar rustig aan doen en me nog niet te druk maken. Maar mag altijd bellen als ik er niet gerust op ben. Van mij mag de baby wel weer even lekker gaan bewegen!
Gelukkig maar dat alles er goed uit lijkt te zien zo JBG. En hopelijk gaat de kleine snel weer flink voetballen/balletdansen in je buik
Er is weer veel gekletst dames! Waar het forum wel niet goed voor is. super toch! @patriesjuh wat een ukkies! en wat heftig wat jullie moeten doormaken. Trek je het nog een beetje? en hoe gaat het met je man/vriend? Ik ga morgen heel hard duimen. Sterkte in deze moeilijke tijd. En je hoeft neit altijd sterkt te zijn he! jullie zijn ook pers. met gevoel. Ik hoop het beste voor jullie. dikke knufff @jbg hoe was het? hopelijk goed nieuws?
@jbg lees net je bericht. Gelukkig heb je hartje gehoord. En wat fijn dat je altijd mag bellen als je je zorgen maakt. @tazz.. het wachten is weer begonnen.. ik wacht met je mee en hoop dat het raak is.. @anita fijn om te horen dat ze je wel serieus nemen. Maar het mooiste zou natuurlijk zijn dat je gauw kunt zeggen dat het niet meer nodig is. Maar mocht het helaas niet raak zijn dan weet je in ieder geval dat er van alles aan gedaan wordt. En de temp. maar de deur uitgooien? Als ik het zo lees dan is dat misschien wel de beste optie want ik denk dat je anders gewoon braaf weer elke ochtend temp of niet hihi. @norah hoe is die nu verder met jou? @carly al een beetje aan het genieten?
Het helpt nog helemaal niet De arts had ook wel gezegd dat het 2 a 3 weken kon duren voordat het zou werken. Krijg er wel een beetje de balen van.
@patriesjuh; wat een heftige tijd maken jullie toch mee, heel veel sterkte. Ben blij om te horen dat het met jouw fysieke gesteldheid goed gaat en je naar huis mag maar lijkt me toch lastig in deze situatie, zeker met je boys in het ziekenhuis. Hoe reageert Amy op het feit dat jij thuis bent maar de babytjes niet, kan ze het een beetje begrijpen? Ik duim voor Ryley morgen dat hij goed door de operatie komt... meid, leef echt met jullie mee! Wat zijn ze toch klein, mooie fotootjes. @sasjuh: Wat een mooie echofotos, superleuk!! @pooh; ook fijn dat bij jouw alles goed was! Bij mij hebben ze ook de 1e keer gezegd dat ik minder ver was en de 2e keer moest ik er weer dagen bij optellen, dus dat zal misschien bij jouw ook zo zijn! @hip: gaat altijd snel he, als je aan het werken bent ben je je vakantie al vergeten en voor je het weet ben je weer aan nieuwe vakantie toe @tazzie: tenten zijn vaak best duur, maar het is toch een goede investering als je van kamperen houd en die tenten gaan vaak jaaaaaren mee! @samantha: wij hebben nasi gegeten vandaag @troet: gefeliciteerd! @anita: Vind het een duidelijk verhaal, wat fijn dat ze zo die stappen met je doornemen en ik hoop dat het snel resultaat mag hebben. Misschien wel een goed idee om iemand in vertrouwen nemen, dan kan je het gewoon even kwijt als het dwars zit. Heb je een leuke baas of een fijne collega waar je het aan kwijt kan? @suusje: wat balen dat die maagzuur niet minder wordt. Net bij Prenatal geweest, ze hadden niet veel dingetjes naar mijn zin, vind babydump toch leuker. Gingen we net ook speciaal naar ikea voor een plankenssyteem, dus wij inladen, hadden ze bepaalde beugels niet meer terwijl in de computer stond dat er nog 37 moesten zijn En niemand die wist waar ze waren. Grrr. Baal wel een beetje, want zondag zou manlief dat met schoonvader gaan hangen en dat kan nu dus niet.
Oh patriesjuh..wat een mooie jongens.. ik hoop zo dat het vechtertjes zijn en blijven! En dat de operatie morgen goed gaat! Ik duim voor jullie! JBG.. wat fijn dat je het hartje hebt gehoord..wel balen dat die beugels bij de Ikea op waren..en vaag dat niemand weet waar het is :S Suusje.. wat balen dat die medicijnen nog niet werken
nog ff egoberichtje.. Ik had gister een email gestuurd naar baby in beeld in Zwolle, om een pretecho te laten maken met 17 weken.. nou werd ik vanmorgen gebeld door een vrouw die daar werkt en vroeg wanneer ik dus wou. Aangezien wij beide weer aan het werk zijn en het moeilijk is om vrij te krijgen, kunnen wij dus alleen 'savonds of in het weekend. Nou zat de hele maand augustus jammer genoeg al vol...dus kon het niet doorgaan.. omdat we 8 september de 20 weken echo al hebben..dus dat het daarna niet zoveel zin heeft. Dus had mezelf er al een beetje bij neergelegd om dan toch maar gewoon de 20 weken echo af te wachten.. Nu werd ik vanavond ineens weer gebeld door baby in beeld.. ditmaal de eigenaresse.. ze was net terug met vakantie en zag dat ik een verzoek had ingediend en of ik al was gebeld, dus ik vertel haar van vanmorgen dat het helaas niet door kon gaan, omdat ze de maand augustus vol zaten.. zegt ze.. ah he, wat jammer nou.. heb je even geduld? Zegt ze ineens..nou weet je wat.. je bent nu 15 weken... wij doen geslachtsbepaling vanaf 16 weken.. als je nou zaterdag 13 augustus langs komt.. om kwart voor 9.. dan doen we je gewoon even voor het spreekuur Whaah ik ben zo blij nu..hihi het is gewoon al volgende week zaterdag en dan weten we hopelijk of we een zoon of een dochter krijgen
Sam wat lief dat de eigenaresse zo meedenkt zeg! en spannend.. nog maar iets meer dan een weekje wachten dus Suusje balen dat de medicijnen niet echt werken en je keel niet echt over gaat nog.
@ Patriesjuh, jeetje wat een kleintjes zeg, ik ga morgen ook heel hard duimen voor jullie,hoop dat alles goed komt! @ JBG fijn dat het goed was @ Samantha wat leuk dat het toch kan en lekker snel al, spannend....