stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door troetjuh, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Rose, ik probeer wel te genieten maar heb veel buikpijn en af en toe best hevig,ik weet dat het er bij kan horen maar vind het toch wel eng,soms durf ik bijna niet naar het toilet omdat ik bang ben om bloed te zien.

2. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Patries veel sterkte morgen! Ik zal een kaarsje branden voor kleine ryley.

troetjuh jij was jarig geloof ik gefeliciteerd meid!

jbg gelukkig is alles goed met je beebje je had hier geloof ik verschillende in spanning laten zitten.

sam toch een pretecho en al zo snel!!! leuk man.

anita fijn dat het zo'n fijne vrouw is. en dat alles nu duidelijk uitgelegd is. ik
    heb niks op het werk verteld en heb steeds om het werk heen de echo's en het bloedprikken kunnen plannen.

3. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Ik ben terug én bijgelezen! Wat was dat veel zeg! Ik was op blz 165....

@Patriesjuh; Gefeliciteerd met je 2 mooie mannetjes. Ik hoop dat ryley de operatie goed is doorgekomen vandaag!? Heel veel sterkte!

@Anita; jij bent bij de gyn geweest en wijzer geworden. Fijn hoor. Hoop natuurlijk dat het helemaal niet nodig is...!!

@Troetjuh; jij was jarig, nog van harte!

@JBG; Gelukkig het hartje gehoord.

@Carly; GEFELICITEERD!!! Wat ontzettend leuk zeg! Is het al tot jullie doorgedrongen?

@Suusje; Bezoek van de kraamhulp gehad en veel uitleg gekregen. Mooi! Wel minder dat die medicijnen nog niet werken zeg!

@Sasjuh; Een echo gehad en een mooie foto geplaatst.

@Samantha; toch nog vlot een pretecho, ik ben benieuwd!

@Pooh; 2?? Spannend hoor!

@Norah; Zo'n last van BI. Shit zeg! Sterkte ermee.

hmmm....en toen was ik het kwijt....sorry voor degene die nu geen reactie hebben gekregen. Ik ga het nu weer bijhouden.

XXX

4. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Patriesjuh, heel veel sterkte vandaag, ik ga voor jullie duimen dat jullie ryley goed door de opratie komt!

Sam, das al lekker snel die echo! Ben eigenlijk ook best wel benieuwd. Hebben jullie zelf ook een voorgevoel? En volgens mij zij je dat je buikje ook steeds meer vom krijgt... Leuk hoor, heb je een foto..

Hier gaan we weer een dagje werken en dan lekker weekend!

5. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow zelfs voor mij waren het behoorlijk wat bladzijdes tekst doorlezen.

@Patriesjuh, ik vind je boys prachtig. Klein en teer maar mooi. Ik duim vandaag ook voor Ryley!!

@JBG fijn dat jij gerustgesteld bent.

@Anita goed dat er een strijdplan voor jullie ligt. Hopelijk niet nodig.

@Samantha fijn dat jij al snel weet wat voor soort mensje er in je groeit een jongens- of meisjesexemplaar.

@troetjuh van harte!!

Verder even geen tijd, druk. Allemaal even positieve gedachten richting Patriesjuh en haar team van artsen etc. sturen die vandaag (en alle komende dagen) gaan knokken.

6. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Patries heel veel sterkte vandaag tijdens de operatie van Ryley.

Sam, te gek dat je toch nog langs kan voor een echo, spannend! Heb je stiekem een voorkeur voor een jongen of een meisje?

7. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Patriesjuh.. Heel veel sterkte vandaag. Ik ga voor jullie duimen dat jullie Ryley goed de operatie doorstaat!

Anita.. ik zal van het weekend even een foto plaatsen :) Had eerst een gevoel dat het een jongetje zou worden, maar we hebben de echo van maandag gefilmd en vanuit daar hebben we foto's gemaakt..en toen dacht ik toch echt 3 streepjes te zien..dus echt geen idee:p haha.. maar mijn gevoel gaat echt uit naar een jongetje..we zullen het zien;)

Suusje.. nee ik heb geen voorkeur..als het maar gezond is, dat vind ik het allerbelangrijkste :)

MenP.. welkom terug!

Carly.. wat vervelend dat je zo'n buikpijn hebt steeds :(

Norah.. vermaak je je nog wat in bed? lijkt me echt zwaar voor je als je niks kan :(

Hip.. hoe is het verder met jou?

Nou dames.. ik ga weer even werken.. vandaag de hele dag en morgenochtend nog even en dan heb ik weer weekend:)

Fijne dag allemaal en patriesjuh nogmaals, sterkte!

8. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Sam wat super dat je al zo snel langs kan komen! Hm in Zwolle dus, dat is voor mij ook niet zover en als die het al vanaf 16 wkn doen.. even onthouden :D
    Ik denk dat jullie een meisje krijgen, dat zegt mijn voorgevoel!
    MenP welkom terug! Hebben jullie een leuke vakantie gehad? En hoe jij nu verder wbt gyn en ziekenhuis?
    Suus wat balen zeg dat de medicijnen nog niet werken..
    Hip ja maar jij werkt in de horeca toch en dus onregelmatig? Als je een fulltime kantoorbaan hebt zoals Anita is het erg lastig om het om het werk heen te plannen.
    Carly naar dat je zo'n buikpijn hebt! Heb je al een afspraak bij de gyn of vk?
    Patriesjuh nogmaals heel veel sterkte voor vandaag en de komende dagen vanaf hier!

Ik ben vanmorgen al bloed wezen prikken, brr. Moest nuchter natuurlijk en ging bijna van mn stokkie ;) Niets voor mij!

9. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @sasjuh: waarom moest je nuchter je bloed laten prikken? Toen ik net zwanger was mocht het gewoon overdag!

@Patriesjuh; Sterkte vandaag meid, ik duim voor jullie!

@Menp; Welkom terug :D

@sam: wat leuk dat je toch voor de echo kan gaan!!

@allen: werkze vandaag!

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Geen idee, de vk zei maandag dat ik dat nuchter moest laten doen. Zal overal ook wel weer anders zijn!
    Ben je al wat geruster?

11. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    sasjuh ja klopt ik werk onregelmatig dus dat is wel wat makkelijker dan. maar bij ons in het ziekenhuis kun je tot half 6 of zelfs 6 uur naar de gyn dus met een kantoor baan (als je niet ver hoeft te reizen) is dat wel te halen denk ik. maar als anita het niet erg vind om het op het werk te vertellen dan is dan nog veel makkelijker natuurlijk. ik zit er nog niet op te wachten om het op het werk te vertellen.

patries heel veel sterkte gedurende de operatie! knuffel!!

menp welkom terug! lekker vakantie gehad?

norah hoe is het met jouw?

troetjuh hoe is het nu met jouw situatie ik had er een paar dagen geleden naar gevraagd maar je had niet gereageerd? laat je niet over je heen lopen op je werk meid?

ik ben vandaag ongi geworden dus ff het ziekenhuis bellen voor een afspraak op dag 10. heb mijn banner al aangepast moet alleen de lijst nog maar dat doe ik vanavond geen tijd om em te zoeken moet gaan werken.

@iedereen die aan het werk is werk ze
    en de rest geniet van jullie vrije dag!

12. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Menp, welkom terug en dank je wel voor de felicitatie.
    Het dringt nog niet echt door hoor, af en toe denk ik ineens o ja ik ben zwanger nu,voelt nog heel onwerkelijk.

@ Sasjuh, ja 17 augustus heb ik de eerste afspraak bij de gyn.

@ Hip, balen van je ongi meid....

@ Patriesjuh, heel veel sterkte vandaag!!

13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hip dan is het wel makkelijk als je tot 6 uur terecht kan. Bij ons in het zh werden die follikelmetingen gedaan door de fertiliteitsverpleegkundigen en kon alleen tussen 8 en 9 uur 's ochtends dus dan moet je het bijna wel vertellen.
    Balen van je ongi, gaan ze deze ronde al wat ondernemen of nogmaals je cyclus volgen?

Carly ik heb dat nu nu, dat het zo onwerkelijk voelt. Ik vergeet heel vaak gewoon dat ik zwanger ben. Met die echo ook, dan is het zo raar om te zien dat dat wurmpje op het scherm echt in jou buik zit.

Net even met vriendlief naar de stad geweest, ons vergaapt aan al die leuke babykleertjes enzo.. Heerlijk. Kan niet wachten om te gaan shoppen!!

14. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Ja Sasjuh, ben gelukkig wat geruster. Merk wel dat ik naar grenzen toeleef, zoals nu weer naar de 24 weken... Maar het gaat goed en moet ook een beetje vertrouwen hebben in mijn lijf! Hopelijk blijft de baby goed bewegen, dan ben ik een beetje meer gerust.

Vandaag weer een dagje thuis met huishoudelijke klusjes tussendoor!

15. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Zit er ook niet echt op te wachten om het te vertellen hoor.. Maar bij ons in het ziekenhuis kun je alleen in de ochtend terecht voor een echo gaf zij aan..

En aangezien ik voor m'n werk thuis vaan om 6.45 de deur uitga en dan dus altijd al optijd op kantoor ben gaat dat natuurlijk wel heel erg opvallen.. De afspraken voor zo'n echo beginnen om 08.00 uur en er kan er maar 1 de eerste zijn.. Conclusie: Ik ben dus zowiezo dan te laat op m'n werk :).. Van het ziekenhuis naar m'n werk is het namelijk ook 45 minuten tot een uurtje rijden..

Voor jou inderdaad wel fijn dat je het altijd makkelijk om je werk heen kunt plannen..

En wat betreft mijn baas, tja ik zo het niet weten hoe hij reageert.. Heb volgende week mijn functioneringsgesprek en verwacht dat een kinderwens niet echt iets is waar hij op zit te wachten.. In onze tak de accountancy is het natuurlijk best wel het idee van carriere maken en stoppen met o.a. studies is niet echt wat er bij hun ingaat.. Het liefst willen ze dat je aan de gang blijft ;)..

Twijfel dus enorm om het bij hem kenbaar te maken, wellicht alleen aan mijn counselor waar ik bij op de kamer zit en waar ik ook een heel erg gezellig contact mee heb.. Zij heeft namelijk ook een kleine en absoluut geen zin om verder te studeren...

Wat denken jullie??

16. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Haai meiden!
    Lief dat jullie naar mij vragen.
    Tgaat hier met ups en downs..
    Meeste momenten kan ik me erbij neerleggen dat de situatie nu eenmaal zo is en niet beter zal worden tot aan eind september. Maar soms heb ik van die momenten dat ik er even zo boos om kan worden.
    Mn moeder zei gister nog nadat ze een hoogzwangere vrouw al shoppend in de stad zag lopen: 'Twordt jou ook echt niet zomaar gegeven'. Dat soort momenten kan ik gewoon echt ff heel erg huilen.Had ook graag zo willen zijn. Genietend van mn verlof, leuke dingen doen met vriendinnen. Maar heb geen behoefte om in deze staat met mensen af te spreken. Ik trek het toch niet langer dan een uurtje. Dan wordt je wereld gewoon zo enorm klein! Iedereen gaat op vakantie om je heen en is druk en ik lig thuis op bed.
    Op dat soort momenten moet ik mezelf gewoon even toespreken. Tis wel oke dat ik er soms doorheen zit, maar aan de andere kant; ik ben wel zwanger, niet gehandicapt. Ik krijg er een prachtig cadeau voor terug, sommige mensen leven zo zonder dat ze er iets voor terug krijgen..
    MAar ja, sterk kun je nu eenmaal niet altijd zijn. Voor mn meisje heb ik dit ook echt wel over, al is het soms onwerkelijk omdat je nog niet weet voor wie je het doet.
    Gelukkig houdt de kleine meid mij wel de hele dag en nacht gezelschap en als ik alleen ben knuffel ik lekker met haar. ( Zo voelt dat tenminste)

Sam: Fijn, toch nog een echo! Heb je een voorgevoel? Leuk joh dat je het zo vroeg al weet!!

Suusje: Trek jij het nog met werken en zo? Ga je over 3 weken met verlof? Of werk je door tot 36? En heb jij ook al een groeiecho gehad met 30 weken?

Patriesjuh: Duim voor jullie vandaag.. Je bent veel in mn gedachten!

Carly: hoe voel jij je? Begint t al werkelijk te worden? En heb je het je tweelingzus al verteld?

Kan me de rest even niet meer herinneren, moest ook zoveel bijlezen:) Maar lees elke dag ff mee!

17. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Norah het lijkt me idd ontzettend zwaar. In je verlof wil je toch lekker genieten, laatste dingetjes kopen voor je kleintje en idd gezellige dingen doen met vriendinnen.
    Hihi en geen idee waar je woont maar anders was ik gewoon een keer bij je op bezoek gekomen zodat je wat aansprak had ;)

Anita lastig, wat ik zou doen. Ik weet niet of je in een groot bedrijf werkt? Ik heb namelijk maar 16 collega's waaronder mn baas en hij wist dus wel van onze kinderwens. Heb ook lang getwijfeld hoor, maar toen ik het er eenmaal openlijk over kon hebben dat ik weer naar het zh moest vond ik het ook wel weer erg fijn.
    En dan had ik het geluk dat het zo snel raak was, anders had ik nog veel vaker naar het zh gemoeten.

18. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Norah, kan me voorstellen dat het heel zwaar voor je is en dat je er af en toe even doorheen zit en dat mag ook best.

Ik voel me best goed over het algemeen ik heb alleen erg veel buikpijn,verder alleen wat meer moe en wat gevoelige borsten. Het voelt allemaal nog heel onwerkelijk,ik denk dat het meer werkelijkheid gaat worden na 17 aug want dan heb ik de echo en als alles dan goed is denk ik dat ik wat meer kan genieten.

Ik heb het mijn tweelingzus meteen verteld en die was helemaal door het dolle heen zo blij was ze,dat was erg leuk.
    Wel apart hoor om samen zwanger te zijn.

19. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Kan me wel voorstellen dat je er doorheen zit dan Norah..en idd, je krijgt er wel iets moois voor terug, maar je weet niet wat.. ja tuurlijk een mooie dochter, maar op dit moment voelt het natuurlijk nog wat onwerkelijk dan. Hopelijk vliegen de weken om voor je en kun je snel je dochtertje in de armen nemen en daarna weer lekker opknappen!

Sas..jij dacht een meisje? haha.. ben benieuwd.. heel veel in mijn omgeving denken een jongetje..:p vandaag op het werk ook nog 1..:D we zullen het zien volgende week!

Patriesjuh.. is de operatie al geweest? Hoe is het gegaan? Heb veel aan jullie gedacht vandaag..mijn kaartje is op de bus gegaan!

20. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Nou ja Norah krijgt een meisje, Suusje en Troetjuh een jongen, JBG en Saxia laten het een verrassing dus dan lijkt me nu een meisje wel weer leuk en denk idd dat jij die krijgt ;)
    Nergens op gebaseerd dus, maar soms heb je een voorgevoel!

Deel Deze Pagina