hoi hip sorry dat ik nog niet had gereageerd, op je vraag op me werk is er nog niet veel verandert iedereen zegt dat ik er wat van moet zeggen (maar dat durf ik niet) op het moment voel ik me ook echt een wrak tis me allemaal teveel zowel geestelijk als lichamelijk al dat geregel dingen doen afspraken na komen, heb een super lieve vriend hoor (maar echt veel heb ik er niet aan, heeft geen mening) dus sta met alles in me eentje te regelen en te beslissen op werk is ook crisis met de vakantie tijd me 2 collega`s zijn op vakantie 1tje ga over 7 dagen weg dus sta daar er ook een beetje alleen voor.. dan slaap ik nog is super slecht elke keer ben ik half 4 al wakker maja mag wel gewoon half 8 werken tot half 4 of 4 uur omdat er allemaal ombekende op de woning staan gaat niet zo heel goed met me vader... heeft ook allemaal ziekenhuisbezoeken of tewel ik zit er een beetje door heen... sorry van mijn geklaag dames ik ga lekker verder me mond houden jullie hebben er ook niks aan!
Troetjuh... doe juist wel hier je verhaal! Je zeurt helemaal niet.. wij zijn er echt niet alleen om leuke dingen mee te delen hoor! Als jij ff iets kwijt wilt waar je mee zit dan moet je dat gewoon lekker tegen ons zeggen..geeft helemaal niks! Lijkt me echt een moeilijk situatie waar je in zit.. qua werk, tsja, ik durf zelf ook niet goed iets aan te geven..maar je doet het nu niet voor jou alleen he..je doet het ook voor je kindje in jou.. dus probeer je er over heen te zetten en ga weer met iemand praten..want zo ga jezelf er helemaal aan onder door. Wel vervelend dat je vriend geen mening heeft. Heb je hier al eens met hem over gepraat? Weet hij ook dat jij je zo voelt? Sterkte ook met je vader!
Troetjuh dan zou ik toch eens samen met je vriend met een deskundige gaan praten. Een zwangerschap doe je niet alleen, dat doe je samen. Hij wilde toch ook een kindje? Dan is het lekker makkelijk als hij jou alles alleen gaat regelen. En wbt je werk, ik zou echt direct een gesprek aangaan. Zo'n arbo arts geeft dat advies niet voor niets. En niet lullig bedoeld, maar je kan hier wel blijven klagen maar als je er zelf niets aan doet (op je werk, je vriend) dan zullen zaken natuurlijk nooit veranderen.
JOEHOE, het is weer WEEKEND!! Norah en Troetjuh *knuf*! Het zit jullie ook echt niet mee zeg! Patriesjuh, hoe is het met je jongens? Is ryley goed door de operatie heen gekomen? Fijn weekend allemaal meiden.. Hier gaan we weer genieten hoor! Alleen van korte duur want vriendlief vertrekt zondagmiddag naar Zweden... Liefs, Anita
Zullen we zeker doen Sasjuh! Hebben expres zondag verder geen plannen gemaakt ... Maar denk dat het misschien toch iets te vroeg zal zijn dus wanneer ie terug mogen we lekker nog een keer .. En dan maar hopen dat we geen afspraken hoeven maken!
Ik werk door tot 36 weken. Ik hoop dat ik het volhou. Heb de laatste tijd best wel last van mijn rug. Als ik veel afwissel tussen bewegen, staan en zitten red ik het wel, want zitten is echt de boosdoener voor mijn rug. Maar om eerlijk te zijn vind ik op het moment mijn werk best zwaar (autobekleder). Ik werk ook in een lager tempo dan normaal omdat ik gewoon niet anders kan. Ik heb geen groeiecho gehad! Ik las op de site van mijn verloskundige dat ze die alleen doen als er een aanleiding voor is?? En met 37 weken doen ze wel een liggingsecho. Ik vind het echt rot voor je dat je je zo slecht voelt lichamelijk. Het genieten van je zwangerschap word je zo wel moeilijk gemaakt!
Partiesjuh hoe is de operatie gegaan? Heb de hele dag aan je gedacht! Dat je nog niet gereageerd hebt maakt me toch een beetje zenuwachtig of de operatie wel geslaagd is...
zo veel bij te lezen zeg. pff Allereerst PAtriesjuh hoe is de operatie gegaan? Ik hoop echt zo dat het goed is gegaan Norah erg vervelend zeg dat je er zo last van hebt en er beetje voor doorheen zit Anita klus ze voor dit weekend dan en ik hoop ook dat jullie dan niet meer naar t ziekenhuis hoeven. Troetjuh rot dat ze op je werk nog niet zo meewerken zeg. Toch zou ik wel een gesprek aan gaan. Zet anders vast een en ander wat je zou willen zeggen op papier en laat ook de arboarts dingen op papier zetten als dat nog niet gebeurd is. (Of probeer of de arbo arts met je baas kan praten?) euh verder ben ik t ff kwijt.. Hier nog niks geen kwaaltjes ofzo.. hooguit wat steekjes onderin mn buik, maar dat kan ook van mn darmen komen. Heb zelf t gevoel dat het niet raak is nu
@patriesjuh is alles goed gegaan?? @anita maak er een leuke dag van zondag en natuurlijk ook een goed weekend! hoe lang moet je zonder je mannetje? @troetjuh, wat is het ergste wat er kan gebeuren als je het zegt? MIsschien helpt het om dat voorjezelf op te schrijven (voor en nadelen). Je kunt jezelf ook de vraag stellen wat je heb je nodig om het wel te kunnen? Wat je ook altijd nog kunt doen is direct een afspraak maken met je arbo-arts en de situatie voorleggen. Hij/zij kan je daarin ook ondersteunen door het bijvoorbeeld op te pakken met je baas, mocht je het echt niet alleen durven. Probeer er in ieder geval iets aan te doen, voor jezelf en de kleine! hopelijk lukt het je. @norah lekker boeken aan het lezen om de dagen door te komen? @tazz het zegt nog niks he, als je niks voelt. Sasjuh had geloof ik ook nergens last van,, dus wie weet. duim duim duim Allemaal een goed weekend!
He verdorie patries heeft nog niks laten weten daar heb ik toch echt geen fijn gevoel bij. maak me een beetje zorgen! ik hoop maar dat ryley de operatie goed doorstaan heeft.. troetjuh echt kl*te dat je je zo voelt en je mag hier best je hart luchten hoor geen probleem! Maar ga op je werk praten en als er niet naar je geluisterd word dan maar ziek melden. jij doet niks verkeerd meid je baas houdt zich niet aan de regels. de arbo heeft aangegeven dat je dit werk niet meer mag doen en hij laat je gewoon werken dat moet je echt niet pikken! en wat betreft jevriend de tijd dat beslissingen voor hem gemaakt worden is voorbij hij wordt vader en moet nu voor zichzelf en voor een kleintje beslissingen gaan nemen. troet kom een beetje meer voor je zelf op daar maak je je leven een stuk makkelijker mee. sterkte met je vader!! niks ernstigs mag ik hopen?? anita als het voldoende is om het alleen aan je collega te vertellen zonder dat je in de problemen komt daardoor dan zou ik dat doen. succes ermee. En veel plezier en succes met klussen mss hoef je wel niet meer naar het zh toe dan! norah dikke knuffel meid! verder weet ik het ff niet meer. ik doe morgen wel de lijst geen zin om te zoeken. xx
Even snel een berichtje. Sorry dat ik zo laat reageer. De operatie is goed gegaan! Hij heeft nu wel wat extra zuurstof, maar dat word al weer langzaam afgebouwd...... Met Tyler gaat het ook steeds beter....hij heeft bijna geen zuurstof meer nodig....en al zijn medicatie word per dag verlaagd. We dus harstikke blij en kunnen vanavond goed slapen. Anita heb jij het kaartje naar het wkz gestuurd? Heb namelijk niks gehad maar dan loop ik morgen even langs die afdeling of er nog wat post voor me is. Sasjuh heb jou kaartje vandaag ontvangen...bedankt!!!
O wat fijn patriesjuh dat het goed verlopen is! Wat een opluchting zal dat zijn. Slaap lekker en hopelijk worden ze de komende tijd alleen maar sterker en sterker.
Patriesjuh.. wat goed nieuws zeg! Wat een vechtertjes zijn het ook! Hip.. toch wel een beetje balen dat je ongi bent geworden.. Gaan ze deze ronde nou al iets doen? of alleen nog maar je cyclus volgen? Pff..wat een kutnacht gehad! Steeds wakker en dan die rottige neefjes ( kennen jullie dat woord wel? of is dat typisch iets voor het noorden) Naja in ieder geval..die beesten steeds om me heen te zoemen..bah! Zometeen nog even werken van 8 tot 1..en dan weekend! Fijne dag allemaal!
Patriesjuh wat een goed nieuws! Super hoor. Samantha wij noemen dat geloof ik muggen Ik voel me een beetje kut.. had vanmorgen wat bruinverlies na afvegen. Geen buikpijn of iets maar toch. Maar even in de gaten houden vandaag maar voelt toch niet fijn zeg maar!
Wat fijn dat devoperatie goed is gegaan en dat je mannetjes het gezien de situatie zo goed doen zeg! Daar kunnen jullie trots op zijn! En idd mijn kaartje was nog richting het zkh.. Was al verstuurd voordat je vertelde dat je naar huis mocht .. Sasjuh, wat vreemd dat bruinverlies.. Zou het inderdaad maar even in de gaten houden.. Hip, wat balen trouwens van je ongi! Knuf Sam, wij noemen dat hier ook muggen . Hier hebben we gisteren onze situatie verteld bij de ouders van mijn vriend.. Pfff, wat een opluchting zeg! En omdat hun helemaal in het zelfde schuitje hebben gezeten vroeger begrepen ze heel goed wat ons gevoel was en wat elke maand die teleurstelling moet zijn.. Dus hier heel erg blij en opgelucht! Wij gaan nu lekker genieten van ons weekend! Fijn weekend meiden!