@patriesjuh fijn dat alles goed is gegaan. Nu gauw allemaal herstellen zodat jullie van elkaar kunnen gaan genieten. @ anita kan mij voorstellen dat het prettig is dat je het niet allemaal alleen hoeft te doen en dat je er nu gewoon over kunt praten. Goed van jullie! @sasjuh volgens mij hebben daar wel zwangeren last van en hoeft het niet erg te zijn. (heb ik van horen zeggen) maar kan mij voorstellen dat het wel even schrikken is. Hier nu lekker aan de poets...pfff
Noemen jullie dat ook muggen? haha..en de gewone muggen dan? whaha.. Fijn dat jullie de situatie ff hebben uitgelegd aan je vriend zijn ouders anita.. toch wat mensen waar je het dan mee over kunt hebben.. Sasjuh..bruinverlies hoeft niet altijd wat te betekenen..maar als je het niet vertrouwd dan zou ik even je verloskundige bellen..
De vk zei maandag dat je met het spoednummer kon bellen als je helderrood bloedverlies hebt en dat is het niet. Het is echt heel minimaal, soms ook helemaal niets en alleen bij afvegen dat ik zoiets heb van het is net iets meer beige dan normaal. Hoop dat het niets heeft te betekenen heeft, vriendlief ook nog maar niets gezegd want wil ook geen zorgen maken voor niets. Als het maandag er nog is bel ik dan wel even tijdens het spreekuur, vind het ook zoiets om nu in het weekend te bellen.
@Patriesjuh; Wat een goed nieuws zeg! En wat een vechtertjes. Lekker geslapen? @Sasjuh; Even idd opletten op dat bruinverlies, maar sommige meiden zijn zelfs nog 'gewoon' ongi. Dus niet té druk om maken denk. @Hip; Balen van je ongi! @Samantha; hmmm....hahaha....ik dacht, wat bedoeld ze nou?? Neefjes op visite ofzo??? Maar wij noemen het hier ook muggen....of vliegen?? @Anita; Fijn om het er met iemand over gehad te hebben. @Rose; Lekker gepoetst?? Wij zijn lekker aan het wassen. Daar had hip het volgens mij laatst over, dat dat dan weer het nadeel is van vakantie, die was. Naja, gelukkig hoeft het niet met de hand, alleen het ophangen dan... @Tazzie; jij had het laatst over een tent kopen, toch? Wij hebben onze tent 2 jaar geleden gekocht na de zomervakantie. Toen was hij echt wel goedkoper! En een katoenen is beter dan een polyester, tenminste, gaat langer mee. Hij is wel zwaarder en groter wanneer je hem opruimt.
@anita; wat goed dat jullie het aan familie hebben verteld, dan heb je niet zo het gevoel er alleen voor te staan en je kan er veel steun aan hebben. @patries: goed te horen dat het allemaal goed is gegaan! Ik ben vanmorgen wakker geworden met een flinke verkoudheid. ik ben ontzettend beroerd, alles in mijn gezicht doet ontzettend pijn. Heb heel vaak voorhoofdsholteontstekingen, dus hoop niet dat dat het is. De hele woonkamer ligt vol met doekjes. Vanmorgen wel heel even eruit geweest om wat zwangerschapskleding te kopen, gelukkig wel geslaagd. Nu onderuit op de bank. Heb de baby nog niet gevoeld vandaag, hoop dat de baby snel wat laat voelen... Hebben jullie tips wat te doen?
Sam wat bedoel je dan met neefjes als het geen muggen zijn?? menp idd die was haha maar het wassen zelf is geen probleem maar dan... strijken!! en vouwen opruimen blehhh haha sasjuh ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor hou het voor de zekerheid in de gaten. Jbg ik lig ook al strontverkouden op de bank. patries hoe gaat het met jullie?
Heb het maar ff opgezocht haha.. Dit staat er op Wikipedia: Muggen worden in het noorden van Nederland neefjes genoemd. (Huis)vliegen heten daar overigens juist weer muggen. Die "muggen" vlogen vannacht steeds langs me heen..en dan hebben ze zo'n vervelend zoemmmm geluid..en ben heel vaak geprikt door hun vannacht Sasjuh.. heb je ook buikpijn er bij? of dat niet? Ze zeggen dat de afscheiding soms ook wat anders van kleur kan zijn..maar als dat lang aanhoud, dan kan dat betekenen dat je een schimmelinfectie hebt..zou het dus wel ff in de gaten houden! JBG.. wat vervelend dat je zo ziek bent! Het zit je tot nu toe nog niet echt mee deze zwangerschap he Hopelijk knap je snel wat op!
Haha gewoon muggen dus Grappig dat ze dat dan bij jullie anders noemen. Nee niets geen buikpijn oid.. Tis ook heeeel weinig en zo licht dat het meer donkergeel/beige is dan bruin. Ga maandag wel even met de vk bellen als het vandaag/morgen niet erger wordt. Vanavond gezellig uiteten met een stel meiden die ik van een ander forum ken, even wat afleiding
Lache, dat verhaal over die muggen Wij hebben zo'n beroerde nacht gehad en hebben rond 4 uur wel 15 muggen doodgeslagen. Nu is manlief heel actief met horren ophangen haha Hij was er zoo sacherijnig van Patries, fijn, wat een goed nieuws!!
@ Anita, fijn dat je er nu met mensen over kunt praten. @ Sasjuh, het hoeft idd niks naars te betekenen maar ik kan me voorstellen dat je er van schrikt,zou ik ook doen. Zou je normaal gesproken als je niet zwanger zou zijn rond deze tijd weer een menstruatie moeten krijgen? Want dat heb ik ook vaker gehoord dat sommige mensen elke maand rond die tijd dat ze normaal ongesteld hadden moeten worden,bruine afscheiding of zelfs wat bloedverlies kunnen krijgen. Hoop in ieder geval dat het gauw over is en weg blijft!! En als het echt meer geel is dan kan het ook gewoon afscheiding zijn,dat kan ook steeds meer worden in de zwangerschap he. @ JBG en Hip beterschap met jullie verkoudheid
Carly daar heb ik ook nog aangedacht maar dat ligt bij mij natuurlijk nogal lastig omdat ik amper een cyclus had van mezelf zou ik ook nooit weten wanneer ik nu ongeveer ongi zou moeten worden. Meer afscheiding had ik al, en dit is ook echt alleen met afvegen, zie verder niets zitten ofzo. En ook niet elke x als ik naar de wc ben geweest, net weer gewoon niets aan de hand. We zullen zien!
Patries fijn dat de operatie goed is gegaan! Jbg vervelend dat je nu ook weer zo verkouden bent. en sorry heb zo gene tips voor je Hip ook al zo verkouden Sam inderdaad grappg dat jullie muggen neefjes noemen. MEnp thn zo'n vermoeden hadden we ook al dat het na de vakantie goedkoper zou zijn.. Maar zowiezo wachten nog even. Eerst eens kijken of ik weer zwanger raak Sas gelukkig is het niet elke dat je wat ziet. Maar inderdaad gewoon even goed in de gaten houden! Enne ook met mij ga je uit eten he Nou ik kon me niet inhouden en heb vandaag stiekem een testje gedaan. Maar spierwit.. dus denk echt niet dat ik zwanger ben (en ja weet dat ik veel te vroeg heb getest, maar ja vorige testte ik ook 6 dagen voor nod al posi ) heb ook beetje naar gevoel onderin mn buik
meiden, bedankt voor jullie reacties, we zitten het gewoon uit. Hip hoop dat bij jouw het ook snel overgaat! Lieve taz, geef het nog een paar dagen, je kan best te vroeg getest hebben (daar was ik zelf een voorbeeld van)! Geef de moed niet op, ik duim voor je!
Tazzie, wat ontzettend balen zeg! Maar volgens mij heb je wel erg vroeg getest.. Ik zou gewoon over een paar daagjes nog eens een test doen.. Bij mij helpt het ook altijd tegenwoordig om een latere NOD in mijn hoofd te hebben dan dat ie werkelijk is.. Hier in het lijstje staat ie zeg maar ook wat later want mag als het goed is al eerder testen mocht het zo zijn... Patriesjuh, hoe was het vandaag weer met je boys? Mijn kaartje nog weten te achterhalen? Morgen ga ik op de rest proberen te reageren! Nog een fijne avond! Wij gaan lekker een filmpje kijken!
Taz..ik denk dat je nog wat te vroeg hebt getest. Bij mij was de test 2 dagen voordat ik positief testte zelfs nog helemaal wit! Patries.. hoe is het vandaag gegaan met je jongens? Wij gaan vanaaf ook lekker bankhangen.. Veel plezier iedereen!
ga ervanuit van niet.. Heb er vanaaf ook niet echt rekening meegehouden met t eten haha. Maar t was lekker en gezellig inderdaad..
Nou Taz dat viel wel mee volgens mij toch, volgens mij heb je niet echt wat verkeerds gegeten. Die halve meloen was alleen maar gezond haha. Ik was vannacht ineens helemaal in de stress, ging ineens denken of je wel Seranoham mag eten.. ben gaan googlen en de meningen zijn verdeeld. Best stom dat ik dat niet van tevoren na heb gekeken. Nou ja, 1 keer een beetje zal wel niet erg zijn. Bruinverlies is sinds gisteravond weer weg trouwens.. nu hopen en duimen dat het wegblijft en niets te betekenen had! Fijne zondag, nog plannen allemaal? Wij gaan straks naar de verjaardag van mn schoonmoeder.