stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Hip hoe gaat ie nu? Nog beetje kunnen slapen?

2. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Hihi lig aan de ctg en de kleine heeft de hik. Klinkt heel raar haha.

3. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ik kan zo het zkh bellen heb gelukkig wel geslapen, maar ben vaak wakker geweest. heb af en toe flinke krampen maar het voelt niet als ongi maar als mijn darmen...alsof je ontzettend diarree gaat krijgen zeg maar. ik hoop dat mijn gevoel klopt.
    Bloedverlies is zo goed als weg. met afvegen heel licht roze bruin...

ik ben zo bang en onzeker....

tazz fijn dat alles goed is bij jouw hopelijk dadelijk naar huis. x

4. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Hip mn duimen draaien voor je! Hoopl met je mee dat het gewoon je darmen zijn.

Pff d i e kleine is ook erg bewegelijk en erg op mn blaas aan t drukken. Maar ja moet t nog even ophouden tot ik v a n de ctg af mag.

5. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Kan pas om 16.15 naar het zkh...pffff hoe ga ik de tijd omkrijgen??

6. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Hip, dat is schrikken hoop dat de tijd wat snel gaat en alles goed is.

7. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hip dat is gewoon onmenselijk, pas zo laat een afspraak! Hopelijk kun je je zinnen een beetje verzetten en kom je de tijd redelijk snel door. Is je vriend thuis of ben je alleen? Tis dat je zo ver weg woont, anders was ik langs gekomen om de tijd te doden!
    Bruin bloedverlies is meestal niet erg.. hopelijk geldt dit voor jou ook!

8. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Wat laat zeg hip! Jeetje.. ze snappen toch wel dat je vet onzeker bent nu! Probeer ergens afleiding te zoeken.. Bruin bloed is meestal onschuldig heb ik gehoord.. maar goed, dat neemt jouw onzekerheid niet weg.. ik ga voor je duimen meis!

Tazzie.. haha die kleine van jou heeft het nog hartstikke goed bij je :D Hoe was je bloeddruk vanmorgen?

9. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach Hip wijffie, wat een toestand meid. En wat laat dat je pas langs mag komen. Kan het echt niet eerder? Och wat moet jij je vreselijk voelen. Ik zou je graag een knuffel willen geven, maar ja je woont zo ver weg. Je mag me wel bellen als je dat wil. Moet je me ff pb-en. Maar kan me ook voorstellen dat je gewoon niks wil en de tijd zou willen versnellen. Ben je alleen thuis?

Tazzie aan het klooien met de bloeddruk. Maak je je ook druk? Heb je al geplast? irri he met zo'n druktemaker. En weer naar huis?

MenP wat een goede foto's, leuk hoor.

Anita lekker in de regel met de bruiloft. Augustus is een fijne maand, hebben wij ook gedaan.

Pooh mijn hemeltje "lekkere" bevalling. Spookt ie erg door je hoofd? Dat kan ik me zo voorstellen. Mag je al naar buiten met Sven voor een klein rondje of red je dat nog niet zelf? Het wordt zo mooi weer aankomende week.

Suusje wat fijn dat de creme goed werkt. En wat zei de huisarts van de medicijnen combi die niet kan? Hadden ze bij de apotheek toch zeker ook moeten ontdekken?

Sasjuh wat gaat het lekker bij jou.

Hier van het weekend lekker veel in huis gedaan zodat ik deze week rustiger aan kan doen overdag. De kleine meid volg ik nu maar zo veel mogelijk. Ze wil nou eenmaal niet slapen overdag in haar bed en dan met name 's middags niet. Nou dan maar niet en dan maar lekker wandelen of op schoot slapen. Ik ga haar niet enorm frustreren.

JBG wat een fantastisch poep verhaal. Je had er eigenlijk foto's van moeten maken voor later. Maar ja daar staat je hoofd dus echt niet naar midden in de nacht dat snap ik ook wel. Ik kwam vanochtend de babykamer in en toen rook ik mijn aankomende taak ook al. Pffffffffffff. daar kan geen pakje zwitsal geurbuiltjes tegenop.

10. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Wat zijn jullie lief allemaal dankje!
    heb gewoon nog ff geslapen tot nu hahaha niet gedacht dat me dat zou lukken.zo zijn alweer een paar uurtjes om gevlogen.het zkh zat helemaal vol dus kon niet eerder helaas.
    mijn vriend blijft thuis bij mij gelukkig alleen dadelijk ff naar de da met de hond van mijn mams voor verbandwissel.

Gisteravond was wel echt roodbloed en mijn borsten zijn niet meer gespannen dat was eigelijk mijn enige altijd aanwezige kwaaltje dus dat maakt me erg onzeker.

saxia lief dat ik je mag bellen, maar is nu niet nodig mijn vriend houd me wel gezelschap. mss dadelijk een film kijken of zo dadt zijn ook weer 1,1/2 uur. en ff douchen.

buikkrampen zijn nu stuk minder maar ben nog niet naar de wc geweest.

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hip fijn dat je vriend thuis is bij je! Mijn duimen draaien op volle toeren hoor.. En eng he.. om dan naar de wc te gaan.

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Tazzie09-03-2012: gesprek voorlichtingsverpleegkundige ziekenhuis
    MenP2010 10-03-2012: 3d/4d echo

MenP2010 12-03-2012: Prikken zwangerschapsdiabetes
    Tazzie 13-03-2012 : geregistreerd partnerschap
    Saxia 13-03-2012: cb, eerste keer prikjes
    Sasjuh83 13-03-2012: Weegafspraak wijkverpleegkundige
    MenP2010 13-03-2012: 14h Erkenning ongeboren kind
    Hip1983 16-03-2012 2de echo
    Samantha1 16-03-2012: Zkh Dylana.. afspraak kinderarts
    JBG 22-03-2012: naar CB; 3e keer prikjes
    Saxia 23-03-2012: laatste keer haptonomische zwangerschapsbegeleiding
    MenP2010 26-03-2012: 1ste keer cursus 'Samen bevallen'
    Samantha1 27-03-2012: cb, 1e prikjes
    Sasjuh83 27-03-2012: 1e afspraak cb
    MenP2010 29-03-2012: 16.15h controle vk
    Sasjuh83 03-04-2012: nacontrole verloskundige
    MenP2010 begin mei 2012: Extra echo ivm niertjes

Anita1985 (26 jaar, 1e kindje)

Zwanger:
    Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april
    Tazzie (31 jaar, 6e ronde, 1e kindje) uitgerekend 17 april
    Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april
    rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei
    MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 24 juni
    Hip1983 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 28 oktober

Bevallen!
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens!
    Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober-->
    bevallen op 20 september 2011, een jongen!
    Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje!
    Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje!
    JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november --> bevallen op 21 november 2011, een meisje!
    Troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december
    --> bevallen op 28 november 2011, een jongen!
    Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari--> bevallen op 13 januari 2012, een meisje!
    Samantha1 (25 jaar,5e ronde,1e kindje) uitgerekend 25 januari --> bevallen op 03 februari 2012, een meisje!
    Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart --> bevallen op 20 februari 2012, een meisje!
    Pooh: Bevallen 6 maart 2012 van een jongen uitgerekend op 15 maart 2012

Buddy's:
    Sasjuh83-Anita1985
    Anita1985-Sasjuh83
    Tazzie-Samantha1
    Samantha1-Tazzie
    Norah12-Suusje1979
    Suusje1979-Norah12
    Troetjuh-JBG
    JBG-Troetjuh
    MenP-Hip1983
    Hip1983-MenP
    Suusje1979-Saxia

13. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    ff gauw,reageer later weer verder maar bah Hip wat schrikken zeg, ik duim heel hard voor je dat straks alles goed is!! Succes en sterkte meid,hopelijk is het snel 16:15.

14. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Hier draaien de duimen óók over uren voor hip
    Gelukkig zeggen kwaaltjes niet veel
    En positief dat het bloede gestopt is!

Voor dames waar de kindjes nie van willen slapen

Ik heb geleerd van de fysio (omdat mijn zoon óók zo heerlijke slapen is)
    Dat hij max 20 min mag huilen

Dus je doe slaapzakje aan praat tegen hem heel rustig
    Leg hem in bed. Zeg dan tegen hem

Joey gaat nu lekker even slapen
    Mama is beneden of de was doen of weet ik veel wat ik ga doen
    Geef hem kus zeg tot straks slaap lekker

Dan ga hij of slapen of huilen, doet hij dit na 10 min nog
    Dan naar hem toe gaan aai over zen bol en weer zelfde
    Nee Joey moet nu slapen want je ben erg moe
    Maja gaat dit doen Truste tot straks

Als hij echt helemaal in paniek is uit bedje halen troosten en terug in bed leggen
    Klinkt stom maar werkt hier dus wel...
    Hoop dat jullie wat aan de tip hebben

15. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    heb toch weer bloedverlies steeds best veel met afvegen roodbruin.
    heb ook wel buikpijn en voel me kut.
    ik heb er echt geen goed gevoel meer over. ga zo maar es ff onder de douche.
    ik heb liever dat als het mis is dat het dan gowoon goed doorzet en duidelijk is want die onzekerheid is echt niet fijn.

vind het zo niet eerlijk!! ik dacht dat we wel genoeg tegenslagen hadden gehad en nu een x recht hadden op een goede afloop! schijnbaar niet....
    ik wil zo graag een gezinnetje!!

16. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Oh hip.. bah :( Het leven is soms echt niet eerlijk!! Maar mijn duimen blijven nog steeds draaien voor een goede echo vanmiddag.. ik denk aan je!! dikke knuffel!

Troetjuh.. ik heb je tip net bij Dylana geprobeerd haha.. moest haar speen wel in de mond doen..anders bleef ze maar huilen..maar ze is nu al 2 min rustig :p haha.. ben benieuwd voor hoe lang.

Heel vervelend..onze buurman is de hele ochtend al naast huis bezig lawaai te maken..en soms schrikt Dylana daar dan van en is ze gelijk weer overstuur.. Heb de hele ochtend bijna al een huilend meisje bij me op de arm gehad.. :(

17. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Hihi sam hier lukt ook nie altijd moet soms óók terug voor Zen tut
    Maar valt nu wel makkelijker in slaap

Best raar dat gewoon werkt he Haha ben benieuwd hoelang ze slaapt

18. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach Hip dan toch. Het is ook niet eerlijk. Helaas kan ik niet anders dan je nu volgen hier op zp. Ik denk dat je eigen gevoel wel klopt, hoe naar ook. We wachten met je mee op de uitslag.

Tazzie hoe is de stand van zaken bij jou? En hoe gaat het eventueel morgen?

Troetjuh jij bent ook een lekker moppie. Je hebt het zelf hartstikke pittig en dan ons nog voorzien van tips. Dank je wel hoor. Ik heb ze inderdaad ook op internet gevonden die tips en ook al toegepast. Hier probeer ik haar zoveel mogelijk te volgen. En dat houdt soms een omgekeerd ritme in van jullie kindjes. Hier is het dan slapen, wakker worden, spelen, fles/luier(soms ook omgekeerd) boertje, wiegen en dan naar bed. En verder is de wipper een ultieme uitvinding. Ik neem haar daarin mee naar wat ik doe en ze heeft wat te kijken. Zo is ze langer tevreden. En verder heb ik het maar geaccepteerd. Ze slaapt van kwart voor 7 's avonds tot de volgende ochtend 8 uur (gemiddeld) in haar eigen bedje. Tussendoor slapen gaat wel beter, bijvoorbeeld in de wandelwagen en eind van de middag gewoon op schoot. Het is dan maar zo. Verandert vast weer een keer binnenkort dat patroon. Ze heeft ontdekt dat ze handen heeft en kan dan super scheel kijken. En verder vindt ze een spelletje met de vingers langs haar lipjes en langs die van ons echt een geweldig iets. Zeker als er rare geluiden bij gemaakt worden en/of zij zelf met haar handje langs onze monden mag maaien. Wat gaat het toch snel met wat ze allemaal kunnen/leren.

19. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ hip, jeetje meid wat lees ik nu. Weer in die onzekerheid, wat kl*te. Jeetje wat hoop ik voor je dat het gewoon nog goed zit en dat het allemaal onschuldig is. En dan ook nog zo lang wachten. pffff. Het zit niet mee. Gelukkig heb je wat afleiding van vriend lief. Meid sterkte en een hele dikke knuf ik duim voor julie.

@ pooh, pittige bevalling gehad als ik het zo lees. Jeetje, zo snel als dat het ging maar uiteindelijk is er veel gebeurd. Ik hoop dat je gauw een beetje opknapt.

20. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sam, kun je niet bij iemand langs gaan? zodat jullie wat rust krijgen?

Deel Deze Pagina