stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sam kan je niet ff lekker naar buiten een stuk wandelen?
    Onze dochter slaapt juist heerlijk met een draaiende wasmachine of droger of zoals nu zijn ze bomen aan het snoeien. geweldig die gemeente. Ik vind het niks die herrie, maar zij...

En die tutten, tja dat kan hier alleen onder begeleiding, want ons meisje doet net alsof ze Maggie van de Simpsons is met haar speen. Af en toe is het een gevaarlijk projectiel.

2. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Hihi Saxia zo heb ik nog beetje idee dat ik óók nog van nut ben

Het gaat echt zo snel zie Joey met dr dag veranderen
    Ik neem hem idd óók mee met de was doen of koken
    IS die veel rustiger

Hier heeft hij de eerste maanden óók van af 7 uur in de avond op schoot geslapen tot volgende flesje, nu met deze methode slaapt hij in bedje

Ik ben 4 dagen alleen nu best pittig huishouden werken voor Joey zorgen..
    Maar morgen nog werken en dan 6 vrij Jeej

Mocht ik weer tips hebben deel ik ze weer

3. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Haha tut Joey moest hem eerst óók nie hebben nu wel er is dus nog hoop haha
    Al is het hier idd ook nog wel is gevaarlijk projectiel vind wel lol als doe hem ver spuugt

4. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joh Troet tuurlijk is jouw inbreng nuttig. Het lijkt mij ook pittig wanneer ik er weer naast moet werken hoor. Zeker wanneer zij 's nachts nog spookt en 's avonds laat een voeding. Vanaf dat moment is mijn man ook het haasje hoor. Enne ze slaapt 's avonds en 's nachts juist wel prima in haar bedje hoor. Het is gewoon een eigenwijs kind. Kan het haar niet kwalijk nemen met zulke ouders, hihihi.

Rose hoe is het met jou? Je verlof gaat langzaamaan in zicht komen. Hoe lang/veel moet je nog werken? En verder alles al een beetje op orde? De meeste dames bevallen hier te vroeg dus ik zou wat korter aanhouden dan 40 weken. Of ga jij het gemiddelde weer meer richting de 40 brengen?

5. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    heb nu toch echt rood bloedverlies en ongi buikpijn dus mijn beetje hoop kan mee de plee in...

ik weet/hoop wel dat het ooit allemaal goed komt maar op dit moment kan ik me niet indenken dat ik me ooit nog goed ga voelen.
    op een gegeven moment moeten de klote dingen toch ook afgelopen zijn of niet...

ik vraag me af wat ik fout heb gedaan dat ik nu alleen maar rot dingen achter elkaar mee moet maken....en dat heel ff hoop om me vervolgens weer bam keihard af te straffen!!

sorry voor mijn depri berichten (weet moet ook geen sorry zeggen) maar ik ben volgensmij aan het eind van mijn latijn....

6. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ik zie nu echt op tegen de echo dadelijk...

7. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach Hip dat snap ik helemaal. Aan de andere kant, je moet het wel zeker weten. Het niet weten wordt je ook niet vrolijker van. Ik denk inderdaad dat je afscheid (hebt) moet(en) nemen van deze zwangerschap. En dat roept natuurlijk een heleboel vragen op. Jij hebt niks fout gedaan!!!Laat dat heel duidelijk zijn. Wel legitieme vragen zijn hoe kan dit nu toch en nog beter hoe voorkomen we dit, wat doen we eraan. Sterkte straks!!

8. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Hip,meis wat Klote die onzekerheid je mag bijna, hoop echt dat het meevalt allemaal.

Idd lekker weer hier maar mag nog niet weg met sven hij mag wel al maar ik nog niet hopelijk eind vd week . Mn bevalling spookt niet hoor t is wat t is mischien komt t nog.

9. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Hip bah ik leef zo met je mee. Ik hoop toch zo dat het toch goed zit meis.

Sam dylana vanmidag nogbettej kunnen slapen?

Saxia heft een eigebwijsje meisje met gevaarlijke sppenen :p

Troetjuh drukke dagenvoor jou dus..

Nou moet vannacht nogblijven. Bloeddruk is wel goed. Maar goed mag hier wat meer lopennu en asls dat geen bloedverlies verder opleverd isdat goed. Als morgenochtned mn bloeddruk dan ook gewoon goed is dan mag ik gewoon naar t gemeentehuis. En daarna naar huis... dusnu maar totaal relaxen hier.....

10. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hip.. je zult nu wel in het zkh zijn denk ik. Ik denk aan je meis! Heel veel sterkte!

Tazzie.. hopelijk mag je morgen gewoon lekker naar huis en natuurlijk naar het gemeentehuis! Ik duim ook voor jou!

Saxia.. Wat leuk dat Iselin al zo begint te ontdekken..:D
    De buurman is gelukkig naar binnen gegaan.. ze heeft verder vanmiddag even een half uurtje boven geslapen..en toen kreeg ze last van krampjes.. dus lekker bij mij gehangen.. en toen begon ze steeds te gapen..dus heb haar net in de box gelegd in een wikkeldeken..Lekker dicht bij mama:) en nu is ze heerlijk in slaap gevallen.

11. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Oh lieve hip, ben vreselijk voor je aan het duimen. ......Het is nu kwart over vier, dus je krijgt zo een echo......

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hier ook aan het hopen op een wonder voor hip!
    Meis ik heb het zo met je te doen..

Ik ben met Rick en Elin naar de Babypark geweest :) ze was erg lief! Mooie wipstoel gekocht. En nu alweer een uur continu aan het voeden en ze blijft honger houden haha. Rond de 3 wkn kunnen ze weer regeldagen hebben dus denk dat we daar middenin zitten.

Taz hopelijk kan je morgen naar het gemeentehuis!

13. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Hier ook aan t duimen voor hip....

Pff krijg net telefoontje van een stalgenootje dat mn stalhouder ook in t ziekenhuis ligt. Blindedarmontsteking... en hij is al aardig op leeftijd. Hoop dat ie erdoorheen komt en snel aansterkt. Lekker om dat te horen en gelijk erna je bloeddruk gemeten te moeten worden pffff.

14. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Dames HET HARTJE KLOPT!!!

Ik weet nu ff niet wat ik met mijn emoties moet... ben zo blij maar zo verward.
    heb nog buikpijn en bloedverlies daar was geen oorzaak van te vinden..

jezus wat een emotionele achtbaan!!! hahaha

ik zal dadelijk de echo foto uploaden.

bedankt voor jullie steun vandaag! xxxx

15. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Yes hip super meid
    Nu hope dat bloed en buikpijn weg blijft knuffel

16. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Hip ik denk aan je en duim voor je.

Sorry dat ik zo weinig reageer meiden maar het gaat allemaal niet zo lekker ook hier, erg verdrietig en voel me ook beroerd. Vandaag controle gehad bij vk maar moest door naar het ziekenhuis want mijn bloeddruk was te hoog, bij de vk tot twee keer onderdruk van 90 en in ziekenhuis wisselend van onderdruk 96 en 88 , maar ctg was goed en bloed en urine was ook goed dus mocht weer naar huis en woensdag weer terug komen voor ctg en bloeddrukcontrole.

Ben blij dat ik naar huis mocht want morgen is de crematie.

17. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Oh hip wat een fijn nieuws!!! Ben zo blij voor je!!

18. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh Hip meid dat had ik niet gedacht. Wat een geweldig nieuws en wat een drama vandaag zeg. We duimen door hoor. Kindje in de buik luister even goed naar ons: Leuk dat jij nu al zo eigenwijs bent en van horror houdt, maar wees eens lief voor je mama en papa! Nu jezelf netjes gaan gedragen en lief blijven zitten. Geen rare fratsen meer en lekker uitgroeien tot een onweerstaanbare beeb!

19. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Sven Geert Luteijn

20. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725