Jbg ik hoop dat nienke snel beter is zeg. zielig hoor! en voor jullie ook niet zo prettig lijkt me al die diaree. pooh ik had geloof ik nog niet gereageerd op de foto van sven...wat een scheetje zeg! Tazzie succes bij de gyn hopelijk hoef je niet te blijven. verder veel geklets over flesjes hahaha dat laat ik maar ff aan me voorbij gaan. hier gaat het wel..ik heb gisteren 5 uurtjes gewerkt maar was erg rustig...vandaag ga ik ook weer zoiets werken verder hou ik me rustig de rest van de dag. bloedverlies is er nog steeds maar het is helder roze rood en dus dus niks ergnstigs denk ik. krampen blijven maar zijn het ergste voor ik naar de wc moet en tijdens...denk echt dat mijn darmen wat geirriteerd zijn. kan gelukkig wel weer elke dag naar de wc dat scheelt. morgen heb ik vrij want dan ben ik jarig!! vrijdag echo daarna werken en weekend en maandag ook vrij. hoop dat het bloedverlies snel weg is want heb geen zin ij dat gedoe met maandverband.
Hip hopelijk ben je snel helemaal van het bloedverlies af, maakt je toch onzeker denk ik steeds. Alvast gefeliciteerd voor morgen! En ja dat gedoe met maandverband is ook niets. Hier is het bloeden na de bevalling gelukkig bijna gestopt, ben er na ruim 3 wkn ook wel klaar mee Pff wat een avond/nacht, ben kapot! Mevrouwtje bleef hongerig en wilde alsmaar drinken. En deed ik dat niet.. dan ging ze me toch krijsen, echt niet normaal. Uiteindelijk om half 1 gaan slapen en om half 3 meldde ze zich alweer. Daarna gelukkig wel meteen gaan slapen en om 7 uur was ze weer wakker. Nu moeten we om 10 uur op visite bij Rick zn opa en zul je zien dat ze dan net weer een voeding wil. Heb gekolfd, 80 cc, dus dat nemen we maar mee in de hoop dat het genoeg is. Echt regeldagen volgens mij, lees je ook overal dat dat rond de 3 wkn voorkomt.
Saxia, wees maar niet bang!. Denk dat keano een groeispurtje heeft en last van de rode billen met een overvolle plasluier. Hij zal ongetwijfeld binnenkort weer langer slapen. Hij ligt er ook al om half 9 in. Ik vind het helemaal niet erg, ben er ook niet extra moe van als mijn wekker om 6 uur gaat. Ik ga gewoon om tien uur naar bed, dan heb ik in ieder geval zes uur slaap. Hij heeft al een paar keer eerder zo'n periode gehad. Duurde toen maar anderhalve week. Het scheelt dat hij na het flesje gelijk weer slaapt en ik dus ook. Oh, en eigenlijk zit hij op vier flessen. Maar als hij in de nacht extra komt krijgt hij een kleine fles en de 'ontbijtfles' is dan ook kleiner. Misschien is hij nu wel toe aan fruit en groentehapjes? Volgende week, als hij zes maanden is, gaan we ermee aan de gang. Jk denk dat Iselin de grotere flesjes gewoon nodig heeft. Keano had dat ook, kreeg een hele tijd meer dan dat hij mocht. Hij is gewoon heel beweeglijk en verbruikt daardoor meer energie. Op een gegeven moment ging hij weer wat minder drinken.
hoi dames.. veel over voeding zeg.. ook ik laat dat nog even aan me voorbij gaan.. sorry. wel allemaal flink groeiende baby's hier Sasjuh een drukkere avond nacht gehad dus met een hongerige Elin. Hip hopelijk is dat bloedverlies inderdaad snel weg.. En alvast gefeliciteerd.. Arme Nienke aan de diarree.. hopelijk is dat ook gauw over.. rose vast aan t indalen.. Hier ook wel meer druk onderin de buik, met soort pijn onderin buik en rug maar volgens de gyn kwam dat door t drukken van de beeb..(ook omdat ie niet echt kan indalen ivm de placenta) pooh fijn dat de hechtingen eruit zijn.. en vanaf donderdag zonder kraamhulp.. spannend, maar komt vast wel goed.. nou bij de gyn geweest.. beebje nog even gezien op de echo haha.. hij had t prima naar zn zin zei ze.. verder dat donkerroodslijmverlies is acceptabel.. normaal krijg je met deze termijn meer wit slijmverlies, maar door mn placenta is t bij mij dus gekleurd.. zolang t geen echt bloed is mag t. verder alles nog doorgesproken voor de keizersnede en de datum vastgezet..vandaag over 3 weken heb ik gewoon mn baby in de armen (mits er geen complicaties zijn tijdens de keizersnede want die kunnen bij mij meer zijn dan bij een 'simpele ks ' zei de gyn.. t zou maar zo kunnen dat ik zelfs een nacht op de ic moet doorbrengen dan.. no dat hopen we dan maar niet
Sasjuh, gelukkig weer een normaal ritme, het is toch wennen hoor dat snackken want dat is t nu bij mij volgens de kraamhulp, maar vannacht zat er 4 uur tussen een voeding dus dat is dan wel prettig kost genoeg energie Vriend is nu een hele dag werken en ben vanmiddag alleen en vrijdag werkt ie s ochtends en morgen is ie vrij omdat de kraamhulp voor het laatst is. Voel me steeds beter wel veel last van hoofdpijn. Maar komt vanzelf wel weer allemaal. Vind t wel spannend doe nog maar 1,5 dag Sven verzorgen. Tazzie, nog 3 weekjes spannend hoor. Hip, spannend met bloedverlies maar wel een kloppend hartje en vrijdag weer spieken.
Hoi meiden ff korte update van mij Gisteren was een hele zware en emotionele dag maar mijn oma heeft een mooi afscheid gehad. Ik voelde me gister al helemaal niet lekker maar dacht dat dat ook vooral kwam door al het verdriet en emotioneel zijn, ik had ook pijn in mijn bovenbuik maar schoof dat ook beetje op de stress in combinatie met alle buikklachten die ik ook eerder al had. Vanmorgen moest ik weer voor bloeddruk controle en ctg, ctg was prima maar bloeddruk blijft te hoog, nu elke keer 95, dus ik mocht spullen halen en terug komen, dus lig nu in het ziekenhuis. Heb vandaag ook inwendig onderzoek gehad en baarmoedermond is al goed aan het verstrijken en ik had al heel iets ontsluiting. Dus als het nodig mocht zijn kunnen ze me goed inleiden zeiden ze. Ook nog echo gehad en de baby was goed gegroeid en ze mag in principe komen als het moet. Dus nu aan de medicijnen en afwachten hoe verder.....
carly fijn dat je oma wel een mooi afscheid heeft gehad... maar minder dat jij nu in het ziekenhuis ligt. nogmaals veel sterkte! En nu ook succes voor komende tijd...
zo heej carly wie weet ga je al bijna bevallen! gelukkig heb je nog bij het afscheid van je oma kunnen zijn. zal wel een heel rare, moeilijke en mooie periode voor je worden nu. sterkte meid! tazzie jij hoeft gelukkig niet te blijven fijn hoor! en over 3 weken ben je mama! ga je de datum in het lijstje zetten of blijft die geheim? hoopwel maar dat alles goed verloopt want een nachtje op de ic klinkt wel heftig. pooh heeft morgen het laatste dagje met de kraamhulp geniet er maar lekker van. en dat gaat vast goedkomen als je straks alleen bent met sven. sasjuh hoe is het gegaan bij de opa van je vriend? had elin genoeg aan de 80cc? jij bent bijna van het bloedverlies af...beter! het maakt me idd erg onzeker dat bloedverlies de tijd kruipt ook voorbij! pffff af en toe herken ik mezelf niet hoor! ik ben zo onzeker... vind het ook zo moeilijk om positief te blijven terwijl ik wel flink bloedverlies heb. normaal als ik ongi ben gebruik ik altijd tampons en nu heb ik stedds maandverband gebruikt zodat ik goed kon zien of er stolsels inzitten. maar het bloedverlies lijkt echt veel en ik voel het ook als er iets uitkomt zeg maar (ohh meiden echt sorry voor mijn te ranzige details) heb nu toch maar een tampon ingedaan en dat maakt me meteen al wat zekerder gelukkig. is denk ik ook wat makkelijker om op deze manier te vergelijken of het meer of minder is dan bij een ongi...want het leek echt meer, maar komt mss ook doordat ik maandverband niet gewend ben. kon iemand me maar verzekeren dat alles goed komt dan zou ik dat bloedverlies er gewoon voor over hebben, maar nu maakt het me gek! kan ook niet echt meer genieten vd zwangerschap door de onzekerheid.
@tazz, nog drie weken en je bent gewoon mama! mooi vooruit zicht. Tot die tijd maar goed rustig aan doen en nog een beetje genieten van de bewegingen. @carly, fijn dat je goed terug kunt kijken op een mooie dag. Maar super minder dat je je niet goed voelde. Maar wel goed dat je aan de bel hebt getrokken. NU houden ze je in ieder geval goed in de gaten. Als je bloeddruk zakt mag je dan weer naar huis? of gaan ze je inleiden? Zoek vooral wat afleiding om de dagen goed door te komen. Je zult misschien wel aan het piekeren zijn of niet? sterkte meid. @hip, kan mij voorstellen dat je goed onzeker bent, zou ik ook hebben. Zwanger en bloed dat moet niet samen maar helaas hebben sommige daar wel last van. Je zei dat je nu een tampon gebruikt, ik heb wel eens gelezen dat dit misschien niet goed voor je is. Kan o.a. de kans op schimmelinfectie vergroten, aangezien we als zwangeren daar extra gevoelig voor zijn. Maar zeker weten doe ik het niet maar als ik jou was zou ik wel even navraag doen bij verloskundige of het problemen geeft als je tampons gebruikt. Begrijp me goed, wil je niet bang maken maar wilde het wel even zeggen. Morgen mag je weer spieken, hoe laat heb je de afspraak staan? ik duim voor je. @pooh straks helemaal alleen met de kleine, spannend! Hoe is het gegaan? vast goed en anders is het advies altijd te halen bij de mama's hier dat is wel handig moet ik zeggen. @sasjuh bijna af van je bloedverlies, dat is redelijk snel of niet? hoor wel eens dat het 6 weken kan duren pfff. Had jij genoeg aan het kraamverband wat in het kraampakket zat of adviseer je om wel wat bij te kopen? @menp hoe is het met jou? HIer gister naar de verloskundige geweest. Baby is inderdaad al aan het indalen. Althans zit in de bekken, vandaar dat gevoel. Verder kon ze de kleine erg goed voelen liggen. Hartje klopte goed en ik mag over 2 weken weer terugkomen. Ik ben benieuwd of mijn buik de laatste weken nog hard gaan groeien. Vraag me namelijk af waar het allemaal heen moet, aangezien de kleine nog dikker moet worden. Maar gelukkig hoef ik mij hier geen zorgen om te maken, moeder natuurlijk regelt dat wel
@Carly; jeetje wat heftig meid! Je hebt geen tijd om alles te laten bezinken en nu weer in het ziekenhuis. Ik hoop dat het gauw beter met je gaat, sterkte! @hip: Snap je onzekerheid, geeft je een rotgevoel. Wanneer mag je weer voor een echo? @rose: gelukkig gaat het goed met jou en de baby!
oww rose dat wist ik niet vd tampons, zou echt balen zijn want voel me nu een beetje beter eerlijk gezegd. ik heb vrijdag om 10.50u weer een afspraak bij de gyn. helaas morgen zou fijner zijn, maar ben morgen vrij dus dan gaat de tijd hopelijk snel en is het zo vrijdag. jouw kleintje is dus aan het indalen, het einde komt in zicht! heb je al een erg dikke buik? volensmij heb je nog geen buikfoto gespamd of wel? ben wel benieuwd! menp allang niks meer gehoord hoe is het?
Oh Carly, toch blijven in het ziekenhuis met hoge bloeddruk. Nu moet je zeker ook 24 uur urine verzamelen, voor eiwitcontrole? Wel een fijne gedachte dat jij en de baby er al klaar voor zijn. Dan zullen ze je niet zo lang in het ziekenhuis laten liggen met medicijnen (methyldopa?). Hebben ze nog gezegd over hoelang ze gaan wachten met inleiden? Het zal geen week meer duren denk ik... En Hip, wat vervelend dat je bloed blijft houden. Gellukkig is het al bijna vrijdag en mag je weer op controle.
Hey meiden, mijn urine en bloeduitslagen zijn goed dus dat is heel positief. Medicijnen doen ook al wat want bloeddruk was net 130/80, dus mooi! Morgen komt de gyn en dan word verder gekeken, misschien mag ik ook wel weer naar huis met de medicijnen, ik wacht het maar af.
goed nieuws carly.. hoop dat je weer lekker naar huis mag. ik ga een dagje bij mn ouders op de bank hangen.. ze gaan hier bij ons t trappenhuis opbnieuw coaten en dan mag je er de hele dag niet overheen.. dus voor de veiligheid maar bij mn ouders..
Gyn is net geweest, medicijnen lijken goed aan te slaan , moet voor de zekerheid tot morgen blijven en dan mag ik met medicijnen naar huis, dan moet ik maandag en woensdag voor ctg en bloeddrukcontrole komen en dan word ik donderdag ingeleid als er tussendoor niks verandert
Wow carly, wat gaat dat snel ineens he! Fijn dat je nog ff naar huis kan, de boel klaarmaken voordat de kleine komt. Spannend!