stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Suusje, gaat inderdaad snel en ik moet ook echt nog even de knop omzetten maar dat gaat vast goed komen, vind het toch ook wel spannend

2. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Hip gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een fijne dag van meid!!

3. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Spannend Carly! Hopelijk heb je gauw een gezond kindje in je armen!

@hip; ook via deze weg, happy birthday!!

4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hip van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Carly spannend hoor, bijna je meisje in je armen :)

Hier een drama nacht, kwart voor 1 gevoed, en om 4 uur weer wakker.. en toen niet meer geslapen. Alsmaar huilen, jengelen en happend om dr heen zoeken.. Leek wel alsof ze voortdurend honger had, want als ze mocht drinken bij me was het goed.
    Ze lijkt de afgelopen dgn gewoon niet verzadigbaar, heeft constant honger. Ook kan ze niet zelf in slaap vallen, als ze aan de borst in slaap valt en ik leg haar in bed gaat het soms goed, maar als ze wakker in bed wordt gelegd is het weer huilen.
    Zit er zelf beetje doorheen, zo is bv geven niet leuk meer. Ze gaat ook heel gefrustreerd drinken, trekken aan mijn tepel enz. Gewoon pijnlijk en niet leuk.
    Vanmorgen gebeld met het cb en wordt vanmiddag teruggebeld door een arts. Ga vandaag elke voeding maar eens kolven en haar dat in de fles geven, dan zie ik wat ze binnen krijgt. Een uur geleden heeft ze een fles van 90 cc gehad, binnen 5 minuten op. Nu slaapt ze eindelijk.

5. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    #2085 Lieke23, 15 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2012

Even op een erg laag pitje gezet. Het werkte gewoon echt niet!
    We hebben nu besloten om er voorlopig gewoon mee door te gaan. Ze is er gewoon echt niet aan toe en dit is echt het beste voor haar, want ze slaapt erg goed( oke, behalve s nachts:D)
    En het advies om te stoppen met 6 maanden is gebaseerd om het feit dat ze dan kunnen omrollen meestal. Maar aangezien we haar met de safetosleep vastleggen kan dat niet. Dus we gaan het over een paar weken nog maar eens proberen.
    (vrienden van ons hebben hun kind tot 9 maanden ingebakerd, toen ineens kon ze zonder, voor die tijd was het drama!)
    Als ze in een slaapzak ligt rolt ze om op haar buik en kan ze haar hoofdje niet opzij leggen. Dus legt ze haar gezicht plat op het matras. Dat vind ik gevaarlijk, dus dan maar doorgaan!

Carly: Spannend zeg! Wat een veranderingen zo ineens. Donderdag ingeleid, sjonge! Hopelijk kun je daarna eindelijk gaan bijkomen van alle stress van de afgelopen weken. Hoe gaat het met je klachten van de fibro nu?

Hip:Gefeliciteerd!!

6. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Sas, ik heb die periode ook gehad toen ik borstvoeding gaf. Volgens mij ook met 3 weken. Norah was toen ook onverzadigbaar. Ze zat echt in een groeispurt om haar gewicht in te halen. Continu voeden, ik kleedde me niet eens meer leuk aan maar deed gewoon een groot shirt aan want zodra ik weer aangekleed was kon ik bijna weer beginnen:D Erg vermoeiend weet ik. Ik heb haar toen tussendoor wat FV gegeven, maar eigenlijk is dat niet slim, omdat je deze periodes nodig hebt om de productie te verhogen. Waarschijnlijk is ze toe aan meer en dat kan alleen door vaker te komen zodat jouw productie omhoog gaat en ze over een paar dagen meer kan drinken per voeding.

7. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hip van harte meid!

Carly, wow wat een ontwikkelingen. Er gaat gewoon enorm bevallen worden binnenkort. Leuk!!! eindelijk een gezichtje bij al die schopjes.

Tazzie jij mag ook bijna. oe zo leuk al die ontwikkelingen.

Sasjuh dus een drama nacht. Balen joh.

Ik ga zo naar de ha voor het zetten van een spiraaltje. Iemand nog handige tips?

8. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Saxia rokje aan
    2 parecetamol innemen van te voren?

9. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Troet thanx.
    Ik doe gewoon een broek hoor.
    Inmiddels is het een soort van openbaar gebied geworden, hihi.
    En die paracetamol komt zeker ook goed. Uurtje van te voren of zo?

10. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Ja zou ik wel doen kan even inwerken
    Haha ja das waar open gebied

Als ik er aan denk he....
    Vind nog steeds raar dat me vriend gewoon heb gezien dat Joey er uit kwam Hahaha blijft een rare gedachten

Hier heb óók zeker 15 vks verloskundige en gyns me doos gezien maar op dat moment geef je er echt niks om, best apart Hahaha

11. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Carly spannend meid donderdag waarschijnlijk gewoon mama
    Heel veel suc 6 komende dagen

Norah jammer joh dat ze er nog niet aan toe is...
    Had bij Joey helemaal geen problemen ermee gelukkig
    Slaapzak aan gedaan haha en die pacco is nooit meer aan geweest

Maar idd veiligheid voor alles...

12. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    @ alle moeders: geven jullie elke dag vitamine D?
    Ik vergeet het heel vaak. En er zit zo'n soort anijssmaak aan waardoor ik het niet door de fles kan doen. Keano hoeft het dan eigenlijk niet meer. Dus zit ik steeds te klooien met de druppels op een lepeltje als ik het al geef.
    Ik kom wel elke dag met hem buiten, is ook vitamine d:D

Nog effe blij doen:
    Rode billetjes zijn bijna over! Gewoon met sudocreme.

Nog een keer:
    Sinds het exzeem weg is is Keano super vrolijk. Word lachend en brabbelend wakker, gaat ook zo naar bed. Overdag blij en vrolijk, helemaal niet meer huilen. Ook niet voor de fles of een luier. Gewoon heerlijk!!

13. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke dan ga ik ook even opscheppen

Hier gaat het met slapen en eten prima. Krijg de handleiding steeds beter door. En zij zichzelf ook denk ik. Wij geven elke dag vitamine D. Tuurlijk ook wij vergeten het wel eens. Gewoon op een lepeltje. Is ze daar maar vast aan gewend. Was ze toch al wel een beetje toen we met de bv aan het klooien waren. Toen kon ze ook uit een cupje drinken. Zo geestig gezicht. Wij hebben dan davitamon op oliebasis, maar vind het niet naar anijs smaken.

14. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Haha dan ga ik óók blij doen

Ik ga straks lekker met Joey naar het strand voor het eerst
    Heerlijk hoor is denk 10 15 min lopen van me huis

Vanmorgen was hij stik shaggo dus hoop dat hij straks blij is mama in elk geval wel

Ik vergeet ook zovaak vitamine d hier Eros merk smaakt naar sinasappel

15. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hip.. gefeliciteerd met je verjaardag!

Carly..jeetje wat spannend ineens zeg. Nog even lekker genieten deze dagen van je buik en van het getrappel.. dat ga je echt nog wel missen. ;)

Tazzie.. heb je nog veel bloedverlies?

Sasjuh.. bah wat vervelend zo'n dramanacht zeg! Hopelijk is ze vandaag wat vrolijker!

Saxia.. succes bij de ha!

Hier was het gister de hele dag een dramadag. Constant huilen..overstrekken.. zuur wat omhoog kwam. Ze heeft van gisterochtend 9 uur tot gisteravond 8 uur maar ongeveer 2 uurtjes geslapen in totaal.

En vandaag gaat het weer redelijk goed tot nu toe. Ze heeft gisteravond half 11 de laatste fles gehad en werd vanmorgen half 6 wakker :) Zo trots! En daarna heeft ze nog doorgeslapen tot half 10.. Net even wezen wandelen met haar en nu ligt ze weer te slapen.

Morgen weer naar de kinderarts. Had gister een heel lijstje gemaakt met allemaal vragen en dingen erop wat zij doet als ze overstuur is.. maar twijfel of ik nu het lijstje wel mee moet nemen, omdat vandaag alles weer redelijk goed gaat..

Fijne dag iedereen.. geniet lekker van het mooie weer!

16. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Wij geven ook vitamine D. Geef het vaak op het speentje..dat vind ze heerlijk..komt een echte dropgeur vanaf.

Suusje..wat fijn dat Keano niet meer huilt en dat zijn eczeem weg is. Heerlijk zo'n vrolijk mannetje!

Troetjuh..veel plezier op het strand!Hopelijk is Joey een beetje te genieten haha..

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    troetjuh..jaloers!! 15 min lopen van het strand...lijkt me echt heerlijk!

suusje fijn zeg dat het zo goed gaat met jullie, geniet er van!

sasjuh knuffel voor jouw! hopelijk gaat het snel wat beter en heeft je meisje niet zoveel honger meer.

saxia en hoe is het gegaan bij de ha? heb je een mirena laten plaatsen? doet dat erge pijn?

carly wat spannend meid volgende week word je mama!

jbg hoe is het met nienke?

dames allemaal bedankt voor de felicitaties! ik heb vanmiddag lekker in de tuin gebbqed samen met mijn vriend, heerlijk! kon gewoon in een shirtje zitten. helaas moest mijn vriend daarna gaan werken. ik had eigelijk met mijn moeder afgesproken maar die heeft de griep.
    dus ik ben alleen op mijn verjaardag....lekker onderuit in de tuin met een boek, in het zonnetje!! wat word ik oud hahaha
    ik vier dit jaar mijn verjaardag niet heb er geen zin in.
    van het weekend komt een vriendin met haar man en dochtertje logeren(wonen wat verder weg) en zondagavond ga ik uiteten met mijn vriend denk ik.

ik ben echt mega zenuwachtig voor morgen. voel me al de hele dag een beetje emo, en dan ga ik weer twijfelen of mijn gevoel misschien niet meer goed is en het toch mis is/gaat. heb nog steeds bloed verlies het word ook niet minder. en ook nog steeds buikpijn al denk ik echt dat dat mijn darmen zijn.
    morgenvroeg kan ik naar de ha voor mijn darmen, zie daar ook wel tegenop want ik heb namelijk vaak steken die doortrekken tot in mijn kont en als ik zit dat lijkt het wel alsof ik een fles cola of zo in mijn kont heb zitten dat steekt/duwt echt tot in mijn buik.
    dus nu ben ik bang dat hij dadelijk inwendig onderzoek wil doen, en dat lijkt me toch niks hoor.

ik hoop echt dat we morgen op de echo het hartje zien kloppen, maak me er echt druk om.

18. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Hier geef ik ook elke dag Vit D. Vergeet het eigenlijk nooit. Komt ook omdat ik altijd standaard bij haar avondfles ook de medicijnen voor de obstipatie doe en daarnaast staan de druppels. Gewoon gewoonte geworden.
    Ik heb van kruidvat merk, die smaakt ook naar sinasappel.
    Gelukkig vind Noor alles lekker wat ik in haar mondje stop:D
    Ik kom ook elke dag buiten, maar de hoeveelheid huid die dan bloot is om vit D op te nemen is natuurlijk ook weinig.

Heb hier lekker de hele middag buiten gezeten met een vriendin in de zon. Norah in de wipstoel, heerlijk! Gewoon in een hemdje!

19. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    hier een fototje van mij en joey op het strand :D

20. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    sam zou juist wel dat lijstje meenemen
    want het is zo verschillend per dag nu heeft ze miss een goede dag maar morgen??

Deel Deze Pagina