stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Hoi ff vraagje voor debevallen dames. Hadden jullie ook wel steken onderin de buik/liezen richting schaambot? Zijn dat een soort voorweeen?

2. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    ja ook gehad, maar voorweeen voelen wel anders, niet als steken, maar meer als langdurende menstruatiekrampen icm harde buiken. die steken hadden volgens mijn vk te maken met het hoofdje wat tegen zenuwen aan kan duwen.

Troet: mooi zo samen op t strand! welk strand is het?
    (ik woonde vroeger ook vlak bij t strand en mis het enorm!)

3. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Dank je dit is Strand in vlissingen

4. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Dan hoop ik dat het hier ook t hoofdje is wat duwt. Al kan hij hier niet goed indalen vanwege de placenta. En vruchtwater ruikt dat heel zoet?

5. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Bij mij had idd wel zoet geurtje tazzie

Denk je dat gebroken is dan?

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik vond het vruchtwater eigenlijk nergens naar ruilen. Hoezo dan Taz? Je kan ook veel waterige afscheiding hebben deze termijn.

7. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Voel niks lopen ofzo. Dus ik hoop t niet.

8. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Heb wel dat dikkere slijmverlies. Donkerrood maar dat was acceptabel volgens de gyn. Verder niet echt maar heb maandverband voor ivm dat slijm. Maar dat is van always en absorbeerd vaak veel

9. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Vruchtwater merk je echt wel. Was in mijn slaap gebeurd en werd er echt wakker van. Pyama en matras drijfnat.

10. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Ik hoop t mar al mag ik t eigenlijk niet hebben. Net als dat ik absoluut geen weeen mag krijgen. Pff ben eigenlijk best wel erg bang steeds..

11. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Tazzie vruchtwachter komt met straaltjes dan
    En is je onderbroek steeds nat dan heb je óók nie genoeg aan maandverband
    Ik moest óók elke 15 min bijna zo kraam verband wisselen
    En schone droge broek aan
    Wat ik op de duur dus nie meer deed haha

12. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Troetjuh.. Leuke foto!

Tazzie.. Mss voor de zekerheid even bellen? Als je zelf twijfelt..

Ik heb geen idee hoe het ruikt. Bij mij werden de vliezen gebroken bij 10 cm.

13. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tazz begint het te rommelen? hoe is het nu met je?

@hip, dacht dat het gister vrijdag was, tja krijg je als je zwanger bent ;)
    vandaag dan echt de echo, spannend!
    En nog langs de huisarts, en ik hoop voor je dat je geen inwendig onderzoek krijgt, lijkt mij ook niks. maar het zou wel fijn zijn als je er iets voor kunt krijgen.
    Hoe is het nu verder met je werk en je baas?

@troetjuh, om de 15 min een schone broek aan doen, dan heb je er heel wat gebruikt haha.. dan mag ik wel wat ingaan slaan.

En wat is handig om aan te doen tijdens de bevalling? ik draag eigenlijk nooit een pyama en mag dus nog even op pad gaan. Zelf zit ik te denken aan een groot shirt, lijkt me het handigst of niet?

Verder en vraag over voedingsbh voor de meiden die borstvoeding geven of hebben gegeven. Wanneer hebben jullie ze gekocht? Ik vind het vooral lastig omdat ik niet weet wat voor maat ik moet kopen misschien gaan ze nog wel meer groeien de laatste weken. Wat is jullie advies?

14. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Haha ik deed geen broek mee bedoelde van die kraamverband
    Maja bij mij was natuurlijk uitzonderlijke lange bevalling
    Maar ik heb thuis iets van 8 pakketten gebruikt
    En in ziekenhuis óók 4 ofzo haha

15. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    De dokter heeft geen inwendig onderzoek gedaan gelukkig. hij heeft aan mijn buik gevoelt en naar mijn darmen geluisterd. en daar was niks mee aan de hand. waren rustig...
    hij zei dat de buikpijn wat ik omschrijf samentrekkingen vd baarmoeder zijn en dat ik waarschijnlijk een mk krijg ook omdat ik nog steeds bloedverlies heb...
    hij wil wel nog ff mijn urine testen of ik mss blaasontsteking heb, maar heb nog geen plas dus dat komt wel.
    had net voor het eerst ook een stolseltje in het bloed...dus daar zit ik weer mega onzeker en bang voor de echo van dadelijk.

16. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah Hip wat zal dat schrikken geweest zijn voor je. En wat een ontzettend rotnieuws.
    Wanneer is de echo? Ja vandaag, maar hoe laat?

17. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hip, dat ziet er dus niet best uit? Jeetje wat een onzekerheid. Maar waarschijnlijk weet je nu meer?
    sterkte meid!

18. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Rose ik zou wel wat pakken 2 of zo kraamverband zelf inslaan. Je kan dan lekker vaak verschonen. Met 3 weken was ik al helemaal klaar hoor. Maar zeker de eerste week is het wel fijn. De eerste twee dagen heb ik de superverbanden van het ziekenhuis kunnen gebruiken, omdat ik daar nog verbleef.
    Vruchtwater werd bij mij opgevangen op een matje dus daar geen verband voor gebruikt.De vliezen werden geprikt en hup daar kwam tot twee keer toe een oceaan naar buiten. Daarna heb ik in bad gelegen een hele tijd, dus geen last van gehad. En daarna liep er van alles uit op matjes. Heb daarom vanaf het moment dat ik in bad ging in het ziekenhuis niks meer aangehad qua kleren. Hoefde ook niet, ik had het heet genoeg. En dat terwijl ik een koukleum ben. Was ook wel zo praktisch met iedereen die wel ergens bij moest. En het maakte mij echt niet meer uit. Wil je toch een pyjama denk dan aan de mogelijkheid van borstvoeden dat dat makkelijk gaat. Ook bij de prenatal. Voedingsbh's heb ik bij de prenatal gekocht. Ik had er 2 liggen van mijn zus. Koop er 2 tegen een week of 36 en laat je daar adviseren. Ze zijn zo bijgehaald. je borsten groeien waarschijnlijk nog door en dan heb je weer een andere maat nodig. Misschien komt het helemaal niet op gang en dan zit je met dure bh's. de kraamverzorgster wast wel.

Tazzie kun je wat opvangen en laten controleren of het slijm of vruchtwater is?

Troetjuh fijn dat het strand gelukt is. Wat vond ie er van?

Carly hoe is de stand van zaken? Tassen al gepakt?

19. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hier geen kraamverband bij gehaald van te voren. Had 1 pak van dat hele grote en 2 pakken 'gewoon' kraamverband. Ben toen dat op was over gegaan op Kotex night, op aanraden van de kraamhulp. Goedkoper dan kraamverband en verder precies hetzelfde.
    Ben nog niet helemaal van het bloeden af nu, maar kan het met een inlegkruisje af. Is nog voornamelijk met afvegen.

Voor het vruchtwater heb ik geen kraamverband gebruikt, lag op een celstofmatje in bed dus daar zal het wel ingelopen zijn, het restant. Niet veel van meegekregen iig!

Voedingsbh's; ik heb er 2 van de Wibra. 7 euro per stuk.. en zitten prima! Wil er nog wel wat mooie bij halen, deze zijn echt basic.
    Had in de kraamweek overigens niet eens een bh aan vaak, pas toen ik echt stuwing kreeg wel, met zoogcompressen erin. Want vaak als ik aan 1 borst aan het voeden ben begint de andere spontaan te lekken.

Hip he bah.. ik hoop nog altijd op een wonder! Zou zo zuur zijn als het nu alsnog mis is..

Samantha hoe was het bij de kinderarts?

20. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Het is toch mis...het vruchtje en zakje is al dichtgeklapt en al bijna bij de bm mond dus ik kan het op de natuurlijke manier af laten komen. de gyn denkt dat het vandaag of morgen wel gebeurt.
    Ik voel me zo leeg tis echt niet eerlijk.....
    mijn vriend heeft het werk van mij gebeld en gezegd dat ik voorlopig niet kom werken. het word tijd dat ik es was rust pak want het zijn te veel klote dingen wat zich de laatste tijd opvolgen.

Deel Deze Pagina