stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Och lieve hip wat enorm klote... weet niet zo goed wat ik moet zeggen... enorm veel sterkte en pak je rust. Ik denk aan je.

2. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik weet ook niet wat ik moet zeggen, moet gewoon huilen als ik je post lees lieve Hip..
    Heel veel sterkte voor jou en je vriend, en als er ook maar iets is wat ik/wij voor je kunnen doen.. we zijn er voor je meis!

3. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hip, dus toch mis gegaan, jeetje wat kl*te. Een hele dikke knuf en goed dat je nu even aan jezelf denkt. Pak vooral de rust die je nodig hebt en laat je niet opjagen.

@meiden bedankt voor de antwoorden, daar kan ik wat mee!

nog niks gehoord van tazz,,, ze gaat ons toch niet te lang in spanning houden?

4. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Bedoel je mij ;) of carly? alles is rustig op t moment. Baby is alleen druk aan t schuiven door mn buik de steken die ik gister onderin voelde zijn weg. Gelukkig. Slijmverlies lijkt ook minder.

5. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tazz ik bedoelde jou :) fijn dat alles goed gaat!

6. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Hip, wat Klote idd voorlopig niet werken kies voor jezelf, gelukkig heb je een lieve vriend waar je veel aan hebt sterkte meis

7. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och Hip dan toch. Nu definitief dus. Groot gelijk wat betreft het werken; dat komt wel weer eens een keer. Nu even voor jezelf kiezen. Lieverd veel sterkte. Zo niet makkelijk dit. Wat fijn zo'n lieve vriend die zo voor jou zorgt. Het zal voor hem toch ook allemaal niet makkelijk zijn. Wil de gyn je nog zien ter controle? Of weet je het niet?

8. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Mijn vriend is idd erg lief, maar is er zelf ook behoorlijk verdrietig.
    volgende week vrijdag heb ik weer een afspraak voor te kijken of mijn bm schoon is en als er eerder iets is kan ik bellen. als het bloedverlies meer is dan 1 maandverband per uur dan moet ik meteen bellen en komen want datis niet goed.

We hebben recht op chromosoomonderzoek, maar ze legde ook uit dat daar meestal niks uitkomt en als er wel iets uitkomt dan wil dat eigelijk nog niks zeggen. het maakt de kans op een goede zwangerschap niet groter of kleiner dus dat doen we niet denk ik.
    nu maar gewoon rustigaan dit een plekje geven en goed aan ons zelf denken. en hopen dat het snel weer mag lukken en goed blijft gaan.

Dankjewel voor jullie steun...dat doet me goed.

9. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Och hip klote zeg
    Vind echt erg en idd pak maar is even lekker je rust
    Werken komt wel weer...
    Hele dikke knuffel sterkte voor Jou en voor hip vriend

10. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Lieve lieve hip, wat ontzettend k*t! Het was jullie zo gegund.. Wat ben jij heen en weer geslingerd tussen groot geluk en groot verdriet. Ik leef zo met je mee en vind dit ook oneerlijk. Ik wil je bij deze een hele dikke knuffel geven!

11. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Lieve Hip, ik lees met tranen in mijn ogen je berichtje. Ik vind het verschrikkelijk voor jullie. Heel veel sterkte samen, heel goed dat je even thuis blijft dat is een wijze beslissing van jullie!
    Heel oneerlijk, het is je zo gegund! Heel veel sterkte meid!

Liefs

12. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Lieve Hip.. wat een kutnieuws lees ik hier! Gadver..het was jullie zo erg gegund! Neem je rust en idd .. werken komt wel weer! Nu eerst goed uitrusten en dit "verlies" weer een plaatsje proberen te geven.

Ook voor je vriend heel veel sterkte!

13. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Hallo Dames,

Ik ben de zus van Carly.
    Allereerst moet ik van haar hier Hip heel veel sterkte wensen!!

En dan mag ik het blijde nieuws brengen dat Carly en haar man vanavond de trotse ouders zijn geworden van Tess!!
    Na een spannende dag die begon met inleiden, is ze uiteindelijk om 10 over 8 vanavond geboren dmv een keizersnede, omdat de hartslag van de kleine teveel dipte.
    Na de geboorte was ook haar suikergehalte te laag maar nu is alles prima in orde en hebben ze een gezond meisje!
    Ze weegt 3530 gram en is 49 cm.
    Ze is echt prachtig en heeft al een mooie bos met krullen :)
    Met Carly is ook alles goed, moet wel even bekomen van alles wat er in korte tijd gebeurt is, maar verder helemaal een trotse blije mama.

Wanneer ze kan zal ze zelf weer hier komen typen, maar voorlopig is ze nog even een paar daagjes in het ziekenhuis.

Groetjes van een hele trotse tante

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Carly en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van tess! Mooie naam :) geniet van deze bijzondere tijd.
    2lingzus ook gefeliciteerd natuurlijk!

15. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Carly en man en zus.... Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje!

Hopelijk herstel je snel! Geniet lekker van jullie wondertje!

16. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hip.. Hoe gaat t meissie? Wil je nog,even vanaf hier een dikke knuffel geven!

Tazzie.. Nog steeds geen bloedverlies?

Rose.. Voor jou komt het ook steeds dichterbij! Spannend..

Sasjuh.. Gaat het alweer wat beter qua voeden met Elin?

Saxia.. Is het meegevallen met het spiraaltje?

Gisterochtend naar de kinderarts geweest.. We moeten nu de medicijnen iets gaan ophogen. En als dat niet werkt moeten we overstappen op andere voeding. Ben deze week net overgestapt op friso confort en daar doet ze het wel redelijk op, dus hoop eigenlijk niet dat we weer moeten overstappen. Maar ja, wat moet dat moet.. Alles voor een vrolijk meisje over :)

Smiddags naar de vlos geweest. alles zag er weer goed uit daar beneden.. Mag alles weer gaan doen haha. Wel was mn bloeddruk iets hoog, dus dat moet ik even in de gaten houden.

17. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Carly en carlyman van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid
    Lekker genieten nu

18. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Carly en Carly man heel erg van harte gefeliciteerd met jullie dochter Tess. Geniet van elkaar en kom inderdaad bij van alle emoties. Ik hoop op een voorspoedig herstel. En dan gauw naar huis en lekker een gezinnetje zijn. oma kijkt vast mee vanaf een wolkje en zal trots zijn op jullie.

Carly's 2ling zus ook van harte met het tante schap en wat lief dat je ons op de hoogte wilde brengen.

19. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Sam hoeveel medicijn geef je nu?
    ik 2x 1.7 ml
    met friso comfort gaat hier goed

pff meneer heeft van 4 tot 6 lopen spoken..

20. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sam ophogen dus en dan maar zien of het voor Dylana werkt. ik hoop het, want een vrolijk meisje daar wordt iedereen blij van. Mijn bloeddruk was ook te hoog, maar daar is verder niks over gezegd. hoe moet jij die in de gaten houden dan?

Het spiraaltje zetten viel alleszins mee. Zeker na een bevalling is dat een eitje. Het meest vervelende was nog wel het bloedverlies wat daarna kwam. Echt het stroomde eruit. De vloer moest gedweild hihi. Maar goed daar heb je maandverband voor. De volgende dag al zo goed als weg. Heb gisteren even gevoeld en ik kan de touwtjes voelen. Over 4 weken terug voor controle en dan definitief groen licht zonder pil of condoom weer klussen.

Sasjuh hoe is het afgelopen met het terugbellen van die arts? Hoe lukt het nu met voeden van Elin?

Tazzie ben jij gewoon weer thuis na het bewerken van jullie trappenhuis?

Deel Deze Pagina