Lieve meiden, Ik heb het even erg druk gehad. Niets vervelends, gewoon werk. Ik probeer zo snel mogelijk bij te lezen en hoop dat ik dan weer wat vaker tijd heb om hier te komen, want mis het eigenlijk wel. Hip, wat SUPER mooi zeg!!!! Ik wil graag je test zien. Anita, nu richten we ons allemaal op jou. 2012 wordt jullie jaar!!! Dikke knuffel.
Hip wat een fantastisch nieuws zeg! Geniet ervan! Voor Anita, dit zal zoals al gezegd vast erg dubbel zijn. Maar ook ik duim voor je! en dat 2012 absoluut jullie jaar gaat worden!!!! Knuffel hier een leuke 1e kerstdag gehad.. van schoonouders een gaaf pakje met tijgertje erop en kraambezoekboekje gehad.. van tante van mn vriend ook nog een schattig shirtje en sokjes voor de beeb.. Heerlijk gegourmet.. nu nog eventjes uitbuiken op de bank en zo naar bed. Morgen nog 1 dagje kerst bij mn ouders..met hun uit eten dus vast ook erg gezellig.
Jeetje Hip wat bijzonder. Gek genoeg had ik zo'n voorgevoel.. Ik moest even kijken op ZP, want ik dacht, misschien is Hip wel zwanger! Wat ontzettend geweldig voor je! Anita dikke knuffel, denki ook aan jou
Wat een lieve reacties allemaal, dankjewel meiden!! ik ben echt zo ontzettend blij maar het blijft onwerkelijk. wat sasjuh ook al zei elk wc bezoekje is spannend ik ben al tig x geweest om te checken of ik nog steeds niet ongi ben. en gelukkig nog steeds niet! norah wat grappig dat je zo'n voorgevoel had. ik heb nog steeds niet bijgelezen dat doe ik morgenvroeg. heb de foto van mijn test al in het fotoalbum gezet nu nog ff uitvogelen hoe ik em hier neerzet.
Hmmm hij doet het niet. als ik bijlage van computer pak en dan op kiezen druk. gaat die niet verder. net met in het album zetten deed die het wel. nou ja voor de niewsgierigen hij staat in mijn album en ik probeer morgenvroeg nog wel een xtje om em op het forum te zetten. fijne avond nog!!
Ik kan je foto niet zien want is alleen zichtbaar voor vrienden! Heb je een beetje kunnen slapen vannacht? Wij gaan vandaag lekker naar de babydump!
Hip, gefeliciteerd meid! Wat een ontzettend goed nieuws.. En meiden bedankt voor jullie reacties, echt super lief.. Heb nu alleen wel voor mezelf besloten dat ik afstand ga nemen van zp.. Hoop dat jullie dit begrijpen. Heb op dit moment zo weinig net de reacties die worden geplaatst.. Mocht ik nieuws hebben dan laat ik het natuurlijk weten maar kies nu even voor wat rust voor mezelf. Ik willen jullie dan ook alle goeds wensen voor in de toekomst met jullie zwangerschap en jullie wondertjes! En onthoudt dat het echt een wondertje is .. Liefs, Anita
Anita, kan me goed voorstellen dat je nu even afstand wil nemen. Doe je wel rustig aan? en ik blijfecht voor je duimen! Hip ik vind m duidelijk hoor je test! sas alweer 30 weken.. gaat hard!
@hip wat een super nieuws!!! en dat gewoon met de kerst wat een prachtig kado. gefeliciteerd! @anita kan me inderdaad voorstellen dat het voor jou erg moeilijk is. Alle begrip dat je wat afstand neemt. Weet dat je altijd weer mag meekletsen op het moment dat je daar weer behoefte aan hebt. ik hoop zo dat het voor jullie ook gauw raak is. Hopelijk horen we gauw wat van je. knuff
Snap je anita hoop snel weet van je te horen met goed nieuws. Sasjuh, gaat idd snel nu. Hip, test lijkt me duidelijk nog een x gefeliciteerd
Hip van harte met je zwangerschap Anita heel veel sterkte en geluk hoop dat je snel weer bij ons mag toe voegen Met leuk nieuws
Bekijk bijlage 209790 nou hier is die dan!! hahahahaha zooo raar dat ik dit hier neerzet ik ga zo maar es mijn banner aanpassen en mezelf in het lijstje zetten, niet te geloven dat ik dat eindelijk kan doen. morgenvroeg meteen naar de kruidvat nog wat testen inslaan want wil graag nog es testen hahaha. en de gyn bellen morgen joehoe!!
Saxia: 29-12-2011: controle verloskundige Tazzie 30-12-2011: controle verloskundige Samantha1: 30-12-2011: groei/liggingsecho + controle MenP2010: 02-01-2012: Controle vk' Pooh: 03-01-2012: controle verloskundige Sasjuh83 04-01-2012: Intake kraamzorg Tazzie09-01-2012: 3d/4d pretecho Samantha1 10-01-2012 Rondleiding ziekenhuis Sasjuh83 11-01-2012: controle verloskundige Sasjuh83 17-01-2012: Geregistreerd Partnerschap Sasjuh83 19-01-2012: Rondleiding ziekenhuis/kraamsuites Sasjuh83 31-01-2012: Liggingsecho verloskundige Anita1985 (26 jaar, 1e kindje) Zwanger: Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari Samantha1 (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april Tazzie (31 jaar, 6e ronde, 1e kindje) uitgerekend 17 april Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 25 juni??? Hip1983 (28jaar, 1e kindje) uitgerekend 1 september Bevallen! Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens! Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober--> bevallen op 20 september 2011, een jongen! Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje! Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje! JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november --> bevallen op 21 november 2011, een meisje! Troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december --> bevallen op 28 november 2011, een jongen! Buddy's: Sasjuh83-Anita1985 Anita1985-Sasjuh83 Tazzie-Samantha1 Samantha1-Tazzie Norah12-Suusje1979 Suusje1979-Norah12 Troetjuh-JBG JBG-Troetjuh MenP-Hip1983 Hip 1983-MenP Suusje1979-Saxia JEEJ!! ik sta in het zwangerlijstje...
Mooie test hip! En heerlijk dat je eindelijk een mooie banner hebt kunnen maken. hoe reageerde je vriend? Op een fijne 9 maanden en hopelijk krijg je niet teveel last van kwaaltjes.
@hip!!!!!!!!!!!!!!!! Woehoeeeeeeeeeeeee, YES! Ben zo blij voor je, heb gewoon kippevel bij het lezen van je bericht! Wat een fantastisch kerstcadeau en wat gaan jullie een mooi jaar tegemoet. Gefeliciteerd, wat een mooie test! @Anita: ik en wij allemaal leven zo ontzettend met jullie mee. Ik snap heel goed dat je afstand wil nemen. Hopelijk mag je ons gauw goed nieuws vertellen. Sterkte meid en dikke knuffel! @suusje: wat een lieve foto weer van Keano! @taz: jullie zijn lekker verwend lees ik, leuk hoor! @sasjuh: veel plezier bij babydump, lekker shoppen! Onze kleine meid is flink aan het lachen, wat een mooi gezicht. Gister voor het eerst hele dag weggeweest, ze heeft het goed gedaan. Maar wel meer wakker natuurlijk. Ze heeft denk ik daardoor voor het eerst 6 uur doorgeslapen. En nu nog alleen maar slapen. We willen binnenkort een nieuwe fotocamera kopen, dan kunnen we mooie fotos maken van ons meisje, we hebben nu een simpel ding. Fijne dag nog allemaal!
Nou dat is toch wel een fantastische kerst om nooit meer te vergeten Hip en Hip vriend!!!! Van harte gefeliciteerd. ik denk dat mijn buren het ook hebben meegekregen dat ik blij voor je ben. Hihihi. Meid lekker gaan genieten en ik hoop dat de zwangerschap een stuk soepeler verloopt. En je papa, die weet het wel vanaf zijn wolkje of sterretje. Anita tegelijk met de blijdschapskreet voor Hip dacht ik aan jou. Och wat moet dat toch hard aankomen. Ik respecteer je beslissing om afstand te nemen. Ik snap helemaal dat je weinig kan met onze reacties hier. Blijf je wel meelezen? En reageer dan gewoon pas weer op het moment dat jij er aan toe bent. En hopelijk is dat snel en met goed nieuws. ik waardeer je reacties altijd en bewonder je positieve houding. Veel sterkte en ik zal je missen hier op zp. Ik blijf lekker voor je doorduimen en wensen. Sasjuh al weer op driekwart van de zwangerschap. ja en dan gaat het snel hoor. Bovendien als jij ervaart dat het snel gaat, dan gaat het ook goed zei de vlos tegen mij. En goed geslaagd met het shoppen? Komt er al een einde aan de lijst van benodigdheden? Rose hoe gaat het met jouw lijf zo tijdens de feestdagen? kan je er van genieten? Sam hoe is het bij jou? Suusje leuke foto weer van Keano. Goed haar. ik kan nergens haarlotion vinden. Mocht het een gozer worden dan hoop ik ook op een stoere kuif omhoog. JBG. Fijn dat Nienke het kennelijk zichtbaar naar haar zin heeft bij jullie. een blij lachend kindje is een vreugd lijkt mij. Hier zit de kerst er eigenlijk wel op. we hebben wel wat lekkere hapjes gegeten en voor de rest eigenlijk heel rustig aan. Mijn bekken vindt het nu wel welletjes geweest. Noem een zwangerschapskwaal momenteel en ik kan je zeggen dat ik er last van heb. Maar we gaan nog even door hoor. We hebben de kerst in ieder geval omzeild. De volgende uitdaging wordt oud en nieuw. Maar weer horen wat de vlos zegt donderdag. Ben ook benieuwd wat de gyn zegt tegen jou Hip en hoe jouw traject nu verder gaat. Spannend!!!! Vast misschien wel een extra echootje hier of daar???? Ga je het je moeder trouwens snel vertellen? Of giert er nu van alles door je lijf en weet je het even niet meer?