@ Pooh Ik zou dan een grote doen. Je kunt hem namelijk net zo straks doen als je zelf wilt omdat het met klitteband is. Dan zal ie nu wat losser zitten wrs, maar anders blijf je doeken kopen natuurlijk. Bij Norah heb ik em nu nog maar nu zit ie op het uiterste( er zit een groot vlak klitteband op) Ben benieuwd wat de osteopaat zegt. Norah kreeg haar armpjes ook los in de losse doeken en zelfs in de pacco! Maar bij deze gaat er een flap over het armpje en dan onder het ruggetje door zodat ze er op liggen. Dit heeft ze nog nooit losgekregen
Haha Norah, had ik ook laatst! Keano is nu 69 cm en 7150 gram. Hoe moet ik beginnen met de hapjes? Eerst een paar dagen eind van de middag groenten, dan een paar dagen brood tussen de middag, of alle hapjes tegelijk introduceren? Lastig! Wat een schatje Norah, zo vrolijk!
Suus: Ik zou echt kijken wat Keano wil Ik ben zelf elke keer begonnen met een paar hapjes en dan een week dezelfde groente. Ze geven echt wel aan als ze genoeg hebben. Eerst ging bij Noor een hap erin en de helft van de hap kwam weer terug. Nu al haast niets meer. Het duurt even voor ze die mondmotoriek en slikken onder controle hebben. Ik zou met groente beginnen. Elke dag proberen een paar hapjes extra. Als dat goed gaat over iets van een week een keer brood proberen. Bij Norah ging het in het begin zo dat ze alles opspaarde in haar mondje en dan ging ze ineens hoesten en dan zat ik er helemaal onder. Erg fijn, Ik had de worteltjes in m'n haar Ik doe het vlak voor wij zelf gaan eten en daarna krijgt ze nog een fles. Ze drinkt dan wel wat minder, maar dat mag ook als ze meer bijvoeding hebben. Ben jij al over op opvolgmelk? Ik ben afgelopen week begonnen, maar heb het eerst nog 2x gemengd met de nummer 1. Beetje geleidelijk aan overstappen. Typisch dat Norah nu ineens een kilo zwaarder is dan Keano terwijl Keano eerst altijd voorliep. Norah is ook enorm druk overdag. Zo zie je maar dat ze soms hele verschillende groeispurten kunnen hebben. T klopt wel bij mij vroeger. Ik was als baby altijd (te) zwaar en onverzadigbaar als het om eten ging haha. Gelukkig is het goed gekomen want nu zit ik zelfs op ondergewicht sinds de bevalling.
hoi allemaal. pooh wat fijn dat het zo goed is gegaan vandaag. mag je al naar buiten met sven? en kun je dat zelf al lichamelijk gezien? tis zo'n heerlijk weer. norah wat een lachebekje is het zeg! mooi hoor! suusje kruipt keano al vooruit of alleen nog achteruit? ben wel benieuwd naar een filmpje eigelijk. over het eten van keano, mijn vriend heeft heel veel moeite (gehad) met eten. zo erg dat hij tot een jaar geleden alleen boterhammen sla friet en pannekoeken at en verder niks. hij is daarvoor in therapie geweest en van de psygologe en van de voedingsdeskundige hebben we geleerd dat een kindje iets minimaal 10x moet proeven voordat die gewend is aan de smaak. en dat het niet goed is om veel af te wisselen. ze zijn variatie nog niet gewend dus het is niet zielig als die een week lang wortel krijgt. mijn vriend heeft als baby heel veel variatie gehad en "schrok" dus iedere x van de smaak waardoor die een angsststoornis voor eten opgebouwd heeft. gelukkig is hij hier nu bijna vanaf, maar dat heeft em veel bloed zweet en tranen gekost. dus ik zou zeggen wissel niet te veel af en hou het leuk. wel of niet eten is namelijk het enige waar een kind controle over heeft. menp maakt niks hoor dat je niet zoveel meeleest. mss kun je eerst alles bijlezen en dan op de meest actuele gebeurtenissen reageren. scheelt je weer wat tijd hahaha en niemand neemt het je kwalijk als je niet overal op reageert. grappig dat je toch wel last hebt van je hormonen, kan je vriend er een beetje mee omgaan? tazzie gefeliciteerd met je man en mams! hoe is het verder? en iemand vroeg het al hoe is het met de schoonmam situatie? de rest ben ik vergeten sorry dames! hier gaat het wel moet ik zeggen. gister echt heerlijk uiteten geweest, was erg gezellig en lekker om er ff uit te zijn. vandaag hebben we mijn moeder verteld van de mk, ik wil niet dat zei zich zorgen maakt en er te verdrietig over is dus heb het maar heel luchtig verteld zodat het lijkt dat het geen big deal is. ze vond het erg, maar was er gelukkig niet kapot van. ze weet ook niks van onze mmm geschiedenid en van de vorige mk dus dat scheelt. verder heb ik van de zon genoten en hier in huis ff lekker alles gepoetst. ik voel me al stukken beter!
Heb nog ff terug gelezen kan ik op de rest ook nog ff reageren carly ik hoop dat jij en tess vandaag lekker naar huis mochten. hoe is het verder? heb je veel last van je wond of nog niet? ben wel benieuwd naar je verhaal. pooh jij had idd ook 2 x een mk gehad sorry de eerste was ik vergeten. geeft me wel hoop dat jij nu sven hebt! ik heb bij de de eerste mk ook geen vruchtje gezien maar is dan ook nog bijna niks. hoop dat ik het nu wel mag zien. sasjuh hoe gaat het met voeden? saxia jij had alleen maar gereageerd op de rest en niks over jouw verteld geen wonder dat ik dan niet weet wat ik moet reageren op jouw hahaha. hoe is het? rose volgensmij hoort het er ook wel bij dat je je nu druk begint te maken of je alles wel hebt...tenminste heb het bij alle bevallen dames gelezen tegen het einde aan. wanneer krijg je eigelijk verlof? Jbg hoe is het bij jullie? zo nu hen ik iedereen wel gehad geloof ik. slaap lekker!
He sas...nu ben je weer weg zie ik...jammer. lig al bijna 2 uur wakker hahaha heb ik normaal nooit slaap altijd goed.
Hip, hopelijk nog wat geslapen. Ja mag al naar buiten met Sven hij zat donderdag al op zn geboorte gewicht, kan alleen niet zo heel ver krijg dan last van mn bekken dus goed opbouwen. Met Inbakeren gebruik je dan een dekentje minder of alleen een laken, lijkt me dat ze dan best wat warmer zijn. En wil eigenlijk de osteopaat afwachten maar weet niet of dat nut heeft wapperen met armpjes blijft neem ik aan.
Ff update. Gister echo encontrole goed. Daarna bloedgeprikt en we komen thuis. Loopde trappen op en voel zo wat vocht stromen. Gauw naar de wc maar helaas weer bloed verlies. Dus maar weer terug naar t ziekenhuis. Ctg op zich goed alleen wel weeen activiteit. Echt tot 2 uur half 3 aan de ctg gelegen. Daarna nog wel wat geslapen. Nu weer aan ctg en afwachten wat de artsen zeggen zometeen.
Spannend Tazzie!!! Hopenlijk snel een update Pooh: Ik deed alleen een lakentje inderdaad. Zeker nu het wat warmer wordt is dat erg genoeg. Tenminste, als je Sven kleren aan hebt onder de inbakerdoek. Wij doen een pyama en dan inbakeren en een lakentje. Voor Norah is dat ruim voldoende
Taz sterkte! Bah dit zijn geen leuke laatste weken zo. Mocht je volgende week oid nog in het zh liggen kan ik misschien wel ff langskomen met Elin? Pooh hoe gaat het tot zover zonder kraamhulp en je man weer aan het werk? Gaat de borstvoeding nog goed? Naar de ostheopaat lees ik, niets ernstigs hoop ik? Van inbakeren heb ik geen verstand, ik stop Elin haar armpjes nu onder de deken en stop het strak in en bij haar werkt dat. Maar zij is natuurlijk een stuk kleiner als Sven is. Menp voel je niet verplicht om op alles te reageren joh, dat neemt niemand je kwalijk! Hip jammer dat ik je gemist heb vannacht hihi. Hoe is het met je bloedverlies nu? Hier gaat het lekker! Elin is zoveel meer tevreden als vorige week. Waarschijnlijk dus echt wat regeldagjes en het strakke ritme helpt bij haar ook goed. Ze kan nu al veel beter zelf in slaap komen. Ook weer gewogen gister, 3330 gram! En vandaag is ze alweer een maand oud, ons kleine popje. Vannacht hebben we haar voor het eerst wakker moeten maken! Had om 22.00 uur gevoed en om 4.15 sliep ze nog. Van de kraamzorg geleerd dat er max. 6 uur tussen een voeding mag zitten dus maar wakker gemaakt, voelde wel gek. Netjes gedronken en meteen weer gaan slapen tot half 8 vanmorgen, knappe meid!
Wat heerlijk Sasjuh dat Elin het zo goed doet! Voel je je nu ook wat beter tov de borstvoeding? Blij dat je niet gestopt bent? Wel mooi om te zien dat je meisje er zo goed op groeit! En heerlijk zeg dat ze zo goed slaapt. Sjonge daar kan Norah nog wat van leren
Norah, ik ben heel blij dat ik niet gestopt ben! Ze krijgt nu bij de laatste voeding 's avonds nog 60 cc fles, maar verder overdag niet meer en dat gaat goed!
Jee tazzie, ben benieuwd wat ze zeggen! Succes in ieder geval. Hip, bedankt voor de de info, daar heb ik wat aan. Ik ga langzaam aan verschillende smaken introduceren. Ook in verband met zijn eczeem. Deze week peer en wortel. In het weekend wat aardappel bij de wortel. Volgende week ander fruit en groenten. Volgende maand pas brood. Fijn dat je een redelijk goed weekend hebt gehad. Ik vind jou echt heel sterk! Jaja Keano is vandaag 6 maanden!! Wat gaat dat snel.
Suusje gefeliciteerd met een half jaar oude zoon. Tazzie spannend. Hip dank voor de "eet-cursus". Waardevol. Sasjuh prima zeg zo'n nacht. Gister hadden wij een drama nacht, maar vannacht ook hier weer prima. Wij gaan er lekker op uit vandaag.
Norah, ik heb nog een half pak nr 1 die maak ik op en dan ga ik over op 2. Ja Norah gaat als een speer! Keano is 69 cm en Norah?
donderdag moet ik naar het cb, dan hoor ik het! en ik denk ongeveer 8 kilo. Ik ging met haar op de weegschaal staan en zonder haar en het scheelde zo'n 8 kilo.
Suusje.. Alweer een half jaar mama! Gefeliciteerd met keano's half jaar.. Sasjuh.. Fijn zo'n goede nacht! Saxia.. Veel plezier vandaag.. Tazzie.. Spannend zeg! sterkte meis! Pooh.. Waarvoor gaan jullie naar de osteopaat? Ik heb ook een afspraak gemaakt en word vanmiddag terug gebeld. Hip.. Wat blijf je toch positief ondanks al je tegenslagen. Knap hoor! Carly.. Wat een mooi meisje Hier gaat het al een paar dagen niet heel lekker. Dylana huilt veel en dan is het soms ook echt krijsen! Voel mezelf ook helemaal niet fit.. Steeds een druk in mn hoofd en op mn borst.. Hoop me snel beter te voelen. Fijne dag iedereen!
Sorry dat ik heel ego doe op t moment. Net is een van de gyns hier geweest. Ze blijven t nog even aankijken hoe t vandaag verder loopt maar ik mag voor de zekerheid niet lunchen... en maar heel weinig drinken. Ze twijfelen zelf heel erg omdat ze zowel voor mij als voor de kleine t beste willen. Ben wel t onderwerp van t gesprek steeds bij hun en zoals de gyn van vannacht al zei even een soort vip gast.. maar de kans bestaat dat uk vandaag wel gehaald wordt.