stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Sterkte taz, is de kleine er wel klaar voor?

2. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Jeetje wat een spanning ineens tazzie. Maar als dit het beste is voor jou wn de kleine man.. Dan is het niet anders. Veel sterkte!

3. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Grappig, keano vandaag precies 6 maanden, elin een maand en sven 2 weken.

De borstvoeding gaat hier best goed, alleen in plaats van een regeldag heeft sven een regelweek wel ff taai maar gaat een x over.
    We gaan naar de osteopaat op advies vd verloskundige ivm overstrekken en de zwaarte en snelheid van de bevalling, t kan iig geen kwaad en hoop voor mn kereltje dat het helpt.

Tazzie, spannend allemaal zeg iig belangrijk dat voor Jou en je kleintje het beste word gedaan

4. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Norah, hoe doe je t met voeden s nachts en overdag baker je ze dan uit en heeft Norah t ook nodig bij de slaapjes overdag . Pff wat een vragen hè maar wil me er goed in verdiepen.

5. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Sam, ben benieuwd of jullie er eat aan hebben maar hoor alleen maat positieve reacties over de osteopaat.

6. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Pooh.. Idd heb ook veel positieve reacties gehoord/gelezen. Heb opk zoiets, baad het niet dan schaad het niet.
    Dylana overstrekt zich ook veel tijdens het huilen. Jij moet morgen heen toch? Ben benieuwd hoe sven erop reageerd!

7. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Kleine mag komen. Heb 2 weken terug ook al longrijpingsspuiten gehd. Ze schatte m gister met de echo ook al op ongeveer 6 pond. Misschien iets minder.
    In principe ist beste als ie nog een weekje blijft zitten maar ik ben er zelf beetje klaar mee. Kan niet meer genieten nu :( en omdat er wel activiteit in mn buik is moeten ze dat ook inde gaten houden.

8. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tazz jeetje, wat gebeurd er weer veel met jou. En misschien dat ze de kleine vandaag gaan halen. Spannend! Als ze je maar niet te lang in spanning houden dat wachten lijkt mij ook niks. Kan me voorstellen dat het genieten er zo niet echt in zin.
    Sterkte.

9. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Even een berichtje van een trotse mama sven woog vorige week woensdag 4025 20 gram onder geboorte gewicht vandaag 4400 gram, alleen jammer dat de hond zn tanden in de tas van de mevrouw van het consultatiburo moest zetten.

10. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    S nachts laat ik haar ingebakerd. Bij de dreamswaddle doek kun je van onderen een rits losmaken om de luier te verschonen, zonder de doek uit te doen. Ideaal. Zo leert ze dat het nacht is.
    Overdag doe ik haar gelijk als ze wakker is uit de doek halen. Eerder ook nog wel eens na de borstvoeding omdat ze zo onrustig dronk.
    Bij Norah is het bij elk slaapje ja, inbakeren en naar bed. Wakker-uitbakeren-voeden-spelen.

En een mooi gewicht zeg voor 2 weken!!

11. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Mooi gewicht pooh..

Hier is de knoop doorgehakt eindelijk. Ze gaan rondbellen en vandaag wordt de kleine nog gehaald. Ik blijf een zeurende pijn onderin mnbuik en mn rug houden. Lig nu weer even aan de ctg en zie ook wel weer activiteit in mn buik. Weet nog niet verder hoelaat enzo.

12. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Tazzie, spannend heel veel succes

13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Tazzie succes, je wordt mama vandaag!!

14. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Tazzie, spannend meid! Hoop dat alles goed zal gaan! Wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt over de situatie en niet zo lang meer in onzekerheid hoeft te blijven.
    Spannend, hopelijk horen we snel meer van jullie beiden:D

15. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tazz spennend meid! Je gaat vandaag gewoon mama worden of misschien ben je het al? zal geregeld even kijken of het al zover is. Succes!

16. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Ooh wat spannend taz! Hopelijk kunnen jullie snel met z
    n 3en genieten!

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Zow is erg spannend hier! zal taz al mama zijn? ik hoop maar dat alles goed gaat..ze vertelde toch dat ze mss wel een dagje op de ic moest. ik hoop het niet.

pooh zag een foto van sven op fb schattig mannetje hoor!

sasjuh fijn dat het nu zo goed gaat met het voeden van elin.

carly hoe is het met je? Zal wel heel dubbel zijn het geluk om de geboorte van tess maar toch ook nog het verdriet om de dood van je oma en dan ook nog de kraamtranen. Geniet maar lekker van je mooie meid!

ik heb vandaag een beetje een mindere dag komt ook omdat ik moe ben denk ik. heb vanacht van half 3 tot bijna 5uur wakker gelegen. net nog ff geslapen op de bank.

vanavond het forum maar goed in de gaten houden ben benieuwd naar tazzie wie is haar buddy?

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Helaas ben nog steeds aan t wachten. Allemaal spoed tussendoor op de ok. Ik word behoorlijk gek hier. Helemaal met zo'n stomme blaaskatheter waardoor ik nog continue t gevoel heb temoeten plassen hopelijk is de okom 7 uur dan echt vrij voor ons...

19. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Pfff wat shit tazzie je zal ook wel flink honger hebben. ga je helemaal onder narcose of ruggenprik? succes meid. xxx

20. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    tazz, is misschien nu mama?

Deel Deze Pagina