@ Tazzie spannend zeg, succes!! Hier gaat het best goed, we zijn gister thuis gekomen. Ik zal proberen morgen mijn verhaal er op te zetten als mijn man de laptop even boven brengt want via telefoon is dat zo'n gedoe.
Carly fijn om te horen dat alles goed gaat. ben benieuwd naar je verhaal. spannend zeg...hopelijk is alles goed gegaan bij tazzie
@pooh: wat een schatje! @Saxia: nienke ligt in een niet al te dik slaapzakje van 70cm gehaald bij de Zeeman. Zonder mouwen en op haar kamer is het ook 17 graden. Ze heeft gewoon romper, broekje en truitje met lange mouwen aan in bed, gaat prima Tsja, alleen wel die handjes in de lucht die een beetje koud aanvoelen, maar dat is niet erg. Ze slaapt nu ook in een slaapzak van de hema (die maten zijn anders, ze slaapt in 68/80) en dat gaat ook prima! Ze kijkt soms als we zitten te eten, maar heb wel het idee dat ze veel behoefte heeft aan eten. @Menp: kan inderdaad kloppen hoor, die harde buiken! Had ik ook, terwijl ik niet eens wat deed. Geen zorgen, hoort erbij !Met je vakantie, tsja, ligt een beetje aan jezelf denk ik. Blijven jullie in NL? Ik ga volgende maand op vakantie, dan is ze 5 maanden maar zou eerder ook al zeker wel hebben gedaan. Je kan het campingbedje meenemen, maar Nienke slaapt net zo lekker in haar kinderwagenbak, dus dat is voor jouw een keuze. Voordeel is dat je kleintje er nog prima inpast en scheelt gesjouw! Verder gewoon voedingen mee etc. en lekker weg hoor! @suusje: Keano 6 maanden, gaat snel zeg! Wat is normaal qua groeien wekelijks? Als hij lekker in zijn velletje zit is het goed toch! @norah: wat een vrolijkerd in de zon! @hip: goede tip over het eten, alleen wel erg voor je vriend dat hij daar zon last van heeft gehad! Fijn dat het wat beter met je gaat. En goed dat je het gedeeld hebt met je moeder, ze zal er vast voor je willen zijn! @sasjuh: wat heerlijk dat Elin het zo goed doet, zal morgen is kijken vanaf wanneer wij nienke niet meer wakker maakte! @sam: beterschap, hoop dat het gauw beter gaat, ook met Dylana! @tazzie: ik leef met jullie mee, hopelijk ben je nu mama en heb je tazziebaby in je armen! Afgelopen nacht even heerlijk kunnen slapen. Van 22u tot 06.30, heerlijk! Eindelijk weer 8 uurtjes achter elkaar! Morgen lekker vrij, lekker naar buiten. Helaas moet ik ook studeren, helaas maar zal moeten!
Ik weet niet wat normaal is per week. Maar 280 gram in 2 maanden is heel weinig. een foto van de groeicurves gemaakt. Bovenste is lengte, onderste gewicht. Even je hoofd naar links draaien
Om 20.51 u is onze zoon lucas geboren. Gewicht 3140 gram. Keizersnede valt me best tegen eerlijk gezegd. Veel pijn nu maar lucas doet het goed. Wel ligt hij voor de komende nacht in de couveusse. Ik ga zo poging doen tot kolven en daarna poging tot slapen.
@ Tazzie van harte gefeliciteerd met jullie zoon Lucas! Fijn dat hij het goed doet! De eerste nacht en dag na de keizersnede vielen mij ook erg zwaar had ook veel pijn maar daarna ging het beter. Vraag op tijd om extra pijnstilling!
Wow Tazzie en daar is ineens Lucas! Mooie naam. Van harte gefeliciteerd hoor met jullie zoon. Wat een prima gewicht voor de termijn. Heerlijk een beetje reserve. Inderdaad vraag op tijd om pijnstilling. Je ligt er nu eenmaal, laat ze die pijnstillers dan ook maar aanrukken. Succes en sterkte met jouw herstel. Enne, als de papa ff tijd heeft, kan hij misschien een kiekje plaatsen. Op de rest reageer ik later.
Tazzie en tazzie man van harte gefeliciteerd met kleine lucas Mooi gewicht zeg haha Wat jammer dat de keizersnee tegen viel, op tijd om pijnstilling vragen Voor nu lekker genieten met Zen 3tjes
Tazzie GEfeliciteerd! Wat een mooie naam Lucas ( die vonden wij ook heel mooi als wij een jongetje zouden krijgen) En wat een gewicht voor een kereltje van een maand te vroeg. Alsof ie wist dat ie de laatste weken even heel hard moest groeien ter reserve! Fijn zeg! Hoop dat het goed gaat met kolven en dat je hem snel zelf kunt voeden. Is de pijn al iets minder geworden? Hoop het voor je!
Op fb staat een foto van lucas, prachtig mannetje! En wat een gewicht ja, voor 36 wkn, super! Hopelijk vandaag uit de couveuse en lekker bij jou.
@tazzie: Gefeliciteerd met de kleine mooie lucas! Mooi ventje zo te zien op facebook! De pijn zal inderdaad even tegenvallen, maar hou je maar voor, elke dag een beetje beter! Vooral genieten van de kleine lucas, lekker knuffelen!
Mogen fruithapjes ed al vanaf 4 maanden ja? Ik dacht altijd pas vanaf een half jaar. Moet nog veel leren Gisteravond zijn mijn collega's op kraamvisite geweest. Hele kamer vol, was erg leuk! Elin was ook erg lief, sliep bij mij op schoot en werd even wakker voor een flesje en ging toen heerlijk verder slapen. Vanmiddag ga ik met haar op visite bij een vriendin en vanavond lekker voor het eerst weer naar Zwangerfit, lekker weer wat bewegen!