Tazzie en man gefeliciteerd! Leuke naam lucas...en wat een heerlijk mannetje zag ik op facebook. hopelijk knap je zelf ook snel op.
Binnenkant Bekijk bijlage 232025 Op de achterkant stond dan: Beschuit met muisjes? En dan onze namen en adres enzo.
Normaal niet Pooh, maar soms kan het wel eens. Meestal is dat niet elke dag zo hoor! Norah heeft wel eens een dag gehad dat ze maar 2 uur sliep overdag! Leuk kaartje Sasjuh, erg leuk met die giraffes! Is Naomi trouwens nog een vernoeming of vonden jullie dat een mooie naam? Ik vind het erg mooi bij Elin staan nml.
Nee niet vernoemd. Al toen ik een klein meisje was vond ik Naomi een mooie naam. Al mijn poppen heeten ook zo vroeger haha. vond het dus mooi ons meisje die naam mee te geven!
Leuk kaartje sasjuh jbg weet nog nie ik twijfel Joey is vandaag weer na cb geweest laatste prikken voor nu Hihi hij woog 5960 en was 61 cm hij mag beginnen met bordje rijstebloempap maar denk dat ik nog even wacht... daarmee vind zo snel...
Nachtje was wel wennen wel heel duf van de morfine. Lucas ligt in de couveuse nog op de couveuseafdeling. Drinkenheeft ie nog weinig energie voor dus heeft een sonde. Al gaan we m zo wel proberen aan te leggen. En heb al iets kunnen kolven. Hij is trouwens 50 cm. Bij mij is inmiddels mn kathetrer verwijderd en moet ik straks uit bed komen.
Hoop dat het snel wat beter gaat Tazzie en dat Lucas uit de couveuse mag! Hier nog even een grappige foto van vandaag in de box: Ik moest echt lachen toen ik der zag Zo van: 'Ik maak er zelf wel wat leuks van hier'
Sasjuh..mooi kaartje! Tazzie.. hopelijk mag Lucas gauw uit de couveuse.. zodat je lekker veel met hem kan knuffelen. Hoe voel je je nu? En is het nog gegaan hoe jij het gewild had? eerst lekker met zn 3en en dan pas de rest van de familie erbij? Norah.. wat een leuke foto! Haha.. Pooh.. dat kan best wel eens ja. Dylana slaat soms ook wel een slaapje over. Dan is ze meestal niet te genieten jammer genoeg haha.. Wij zijn vanmiddag voor het eerst bij een osteopaat geweest. Ze vond het eerst allemaal wel prima..en lachte zelfs naar die man..maar later toen hij bij haar nekje kwam vond ze het niet leuk meer en was het krijsen! Hij merkte wel dat er idd een aantal spieren/wervels niet soepel waren en waarschijnlijk heeft ze daar last van. Ze vond het blijkbaar wel erg vermoeiend, want ze viel daarna gelijk in slaap..thuis maar de fles gegeven en nu ligt ze ook nog heerlijk te slapen. Over 2 weekjes weer een afspraak.
wat een schattige en grappige foto van norah! sasjuh heel leuk geboorte kaartje... en van welk liedje is die tekst ook alweer? erg mooi! tazzie hopelijk knappen jullie alletwee snel op en dan genieten en naar huis! pooh is sven vervelend of gewoon gezellig wakker? heb er geen verstand van verder hoor, maar als hij gewoon wakker is en niet aan het huilen of vechten tegen de slaap dan maakt het verder niks denk ik. is de regelweek al voorbij? hier gaat het wel, ik merk wel dat ik minder opgewekt ben dan normaal. ik probeer elke dag iets nuttigs te doen en verder doe ik rustigaan en probeer ik ook te genieten van het mooie weer. ik kan niet wachten toto ik weer zwanger ben mijn lichaam schreeuwt er gewoon om lijkt wel. die drang word zo groot. maar ik ben ook echt bang voor een volgende zwangerschap. ik denk niet dat ik veel kan genieten de eerste 12 weken. maar daar moet ik me nu maar niet te druk om maken. ik hoop dat als ik vrijdag op controle ga dat alles schoon is. het bloedverlies is bijna over alleen nog met afvegen, kan het af met een inlegkruisje. vraag me wel af wanneer ik dan het vruchtje ben verloren want dat heb ik dus niet gezien of gemerkt.
Hoi meiden, Zal mijn verhaal eens even opschrijven. Zoals jullie weten lag ik dus vanaf woensdag in het ziekenhuis met te hoge bloeddruk,hier kreeg ik medicijnen voor en die sloegen goed aan. Donderdag kwam de gyn en die sprak af dat ik vrijdag naar huis mocht en dan donderdag 22 maart ingeleid zou worden. De rest van de donderdag was ik heel erg moe en viel ik hele tijd in slaap,waarschijnlijk door de medicijnen maar ik voelde me er ook niet echt lekker bij,naar in mijn hoofd en menstruatiekrampen maar die had ik ook al paar dagen. Vrijdag ochtend ging ik aan het ctg voor de laatste keer voor ik naar huis zou gaan maar die was niet zo goed,ctg was heel vlak,de baby bewoog veel te weinig en de hartslag was niet variabel en aan de lage kant. Op donderdag was het ctg ook al even wat minder maar hij trok daarna weer snel bij, ze dachten dat ze gewoon had geslapen eerste stuk van de ctg. Dus vrijdag extra lang aan ctg om te kijken of het veranderde maar dat gebeurde niet. De gyn kwam en zei gelijk dat ctg niet mooi was en wilde inwendig onderzoek doen. Baarmoeder was toen goed verweekt en ik had bijna 2 cm ontsluiting. Hij vertelde dat ik gelijk naar de verloskamer zou gaan om die dag ingeleid te worden,hij wilde niet langer wachten tot de baby het slechter zou gaan doen. Dus ik mocht ff gauw douchen,moest mijn man bellen en ging gelijk naar de verloskamer. Op de verloskamer ging de gyn gelijk een soort catheter met twee ballonnetjes in brengen die er dan voor zouden zorgen dat ik meer ontsluiting en weeen zou krijgen dit zou geleidelijk aan gaan. Maar ik had al snel wat pijnlijke weeen die steeds krachtiger en vaker kwamen. Ik was ook heel beroerd ervan,overgeven en diarree. Ctg was op de verloskamer nog hetzelfde. Toen mijn man er was werden de weeen onhoudbaar,ik kon ze niet goed meer opvangen en moest ook overgeven. De gyn kwam en de catheter met ballonnetjes werd er uit gehaald om te kijken of het goed zijn werk gedaan had. Ik had 3 cm ontsluiting dus mijn vliezen werden gebroken. Ik kreeg een ruggeprik en een infuus met weeenopwekkers. Wat een heerlijkheid die ruggeprik,ik voelde niks meer van de weeen en ik was gewoon rustig de rest van de ontsluiting aan het afwachten. Dit was rond twee uur allemaal. Ctg begon alleen steeds minder goed te worden en ze hadden een schedel electrode geplaatst bij Tess maar die leek hele tijd te storen dus ik kreeg een nieuwe, de oude kregen ze er alleen niet uit,hij was los van het hoofdje maar bleef ergens vast zitten,toen ze hem eindelijk los hadden bleek hij vast te zitten in haar haar,dus een hele pluk haar mee. Mijn bloeddruk begon ineens te dalen en ik voelde me niet lekker. Ik kreeg infuus toegediend om mijn bloeddruk omhoog te krijgen maar dit werkte maar even,ik zakte elke keer weer naar een bloeddruk van 90\50 en ik voelde me heel naar in mijn hoofd. Tess ging het ook steeds slechter doen en de artsen en verloskundige kwamen heel vaak kijken. Mijn ontsluiting was al snel 4-5 cm maar op een gegeven moment ging het niet verder en leek het zelfs weer minder te worden,dit kon komen doordat ze misschien niet door mijn bekken zou passen volgens de gyn en omdat dit zo was en Tess het steeds slechter ging doen werd besloten tot keizersnede,dit werd om 19:45 besloten en ik ging gelijk naar de ok,mijn man was bij me en om 20:10 werd Tess geboren. Tess had ondanks dat ze het slecht deed in de buik een hele goede start,dus al met al eind goed al goed gelukkig maar ik vond het wel een heftig dagje. Tess zakte ook snel met haar suiker dus moest gelijk bijgevoed worden en misschien naar de kinderafdeling maar gelukkig ging het al snel beter en mocht ze gewoon bij mij blijven. Maandag mochten we dan naar huis als Tess aan zou komen en dit deed ze maar maandag was er toch eerst weer twijfel omdat ze zo geel is en moest eerst weer bloed geprikt worden om te kijken of ze niet onder de lamp moest,gelukkig bleek het allemaal goed en mochten we naar huis. Ik ben heel blij dat we naar huis mochten en het gaat nu allemaal best goed ik voel me elke dag een stukje beter en Tess doet het super en de borstvoeding gaat ook goed.
@Pooh; Jij hbt het verloskundige gedeelte afgesloten, mooi. Fijn dat ze nog wat tips had. Werken ze ook bij Sven? Fijn dat hj zo goed gegroeid is...wel jammer dat de hond de tas iets té interessant vond. @Suusje; Hoe gaat het met de extra voeding bij Keano? Vindt hij het brood en de groente en aardappelen lekker? @Norah; Wat fijn dat Norah alles lekker vindt! Heb jij veel verschillende dingen gegeten tijdens de zwangerschap? Ze zeggen dat het vruchtwater dan gaat smaken naar wat jij hebt gegeten. Misschien heeft ze dus al met veel smaakjes kennis gemaakt??? En heerlijk buiten gezeten in het zonnetje saampjes. Mooie meid hoor. Lekker ondeugend volgens mij. @Hip; Wat een verhaal over het eten van je vriend. Dat dat zo'n invloed kan hebben op de rest van je leven. Gelukkig is hij er vanaf nu. Mijn vriend kan de meeste tijd best met mij omgaan, haha. Hij is echt wel lief voor me. Fijn om te horen dat het met jou weer wat beter gaat. Het zal moeilijk blijven, maar volgens mij kun je er goed mee omgaan. (zo goed als mogelijk) @Sasjuh; Fijn dat het zo lekker loopt met Elin. En jullie zijn lekker druk zo te horen. Schattig kaartje! @Samantha; Vandaag alweer iets beter met jou en met Dylana? Hoop dat de osteopaat haar kan helpen. @Carly; Fijn dat jullie thuis zijn en het best goed gaat. Maar wat een heftig verhaal zeg! Zo rot om te lezen dat jij je zo naar voelde. Gelukkig gaat de bv goed en gaat het met Tess ook goed. Lekker rustig aan doen hoor! @Tazzie; Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Lucas!!! Nu even goed uitrusten én genieten! @JBG; De harde buiken kloppen dus, goed te horen. En dat weekend blijven we in NL. Anders had ik het zoiezo niet gedaan. We gaan er maar gewoon vanuit dat het goed zal gaan. En anders pech, dan gaan we toch niet of eerder weg. Jullie nog lekker naar buiten geweest tussen het studeren door? Ik heb verder geen 'nieuws'. Het gaat nog steeds goed. Hoewel ik sinds 3 weken geleden nog op hetzelfde gewicht zit. Tot nu 4,4kg aangekomen. Voel ons mannetje geregeld, dus neem aan dat het goed gaat. Morgen komen de commode, het ledikantje en de box. Ben zó benieuwd naar hoe het in de kamer past! En dan kunnen we de plank boven de commode hangen en gaan verven. Jééé!
Tazzie 13-03-2012 : geregistreerd partnerschap Sasjuh83 13-03-2012: Weegafspraak wijkverpleegkundige MenP2010 13-03-2012: 14h Erkenning ongeboren kind Hip1983 16-03-2012 2de echo Samantha1 16-03-2012: Zkh Dylana.. afspraak kinderarts Samantha1 16-03-2012: 'smiddags nacontrole vlos JBG 22-03-2012: naar CB; 3e keer prikjes Saxia 23-03-2012: laatste keer haptonomische zwangerschapsbegeleiding MenP2010 26-03-2012: 1ste keer cursus 'Samen bevallen' Samantha1 27-03-2012: cb, 1e prikjes Sasjuh83 27-03-2012: 1e afspraak cb MenP2010 29-03-2012: 16.15h controle vk Sasjuh83 03-04-2012: nacontrole verloskundige Saxia 17-04-2012: cb, 2e keer prikjes MenP2010 begin mei 2012: Extra echo ivm niertjes Anita1985 (26 jaar, 1e kindje) Zwanger: Tazzie (31 jaar, 6e ronde, 1e kindje) uitgerekend 17 april Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 24 juni Hip1983 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 28 oktober Bevallen! Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens! Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober--> bevallen op 20 september 2011, een jongen! Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje! Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje! JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november --> bevallen op 21 november 2011, een meisje! Troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december --> bevallen op 28 november 2011, een jongen! Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari--> bevallen op 13 januari 2012, een meisje! Samantha1 (25 jaar,5e ronde,1e kindje) uitgerekend 25 januari --> bevallen op 03 februari 2012, een meisje! Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart --> bevallen op 20 februari 2012, een meisje! Pooh: Bevallen 6 maart 2012 van een jongen uitgerekend op 15 maart 2012 Carly81(30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april 2012,bevallen op 16 maart 2012,een meisje! lijst aangepast
wauw carly, mooi zeg!!! hier is het helaas weer mis. Bah.. Na 2 goeie nachten waarin Norah tot 6 uur sliep was ze nu weer om 5.00 wakker. Helaas helpt niets. Ze heeft fles en speentje gehad maar ze ligt gewoon te gillen in haar bed. Dus ik ben al een hele tijd op. Pff.. Normaal sliep ze iig na haar flesje om 6.00 nog even door..
Carly, wat een liefje en wat een verhaal. Sven is wakker en aan t mopperen omdat ie eigenlijk moe is maar er tegen vecht. Laat ik m na t drinken tegen me aan liggen en leg m in zn bedje als hij in slaap is gevallen geen probleem. Maar wakker zn bed in is een gevecht en dat ga ik nu gewoon niet aan dan maar 10 min langer bij mij liggen. Ben best zenuwachtig om naar de osteopaat te gaan, stom eigenlijk maar t is zo. Sam, merk jij al na 1 behandeling verbetering?