stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Jeetje nu heb ik die pillen hier liggen..ben bij de fisio geweest heb bloed geprikt dus niks geen reden meer om ze niet in te brengen en nu durf ik niet. vind dat inbrengen zelf niet eng maar zie op tegen de gevolgen. ik ga dus dan echt het vruchtje verliezen! wat natuurlijk ook de bedoeling is maar ik weet het ook niet. tis zo definitief.....
    Ik doe het toch maar met uitstellen bereik ik ook niks.

2. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @sam: nienke was hetzelfde met badderen, toen zijn we met haar samen gaan douchen en dat was prima.. Na een tijd weer geprobeerd om haar te badderen en nu vind ze het weer prima. Probeer het douchen is, is echt heel leuk! De reden waarom ze geen flesje zou moeten na het badje is omdat veel kindjes erop reageren doordat er druk word gedaan met ze en dan spugen ze het uit. Maar niet elk kindje doet dat hoor. Maar met Nienke kon ik dat niet.

@norah, bedankt voor je reactie! Bij mij op het CB zeggen ze tot 5 maanden, 5 flessen en daarna zou het minder flessen moeten worden. Ik kijk het wel even aan hoe het gaat, voorlopig maar is het fruit/groente hapje!

@hip; rustig aan doen en luister naar je eigen lijf hé! Is niet goed dat flauwvallen!

@norah en suus: hoe reageerde jullie kindjes op een fruithapje?

Nienke heeft voor het eerst een fruithapje op, nou was eerst een beetje proeven in haar mond, toen weer eruit. En opeens snapte ze het principe maar iedere keer als ze een hapje nam en dat doorslikte kreeg ze zo’n zuur gezicht:D. Heb maar een paar hapjes gegeven, elke dag een beetje en niet teveel in 1 keer. Dat buikje moet toch nog wennen hé!

3. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Dames, even off topic: ik moet foto's verwijderen die ik bij de berichten heb geplaatst, alvorens ik nieuwe wil plaatsen. Weten jullie hoe ik die foto map leeg moet maken?

Laat maar, heb het al gevonden!!!:p

4. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Hip inmiddels die dingen al ingebracht? Ik heb ze ook gehad maar dan 1x om de bmm open te zetten voor de curretage. Lekkere warme kruik klaarmaken. Succes en sterkte. Snap je gevoel heel goed van dat het nu zo definitief is.:(

Nienke heeft fruithapje gehad.wat goed.

Hier krijgen ze inderdaad flesje. Maar lucas heeft vanmorgen goed aabgehapt aan de borst en wat gedronken. En vanmorgen vroeg had ie goed een flesje leeggedronken. Hij kan t dus allebei. We blijven ook gewoon oefenen. En ze willen m gewoon van de sonde afhebben (ik ook dan kan ie hopelijk snel mee naar huis).
    Ik kolf ook dus. Dat krigt ie ook via de sonde en flesje.
    En mag naar m toe wanneer ik wil.

5. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    he anita hoe is het bij jouw zie je onderin staan

ik heb ff na 4 uur de pilletjes ingebracht en zit nog steeds te wachten kruik is al bijna koud hahaha. gebeurt nog niks hier...we wachten verder.

tazzie wat fijn dat die al begint met drinken aan de borst hopelijk is die snel vd sonde af.

6. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hip.. dat lijkt me idd niet fijn om die pillen in te brengen.. dan is het inderdaad zo definitief! Gebeurt er inmiddels al iets? Lekker rustig aan doen de komende dagen!

Nienke heeft haar 1e fruithapje gehad.. haha leuk gezicht denk ik ;)

Hoe doen jullie dat met douchen dan? mag haar hoofdje enzo gewoon onder de stralen water? of is dat een hele domme vraag? :)

7. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Hip, hoe gaat het nu?

8. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    1ste fruithap ging hier wel goed. Uitspugen, opzuigen, uitspugen, opzuigen.. Haha.

Vanmorgen en vanmiddag sperciebonen gegeven, hij vind het heerlijk. Hij bleef maar zijn mondje opendoen. Ben benieuwd hoe hij er morgen uitziet ;).

Douchen: straal over het ruggetje, af en toe over hoofdje. Ligt aan de reaktie van je kindje :D

9. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Precies zoals Suusje zegt. Toch vind Norah badderen lekkerder.

Jbg: Het is idd na 5 a 6 maanden de bedoeling dat ze minder flesvoeding krijgen. Maar dat kan ook door minder per fles te geven. Ik kom echt niet uit met 4 flessen, zeker niet nu ze s nachts vaak rond 5 uur ook nog drinkt. Dus ik geef haar gewoon 120 cc na fruit en groente hap en 150 cc tussendoor.

Fruithap ging idd bij ons ook zo. Hapje erin, helft er weer uit:) Nu kan ik de slap al bijna weer terug leggen in de kast, zo netjes eet ze!

Ik heb vanmiddag een kilo brocolli gekocht en die gekookt met 2 aardappels en in 8 porties in de vriezer gedaan voor Norah. Super handig, zo kan ik elke ochtend er een potje uithalen en hoef ik s avonds niet apart te koken.

Hip: Hoe is het met je? Sterkte hoor. Hoop niet dat je er al te veel last van gaat krijgen.. Heb het zo met je te doen...

10. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ik merk der eigelijk nog niets van..mss een klein beetje buikpijn, maar niks heftigs dus ik denk dat ik morgen de andere pilletjes in moet brengen.
    hoop niet dat het vanacht begint trouwens daar heb ik geen zin in.

11. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Ik wil foto's erop zetten maar krijg telkens een foutmelding, zo stom! Straks maar weer is proberenn.

@sam: Wij hebben haar vaak op een arm liggen, dan kijkt ze naar me onder de douche. Lekker de stralen over het lijfje heen, soms over het gezichtje... en lekker de haartjes. Wij doen het wel met zijn tweeen hoor, dus de ene doucht en de andere die droogt haar af etc.

@norah: Dat is handig inderdaad om dat in te vriezen!

@hip: hebben ze aangegeven in het ziekenhuis hoe lang het zou duren na het gebruiken van die medicijnen?

@norah/suus: klinkt inderdaad herkenbaar met het hapje :)!

@taz: Fijn dat je altijd bij lucas kan zijn en hij wel al drinkt aan de borst!

12. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Een zuur gezicht en een vrolijk gezicht, allebei tijdens haar eerste fruithapje :D!

13. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Jbg eigelijk heeft de gyn niks gezegd en heb het zelf ook niet gevraagd niet aan gedacht.
    wat een schattige foto's van nienke..wat had je gegeven?

krijg nu toch wel af en toe wat flinke krampen maar nog geen bloedverlies. moet maar gewoon geduld hebben.
    tis wel raar hoor tis spannend wat er gaat gebeuren ben ook wel benieuwd hoe het vruchtje eruit ziet. ben ook wel blij als het eruit is dan kan ik het afsluiten, maar tevens ook heel definitief en verdrietig!

14. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @hip: ze heeft banaan op! Hoe is het nu met jouw ?

Ben benieuwd hoe het zal gaan met nienke morgen als we de klok vooruit moeten zetten.

Fijne dag allemaal!

15. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hip hoe is het nu?

Wat een prachtige dag om je 1e verjaardag als mama te vieren!

16. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Hip hoe is t nu?

Jbg leuke foto,s van nienke. Leker aan t fruithapje.

Sas van harte met je verjaardag... je eerste als mama..

Lucas is uit de couv over naar een wiegje.. en eigen kleertjes aan.. nog wel op de couv afdeling. Borst vind ie nog lastig, mn tepel krijgt ie nog niet goed door te weinig kracht. Met tepelhoedje gaat t een stuk beter. Flesje doet ie wel heel erg goed nu. Kolf nu ook aardig goed dus hij krijgt nu voornamelijk moedermelk.
    Sas kolf jij door tot er echt helemaal niks meer uit komt? Ik heb hier in t ziekenhuis een dubbele kolf maar soms gaat 1 borst wat langer door.de andere geeft dan niks meer. Maar is t dan wel goed door te gaan?

17. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik heb ook een dubbele en ga idd door tot er niets meer komt.
    Wat goed van lucas!

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Welk merk heb jij.
    Ik gebruik hier een medela is wel een fijne vind ik zelf.

19. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hier ook de medela, freestyle. Duur apparaatje ;)

20. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Sas gefeliciteerd! geniet lekker op je verjaardag!

tazzie wat een goed nieuws dat lucas al uit de couveuse is.

tis rustig hier..iedereen zal wel van het mooie weer aan het genieten zijn.

ik had gisteravond wat buikkrampen en weer iets meer roodbloedverlies maar niet heftig. vanacht heb ik goed geslapen en vanmorgen had ik af en toe buikpijn en wat krampen, maar ook niet echt veel eigelijk. ik had geen zin om op te staan dus ben in bed blijven liggen en heb tv gekeken.
    On 12 uur half 1 dacht ik mss moet ik maar gewoon voor de 2de x die pillen inbrengen want de buikpijn was ook al een tijdje over. dus toen ben ik opgestaan en heb me wat eten gemaakt. toen ik ging naar de wc voor te plassen en nog voor ik plaste voelde ik iets uit mijn vagina glijden gelukkig kon ik mijn plas ophouden en eerst het vruchtje pakken.
    is ongeveer net zo groot als een tampon en volgensmij zit het vruchtzakje er nog om. was wel een beetje zwart al maar ben toch blij dat ik het gezien heb.
    mijn vriend wil het ook zien maar hij is werken. ik heb het maar in en plasticje van het maanverband gerold en op de wc in de wasbak gelegd. heb geen idee waar ik het anders zou moeten bewaren.
    Hoop niet dat het koel moet blijven want ik kan er niet aan denken dat ik het in de koelkast leg!.
    weet nog niet wat we er meedoen vind door de wc spoelen als een goudvis ook zo raar..maar begraven weer erg overdreven denk ik...in de kliko vind ik ook niks. ddus ik weet het niet.

weet eigelijk ook niet zogoed hoe ik me voel, volgensmij vooral opgelucht.
    ik ga nu in de tuin liggen en een boek lezen..fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina