Anita.. kan me goed voorstellen dat je even afstand wilt nemen. Zou hetzelfde gedaan hebben in jouw geval. Hopelijk kom je snel terug met goed nieuws! Saxia.. geen kerstkindje voor jullie dus.. Nu oud en nieuw nog even overleven en daarna kan hij/zij maar komen of niet Heb je ook zo last van je bekken? Ik ook sinds deze week. Als ik me snachts omdraai in bed hoor je het soms gewoon knakken :S Niet echt lekker. En ook opstaan en lopen heeft even zijn opstarttijd nodig. Manlief noemt me ook regelmatig oud omaatje haha.. Sasjuh.. heb je nog wat leuks gekocht bij de babydump? Wij hebben gister bij Rick zijn moeder gegourmet. En vanmiddag bij mijn ouders geweest. Mijn moeder is vrijdag weer geopereerd en mocht gelukkig gisterochtend naar huis. Dus daar even rustig gezeten wat drinken en hapjes eten. Ze hadden een hele kist vol met lekkere dingen voor ons..omdat we normaal gesproken uit eten zouden.. vet lief! Vanavond lekker rustig aan .. beetje bankhangen met lekkere hapjes denk ik. Fijne avond nog allemaal!
Anita ik ga je ook missen hier hoor! maar begrijp het wel...ik duim en hoop echt edat het bij jouw nu ook heel snel raak is. suusje wat een stoer mannetje is keano toch! leuk hoor en wat staat hij er leuk op voor kerst! Saxia haha grappig dat je je buren mee hebt laten genieten hadden wij ook gedaan gisteren hahaha. we hebben het de mensen die het wisten dat we met iui bezig waren laten weten gister al meteen haha heb niet zoveel geduld wil het wel vd daken schreeuwen hahaha! zijn een paar vrienden van ons en de moeder en stiefvader van mijn vriend. iedereen is zo blij voor ons de moeder van mijn vriend begon echt zo hard te huilen echt schattig! mijn vriend en ik hebben echt al honderd x naar de test gekeken is zo onwerkelijk. ik heb mijn moeder nog niks verteld ze zal super blij zijn maar het ook heel erg vinden dat mijn vader het niet mee mag maken, de kerstdagen zijn best moeilijk voor haar en ook al is dit heel goed nieuws toch weet ik niet of dat haar nu goed doet. mocht het nog mis gaan dan is dat mss ook eeg moeilijk voor haar dus ik wacht tot een week of 10 of zo en dan vertellen we het aan haar. iemand vroeg of ik kwaaltjes heb ik ben al sinds dinsdag of zo behoorlijk moe maar ik dacht dat dat door het overlijden van pap en alles wat daarbij hoort kwam. sinds donderdag heb ik minder honger een beetje een vol gevoel. en heb soort van ongi krampjes onderin mijn buik, steekjes in mijn lies. en mijn darmen borrelen als een gek. als ik het zo opsom lijkt het veel, maar eigelijk merk ik amper dat ik zwanger ben. moet me nu klaar maken mijn vriend moet vanavond spelen met de band.
Anita, ik begrijp je beslissing. Maar ik vind het wel heel erg jammer. Als je er klaar voor bent zien we je hopelijk weer hier op het forum. Saxia, haarlotion van zwitsal of ah:
Sas lekker geshopt bij babydump?? Saxia geen kerstkindje dus. Hoop je pas na oud en nieuw? JBG leuk dat nienke zoveel lacht Sam fijn dat je moeder gister alweer naar huis mocht. En nog even volhouden met je bekken Hip ik vind het echt zo gaaf voor je! lekker genieten hoor Suusje leuke foto van Keano nou hier nog meer verwend vandaag gister al wat dingetjes voor de kleine gehad en vandaag nog veel meer echt zo leuk. Van mijn oma ook nog een leuk pakje voor de kleine. nog uit eten geweest naar de chinees en nu lekker lui op de bank.. de kleine is nu ook lekker wakker haha..
Goedemorgen Saxia met recht de laatste loodjes dus! Minder dat je zoveel last hebt van klachten momenteel.. En pff er lijkt geen einde aan te komen aan die uitzetlijst. Elke x bedenken we wel weer wat. Nu geloof ik alleen nog wat verzorgingsproducten, zoogcompressen en voedingsbh's en dan zijn we er geloof ik! Samantha fijn dat je moeder thuis was met de kerstdagen! En jij last van je bekken dus.. fijn dat je dan niet meer hoeft te werken denk ik! Hip het zal idd wel dubbel zijn voor je moeder. Is het haar 1e kleinkind? De kerstdagen weer achter de rug, was er ook wel klaar mee. 2e kerstdag was erg gezellig, lekker samen met mn mannetje. Babydump was erg leuk, beddengoed voor het wiegje gekocht en 2 flesjes voor het geval de bv niet wil lukken. Oja en een shirtje met; Born in 2012 Nu moet ik werken en heb totaaaaaaaal geen zin. Maar moet niet zeuren, dit is ook meteen mn laatste werkdag dit jaar, dus nog even doorbijten! Verlof is in zicht!
Goeie morgen dames! Sam wat fijn dat je moeder de kerst thuis heeft gevierd. hoe is het met haar? wanneer krijgt ze de uitslag? sasjuh heeft lekker geshopt!! Was het niet mega druk bij de babydump? mijn moeder is al oma mijn zus heeft een dochter van 9 , maar door die ruzie van voor de crematie zal ze die wel een tijdje niet meer zien. nou ben vandaag aan een nieuw ochtend ritueel begonnen denk ik. ik was al voor 8 uur wakker.. en ik heb nog wel vakantie!! maar was dus kots misselijk, ff rechtop gezeten maar dat hielp niet dus maar opgestaan en iets gegeten en gedronken en nu gaat het wel weer. heb er nog een kwaaltje bij geloof ik volgens mij ruik ik beter...gisteren in de kroeg echt waar die mensen stonken niet normaal! ik rook alles hahaha maar verder gaat het prima hoor hahaha straks de gyn bellen en nog een test halen. fijne dag allemaal! xx
Goedemorgen dames.. Met mijn moeder gaat het wel redelijk goed. Ze heeft nog wel redelijk wat pijn af en toe, maar met een paracetamol word dat gelukkig minder. Ze moet haar arm veel bewegen.. Ze hebben ook de klieren in haar arm weggehaald namelijk. Hip.. zo leuk om jou te horen praten nu haha.. En nu al last van kwaaltjes..heerlijk! haha.. misschien als het aanhoud 's ochtends eerst een droog beschuitje eten in bed. Dat hielp bij mij vaak wel tegen de misselijkheid. Ben benieuwd wat de gyn zegt..wanneer je voor een echo mag Sasjuh heeft nog wat dingetjes gekocht voor de beeb.. De uitzetlijst lijkt steeds groter idd haha.. Worden de schopjes al harder Tazzie? Wij werden vanmorgen half 9 al gebeld dat ze vanmorgen het kraambed komen leveren tussen 10 en 11. Ben benieuwd hoe groot dat ding is. Zoveel ruimte hebben we niet in de kamer namelijk.. Vind het sowieso onzin..want het is alleen maar voor de kraamzorg.. Wil in het ziekenhuis bevallen en mocht het toch onverwachts thuis gebeuren, dan hoefden we van de verloskundige niet speciaal zo'n bed te hebben.. zij redde haar wel op ons boxspring. Maar goed.. ik heb weer netjes mijn plicht voldaan door zo'n bed te bestellen
Hee Sam ja dat bekken kraakt echt verontrustend. Hoewel ik me toch behoorlijk kalm heb gehouden, snap ik dan niet goed wat ik nog meer kan doen/laten om dat wat minder te laten worden. Ach nog een paar weekjes/daagjes. Ik noemde mezelf gisteren nog log en onaantrekkelijk. En da's best lastig als je allebei best wil vrijen. Nou ja, hij is echt superlief voor me en we verzinnen op alle probleempjes, aan het lijf of in huis, wel wat. Wat leuk dat jullie eigenlijk een soort kerstpakket hebben gekregen. Wat fijn dat het met je moeder redelijk gaat. Die arm heeft ze straks nodig hoor om haar kleinkind te knuffelen. Wat een mooie motivatie om oefeningen te doen. Geen idee hoeveel ruimte het kraambed inneemt, maar je hebt er natuurlijk ook ruimte omheen voor nodig voor iedereen die controles wil komen doen he. Niet alleen de vlos, maar ook de kraam zo heb ik gelezen. Maar ik ga ook proberen om ze te verleiden om dat in mijn eigen bed te laten plaatsvinden i.p.v. op het logeerbed. Haha die Hip enig he die nieuwe hobby's! Tja het hoort er bij en het is afwachten welke er op je pad komen. Wil je raad dan weet je ons te vinden. Wat gaat de gyn voorstellen, ben zo benieuwd. En wat fijn dat er zoveel mensen om jullie heen al blij zijn voor jullie. Ben je niet bang dat je moeder het via via te horen krijgt dan? Of kan dat niet in jullie geval? Lekker testen!!!! Suusje bedankt voor het plaatje, Zwitsal goedemorgen dus.Misschien wel een kraamcadeau straks? Zo Tazzie fijn al die verwennerijen! En ja wij hebben liever een kindje in 2012 na de feestdagen. Lijkt me leuker voor het kindje zelf. Maar mocht het anders lopen dan is het ook goed hoor. Hoe voel jij je? Gezellig met de schopjes in je buik? Sasjuh lekker geshopt dus. Ja ik vond het ook een eindeloze lijst. iedere keer bedenk je inderdaad weer, goh da's misschien ook wel handig. Maar je ligt goed op schema hoor. Luiers en zo kopen vond ik toch het leukste om te doen, net als beschuit. Dat maakt dat het echt dichtbij komt en je je beseft dat je die dingen nodig zult hebben. Wanneer gaat je verlof in? Midden/ eind januari? Nog even doorbijten. Zo maar eens het "normale" leven oppakken. Kortom de was en kijken of we boodschappen nodig hebben. Vast niet, want met de restjes van de afgelopen dagen kan ik vast nog wel wat flansen.
Oja luiers kopen, dat moet ik ook nog En de geboortekaartjes bestellen, ga ik deze week maar eens doen. Mijn verlof gaat 27 januari in, vandaag over een maand dus! Nog 4 wkn werken, dus dat valt heel erg mee! En het is ook niet zo dat het werken niet meer lukt hoor, ik voel me nog steeds goed en fit maar het lijkt me zo heerlijk om lekker thuis te keutelen en te doen Haha log en onaantrekkelijk.. ik kan me er iets bij voorstellen. Volgens Rick ga ik steeds meer waggelen als ik loop... en bedankt! Het is heerlijk rustig trouwens op het werk, weinig mensen die zin hebben om de dag na kerst naar de tandarts te gaan denk ik
@jbg hoeveel voeding krijgt nienke nu? Vandaag maar weer een bezoekje aan de huisarts brengen Gaat hier nog steeds niet goed... Viel me echt zo slechte moeder...
@Troet, waarom ga je naar de huisarts? Voor jezelf of voor de kleine? En wat bedoel je met het gaat niet goed? Het huilen, de reflux? Wat gaat er wel goed? Vast wel iets toch. Even een gedachte die in mij opkwam: misschien hypoallergene voeding proberen? Zit er (voedsel)allergie in de familie? Sterkte meid! En je bent wel een goede moeder want je zoekt hulp en houdt vol totdat het werkt voor jullie gezin. Hou ons op de hoogte!
Saxia: 29-12-2011: controle verloskundige Tazzie 30-12-2011: controle verloskundige Samantha1: 30-12-2011: groei/liggingsecho + controle MenP2010: 02-01-2012: Controle vk' Pooh: 03-01-2012: controle verloskundige Sasjuh83 04-01-2012: Intake kraamzorg Tazzie09-01-2012: 3d/4d pretecho Samantha1 10-01-2012 Rondleiding ziekenhuis Hip1983 10-01-2012: eerste echo bij de gynaecoloog. Sasjuh83 11-01-2012: controle verloskundige Sasjuh83 17-01-2012: Geregistreerd Partnerschap Sasjuh83 19-01-2012: Rondleiding ziekenhuis/kraamsuites Sasjuh83 31-01-2012: Liggingsecho verloskundige Anita1985 (26 jaar, 1e kindje) Zwanger: Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari Samantha1 (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april Tazzie (31 jaar, 6e ronde, 1e kindje) uitgerekend 17 april Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 25 juni??? Hip1983 (28jaar, 1e kindje) uitgerekend 1 september Bevallen! Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens! Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober--> bevallen op 20 september 2011, een jongen! Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje! Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje! JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november --> bevallen op 21 november 2011, een meisje! Troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december --> bevallen op 28 november 2011, een jongen! Buddy's: Sasjuh83-Anita1985 Anita1985-Sasjuh83 Tazzie-Samantha1 Samantha1-Tazzie Norah12-Suusje1979 Suusje1979-Norah12 Troetjuh-JBG JBG-Troetjuh MenP-Hip1983 Hip 1983-MenP Suusje1979-Saxia zo mijn eerste afspraak staat ook in het lijstje... 10 januari een echo bij de gynaecoloog..spannend
Lieve troet, je bent echt geen slechte moeder!!! Denk daar zeker niet aan! Je kan niet anders als je kindje al je liefde en aandacht geven en hem troosten wanneer nodig! Het lijkt me moeilijk voor je, Nienke huilt heel af en toe en dat vind ik wel is zielig, maar voor jou is het helemaal moeilijk, dus kan me voorstellen dat je het moeilijk hebt! Tot gisteren zat Nienke op 7 voedingen x 100cc Maar er zat opeens meer tijd tussen. We merken dat ze de behoefte heeft, dus we geven haar nu 6x 115xx en ze weegt zon 4100 gram nu. Die 7e voeding is normaal extra, maar zij heeft de hoeveelheid gewoon nodig. Hoeveel geef jij Joey en hoeveel weegt hij?
Haha saxia.. log en onaantrekkelijk..ik herken het zo haha.. Troetjuh.. wat goed dat je weer even naar de huisarts gaat. Je bent echt geen slechte moeder! Het is denk ik ook erg moeilijk met een pasgeborene.. ze kunnen nog niet zeggen waarom ze huilen.. hopelijk krijg je gauw hulp meis en gaat kleine joey steeds meer lachen in plaats van huilen. Hip.. joehoeee.. dat is al over 2 weekjes Spannend! Nou vanmorgen is het bed hier geleverd. Gelukkig nog wel uit elkaar.. Dus kunnen hier nog even gaan schuiven met de meubels. Wanneer zouden jullie het bed neerzetten? Ik denk dat hij hier in de kamer moet komen te staan. Ik dacht zelf na oud en nieuw ofzo? Vanmorgen ook nog maar even naar de kapper geweest Ben er helemaal klaar voor.. hihi. Ook nog even naar de hema geweest ( die zit ernaast) en zag zo'n leuk vestje nog.. en nog een leuk shirtje.. kwam ik bij de kassa..bleek dat de goedkoopste gratis was. Weer mooi meegenomen dus Eigenlijk moet ik nog even stofzuigen..maar heb er niet echt meer de kracht voor.. Heb net ff lekker gesmikkeld van een bakje ijs.. Chocomomentje van hertog..kennen jullie dat? Van die hele kleine bakjes ijs.. jammie!
troetjuh hoe was het bij de huisarts? hopelijk heeft hij iets voor jouw en joey kunnen doen. en zeker iets van je onzekerheid weg kunnen nemen. twijfel niet te veel aan jezelf je bent vast en zeker een fantastische moeder.
Dank je lieve meiden Net terug Hij heeft medicijnen voor de reflux gehad En zijn van h.a voeding naar gewone maar hij heeft uitslag en nu dus weer h.a voeding... Hoop dat hij nu beter in Zen vel ga zitten Hij krijg nu 6x 100 en weegt 4100
Sam heeft t kraambed binnen. En naar de kapper geweest en nog leuk geshopt voor de kleine Fijn dat het met je moeder goed gaat. Troetjuh hopelijk slaan de medicijnen snel aan voor zn reflux. En ach uitslag door de voeding, hopelijk is dat ook snel weer weg met de havoeding Hip over 2 weekjes al naar de gyn voor een echo wat spannend!!! Saxia log en onaantrekkelijk... ik herken t nu al een beetje haha. Balen dat je bekken zo kraakt.. Sas heeft lekker geshopt. en deze week de geboortekaartjes bestellen leuk! hier voel ik de beeb wel steeds vaker.. en soms harder maar dat is niet altijd.. lijkt wel of ie liever omlaag trappelt naar mn blaas haha..Vriendlief is vrij deze week en was de stad ingeweest.. heeft ie een superleuk setje gekocht voor de beeb.. zo lief
Hij slaapt nu gelukkig Het is idd erg moeilijk Want als hij wakker is schreeuwt hij dus de boel bij elkaar Met een uitzondering daar gelaten Dus min 6x op een dag huilen En vaak huilt hij dus 1 of 2x op een dag van voeding naar voeding Dus 4 uur lang (geef hem dan wel na 3 uur een flesje) En vaak gaat hij dus huilen als je hem in bed leg (slaapt op je arm) maar zodra je hem verleg is hij wakker (in zijn slaap hoor je hem ook echt kreunen en huilen, denk van de pijn) Maja hoop dat nu dus beter gaat met de medicijnen en de h.a En anders weer aan de bel trekken...
Wilde even Hip feliciteren met de zwangerschap!Van harte,meid! Anita,dikke knuffel voor jou. Trouwens voor iedereen die er een kan gebruiken!
Goedemorgen! Ik ben weer eens veel te vroeg wakker op mn vrije dag Vanmiddag komt mn vader helpen de beeb kamer af te maken en kan ik alles inrichten, leuk! Hip gaaf dat je al zo snel voor een echo mag komen! Dat is weer het voordeel van een ziekenhuis traject he Nog last gehad van misselijkheid? Sam waarom hadden jullie ook alweer een kraambed, omdat jullie eigen bed niet op klossen kan? Ik ben nl bang dat die van ons dat ook niet kan en een logeerbed hebben we niet en plaats voor een kraambed ook niet eigenlijk. Volgende week maar eens vragen bij de intake van de kraamzorg want ik wil (als beebje voor die tijd gedraaid is) wel graag thuis bevallen. Norah hoe zijn je 1e werkdagen weer bevallen? Vond je het lastig kleine Norah thuis te laten?