stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Goedemorgen!

Pooh klinkt niet fijn van sven. Idd naar de huisarts als je het niet vertrouwd.
    Samantha heeft dylana nog last gehad van de prikjes?
    Suusje Aah arme keano! Zag dat je vannacht ook hier nog was, zwaar nachtje gehad of viel mee?
    Taz hoe was je 1e nacht thuis? Hopelijk blijft lucas zo goed drinken.

Hier lijkt de pacco te werken! Elin huilt niet meer in bed, valt meteen in slaap en slaapt ook lang. Benieuwd naar deze dag.

2. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Heel zwaar! Om half 12, half 2 en half 5 gepoept. De poep is zo dun het brand echt aan zijn kontje. Ik veeg het zo snel en zo zacht mogelijk weg doe er gauw talkpoeder op en troost hem. Zodra hij rustiger begint te worden smeer ik zijn billen in met zalf. maar dat is onbegonnen werk. De billen zijn rood en nat dus de zalf druipt er zo weer af. Ik poeder dan nog maar een keer en doe een grote dot zalf in de luier. luier aan en weer huilen. Voordat hij weer rustig in bed ligt ben je zo een half uur verder.
    En dan voelt hj zich iets beter (gelukkig!) en begint dan heerlijk te brabbelen. Waardoor ik niet in slaap kan komen!
    2 uur later begint het weer van voor af aan.
    Vandaag de huisarts of de apotheek even bellen voor een zalf die wel aan de natte billen blijft plakken.

Gister pastte mijn moeder op en heeft hem veel in zijn blote kont laten liggen. Vandaag past mijn zus op dus die kan dat ook doen. maar morgen het kdv, twijfel nog om hem daarheen te brengen.

Ga me nu gauw klaar maken, moet weer naar het werk.

3. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Suusje wat sneu voor keano zeg..

Pooh das naar voor sven zeg.. idd maar huisarts bellen?«

Sasjuh fijn dat elin goed geslapen heeft..

Menp leuk dat de cursus leuk is en met leuke mensen..

Vannacht nog x gebeld en hij had zn laatste flesje rond half 12/12 uur ook goed leeggedronken.. gelukkig.. ben benieuwd wat hij met de half 5 voeding heeft gedaan.. heb zelf erg goed geslapen.. en dat maakt me gelijk weer bang dat ik lucas niet hoor s nachts als ie thuis is.. en voel me ook heel raar.. alsof ik geen kind heb en t leven verder gaat als voor de zwangerschap.. voel,me daar heel schuldig over :( :( zal vast wel goed komen als hij thuis is..

4. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Yeah. Lucas had weer zn fles leeggedronken... hij mag mee naar huis.. gaan m zo ophalen..

5. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Te gek tazzie! Veel plezier met ophalen:D

6. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Wat fijn Tazzie! Nu kun je mooi dag en nacht bij hem zijn!

Suus, wat vervelend zeg van Keano! Ik zou hem niet naar het KDV brengen eerlijk gezegd, stel dat het wel een bacterie is?
    Hoop dat het snel over is voor hem hoor! Echt sneu voor zo'n klein mannetje

Sas, Fijn dat de pacco werkt! Hanteer je nu ook het schema: wakker-voeden-spelen-slapen?

7. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Norah, doe jij een lepel van de fijne granen pap door de fruithap? Met speciale reden?

8. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Tazzie wat fijn dat jullie hem lekker mee kunnen nemen naar huis, geniet er van!!

9. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Weer een slechte nacht voor keano en suusje.. Bah! Zo zielig van die rode billetjes!

Sas.. Fijn dat de pacco werkt.

Ooh taz.. Wat fijn! Lekker je mannetje meenemen naar huis.. En je niet schuldig voelen hoor. Je hoort hem echt wel snachts! Anders mss een deur open laten?

Troetjuh.. Hoe gaat het met jou?bevalt het werken nog een beetje?

Saxia.. Lang niks van je gehoord! Er is toch niks aan de hand?

Dylana was gisterochtend erg moe van de prikjes, maar vanaf smiddags was ze zo onrustig. Niet willen slapen.. Veel huilen. Hopelijk gaat het vandaav beter!

Ben gister zelf nog naar de huisarts geweest. Mn bloeddruj was goed, maar mn ijzer was te laag en het suiker zit op het randje. Vrijdag moet ik me voor nog meer dingen laten prikken.

Dylana heeft ontdekt dat ze handjes heeft. zo mooi om te zien.. Ze kijkt er soms zo verbaasd naar haha..

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Taz helemaal super! Lekker van hem gaan genieten thuis. Blijf je hem bv geven of fles? En voel je niet schuldig, zoek mijn berichtjes maar eens na van toen Elin een week oud was, ik genoot helemaal niet van dr hoor, die roze wolk bestaat gewoon niet. Nu langzaam aan wordt het steeds leuker en geniet ik echt van mn meisje!
    Suusje ik zou hem ook niet naar kdv brengen. Sneu zeg dat ie er zo'n last van heeft!
    Samantha he naar dat je zelf zo aan het kwakkelen bent! Goed dat je naar de huisarts bent gegaan.
    Norah ja als Elin wakker wordt haal ik haar uit de pacco, dan voeden, nog even knuffelen en dan weer in de pacco naar bed en hoop dat ze dan gaat slapen. Ze is vanmorgen wel weer veel wakker in bed, maar huilt niet en is wel rustig. Hoop dat ze zo vanzelf in slaap valt.

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    En jaaa ze slaapt! Trots op mn kleine meisje :D

Vanmiddag even naar de stad denk ik saampjes, Mama Mazzeldagen bij Prenatal dus ik ga zelf maar een pacco aanschaffen, deze die we nu hebben mogen we 2 wkn lenen van heyt cb.

Taz ben je inmiddels thuis met Lucas?? Hoop dat je nog wel kraamzorg krijgt, lijkt me wel fijn. En doe het rustig aan met de visite, ik heb de 1e 2 wkn amper bezoek gehad en vond het heerlijk. Eerst lekker wennen met zn 3tjes.

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Fijn dat elin slaapt!

Sam minder dat je zelf zo kwakkelt.

Ben thuis.. lig zelf weer in bed met lucas naast me.. voeding in ziekenhuis ging goed.. blijf voorlopig wel kolven echt aan de borst is te vermoeiend nog voor m. Heel gek laatste dagen ging t kolven wat minder. Maar nu hij naast me ligt (en ik ook wat later heb gekolfd omdat ik normaal vlak na zn voeding kolfde vanwege dat we weleerst borst probeerde en dan na kolven. En nu dus later omdat we eerst weer naar huis moesten) ineens veel meer.. t lekte ook uit mn borst.

13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Dat is normaal Taz, heb ik ook! Ik kolf het liefst als ik Elin zie, of hoor. En zelfs met een foto van haar kolf ik meer dan zonder. Wel grappig is dat ja!
    Wat voor fles gebruik je voor hem?

14. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Vanochtend bij de huisarts geweest en moeten een week johannesbroodpitmeel proberen, werkt dit niet dan aan de medicijnen. Hoop e echt zo dat dit werkt want ben met 4 a 5 uur slaap per nacht niet echt op mn best plus dat ik s ochtends bijna constant aan het voeden ben breekt nogal op.

Sorry als ik op t moment niet veel reageer maar lukt gewoon ff niet.

15. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Pooh hoe moet je die jbpm geven dan als je bv geeft? En is 's ochtends zijn clustermomentje ja?

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    MenP2010 29-03-2012: 16.15h controle vk + 17h rondleiding kdv
    Sasjuh83 03-04-2012: nacontrole verloskundige
    Samantha1 04-04-2012: 2e keer osteopaat
    Saxia 17-04-2012: cb, 2e keer prikjes
    Sasjuh83 27-04-2012: 2e afspraak cb, 1e x prikjes
    MenP2010 begin mei 2012: Extra echo ivm niertjes

Anita1985 (26 jaar, 1e kindje)
    Hip1983 (28 jaar, 1e kindje)

Zwanger:
    Tazzie (31 jaar, 6e ronde, 1e kindje) uitgerekend 17 april
    Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april
    rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei
    MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 24 juni

Bevallen!
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens!
    Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober-->
    bevallen op 20 september 2011, een jongen!
    Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje!
    Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje!
    JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november --> bevallen op 21 november 2011, een meisje!
    Troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december
    --> bevallen op 28 november 2011, een jongen!
    Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari--> bevallen op 13 januari 2012, een meisje!
    Samantha1 (25 jaar,5e ronde,1e kindje) uitgerekend 25 januari --> bevallen op 03 februari 2012, een meisje!
    Sasjuh83 (29 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart --> bevallen op 20 februari 2012, een meisje!
    Pooh: Bevallen 6 maart 2012 van een jongen uitgerekend op 15 maart 2012
    Carly81(30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april 2012,bevallen op 16 maart 2012,een meisje!

17. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Vanmiddag lekker naar een plas geweest met zn 3en (manlief was dagje vrij!)
    Eerste kennismaking met gras!!
    En een foto van ons samen ( maar die haal ik zo weer weg hoor:), wil toch een klein beetje anoniem blijven )

18. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Dan is het wat dikker en ivm Norah haar obstipatie probeer ik haar zoveel mogelijk vezels te geven.

19. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Leuke foto's norah!

Sas ik heb de difrax s fles met de small speen.
    Die raadde ze van de couv afd aan voor lucas..

Hm kolven is nu wer vel minder.. maar goed we zullen zien hoe alles verder gaat lopen.. komt vast goed..

20. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Taz gaat t wel? Je klinkt niet zo blij nu je mannetje lekker thuis is.. Komt.allemaal goed meid!

Deel Deze Pagina