stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Ah wat lief Norah! Had keano maar wat meer van de poep van norah. Word echt een beetje moedeloos. Vandaag al 11 poepjes en vannacht 3. Zo kan die natte luieruitslag nooit genezen..

2. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ tazz wat goed om te lezen dat jullie beide thuis zijn! lekker gaan genieten meid.

@norah leuke foto's!

3. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Ja t gaat wel al vind ik t doodeng zo thuis. Zat alleen flink te balen van sm.... had zelf nog niks op facebook staan dat lucas thuis is. M was ff boodschappen doen en ff langs zn ouders. Krijg ik ineens sms van sm. :sorry in mn blijdschap dat lucas thuis is dit op fb gezet.af en toe ben ik een echt mens en doe ik stomme dingen maar ga er lekker van genieten nu hij thuis is......
    En ipv dat ze t van fb afhaalt grrrrrrr..

4. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    We moeten dat johannes spul met een lepeltje geven. Echt heel handig hoor (not) . Hij drinkt bijna de hele tijd na t spugen wil die weer of als ie t zuur heeft zodat het fijn aanvoelt maar dat werkt niet t clusteren vorige week vond k minder erg, t spugen word ook steeds meer. Móet zeggen genieten is wel moeilijk nu.

5. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @menp: fijn dat alles goed geregeld is met de KDV!

@suusje: wat rot voor jou en Keano. Zo zielig dat hij zulke zere billetjes heeft! Dat hij in zijn blote kont ligt is wel fijn denk ik!

@sam: leuk dat ze haar handjes heeft ontdekt!

@tazzie: wat fijn dat hij weer thuis is!! Jee!! Heel herkenbaar dat van FB, daar kan je heel boos over worden! Even spuien tegen je mannetje en dan denken, oké het is niet belangrijk, ik ga me concentreren op de leuke dingen… En denk aan iets leuks, ;) zoals je kleine mannetje!

@norah: wat een leuke foto’s van jullie! Wat een schatje is het toch!

@pooh: wat vervelend van dat spugen, heeft Nienke ook gedaan de eerste tijd. Dat is bij haar vanzelf minder geworden, sterkte ermee!

Vandaag is Nienke helemaal van haar ritme.. andere slaaptijden, met eten etc… Is ook heel onrustig en huilerig in bed vanavond. Zo moeilijk, weet niet wat er is. Heb vandaag een vuilniszak vol met kleertjes gehad van vrienden, echt supertof, praktisch alles vind ik leuk! Ben er helemaal blij mee! Morgen ga ik op pad voor een soort mutsje/hoedje voor Nienke, dat is echt nodig voor tegen de zon. Ik hou daar niet zo van maar weet geen andere oplossing. Vandaag ook van die dingen gekocht voor het raam in de auto, fijn tegen de zon!

6. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Pooh.. Ik herken je gevoel helemaal. Ik vind het soms ook heel erg moeilijk om te fenieten. De hele dag een huilend kindje en dan slaaptekort erbij.. Dat maakt het er allemaal niet beter op! Vaak wil een kindje die pijn heeft, de pijn wegdrinken. Misschien dat sven daarom ook wel gelijk weer wil drinken. Was hier wel zo iig. De jhbp heeft hier wel geholpen tegen het spugen, maar het maagzuur komt nog steeds omhoog. en daar heeft ze af en toe zelfa met de medicijnen nog last van.

Ik zou aan je huisarts vragen om een doorverwijzing naar de kinderarts..die weten vaak toch wat meer.

Probeer toch een beetje te genieten op de momenten dat sven wel vrolijk is. Het gaat echt een keer over, al kun je je daar nu niet zoveel van voorstellen. Ik hoop dat jullie snel geholpen worden!

7. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Pooh, het word beter! Maar het duurt eventjes.

Keano slaapt al vanaf 20.00! Hij is natuurlijk doodop van de afgelopen nachten, maar het betekend ook dat hij de hele nacht niet gepoept heeft! Ik hoop dat , als hij straks wakker word , de billetje niet meer nat zijn. Dan kunnen we gaan zalven en is het met een paar dagen over. #voorzichtig-juichend#

8. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
  9. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    En suusje?

Elin heeft van 22u tot 5u geslapen, heerlijk! Nu slaapt ze ook nog. Knappe meid!

10. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Suusje..fijn dat Keano even wat bij heeft kunnen slapen. Hoe gaat het nu?

Sas.. wat een goede nacht! :D

Hier ook weer een goede nacht gehad gelukkig.. van 11 tot 7 :D

Ff een aantal fotootjes.. die 1e foto..keek ze zo raar naar haar handjes haha..zo van huh?? wat is dat dan.. ;)

Bekijk bijlage 233897

11. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Jbg, dat spugen vind ik nog niet zo erg maar dat ie ligt te kreunen van t maagzuur vind ik wel erg. En weet dat t beter word maar wil zo graag nu ook constant genieten.

Sasjuh, ben jaloers op je nacht zou zelf bijna stoppen met bv zodat hij s nachts meer slaapt maar dat is nog geen garantie en ook geen oplossing.

Sam, ik doe mn best om te genieten van de kleine dingen maar loop op t moment met een knoop in mn maag, zou wel fijn zijn als ik wist over 2 weken of 5 word t al beter maar zo werkt het helaas niet.

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Pooh mijn nacht is waarschijnlijk ook toeval hoor, normaal heb ik ook niet zulke nachten. En ik geef nog steeds bv, dus ook met bv kan je zulke nachten krijgen ;) Denk dat dat weinig verschil maakt, bv of fv als het op de nachten aan komt!
    En tuurlijk wordt het beter! (heerlijk dat ik dit nu kan zeggen) Weet echt hoe je je voelt, heb hier toen ook gepost dat ik echt niet kon genieten en helemaal doodop was.
    Je moet zelf nog zo aan wennen overal, misschien nog niet helemaal hersteld van de bevalling enz.

Samantha ook een keurige nacht! En wat een lieve fotoos.. dat lachje! Ik wacht met smart op de dag dat Elin gaat lachen haha :D

13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Pooh jullie wilden nog niet inbakeren toch?
    Ik doe dat dus wel met Elin sinds dinsdag en het helpt hier heel goed. Geeft haar zoveel meer rust en slaapt echt veel beter. Misschien dus toch eens overwegen?

14. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Pooh.. het is ook erg moeilijk. Waarschijnlijk hoor je in je omgeving iedereen ook zeggen dat ze zo aan het genieten zijn van hun kleintje..en dan kun je jezelf echt afvragen waarom ik niet?? Maar geloof me.. er zijn genoeg vrouwen die de eerste tijd niet kunnen genieten ook al willen ze het zo graag, alleen niet iedereen komt er voor uit.

Ik heb ook af en toe nog wel eens dat ik denk van..jeetje waar ben ik aan begonnen.. het is niet makkelijk hoor. Zo maar van de 1 op de andere dag heb je zo'n ontzettend grote verantwoordelijkheid voor zo'n klein mensje. Dat is niet niks. Je wilt het beste voor je kind, maar je kunt gewoon niks voor hun doen. Dat maakt het ook weer zo moeilijk. Dat kreunen herken ik ook wel idd..zou dat dan met het maagzuur te maken kunnen hebben? Heeft sven ook vaak bubbeltjes slijm uit zn mond? En hoe troosten jullie hem? Bij Dylana helpt het meestal als we haar helemaal rechtop tegen ons aan houden en dan heen en weer lopen.. Dan doet ze haar hoofd wel helemaal naar achter, maar voor haar voelt dit goed denk ik. Misschien kun je dat eens proberen?

*dikke knuffel*

15. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Tazzie hoe is jullie 1e nacht met Lucas thuis gegaan?

16. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    veel gekletst hier.

pooh knuffel meid, hopelijk gaat het snel wat beter met sven en kunnen jullie gaan genieten.

sasjuh wat fijn dat het slapen zo gaat gaat nu dat elin ingebakerd ligt.

suusje hopelijk is keano eindelijk van zijn diaree af, kun je hem eigelijk niks geven wat stopt..norit of iets dergelijks?

tazzie hoe gaat het bij jullie? heb je nu eigelijk wel gewoon kraamhulp?

saxia er is toch niks aan de hand he? je bent al erg lang niet hier geweest.

sam hoe is het nu met dylana heeft ze veel last van de prikjes?
    en wat een leuke foto's van je meisje!

troet ik zag een mooie foto van joey op FB en wat een handige wipper dat ga ik onthouden voor als ik hopelijk ooit kan beginnen met shoppen.

norah heel mooie foto's van norah en jullie samen.

jbg hoe is het met nienke?

hier gaat het op en af.. dan heb ik een goeie dag en dan een flinke slechte met veel huilen en beetje op de bank hangen.
    soms maak ik me zorgen over of het dadelijk wel weer snel raak is want nu hebben we geluk gehad dat het 2x achterelkaar raak was, maar wie weet duurt het nu wel weer een tijdje...
    en ik hoop dat ik van een volgende zwangerschap wel kan genieten. het lijkt me zo onzeker dan.

17. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Sasjuh, gister toch maar besteld die Norah aanrade ivm zn kracht want door die hydrofiele luiers slaapt ie beter als ie zich niet los wurmt.

Sam, heel herkenbaar en zeker bedankt voor je tip maar dat doen we al hihi
    Wel fijn te weten dat ik niet de enige ben.

Zag nog een paar mooie meisjes voorbij komen.

Hip, t is jullie zo gegund sterkte meis

18. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Hip hoop zo dat snel weer raak mag zijn

Hihi ja Tis echt een handig wippertje
    Deze gebruiken ze ook op kdv
    Hij is wel prijzig maar dan heb je óók wat he erg makkelijk óók om fruithapjes enzo tegeven, effe de wipper om hoog Hihi

19. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hip.. logisch dat je soms nog dagen erbij hebt dat het allemaal niet wil en dat je je rot voelt. Ik vind dat jij sowieso altijd al heel sterk overkomt..dus dan mag je best eens een dagje lekker huilen enzo hoor. Kan me voorstellen dat je de volgende zwangerschap onzeker zult zijn! Hoop echt dat het snel weer raak voor jullie is.

Met Dylana gaat het redelijk. De ene dag gaat beter dan de andere. Van de prikjes heeft ze niet heel erg veel last gehad. Sochtends was ze er erg moe van en heeft ze lekker geslapen, maar in de loop van de dag werd ze erg huilerig en ze kwam ineens weer voor een nachtvoeding. Net of haar hele ritme ineens weg was ofzo.

20. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    He troet, hoe doe jij het nu met de fruithap?

Nienke krijgt 5 flessen van 200cc en een fruithapje, maar nog niet heel het potje al zou ze dat wel willen :D

Deel Deze Pagina