stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Hihi jbg Joey krijgt nog geen fruit hapjes
    Ik ben begonnen met rijstenbloempap
    4x 180 1x 200
    Als ik hem pap geef maak ik fles 200 en doe tot 180 in bakje
    Dan rijstenbloempap erbij paar hapjes hij is nu erg verkouden dus ben even gestopt hij drinkt zen flesjes óók niet leeg

Wat een verschil he met cb advies...

2. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Troetjuh, handig Wippertje hè wij hebben m ook kan die tot hij in een kinderdtoel past toch gezellig mee eten aan tafel zeg maar

3. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Ja idd pooh, ben er echt blij mee en zo leren ze gelijk mee aan tafel étén Hihi

4. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hallo allemaal..

zag leuke foto's van Dylana..

Elin heeft een goede nacht gemaakt..

Hip ik ga mee met wat Samantha zegt.. Ook ik duim en hoop voor jullie dat het weer snel raak mag zijn en een plakbaby..

Pooh ik kan op t moment ook even niet heel erg genieten hoor :(
    Gister ging t best heel goed, alleen kreeg lucas weer darmkrampjes tegen 12 uur vannacht.. hij heeft bij mij op de buik gelegen tot zn nachtvoeding.. zo heb ik wat liggen doezelen.. Daarna heeft hij heerlijk in de kinderwagen geslapen tot vanmorgen half 7/kwart voor 7 dat ie zelf wakker werd.. (ik voed nu nog volgens een schema even op advies, omdat hij dat zo gewend is van t ziekenhuis) Borstvoeding (kolven) gaat niet erg goed op t moment.. lekker wat stress (thnx 2 sm) en eigenlijk te slechte begeleiding in t ziekenhuis.. morgen overleg met mn verloskundige erover.
    Sm wilde vanavond komen.. Maar afgelopen zondag belde ze op dat ze ziek was (buikgriep, toen zou ze ook in t ziekenhuis komen eigenlijk) later belde ze op dat er een virus op der werk is (en hoorde van een vriendin van me die bij dezelfde zorggroep werkt dat het het norovirus zou zijn) en dus voorlopig niet kwam.. Nu wilde ze dus vanaaf komen, alleen is de 'besmettingstijd'10 dagen nadat je t virus hebt gehad. zelf heeft ze t dus blijkbaar zondag gehad.. (eerst ontkende ze t want het was niet getest en dus niet bewezen dat het dat virus is, nog erger vind ik) ze zei gewoon buikgriep.. maar later zeg ze zelf ik heb t zonda gehad en tis alleen gevaarlijk voor oude mensen..
    pff maar ook voor baby's kan t gevaarlijk zijn.. zeker prematuren zoals lucas.. drama dus toen we belden dat ze niet mocht komen..
    ik had t overlegd met de kraamhulp en die zei heel stellig niet doen... pas als die 10 dagen voorbij zijn...
    kon ook zowt alleen maar janken,.. en sm heeft mike ook lekker aan t janken gebracht :(:(:(:(

5. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Lucas een dag oud..

6. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Wat een schatje tazzie
    Knap mannetje

7. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    met donkere pakje ligt ie bij mij op de kamer in t ziekenhuis.. andere foto kwam ie net uit zn badje (dag ervoor)

8. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @tazzie: wat een mooi mannetje heb je toch! En wat betreft je sm, je hebt grooooot gelijk meid! Je kindje heeft al een moeilijkere start gehad en die kan daar geen virus bij hebben! Dat je sm uberhaupt wilde komen terwijl ze de risico's kent, snap ik niet! Denk aan jezelf meid, doet zij blijkbaar ook! knuff!

@troet: inderdaad, wat een verschil met die CB's! Wanneer moet je weer, ik pas in mei. Hoeveel weegt Joey nu? Hopelijk is hij gauw van de verkoudheid af!

9. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Tazzie leuke foto's van je mannetje! En wat een gedoe met je sm zeg! echt jammer dat het zo moet gaan. gelukkig liggen je man en jij op 1 lijn.
    hoe zit het nu eigelijk met kraamzorg heb je dat wel nog..ja toch?

hier ff frustratie!!!!! ben bop internet bij de hema een verjaardagskalender aan het maken, is gewoon online niet met software wat je op de pc moet zetten. dus ik kan nergens opslaan...je raadt het al was ik bij mei krijg ik een foutmelding van internet explorer..alles weg!!! grrrr
    weer opnieuw begonnen ben nu bij oktober loopt die vast kan niks meer!! dat laad rondje draait maar rond en kan nergens op klikken..wil em ook niet sluiten want dan ben ik dus zowiezo alles kwijt! grrrrr

10. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Jbg ik moet ook ergens in mei
    Hij weegt nu 5910 en 61 cm

17 april weer na ka

Euhm meiden met kindjes wat gebruiken jullie voor zonnebrand
    Ga nog even aan ka vragen Joey is toch beetje alergies dus wil iets zonder al die troep erin

Ik ga trouwens zelf groente en fruithapjes maken
    Vind da voor gemaakte ma zooi telang houdbaar na mij idee
    Dus ben van mening dat er erg veel rommel in zit
    En omdat Joey allergies is is vers beter voor hem

11. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    weten jullie hoe je een foto weer weghaalt?

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    dames lucas heeft om 7 uur (tussen 7 en half 8) zn fles gehad.. maar hij ligt nu de hele tijd beetje te jengelen.. :( hij moet pas 10 uur/half 11 weer de fles.. moet ik m laten jengelen? bah ik ben zo onzeker ineens :(

13. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    norah naar gebruikersinstellingen.. dan naar bijlagen linksonderin en dan kun je ze verwijderen

14. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @troet: Ik ga binnenkort ook alles lekker vers doen! Vind dat ook fijner als uit potjes. En wat betreft zonnebrand, weet niet wat de beste is maar ik heb van zwitsal factor 50!

@tazzie: je moet er minimaal 2u en max 4u tussen laten zitten. Als hij nu al komt is dat niet erg, maak het jezelf daarmee niet te moeilijk, voed op verzoek als hij maar aan die minimaal 2 en max 4 voldoet! Succes!

15. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Ik had van vriendin beetje gehad
    Maar hij had wat exzeem op Zen gezichtje
    Dus wil zo min mogelijk producten met parfum erin
    Gebruik óók nog steeds neutrale wasmiddelen

Gebruiken jullie al gewone? Wasmiddelen...

16. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    lastig moest t schema aanhouden die ie had.

17. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Taz.. Wat een gedoe met je sm!denk aan jezelf en jouw gezinnetje7
    Kun je lucas niet troosten met een speentje?

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    heb m aan de borst even..

19. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Tazzie, das mooi balen van je sm ze denkt meer aan zichzelf als aan de gezondheid van, lucas. En als ie jengelt gewoon voeden dat schema kan je volgens mij nooit 100% volgen. Succes meis.

20. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Bv is niet op schema maar op verzoek. Snap dat ze in het zh een schema aanhouden maar ik zou me er niet teveel aan vast houden.

Troetjuh ik gebruik ook neutral voor elin haar was.

Deel Deze Pagina