heerlijke foto suusje!! hier ok weer tegen mn borst aan.. net voor de fles in badje geweest.. en toen de fles dus nu doodmoe... heerlijk zo'n warm hummeltje op je borst
@tazzie: nienke krijgt nog steeds infacol, doen we voor de voeding! Wij hebben altijd een beetje gevoed op verzoek. Fijn dat de gehoortest goed was! @sasjuh: dat is echt fijn zon sterilisator! Die hebben wij ook één! Als jou gevoel het beste is om te stoppen dan moet je dat doen. Je moet ook je rust pakken en doen wat voor jouw fijn voelt! Ik shop ook op marktplaats, echt leuke dingen daar vandaan! Heb ook een tas met kleertjes gekregen van een vriendin, echt tof! @hip: Fijn dat alles goed is, laten nu maar die 7 weken voorbij vliegen! Sorry heb het volgens mij al eerder gevraagd, maar hoe vaak kan je nu de IUI doen? @suusje: heerlijk mannetje, lekker slapen! Nienke niet meer hoor, die slaapt alleen nog maar in haar bedje, haha!
Even heel blij: elin lacht naar ons sinds gisteravond! Heb gewoon staan huilen van geluk, wat ontzettend mooi! Pooh hoe is het nu met sven? Werkt het inbakeren?
Suusje wat een schattig mannetje! sasjuh dat geloof ik dat je hebt gehuild, heerlijk het eerste lachje! sam wat stom dat je niet ff een belletje hebt gehad om te zeggen dat de arts er niet is. jbg ik kan gelukkig nog 6x iui doen zonder hormonen en dan nog 6x met hormonen en dan pas ivf, als je een mk hebt gehad dan ben je dus zwanger geweest wat betekend dat de iui werkt, dus beginnen ze opnieuw met tellen. anders zou ik nu 6x iui zonder hormonen erop hebben zitten dus nog maar 6x iui met hormonen overhebben. maar kan nu dus nog ff vooruit. al hoop ik het niet allemaal nodig te hebben. vind het wel fijn dat het einde nog lang niet in zicht is.
Hip das wel fijn dat het einde nog niet in zicht is.. maar ik hoop ook voor je fdat t niet allemaal nodig is. Sas wat lief!!!! Lucas is al een tijdje wakker.. heeft om 9 uur zn flesje gehad. Daarna poosje bij papa gelegen. Dacht dat ie sliep terug in bed en daarna alleen maar geluidjes maken. En met zn armpjes bewegen.. hoop dat ie zo nog wel even in slaap valt.
Doet iemand van jullie draw something op de telefoon? ik zoek nog wat tegenstanders hahaha... niemand in mijn omgeving is zo verslaafd als ik (en hebben niet zoveel tijd over hihi) dus ik zit steeds te wachten tot er iemand terug tekent. En vind het leuker om tegen 'bekende' te doen haha. dus pb je gebruikersnaam!
Sasjuh, wat leuk kan niet wachten op sven zn eerste lach naar ons. Het Inbakeren gaat goed hij slaapt gewoon veel langer en dieper heb ik t idee maar dat dieper komt denk ik ook door t johannesmeel dat helpt in zover dat t opkomend maagzuur minder zeer doet maar t komt nog steeds omhoog dus ga toch terug naar de huisarts en t spugen is ook al minder gelukkig. T is alleen lastig geven omdat t een dik papje is dus met een lepeltje in zn mond en dan pink erachter aan anders krijgt ie het niet weg geslikt.
Wij hebben net de vakantie geboekt! Twee weekjes naar Italie in september! Super!! Gaan jullie ook met de kindjes wat verder weg? Nienke is dan 9.5 maand.
Hip, gelukkig heb je nog wat behandelingen tegoed. Ik hoop natuurlijk niet dat je ze nodig hebt . Ik doe niet aan draw something, sorry. Ben nog ouderwets aan de wordfeud
Pooh fijn dat dat inbakeren helpt en dat johannesmeel ook.. JBG lekker een vakantie geboekt heerlijk.. (wij gaan niet denk ik) ik doe ook niet aan draw something.. en ook niet eens aan wordfeud.. (mijn tel kan dat ook niet haha kan niet eens what's appen)
Wat een knap en schattig ventje is lucas! zag ook nog een foto op FB ook errug leuk! hoe gaat het verder tazzie? hoe is het met de rest? het is rustig hier saxia je bent echt allang niet meer hier geweest...alles goed? anita hoe is het bij jouw? waar in je cyclus zit je nu? doe je nog steeds acupunctuur? en merk je er al iets van? wanneer zit het half jaar zelf proberen erop en gaan jullie dat terug naar je eigen zkh of meteen naar belgie? Wat een vragen hahaha nou de laatste dan..hoe gaat het met de voorbereidingen van de bruiloft? hier niks te melden eigelijk..gisteren het hele huis gepoetst en zelfs de ramen gewassen van de binnenkant (buitenkant deed de glazenwasser hihi) 's avonds een feestje..ik had er eigelijk geen zin in moest me er echt toe zetten terwijl ik normaal echt vd feestjes ben, maar was gelukkig toch gezellig. vandaag lekker niks..een boek lezen en mss nog wat was vouwen en strijken. fijne zondag allemaal! xx
Wat is het rustig hier! Dan kom ik maar even goed nieuws vertellen. Mijn vriend is nu echt officieel zijn baan kwijt, maar we hebben flink onderhandeld. Hij krijgt een behoorlijke vergoeding mee, en hoeft nog maar 1 maand te werken en 1 maand mag hij betaald thuis zitten. Al 2 sollicitaties de deur uitgedaan en nog meer aankomende week. En de billenellende van Keano is voorbij. Billen zijn weer mooi en het poepgemiddelde is weer teruggebracht naar 2 per dag. Hapjes gaat op zich goed. Hij is een echte erwtenfan en 4 maandenliga opgelost in een beetje diksap met water gaat er ook in. Sperciebonen gaan er ook in. Morgen bonen proberen . Verder loopt het bijklussen ook goed. Heb al een hoop gedaan en er komt nog een hoop aan. Zodra mijn vriend weer een (goede/ vaste) baan heeft ga ik de sprong wagen en voor mezelf beginnen, zo spannend!
Hallo! Het is idd stil hier de laatste tijd. Suusje goed te horen dat het weer beter gaat met Keano! En je vriend dus zn baan kwijt.. maar met goede voorwaarden zo te horen! En jij voor jezelf beginnen.. ben alleen een beetje kwijt wat je ook alweer deed. *oeps* Hip goed dat je wel naar het feestje bent gegaan! En wat lang wachten dan he.. Hopelijk is het gewoon voor de 3e x achter elkaar raak, en dan gaan we nu voor een zwangerschap van 40 wkn ipv 7 wkn! Taz knappe Lucas! Wat een megaspeen hihi.. Grote ring er ook aan. Pooh super dat Sven ingebakerd beter slaapt! En die jbpm lijkt me idd een gesmeer.. Zag op fb dat hij inmiddels ook uit de fles drinkt, gaat het bij jullie goed met de calma speen? En welke kolf heb je? Samantha succes alvast morgen bij de kinderarts! Hoe was jou bloeduitslag of weet je dat nog niet? Saxia stil vanaf jou kant. Inmiddels al weer aan het werk zo ongeveer denk ik he? Zie je er tegenop of valt het mee? Ben even kwijt hoeveel je ook alweer ging werken. Rose hoe is het met jou? Jij bent nu de 1e die mag gaan bevallen hier.. Spannend! Bevallen dames herkennen jullie mijn gevoel of ben ik heel raar... Ik mis het zwanger zijn echt heel erg. Ook heb ik een soort 'heimwee' gevoel als ik aan de bevalling denk, aan het eerste uur dat ze op mijn buik lag, de kraamweek met een supergezellige kraamhulp enz. Het gaat me gewoon allemaal veel te snel! Elin groeit enorm hard, heeft natuurlijk wat in te halen, en heb vanmorgen de 1e kleertjes uit haar kast moeten halen die te klein zijn. Heb er gewoon bij staan janken Eerlijk gezegd kan ik niet wachten om weer zwanger te zijn.. Heb altijd gezegd om minimaal te wachten tot Elin een jaar of 2 is maar daar ben ik helemaal van af. Ben alleen heel bang dat die kriebels blijven, ook bijv na een 2e zwangerschap en bevalling. Verder gaat het hier zo goed.. ik voel me super, Elin doet het meer dan goed en is een heerlijk tevreden meisje. Huilt alleen nog 5 minuten als ze honger heeft en ik de fles niet snel genoeg klaar heb maar verder niet. En onze 1e nacht doorslapen is een feit! Tenminste, ik vind dat ik het doorslapen mag noemen. Gisteravond om 10 uur de fles, kwart over 10 in bed en om 6 uur vanmorgen pas wakker! Beetje jammer dat ik vanaf half 3 elk half uur wakker werd haha, omdat je dat zo gewend bent. Elke x luisteren of ik haar hoorde Daarna heeft ze ook weer geslapen tot 10 uur, weer fles gehad en daarna weer in slaap.. en slaapt nu dus nog. Heb de fotoos van de bevalling tot nu af laten drukken en in een foto album geplakt. Hele klus, en maakt ook best wat emoties los. Gek hoor.. wat zo'n wurmpje met je kan doen!
Suusje wat fijn dat het met keano weer goed gaat! en jullie zijn van de ellende af van het onderhandelen en hebben een mooie deal gesloten mooi hoor! hopelijk vind je vriend snel een leuke baan en misschien wel dichter bij huis dat zou helemaal mooi zijn toch... ik wist helemaal niet dat jij de ambitie had om voor jezelf te beginnen.. je begint dan gewoon zelf een bedrijfje in het bekleden van autostoelen en zo of wat? Of kun je ook gewone stoelen en meubels en zo bekleden? Heb je thuis genoeg plaats om van huis uit te werken dat je niet meteen iets hoeft te huren? spannend hoor! hopelijk vind je vriend snel iets zodat jij ook kunt stoppen bij je baas want het lijkt me ook niet fijn om na dat hij je eigelijk wou ontslaan nu daar gewoon te werken of niks aan de hand is.
Sasjuh ik heb geen idee natuurlijk, maar volgends mij het het wel redelijk normaal ook omdat jij zo'n zorgeloze en fijne zwangerschap hebt gehad en een mooie bevalling... mss als je geen fijne zwangerschap hebt gehad en een heftige bevalling dat je gevoel dan anders is. en ook nu gaat het met jouw er goed en elin doet het goed zonder al te veel problemen. natuurlijk zullen de hormonen ook mee spelen denk ik. maar als jullie er alletwee achter staan en graag snel weer willen gaan voor een tweede dan moet je dat gewoon doen. Alleen goed er over praten met z'n 2tjes dat je ook echt voor een tweede wil gaan omdat jullie er aan toe zijn en niet alleen om het zwanger zijn. en als straks jullie gezinnetje compleet is en de hormonen na je laatste zwangerschap uit je lichaam zijn dan zal dat gemis vanzelf wel weg gaan denk ik. ( wacht je wel met zwanger worden tot ik zwanger ben hihihi)
Hip je hebt een goed punt hoor! Ik heb nu alleen het idee snel een 2e te willen omdat ik zo graag weer zwanger wil zijn. Wil heel graag een 2e kindje, maar het is verstandiger om toch een jaartje te wachten. Zal ook weer eerst naar het ziekenhuis moeten hoor, verwacht niet dat ik nu opeens wel spontaan een eisprong van mezelf krijg. En ja.. jij bent natuurlijk eerst aan de beurt!!!!
Sasjuh jouw cyclussen duurde erg lang geloof ik of niet toen je met de pil stopte. dan ben ik benieuwd hoe je cyclus nu gaat worden na de zwangerschap..mss heb je wel een eigen eisprong nu.. Hoelang duurd het normaal voordat je ongi begint na de zwangerschap? oww en met bv blijft die vaak weg geloof ik of niet?