stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by hip1983, Dec 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    3,123
    0
    0
    limburg
    sasjuh wat een mooie fot's ook die van FB...en wat grappig dat je haar ook echt ziet plassen op de foto hahaha

sam heftig hoor meid je meisje in het zkh...wie observeerd haar nu eigelijk? staat er een camera op? of houd de verpleging een rapport bij voor de kinderarts?
    en hebben jullie al iets te horen gekregen over hoe het met haar gaat en wat ze ervan denken?
    gaan jullie deze week (en mss nog langer) vaker oefenen met de fisio? en dan ook met dylana erbij ipv een pop? was dit het enige gesprek met de maatschappelijk werkster of kun je er vaker naartoe? want ik denk dat dat wel fijn is voor je of niet?
    sorry voor de vele vragen haha.
    veel sterkte in ieder geval meid en hopelijk komt er iets uit deze opnamen zodat jullie goed geholpen worden en het straks stukken beter gaat met je meisje.

pooh voor jouw ff een dikke knuffel! ik hoop ook dat het met sven snel beter gaat, maar twijfel alsjeblieft niet aan jezelf je doet zo je best voor je mannetje.

saxia bij jouw gaat het allemaal lekker, iselin al voor het eerst naar het kdv geweest en het einde van je verlof is in zicht. geniet nog maar ff lekker. hoeveel dagen ga je werken?

tazzie kan je vriend niet een x heel duidelijk aan zijn moeder uitleggen dat het voor jullie heel vervelend is als zij zo doet.
    en dat ze best op bezoek mag komen, maar dan volgens de richtlijnen van jullie, graag of niet!
    zoals ik hier lees bij alle mama's (weet er zelf niks van) is de eerste periode al moeilijk genoeg met je kleintje, je moet wennen aan elkaar en aan de enorme verantwoordelijkheid. en daarbij ook nog die vervelende hormonen die door je lijf gieren, waardoor je emoties alle kanten opvliegen. daar kun je geen stress met een sm of wie dan ook bij gebruiken, zij heeft zich volledig aan te passen aan jullie.
    ze is zelf toch ook moeder dus opzich moet ze met een beetje moeite zich de kraamtijd nog wel kunnen herinneren.
    mss is het moeilijk voor je vriend om zo duidelijk tegen zijn moeder te zijn, maar er zit niks anders op lijkt me.

jbg hopelijk gaat nienke weer snel beter eten. hoe is het met jouw verder? nog steeds zo druk op het werk?

anita jeej je hebt DE jurk al gevonden!! en verder schiet het ook al op met de voorbereidingen..leuk hoor! verder nog een hele gave vakantie in het vooruitzicht. tis me heel ff ontschoten waar jullie ook alweer naartoe gaan, een verre reis in ieder geval toch?
    lijkt me toch best een moeilijk besluit om een pauze met zwanger worden in te lassen, je wacht al zolang en wil zo graag.
    maar ik snap het wel.
    soms denk ik dat zelf ook wel es want het beheerst toch het grootste deel van mijn/ons leven. en ff helemaal niet er mee bezig zijn lijkt me ook wel lekker.
    maar ik kan mijn gevoel en verlangen niet op pauze zetten en als ik niet met behandelingen bezzig ben zoals deze maand dan is het verlangen alleen maar groter omdat ik weet dat het nog langer duurt.
    maar inderdaad voor jouw met het vooruitzicht op je bruiloft snap ik wel dat je ff wil wachten, dat is zo'n belangrijke dag en dan gewoon lekker fit zijn, niet misselijk geen dikke buik en gewoon een wijntje kunnen drinken is wel zo leuk en handig.

carly hoe is het met jouw en tess?

rose balen zeg dat je nu weer misselijk bent en moet overgeven, dat maakt de laatste loodjes nog wat zwaarder. wanneer gaat je verlof eigelijk in? en ben je nog aan het werk of zit je in de ziektewet?
    las op fb dat winnie ook weer aan het overgeven is..

hier weinig nieuws gisteren ff met mam in de stad geweest en vandaag bij een vriendin geweest.

2. Pooh

Pooh Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    1,028
    0
    0
    Zeeland
    Tazzie, off die sm van Jou verschrikkelijk, was ze ook al zo voor de zwangerschap?

Sasjuh, mooie foto's leuk gedaan.

Hip, een redelijk goede dag gehad

3. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Hip, ze word geobserveers door de verpleging. Die komen regelmatig in haar kamer te kijken. Ze hebben nog niet echt veel erover gezegd. Ja alleen dat ze veel last heeft vd reflux en dat ze moeite moet doen om windjes te laten. Daaar heeft ze echt veel pijn bij . Vrijdag hebben we een gesprek met de kinderarts. Dan zullen we wel meer te horen krijgen denk ik.

Vanmorgen komt de fysio weer langs en dan vrijdag nog een keer geloof ik.

Dinsdag hebben we weer een gesprek met de maatschappelijk werkster.

De rest van je vragen ben ik ff vergeten haha.
    Ben jij nog steeds thuis? Of alweer aan het werk?

Sasjuh.. Anders moet je eens informatie vragen over een opleiding in de kraam. Vaak betalen werkgevers wel (mee), omdat zij belastingvoordeel daar voor krijgen.

Heb 2 week geleden zelf een brief gestuurd naar mijn jraamzorg, omdat mij het ook leuk lijkt om om te scholen. Vroeger dacht ik altijd dat ik dat wou worden en nu na mijn bevalling weet ik het zeker :D

4. Pooh

Pooh Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    1,028
    0
    0
    Zeeland
    Kan het bijna niet geloven en dacht dat t nog niet kon maar na een paar dagen glimmen heb ik toch net na t voeden een glimlach gekregen dacht zie t niet goed maar kreeg een wat voorzichtigeeen paar minuten later en hij keek me ook echt aan.

5. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Aahh pooh! Dat kan zeker wel! Mooi gevoel is dat he :D

6. Pooh

Pooh Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    1,028
    0
    0
    Zeeland
    Echt een super gevoel.

Sam, de week is bijna om morgen jullie meis weer mee naar huis?

7. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Pooh.. Was het maar waar! We hebben haar dinsdag gebracht en ze mag aankomende dinsdag pas naar huis :(

Zonet weer ff met de fysio geoefend. Ging al stukken beter. We mogen haar eerst niet op de buik leggen van haar, omdat ze haar hoofd te ver naar achteren gooit. Zo dubbel, want het cb zei juist weer dat ik daar meer mee moet oefenen.

8. JBG

JBG Fanatiek lid

Nov 6, 2010
    1,270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Nienke begint tandjes te krijgen. Nog geen wit puntje te zien, maar alle symptomen zijn er! Kwijlen, bijten op alles, rode wangen, verhoging, diarree, en absoluut niet willen drinken! Hoop dat ze zich gauw beter voelt!

Ik ben ook naar de tandarts geweest moet volgende week weer. Moet een hoop gedaan hebben, ik heb nu pijn! Ben a.s. woensdag jarig maar ik vier het zondag, dus heb nog een hoop te doen qua boodschappen ook.

@Saxia en Rose; het is 1100 km naar Italie, Nienke is dan 9.5 maand. Dan wil ik een andere autostoel hebben en we gaan er 2 dagen over doen en lekker op het gemak. Dus regelmatig even stoppen!

@troet: Moeilijk he om te bepalen wat goed is, hoop voor je dat je bezoek bij de KA 17 april helpt!

@sasjuh: Hihi wat grappig dat ze plast op die foto!

@sam: fijn toch dat je even je hart hebt kunnen luchten! Hoop dat ze snel weer thuis is bij je!

@pooh: ohh, mooi hé, al je baby naar je lacht, dat is puur genieten!

9. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    2,654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Idd jbg haha en daar werkt de onzekerheid óók niet aan mee:p
    Hoe doet nienke het met de fruithapjes? (al over op vers?)
    Zit ze nog steeds op oefenen? Of al halve potjes haha
    Doe jij trouwens een pap fles in de ochtend of avond?

Ik ben nog beetje aan oefenen met pap hapjes tussen de middag

Wel fijn hier op kdv geven ze vers fruit aan de kleintjes :)
    Ga van de week een staafmixer kopen en dan pureren maar

Sam pff wat vervelend zeg nu maar hope dat je meisje er baat bij heeft he
    Dan was het dubbel en dwars waard die opname
    Fijn dat bij de fysio goed gaat...

Vind óók echt altijd fijn als die man hier komt, heeft zulke goede tips altijd

Sasjuh mooie foto s hoor

Hoe is met hip?
    Hoe is op je werk? Toont je baas beetje interesse?
    Krijg je wel beetje je rust nu?

Saxia ga hard he nog ma 2 weken verlof
    Gelukkig deed iselin het goed op kdv das al een gerustgesteld gevoel he
    (ik bel nog wel is tussen door op als hij hele dag moet Hihi)

10. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

Nov 10, 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hip, ik vind het ook een hele moeilijke beslissing hoor.. Om het even op te schuiven.. En we gaan het ook zeker niet opschuiven tot aan ons trouwen en drinken doe ik zoiezo al nooit..

Ben gister weer ongesteld geworden en als ik de komende keer zwanger zou zijn zou ik 22 weken zwanger zijn bij ons trouwen. Dus wij stellen het maximaal 2 cyclussen uit. Dus dat ik hooguit 14 weken zwanger zou zijn.. In mei zou bij ons het half jaar erop zitten en voordat we 17 juni vertrekken naar Maleisië wil ik nog een afspraak hebben in het ziekenhuis dat wanneer wij terugkomen we kunnen starten met de vervolgstappen zodat we hopelijk toch met z'n drietjes trouwen.. Dat lijkt me het mooiste cadeau wat we kunnen krijgen...

En er vroeg nog iemand of ik m'n jurk kon spotten geloof ik.. Die moet ik alleen teleurstellen ;)... Hij staat wel ergens op internet.. Op de site van ladybird haha.. Maar verder verklap ik niets!

Allemaal alvast een hele fijne Pasen!

X

11. Pooh

Pooh Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    1,028
    0
    0
    Zeeland
    zo het is hier lekker rustig zeg

We zijn vanochtend weer naar de osteopaat geweest en nog 1 x terug over 3 weken. Ben benieuwd hoe Sven zich vandaag gaat voelen want hij heeft de hele behandeling doorgeslapen en als t niet fijn was huilde hij gewoon in zn slaap, lief klein karaktertje.

Verder lekker paasweekend houden, iemand nog leuke plannen???

12. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    3,123
    0
    0
    limburg
    pooh ik hoop voor je dat sven er baad bij heeft.

anita dat geloof ik ja dat het een lastige beslissing was. nu ff 2 maandjes niet die spanning tussen ei en ongi das ook wel lekker. en dan hoop ik idd voor je dat jullie meteen met behandelingen kunnen beginnen na de vakantie.
    heb je al een idee wat ze gaan doen of niet?

ik zit al 2 dagen niet echt lekker in mijn vel, terwijl ik dacht dat de goede dagen toch echt de overhand kregen, maar niet dus.
    ik ben niet verdrietig of zo maar gewoon beetje down zeg maar.
    heb sinds vanmorgen ook weer bruinverlies echt raar het kan niet dat ik nu ongi word. vorige week vrijdag was ik in het zkh en toen begon er pas net een follikel te groeien dus eigelijk verwachte ik dit weekend ongeveer mijn eisprong.
    geen idee waar het dus vanaf komt.
    maar ff afwachten of het doorzet...pfffff ik word er zo moe van!!

13. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    JBG.. hopen dat Nienke gauw opknapt!

Anita.. wel balen dat je nu weer ongesteld bent. Goed dat je voor je vakantie nog een afspraak gaat plannen! Misschien moeten jullie wel de molen in..en dan is het fijn als jullie van te voren even lekker hebben uitgerust. En hopelijk trouwen jullie met zn 3tjes!

Pooh.. hopelijk werken de behandelingen van de osteopaat! En word Sven wat rustiger. Merk je sowieso al iets verbetering? Ook door de zantac enzo?

Wij hebben vanmorgen weer een gesprek gehad met de kinderarts.

Moeten nu weer over op normale voeding..(ze geven in het ziekenhuis nutrilon 1) en kijken hoe dat gaat qua reflux. Waarschijnlijk krijgt Dylana erge krampen van de johannesbroodpitmeel die in de comfort voeding zit. Door die pijn vd krampen begint ze te huilen.. en als zij huilt, gaat ze haar heel erg overstrekken, dus nog meer pijn!

Die comfortvoeding was wel weer dikker, waardoor ze minder spuugde en dus ook minder last vd reflux. Maar toch wil ze kijken hoe het nu gaat met weer dunnere voeding. Als ze dan toch weer meer last vd reflux krijgt, gaan we kijken wat we dan weer kunnen doen.

Maar moet zeggen.. tot nu toe is Dylana echt al een stuk rustiger geworden :D Vanmorgen lag ze wel weer te huilen toen we aankwamen, maar ze zag ons en begon gelijk te lachen :D In die tijd dat wij er waren heeft ze alleen maar even gehuild voor de fles..verder was ze mooi rustig. Normaal als ze wakker was, dan was ze hooguit 10 min. rustig en verder steeds huilen. Dus al een hele verbetering :D

14. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

Nov 23, 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Anita; Wat fijn dat de voorbereidingen voor jullie bruiloft zo voorspoedig verlopen! En is het die eerste jurk écht geworden?

@Saxia; Wat gaat het lekker bij jullie zeg! Een mooi slaapritme, bijna omdaaien en al wennen op het kdv....die vraag over het ziek zijn en het kdv, daar dacht ik deze week ook aan. Ben benieuwd naar de antwoorden. Altijd leuk om te horen dat het wennen goed is gegaan op het kdv.

@Samantha; Wat lief dat je vriend 2 dozen met kleertjes gekocht had! En nog echt leuk ook. Alles al uitgewassen? Wat ontzettend vervelend dat jullie meisje een week het ziekenhuis in moet voor observatie. Hoop dat ze ergens op komen en mee komen daarna. Sterkte zo zonder Dylana.

@Sasjuh; Ik ga met 34 weken met verlof. 6 Weken voor en dan 13 weken erna, omdat mijn verlof in de zomervakantie valt, dan krijg ik de helft van de zomer er extra bij. Lekker hoor! Toch jammer dat ik niet zo vaak hier kijk, mis ik al die tijdelijke foto's van jullie. Lijkt me heerlijk samen douchen. Leuk dat de laatste controle zo geslaagd was! En een fotoshoot, ook erg leuk! Wat een mooie foto's. Tja, als ik zo ontspannen zou liggen, dan zou ik ook moeten plassen, haha.

@Pooh; Wat fijn zo'n lieve buurvrouw die even wilde rijden. Echt rot dat je eigen auto het niet doet op zo'n moment. Hoe gaat het nu me het spugen van Sven? En niet denkendat je faalt hoor!!! Je bent onzeker, logisch lijkt mij!

@Rose; Shit zeg dat je weer misselijk bent en over moet geven. Bah, dacht dat dat nu wel over zou zijn en weg tot de bevalling, je hebt al genoeg gehad, toch?! Hoop dat je nog een beetje kunt genieten van de laatste weekjes.

@Tazzie; Wat een gedoe met je sm zeg. Ik snap niet dat ze doet wat ze doet. Ik zou me er ook rot door voelen. En onzekerheid is ook wel logisch toch, zeker in het begin. Komt echt wel! (zeg ik nu)

@Norah; Wat fijn dat Norah uitgebakerd is en goed slaapt!

@JBG; Gelukt met pasfoto's maken? Lijkt me lastig met zo'n kleintje. En denk ook dat ze 'gewoon' even wat minder nodig heeft.

Ik ben inmiddels een jaartje ouder (was woensdag 4 april jarig)maar heb het niet gevierd. Heb wel cadeautjes van mn ouders gekregen. Een voedingskussen, een wiegdekentje, een speeltoren/stapeltoren van fisher price (op de groei zegmaar, haha) en hele mooie, witte, lange rozen.
    Wij gaan waarschijnlijk 1ste paasdag gourmetten/mini-wokken met mijn ouders en mijn vriend zijn ouders. Verder geen plannen.
    Heb sinds gisteren ineens keelpijn en een verstopte neus (die soms ineens leegloopt). Gelukkig is de keelpijn iets minder als ik blijf drinken/eten. Het niezen is wat minder voor mijn buik. Heb best af en toe een harde buik nu. Wel rustig aan gedaan vandaag. Lekker in mn pyama op de bank uitzending gemist kijken en op de laptop. Moet ook kunnen een dagje.

Liefs!

15. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    3,123
    0
    0
    limburg
    he menp nog gefeliciteerd! hoe jong ben je nu? ik moet mijn leeftijd ook nog steeds veranderen in de lijst haha.
    beetje ziekjes das balen, maar lekker een dagje bankhangen moet ook kunnen heerlijk. hopelijk ben je snel weer helemaal fit.

carly hoe is het bij jouw? ik zie je wel vaker onderin staan, maar allang niks meer van je gelezen.
    ik heb nog steeds bruinverlies, niet alleen met afvegen moet ook echt een inlegkruisje gebruiken. en ik heb ook echt een beetje lage rugpijn en een soort ongi gevoel in mijn buik.
    het kan alleen echt niet dat ik ongi word.

wij gaan 1ste paasdag naar de zus van mijn vriend en 2de paasdag gaan we geloof ik gourmetten bij mijn schoonouders.

16. carly81

carly81 Bekend lid

Jan 17, 2011
    725
    0
    16
    Hoi allemaal,

Sorry dat ik zo weinig reageer, ik lees wel mee en volg jullie wel maar ben op het moment erg druk met Tess en met mezelf.

Tess lijkt last te hebben van verborgen reflux, ze gilt het ook vaak uit van de pijn, zo zielig.
    We zijn vorige week begonnen met nutriton geven voor en na de borstvoeding maar dat lijkt helaas niet veel te helpen. Ze lijkt er zelfs juist meer last van darmkrampjes van te krijgen en meer moeite met de ontlasting.
    Vandaag zijn we gestart met zantac hoop dat ze hier baat bij zal hebben .
    Verder doet ze het gelukkig goed en als ze geen pijn heeft is het een heel tevreden meisje en ik geniet ook echt van haar.

Zelf heb ik sinds afgelopen weekend weer elke keer koliekaanvallen die ik in de zwangerschap ook had. Erg pijnlijk en heel vervelend, zeker nu in de kraamtijd en na een keizersnede.
    Ik heb nu pijnstillers en krijg dinsdag een maagonderzoek in het ziekenhuis ,hopelijk komt er wat uit, want ben het wel zat.

Zal binnenkort weer proberen meer op jullie te reageren

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    3,123
    0
    0
    limburg
    ohh carly wat ontzettend shit zeg dat je weer last hebt van die koliekaanvallen! hopelijk kunnen ze met het onderzoek iets vinden zodat je goed geholpen kunt worden.
    en wat vervelend dat tess ook al last heeft van reflux, hopelijk doet de santac zijn werk en heeft ze snel minder pijn.

ik wist niet dat reflux zoveel voorkomt bij babietjes zeg! maar lees het hier toch best veel. is dat eigelijk iets waar ze weer overheen groeien of hoe gaat dat?

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    Samantha1 02-04-2012: afspraak kinderarts
    Sasjuh83
    03-04-2012: nacontrole verloskundige

Samantha1 04-04-2012: 2e keer osteopaat
    Tazzie12-04-2012 : controle kinderarts
    Saxia 17-04-2012: cb, 2e keer prikjes
    Sasjuh83 27-04-2012: 2e afspraak cb, 1e x prikjes
    MenP2010 begin mei 2012: Extra echo ivm niertjes
    Samantha1 07-05-2012: CB, 2e keer prikjes
    Tazzie17-05-2012 : controle Gynaecoloog

Anita1985 (26 jaar, 1e kindje)
    Hip1983 (28 jaar, 1e kindje)

Zwanger:
    Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april
    rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei
    MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 24 juni

Bevallen!
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens!
    Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober-->
    bevallen op 20 september 2011, een jongen!
    Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje!
    Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje!
    JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november --> bevallen op 21 november 2011, een meisje!
    Troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december
    --> bevallen op 28 november 2011, een jongen!
    Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari--> bevallen op 13 januari 2012, een meisje!
    Samantha1 (25 jaar,5e ronde,1e kindje) uitgerekend 25 januari --> bevallen op 03 februari 2012, een meisje!
    Sasjuh83 (29 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart --> bevallen op 20 februari 2012, een meisje!
    Pooh: Bevallen 6 maart 2012 van een jongen uitgerekend op 15 maart 2012
    Carly81(30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april 2012,bevallen op 16 maart 2012,een meisje!
    Tazzie (32 jaar 1e kindje)uiterekend 17 april 2012 bevallen op 20 maart 2012 een jongen

19. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    3,123
    0
    0
    limburg
    Samantha1 02-04-2012: afspraak kinderarts
    Sasjuh83 03-04-2012: nacontrole verloskundige
    Samantha1 04-04-2012: 2e keer osteopaat
    Saxia 17-04-2012: cb, 2e keer prikjes
    Sasjuh83 27-04-2012: 2e afspraak cb, 1e x prikjes
    MenP2010 begin mei 2012: Extra echo ivm niertjes
    Samantha1 07-05-2012: CB, 2e keer prikjes
    Tazzie17-05-2012 : controle Gynaecoloog

Anita1985 (26 jaar, 1e kindje)
    Hip1983 (29 jaar, 1e kindje)

Zwanger:
    Tazzie (31 jaar, 6e ronde, 1e kindje) uitgerekend 17 april
    Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april
    rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei
    MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 24 juni

Bevallen!
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens!
    Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober-->
    bevallen op 20 september 2011, een jongen!
    Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje!
    Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje!
    JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november --> bevallen op 21 november 2011, een meisje!
    Troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december
    --> bevallen op 28 november 2011, een jongen!
    Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari--> bevallen op 13 januari 2012, een meisje!
    Samantha1 (25 jaar,5e ronde,1e kindje) uitgerekend 25 januari --> bevallen op 03 februari 2012, een meisje!
    Sasjuh83 (29 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart --> bevallen op 20 februari 2012, een meisje!
    Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart --> bevallen op 6 maart 2012 van een jongen
    Carly81(30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april 2012,bevallen op 16 maart 2012,een meisje!
    Tazzie (32 jaar 1e kindje)uitgerekend 17 april 2012 bevallen op 20 maart 2012 een jongen

tazzie volgensmij had je het verkeerde lijstje gepakt en is dit de goeie....heb je afspraak en je bevallng er bij gezet.:)
    heb meteen maar ff mijn leeftijd aangepast

20. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    ah oke ik dacht dat ik de laatste had gepakt.. thnx hip..

Share This Page