Sasjuh, je bent er idd vroeg bij, maar je kan nog lekker blijven liggen. Ons bed kan ook niet op klossen dus worden t bier kratten.
Lig ook nog lekker in bed met de laptop Ja hier had Rick het ook al over bierkratten. Haha wordt nog een klus om dat bed op te tillen en er kratten onder te krijgen, mogen we wel hulptroepen voor inschakelen. Weet je inmiddels al wanneer je met verlof gaat Pooh?
Goedemorgen!!! De foto's heb ik al gemaakt, maar moeten denken ik eerst wat kleiner voordat ik ze plaatsen kan en hoe dat moet weet deze digibeet niet. Zal mijn lief vanavond eens lief aankijken. Maar ja ik moet al zoveel aan hem vragen. Hij doet het gelukkig allemaal wel hoor. Lopen wordt nu echt te pijnlijk dus boodschappen lukt ook niet meer. Heb ik mijn eigen boodschappendienst als ik het even doormail. De schat. Sasjuh kan jij niet een logeerbed van iemand lenen?
Lenen kan wel maar we hebben geen ruimte voor nog een extra bed Ik wacht op de fotoos, en wat een lieve man heb je! Hier ook hoor, af en toe wordt ik er bijna gek van zo bezorgd is hij maar ook wel weer erg lief allemaal!
Ik heb het geboortekaartje helemaal klaar maar twijfel over onze Achternamen. Hoe hebben de getrouwde dames dat hier gedaan? Heb nu het zo; Rick en Saskia jansen-pietersen. (dit zijn even voorbeeldnamen) na ons geregistreerd partnerschap heten we beiden jansen. Pietersen is mijn huidige achternaam. Hebben jullie ook beide namen gebruikt of alleen die van jullie man? Ik weet het niet zo goed!
Sasjuh.. Wij hebben een kraambed, omdat dat moet van de kraamzorg. ivm de hoogte. Ons eigen bed (boxspring) kan namelijk niet op klossen.. Het is wel een groot ding hoor.. van de week maar eens kijken waar die staan moet.. Op het geboortekaartje hebben wij gewoon Rick en Samantha Janssen.. dus alleen zijn achternaam. Ik gebruik nu steeds meer zijn achternaam ipv de mijne.. en omdat beeb ook dezelfde naam heeft vond ik dat wel mooi. Troetjuh.. hoe is de nacht gegaan? Saxia.. balen dat je bekken nu zo pijn doen dat je niks meer kan Dan maar lekker rustig aan op de bank en genieten van de beeb in je buik. Is het nog erg druk bij jou in je buik?
Hoi allemaal, saxia idd ik ben ook wel benieuwd naar jouw buik! sam succes met je kraambed. norah alweer aan het werk de tijd gaat snel zeg...hoe was het? sasjuh idd fijn zosnel al een echo ik kan bijna niet wachten hahaha menp hoe is het bij jouw? nog steeds zo druk? suuszwanger dankjewel! gisteren was ik echt behoorlijk misselijk de hele dag door met vlagen. vandaag nhelemaal niet eigelijk mss een beetje vol gevoel verder niks. ik heb ook best wel buikpijn alsof ik ongesteld moet worden en een heel klein beetje bruin slijm en dat maakt me behoorlijk onzeker moet ik zeggen. mss is de buikpijn wel gewoon van mijn darmen ik weet het niet. nooit gedacht dat ik zo zou twijfelen en onzeker zou zijn. ik had mezelf voorgenomen om alleen maar te genieten van elk moment, maar heb vandaag echt een twijfel dag!!! grrrrrr had vanmorgen nog getest met een digitale van clear blue en die gaf mooi aan zwanger 1-2 weken, maar werd er niet zekerder van eerlijk gezegd. Hopelijk is die twijfel snel weg!
Hip ik begrijp helemaal wat je voelt nu meis. Als je oude berichten van mij terug leest merk je dat ik ook echt NIET kon genieten de 1e weken. En ik heb ook bruin en zelfs rood bloedverlies gehad he de 1e weken.. Het maakt je zo super onzeker en iedereen zegt wel dat het niets te betekenen heeft maar toch! Het genieten gaat echt wel komen, maar heeft ook gewoon tijd nodig. Hier kon ik eigenlijk pas echt gaan genieten na de 20 wkn echo en toen ik ons meisje duidelijk voelde elke dag. Daarvoor heb ik ook zoooooveel van die twijfel dagen gehad. Doe lekker rustig aan en hopelijk heb je snel geen last meer van het bruinverlies. Samantha ik vind dat ook mooier hoor, alleen Rick zn achternaam. De beeb gaat natuurlijk ook zo heten. Ik had alleen zo iets, misschien zijn er mensen uit mijn familie/kennissenkring waar ik niet heel veel contact mee heb die niet weten wie wij zijn als mijn achternaam er niet opstaat haha. Waar je je al niet druk om kunt maken he.. Ik heb net Zwitsal dingetjes geshopt Had er in 1 keer zo zin in en vanmiddag ga ik met mn vader de babykamer afmaken en dan had ik ineens in mn hoofd dat ik zwitsal dingetjes op een plankje wilde zetten Vond dat zo leuk om te kopen, verklaar me zelf bijna voor gek!
Hip ik snap je onzekerheid meis.. ik kon ook helemaal neit genieten de 1e weken.. en nu nog steeds weleens onzekere dagen hoor.. Sas ik denk dat ik ook alleen de achternaam van rick zou doen als ik jou was.. (Tenminste nu denk ik zo dat ik ook mike's achternaam er alleen op zet straks als we t geregistreerd partnerschap zijn aangegaan.) Enne lekker joh zwitsalspulletjes kopen! daar probeer ik me nog voor in te houden haha (al heeft mike gister heel lief buikbalsem voor me gekocht) Troetjuh hoe was t vannacht? ik hoopbeter! Saxia ik ben ook benieuwd naar een buikfoto..
Hoi meiden, Wil jullie even laten weten dat Ryley vrijdag naar huis komt! Wel met zuurstof en saturatiemeter, maar het gaat steeds beter dus hoop dat hij er snel vanaf is. Hij heeft sinds vorige week vrijdag al geen sonde meer....af en toe laat hij nog wel eens wat staan met de fles, maar over het algemeen doet hij het harstikke goed. Kwa gewicht haalt hij bijna Tyler in....Ryley was laatst 4800 en Tyler 4920, verschil word steeds kleiner. Tyler zit nog wel aan de sonde...het drinken wil nog niet echt. Zijn eerste fles drink hij goed (maar niet leeg) zijn 2e en 3e drink hij bijna tot helemaal niks. Verder doet hij het harstikike goed. Ze zitte allebij in de fase van het lachen....zo super leuk. Ik hoop dat me jongens tussen de voedingen door allebij tegelijk lekker slapen, dan kan ik hier wat vaker komen.....vind het zo jammer alles te missen. Ik wens iedereen een goed uiteinde en een gezond en gelukkig 2012 met mooie baby's. Anita ik hoop dat 2012 een mooie zwangerschap voor jou brengt! Hip GEFELICITEERD! 2011 kan niet beter afgesloten worden voor jullie! Sasjuh wij hadden geen achternamen, iedereen wist wel van wie het kwam....maar als je achternamen wil zou ik die van je vriend doen, omdat jij nu (straks) ook zo heet.
Ik denk dat het mis is... heb echt mega buikpijn en ben eigelijk gewoon ongesteld nu ik had de gyn al gebeld en de assistente zei ook dat dit best wel een vmk kan zijn. moet ff afwachten of het doorzet. hoef niet langs te komen want op de echo kunnen ze nu nog niks zien omdat het zo pril is. Ben der echt ff heel kut aan!!
Hip nee dat meen je niet.... dat is niet het nieuws wat ik wilde lezen Bah ben er zelf gewoon naar van. Hele dikke knuffel meis..
Nee Hip ... Het is je zo ontzettend gegund om eindelijk zwanger te zijn. Ik hoop zo dat het bloeden niet doorzet.
Ah Hip wat klote....hoop dat het niet doorzet en dat het een ontschuldige bloeding is. Ik duim voor je!