Wat een heerlijke doorslapende kindjes hier Ben wel beetje jaloers. Hier nog steeds gespook 's nachts. En ze is toch al bijna 7 maanden. Op z'n ergst: 2.30 (speen), 4.30 (fles)en dan om 6.00 wil ze er echt uit. Op z'n best slaapt ze van 22.30-5.30 en dan om 7.00 wil ze er echt uit. Merk daardoor dat ik gewoon echt erg weinig energie heb op een dag. Doe lang niet alles wat ik hiervoor kon/deed en tegen de middag ga ik vaak ook even slapen. We hebben echt alles al geprobeerd. CB zei: Als ze brood krijgt gaat ze vast doorslapen. Maar nee... Verder doet Noor het best wel goed. 's morgens zit ze al op 2 stuks fruit. 's middags een halve boterham zonder iets en 's avonds een behoorlijke groente/aardappel/rijst hap. Met haar nekje gaat het ook beter. Ze heeft sinds een week ontdekt dat ze die kan draaien als ze op haar buik ligt. Heel fijn, want het maakt mij een stuk geruster als ze op haar buik ligt in de box. In bed probeer ik het nog niet. Pas als ze het echt goed kan wil ik dat gaan proberen. Misschien helpt het wel als ze op haar buik ligt. Nu leggen we haar in bed nog vast (iom CB) met de safetosleep zodat ze niet naar haar buik kan draaien. Wie weet... Winnie: Spannend meid! Ben erg benieuwd hoor naar een foto van je meisje! Hopenlijk duurt het niet lang meer. Merkt Luc de spanning ook een beetje? Suus: Fijn dat het zo goed gaat met Keano! En toch fijn dat ze in het ziekenhuis zoveel voor hem regelen. Ookal klinkt het nog al wat, het is maar goed dat ze hem zo in de gaten houden. Jbg: Hier bevalt de papfles ook ja! Wat geef jij precies? Rijstebloem? En zijn zoveel verschillende dingen! Ik geef nu 'dromerig avondpapje'. Saxia: Raar he zo'n eerste werkdag weer! Ben benieuwd hoe het beviel! Hip: Goed idee dat zwemmen, als je in de buurt zou wonen zou ik meegaan. Vind het heerlijk, alleen ik zou altijd graag een maatje hebben om mee te gaan, anders heb ik de discipline niet!
@norah: pff, wat een nachten. Hoop dat dat mij bespaard blijft. Nienke krijgt rijstebloem van bambix met vanillesmaak! Vind ze heerlijk! Nienke haar eerste tandje is door! Met 4 maanden en 4 weken! Alle symptomen hebben we gehad, dus we wisten dat het eraan zat te komen! Vind het een hele mijlpaal!
Jbg, dat is snel! Bij keano is er nog niks te zien of te voelen. Stiekem zou ik het wel jammer vinden hoor, zo'n eerste tandje. Dat baby koppie zonder tandjes is zo schattig.
Norah lang niks meer gehoord van je.. fijn dat het beter gaat met het nekje van norah. nu het slapen nog lijkt me inderdaad vermoeiend dat je nooit door kan slapen en ook al staat je man op je bent toch wakker van het huilen en dan duurt het ff voor je weer slaapt lijkt me. het zwemmen was echt zo heerlijk! dat ik dit niet eerder heb gedaan snap ik niet. Echt lekker 3 kwartier baantjes getrokken en toen nog een kwartiertje in het subtropisch zwembad gedobberd in de stroomversnelling en het bubbelbad. echt lekker. sporten en ontspannen te gelijk. ik had ook een vriendin gevraagd om samen te gaan maar die kon volgende week pas en ben blij dat ik mezelf toch opgepakt heb!
Norah.. wat balen zeg van die nachten! Hoe lang gaat dit nou al zo? Wel fijn dat ze het verder goed doet! JBG.. wow wat snel! Nienke heeft haar eerste tandje al.. leuk zeg! Suusje.. gaat alles weer helemaal goed met Keano? geen last meer van diarree enzo? Troetjuh.. denk aan jezelf meis! Als het niet gaat, dan zou ik gewoon de ziektewet ff in gaan. Tijd voor jezelf en je kleine man nemen. Hip..heerlijk ff lekker gezwommen. Ik wil binnenkort ook eens gaan zwemmen denk ik. Heb ik al heel lang niet gedaan! Nou volgens mij zitten we hier in een sprongetje ofzo. Gister was ze steeds aan het protesteren toen ze op bed moest. Echt zoveel gehuild en gejengeld. Zat ze bij mij was het goed en viel ze zo in slaap..en ze wou ineens weer een flesje extra om vervolgens de laatste fles maar voor de helft leeg te drinken. Wat wel weer positief is, is dat ze gister om 23.00 de laatste fles heeft gehad.. en vanmorgen 8 uur moest ik haar wakker maken Dat heeft ze nog niet eerder gedaan..zo lang geslapen. En dat ondanks dat ze haar flesje niet leeg had gedronken.
@suusje: snap wat je bedoelt, ze is sneller baby af hé met tandjes, vind ik ook! Maar is niet tegen te houden. Vind het ook vlot, we hebben een vlotte meid! @sam: lekker hoor, dan heb je lekker kunnen slapen, heerlijk! @hip: fijn dat het zwemmen je zo goed heeft gedaan, is belangrijk! Nu heb je wekelijks iets om naar uit te kijken, lekker ontspannen!
Norah jee zeg, kan me voorstellen dat het vermoeiend is die nachten! Met 7 maanden zou je toch hopen dat ze door gaat slapen. Ik besef me nu pas wat een geluk wij hebben met Elin, die slaapt al door vanaf 6 wkn..... Nou ja dat gaat misschien ook nog wel anders worden ooit. Samantha Dylana had dus een goede nacht! Ik heb dat Oei ik groei boek ook maar herken hier nog geen sprongetjes.. Zowel met 5 wkn niet en nu zou ze er ook weer 1 moeten hebben. Elin is eigenlijk altijd vrolijk als ze wakker is, dus ik ga het vast herkennen als ze er 1 heeft! JBG aah het 1e tandje! Je mag aan het tandenpoetsen dus Hip heerlijk he, zwemmen! Ik deed het nooit maar aan het einde van de zwangerschap een paar x gedaan en vond het echt leuk. Ik woon tegenover een subtropisch zwemparadijs en ben ook van plan wat vaker te gaan. Sowieso ga ik babyzwemmen met Elin, 4 mei beginnen we al!
Meiden ik lees mee maar kom nu nergens aan toe, de krampjes zijn een flink minder nu we met johannespitmeel zijn gestopt maar nu is ie zo onrustig dat ie overdag amper wil slapen gelukkig vanmiddag kinderarts want zo weet ik het ook niet. Jbg, leuk he woezel en pip, dat nieuwe met die ruitjes en zachte kleuren vind ik persoonlijk minder
Norah dat zijn geen fijne nachten.. hoop dat het snel weer adners gaat Hip lekker gezwommen dus.. Heerlijk is dat he.. Ik heb heel lang aquapilates en aquarobics gedaan.. erg leuk.. Wil ook graag weer gaan zwemmen en zeker met Lucas samen. (van sm al een zwembroekje gekregen) Nienke heeft haar eerste tandje al.. lekker snel Dylana heeft ook lekker doorgeslapen.. heerlijk.. Hier moeten we nog afwachten wanneer Lucas dat gaat doen.. Elin slaapt ook al lekker door.. en lekker babyzwemmen met haar straks. Dan ga je ook naar de overkant toe? Zodra we met Lucas mogen zwemmen dan kom ik wel x bij jou zwemmen haha.. Vannacht kwam meneer strak om de 3 uur.. Nu ligt ie nog te slapen en ik hoop dat ie nog een uurtje zeker blijft slapen..
Pooh.. wat vervelend dat hij zo onrustig is Heeft ie geen honger? Hopelijk kan de kinderarts iets voor jullie doen vanmiddag! Sterkte.. Sas gaat met Elin babyzwemmen.. Leuk! Tazzie.. heeft Lucas net nog een uurtje doorgeslapen?
sam nee helaas.. heb m maar even aan de borst gelegd.. en zo de tijd kunnen rekken voor zn fles.. hij krijg toch niet zoveel uit mn borsten..nu even knuffelen en zo maar weer naar bed.. hij begint al te gapen haha..
Okee.. nou lekker knuffelen op zijn tijd moet ook he Zolang hij maar niet aan het huilen is..dan geeft het niet als ze wakker zijn. Met Dylana gaat het goed. Vandaag wil ze alweer beter slapen overdag dan gister gelukkig. Morgen moeten we weer naar de kinderarts voor controle. Ik vertelde hier al eerder dat ze eigenlijk altijd 1 x in de 2 dagen poepte. Nou nu is het wel 4 x raak op een dag. Het klinkt dan of er echt onwijs veel komt.. maar dan is het steeds maar een beetje.. maar ook waterig met kleine harde stukjes erdoor heen ( jaja erg smakelijk haha) Hoe weet je wat diarree is bij baby's?
Winnie.. Gefeliciteerd! Hoop dat alles goed is gegaan. Martijn zal vol trots van bovwn naar jullie kijken! Geniet ervan.. Maar ook sterkte, want kan me voorstellen dat het nu echt wel weer ff zwaar is.. Dikke knuffel