Winnie gefeliciteerd meid! wat zal dit dubbel zijn zeg...ik hoop dat alles goed is gegaan en dat jullie lekker van elkaar kunnen genieten. ik wil je evengoed ook sterkte wensen en een dikke knuffel geven. hier is gisteren trouwens de ongi doorgebroken volgende week donderdag de eerste fm en dan maar hopen dat mijn ei niet te snel groeit want zondag en maandag doen ze niks. en dat zou balen zijn als net dan mijn ei springt.
Hip mijn duimen draaien voor je dat je ei niet te snel groeit!! Ik heb volgens mij ook mn ongi 4 weken na de keizersnede.. vind t erg snel maar t zal wel.. verder ff foto spammen issie niet stoer??
Tazzie stoer hoor! Bekende badcape geloof ik waar ie op ligt En al ongi dus.. Ik nog niet, Elin is vandaag precies 2 maanden. Heb natuurlijk 6 wkn fulltime borstvoeding gegeven maar verwacht eigenlijk sowieso niet uit mezelf ongi te worden of over een paar maanden pas. Voor de zwangerschap werkte t ook niet zoals het zou moeten en dat zal wel niet veranderd zijn. Ben je weer met de pil (cerazette, mag bij bv) begonnen? Of nog niet? Hip ook ongi.. hopelijk de laatste x voorlopig bij jou meid! Elin heeft vandaag ook haar 1e spijkerbroekje aan hihi Bekijk bijlage 239284 Beetje te groot nog, is maat 56.
Leuke foto's weer dames! Hip..mijn duimen draaien ook overuren voor je. Hopelijk is dit de laatste keer ongi. Ik ben ook nog steeds niet ongesteld. 11 weken geleden vandaag dat ik ben bevallen. Weet nou niet goed of ik al met de pil moet beginnen of niet.. Aan de ene kant wil ik liever ff afwachten..kijken wat mijn lichaam zelf doet nu ipv het op te wekken. Dylana had gister voor het eerst haar spijkerrokje aan.. helaas ook nog een beetje te groot Bekijk bijlage 239301 En oh..wat is het toch fijn om even een gezellig onderonsje met papa te hebben. Daar word ik toch altijd zo vrolijk van Bekijk bijlage 239302
@tazzie: toen ik me keizersnee had gehad dacht ik 4 weken later ook ongi te zijn. Toen ging ik naar de gyn op controle en zei ik dat, en toen zei hij dat dat echt niet kon, omdat je dan al twee weken na de bevalling een eisprong zou hebben gehad. Ik had ook nl. eerst iets minder en toen weer bloedverlies. Na 8 weken was ik echt ongesteld! @hip: Ik zal voor je duimen dat hij niet te snel groeit! Wat een mooie foto's van jullie kindjes allemaal!! Heerlijk om te zien!
Wat een lieve foto's van Elin en Dylana!! En Sas inderdaad hihi das die ik van jou heb gehad Fijn ding! En nee ik slik nog geen pil of iets.. vind t nog wel even lekker zo zonder hormonenzooi.. En sex kan toch nog even niet JBG ook echt meer bloedverlies zoals bij een ongi had je? afgelopen week had ik echt niks of af en toe beetje licht bruinig.. maar nu echt gewoon bloedverlies. Maar dat kan dan verder geen kwaad? (moet half mei ook pas terug naar de gyn met 8 weken geloof ik pas) tis niet zo dat ik om de haverklap mn maandverband hoef te verschonen dat gelukkig niet..
Ik maak gewoon een pan klaar waarin ik bijv. wortels kook en aardappels. Dat meng ik door elkaar en doe er een theel. boter door ( boter zonder zout) en dan pureer ik het en vries ik het in porties in. Heb mooie bakjes van de ikea die precies goed zijn voor de hoeveelheid die Norah eet. En als de puree te dik is doe ik er een scheut opvolgmelk doorheen om het wat smeuiger te maken. Meestal heb ik dan per pan genoeg voor 5 hapjes en zo doe ik elke keer wat anders zodat ik verschillende dingen in de vriezer heb en dus ook wat kan afwisselen.
Wat knap van onze meiden zeg Ze ligt nu heerlijk te brabbelen in de box, naar zichzelf te lachen in een spiegeltje wat er hangt. Echt superlief! Saxia lekker aan het bijkomen van je 1e werkweek weer?
Hier een ziek mannetje . Vannacht overgeven, diarree, alleen maar kreunen en jammeren. Vanaf vanmorgen koorts, niet graag willen drinken en alleen maar slapen. Zo sneu!
Oh wat zielig..een zieke Keano Hopelijk knapt hij snel op! Lekker knuffelen met hem! Sas.. oh lief is dat he..als ze zo aan het brabbelen zijn Idd erg knap van onze meiden Wij gebruiken nu de puckababy 2 dagen en nachten en ze slaapt al 2 nachten super goed door..geen één keer wakker 'snachts. Heerlijk! Ook overdag, sta er echt versteld van. Vanmorgen iets over 8en flesje gehad.. 9 uur weer gaan slapen. 11 uur wakker gemaakt, in bad gedaan.. half 12 flesje ongeveer, was ze weer moe en nu slaapt ze dus alweer sinds 12 uur. Dat heeft ze nog nooit zo goed gedaan. haha.. of het nou toeval is of dat het echt door de puckababy komt..geen idee. Tazzie.. hoe is het met jullie? Slaapt Lucas al wat beter? Pooh.. is Sven al weer wat rustiger geworden?
Samantha super fijn hoor! Voel je je zelf ook weer wat beter? En hoe ging je sollicitatie? Wanneer denk je weer te gaan werken? Hier gaat het ook goed met slapen vandaag! 8 uur flesje, iets na half 9 sliep ze alweer. Tegen half 12 wakker gemaakt, weer flesje en om kwart voor 1 weer in bed en meteen gaan slapen. Zo lief! Ik gebruik de pacco nu alleen nog 's nachts, overdag slaapt ze nu niet ingebakerd en gaat goed! Suus beterschap voor Keano.
Ik had exact hetzelfde... eerst bijna niets aan bloedverlies en opeens weer veel. Dus ik dacht ook ongi, maar dat kon het niet zijn. Kan geen kwaad, al dat bloed moet er nog uit, een gemiddelde is ook 8 weken...! Na 8 weken werd ik echt ongesteld en dan merk je wel! Hoort er allemaal bij!
Nienke haar 2e tandje is ook onderin doorgebroken, dus echt de twee naast elkaar! Wij gaan morgen een midweek op vakantie naar Duitsland, dus dan horen jullie mij volgend weekend pas weer . Heb zo'n zin om met haar te gaan zwemmen! Ze heeft vannacht voor het eerst bij opa en oma gelogeerd... Wij hadden nl. een vrijgezellenfeest. Ohh, heb echt even een paar tranen gelaten dat ze niet thuis zou slapen. Maar ze was in goede handen en heeft het super gedaan. Wel raar om thuis te komen zonder Nienke en wakker te worden zonder haar. Moet alle spullen nog pakken, wat moet er een hoop mee zeg! @sam en sasjuh: lekker dat jullie kindjes jullie hebben laten slapen, fijn hé! @suusje: beterschap voor Keano! Hoop dat hij gauw op zal knappen!
Hoi dames ik zit er even totaal doorheen..lucas slaapt heel wisselend. ' s nachts gaat t nu redelijk goed maar overdag is een ramp. Alleen als ie bij mij ligt slaapt ie. Nu ook weer half 2 heeft ie znfles gehad.. ligt nu nog wakker. gister in de puckababy zelfs zwaar overstuur. De borst weigert ie wil alleen maar fles.. kolven wil voor geen meter op tmoment. Heb nog steeds bloedverlies enben doodsbang dat het niet goed zit... mn vent doet alleen maar zn eigen ding.. moet m nu echt alles vragen sm die op haar verjaardag lucasgewoon uit mn handen keek. En vent dieliep te drammen dat ik haar flesje moest laten geven.. heb t maar toegestaan maar voelde me er heel klote bij.. plus dat sm,ook tegen de familie de opmerking maakte dat ze afgelope week vakantie had genomen voor de bevaling maar dat lucas haar dus te snel,af was... ( en of ik goed zat met mn gevoel dus over haar) ze heeft ook al allemaal verschoonspullen in huis gehaald zonder te overleggen welke doekjes ed wij gebruiken ook zag ik haar opmerking in t krambezoekboek bij de vraag wat dacht je toen je me voor t eerst zag.. letterlijk haar woorden : je bent mijn nieuwe grote liefde..
Jbg ook echt helderrrood ? Want dat heb ik nu en ik voel t ook regelmatig lopen Want ik had die gelige afscheiding ook al gehad.. en ze zeggen toch dat dat het laatste is..
Tazzie.. wat vervelend dat je je zo rot voelt! Ik herken het wel deels.. alleen ipv mijn sm is het mijn eigen moeder. Heel jammer, want ik zie er gewoon soms tegenop om naar hun toe te gaan. De eerste week gaf ik het flesje en moest Dylana boeren..nou dat wou niet, wat doet mijn moeder.. die pakt haar gewoon uit mijn handen, zonder iets te vragen. Ik durf er zelf niks van te zeggen, maar voel me daar ook zo rot over! Dus snap idd wel dat je je daar echt heel rot over kunt voelen. Hoezo denk je dat het mis is met je bloedverlies? Misschien even naar je huisarts bellen morgen? Als je ergens over wilt praten ofzo...dan pb je me maar.. of op msn ofzo Knuffel!!
Ff gauw op Tazzie reageren , reageer later weer uitgebreider. Ik zit nu ook 5 weken na de keizersnede en bij mij was het bloeden ook gestopt en ineens paar dagen geleden was het er weer en ook best veel en helder rood en ook met wat stolseltjes, ik dacht ook ongesteld te worden maar als ik het hier zo lees en verder op internet dan past het wel bij een keizersnede, zeker omdat JBG , jij en ik het alle drie ongeveer 4 weken er na hebben gehad. Als je het niet vertrouwt dan gewoon lekker de ha bellen zodat die je gerust kan stellen. Wat naar dat je er even doorheen zit. Zwaar is het hè als ze niet slapen? Tess kan er ook wat van, gaat nu op zich wel beter met inbakeren maar afgelopen nacht werd ze om drie uur wakker voor voeding en ze is pas na de voeding van half acht uiteindelijk tegen 9 uur weer in slaap gevallen, frustrerend is dat. Dikke knuffel voor jou