Oh nee Hip, krijg er kippevel van, ik hoop en duim dat het iets onschuldigs is, het is je zo gegund dat het goed gaat!!!
Door dit rotnieuws helemaal over het berichtje van Patriesjuh heengelezen! Maar wat super dat jullie toch de jaarwisseling als gezinnetje mogen vieren, helemaal gaaf! Plaats je snel fotoos van je beide boys thuis?
Ach hip nee.. ik duim voor je dat het niet doorzet! dikke knuffel!! patriesjuh wat een superfijn nieuws Ryley naar huis! met een compleet gezinnetje oud en nieuw vieren wat super!
Het heeft echt goed doorgezet heb de hele middag flinke buik en lage rugpijn gehad. En heb nu gewoon rood bloedverlies. de assoste vd gyn waarschuwde me al dat het wat heftiger zal worden als een normale ongi. ik wil eigelijk alleen maar slapen voel me echt klote...
@troet: qua hoeveelheid voeding zit hij exact op wat hij moet hebben (op de richtlijn dan) Misschien vind hij af en toe is 10cc extra erbij wel fijn? Weet het ook niet hoor, is een idee! @taz: wat lief van je vriend en dat getrappel op je blaas houd je ook bezig, op en neer naar de wc! Daar geniet ik nu wel van, hoef niet meer zo vaak, hahaha! @saxia: fijn dat je mannetje de boodschapjes haalt! Mijn man moest ook echt met me mee vanaf een week of 30. Normaal doe ik het altijd alleen, dus hij is blij als ik straks weer mag tillen, hoeft hij niet meer mee ! @sasjuh: ik heb alleen de naam van mijn man gebruikt op het kaartje en niet mijn meisjesnaam. Nienke draagt ook zijn naam. Jullie zijn een gezinnetje, met de naam Jansen! Vind de meisjesnaam erachter zo formeel en de mensen weten toch wel wie je bent hoor! @hip: Sterkte meid, ik hoop dat dit niets betekent en er gewoon een beebje in je buik mag groeien! @patriesjuh: Wat een heerlijk nieuws, geniet ervan meid! Hopelijk gaat alles goed. Vandaag oliebollen gekocht, had er ff zin in! Hebben jullie nog plannen voor oud & nieuw? Wij gaan eventjes naar vrienden toe. Expres naar hun zodat we zelf kunnen bepalen wanneer we naar huis gaan ! Verder druk met zoeken voor een nieuwe oppas voor Nienke, gezien het feit mijn moeder niet meer gaat oppassen...
Jbg heb 3x geopeerd met 135 ml Dit gaat goed drinkt hij ook op En huil dan heel effe (inslaap huiltje) Maar bij die 100 krijst hij dus bijna van voeding na voeding... Lastig hoor kan hem ook moeilijk 6 of 7 van 135 geven...
Hip bah wat rot zeg. Klinkt inderdaad als een miskraam. Ik had jullie het zo gegund en dit geluk heeft veel te kort geduurd!
Jeetje Hip, wat vreselijk dit... Ik heb er echt geen woorden voor. Sterkte lieve meid... Patriesjuh, wat fijn! Toch je beide jongens thuis voor het einde van het jaar! Vind je het spannend? Anita, begrijpelijk je keus! Wel jammer. We zullen je missen. Ik wens je het allerbeste toe voor 2012! Mijn werkdagen zijn best goed bevallen hoor! Ik vond het helemaal niet zo erg om alleen weg te zijn. Wel even wennen maar toen ik weg was en weer bezig was vond ik het heerlijk. Gelukkig is mijn man deze dagen thuis, dus nog geen echte oppas. Dat scheelde ook. Vanavond mijn eerste nachtdienst! Ook wel even spannend! Maar ja, Norah slaapt dan toch dus dan mis ik ook niet heel veel. Wij krijgen met oud & nieuw vrienden bij ons. Vind ik wel fijn, dan hoeven we niet met Norah te slepen Kan ze lekker in haar eigen bed slapen. Norah heeft een enorme groeispurt gemaakt. Echt leuk! Ze kan nu naar dingen grijpen en probeert alles te pakken. Ze begint steeds meer te ontdekken. Ze kan ook al schaterlachen. Zo grappig We moeten het snel weer eens filmen. Vandaag even geshopt voor haar: Nieuwe muts
Het bijlezen van waar ik, volgens mij 15 december, was gebleven, gaat niet lukken. Dus áls er heel bijzondere dingen zijn geweest, sorry dat ik daar dan niet op heb gereageerd. @Tazzie; Lekker verwend met de kerst, leuk hoor! En ook nog door je mannetje! @Saxia; Jij loopt nog rond, hoewel je bekken er niet heel blij mee is. Succes met de laatste loodjes hoor! @JBG; Leuk hoor een lachend meisje! Ze is vast érg blij met jullie als ouders! @Samantha; Lief dat je moeder toch nog hapjes voor jullie in huis had gehaald. Is de operatie goed gegaan? Ook last van je bekken. Nog even volhouden hoor! @Hip; Nee, dit wil ik helemaal niet lezen! Lieve Hip ik hoop zo dat het bloeden stopt en jullie lekker zwanger zijn!!! @Sasjuh; Leuk bij de babydump geweest en leuke spulletjes gekocht. Viel het werken gister mee? En hoe is het vandaag met de kamer gegaan? Naar jullie zin? Jij wilt ook thuis bevallen, ik ook, hoewel mn vriend er nog niet zeker van is. Had nog naar mijn verzekering gekeken. Kan nog 1 stapje hoger en dan wordt een ziekenhuisbevalling vergoed....maarja....zo lastig. Ga dat denk toch niet doen. Ben wel blij om van iemand te horen dat ze thuis wilt bevallen, want er zijn heel veel meiden die naar het ziekenhuis willen. @Troetjuh; Je bent een geweldige moeder, want je zorgt en geeft liefde! Ik hoop dat Joey snel van de uitslag af is en de medicijnen werken. @Patriesjuh; Wat fijn dat Ryley ook naar huis komt! En dan fijn met z'n alle het nieuwe jaar in. Steeds meer mensen in onze omgeving weten dat we zwanger zijn. We hebben voor kerst van mijn ouders een camcorder gekregen met de boodschap dat we de kleine maar veel gaan filmen, haha. Dat gaan we zeker doen! We zijn gister en vandaag bij babydump en baby park geweest. Mooi kamertje gezien (Alaska wit mat bij babypark) en nog steeds vinden we de quinny speedi mooi. Er komt eind maart een nieuwe speedi. Wel hetzelfde als ie was, maar dan alleen maar in een combipack met zitgedeelte én reiswieg. Maar dat willen we toch. Dus....nog ff wachten.
bah Hip ik vind dit echt naar het is je zo gegund en dit is zooo niet leuk! Hoop echt dat het gewoon een bloeding is wat niets te betekenen heeft en er straks nog een mooi vruchtje zit.. Norah fijn dat je werkdagen wel goed bevallen...Leuke muts en een lekker vrolijk kijkend meisje heb je toch! JBG lekker die oliebollen... menp leuk dat kamertje!! ik werd vanmorgen gebeld door babydump.. 12 januari komen ze de kinderwagen al brengen
Ik heb vandaag al 2 keer een heel bericht getypt en dan verdwijnt het weer. Nu maar de verkorte versie. Hip ik ben ondersteboven van je nieuws. Bah!!!!!!!! Wat ontzettend vind ik dit. Wees maar even goed boos en verdrietig en gooi met iets of ga slapen of.... Hoop dat je niet alleen bent. Patriesjuh van harte met je beide gozers thuis nog in 2011. Lekker genietend 2012 in dus. Tsjonge wat kan het leven toch wreed zijn soms en blijdschap en verdriet zo naast elkaar bestaan. Eens even opzoeken hoe ik die foto's hier netjes krijg. Ik spam ze toch maar alhoewel dat nu een beetje dubbel aanvoelt.
@ hip wat verschrikkelijk. Kan me voorstellen dat je niets liever wil dan alleen maar in bed liggen. Ik hoop zo voor je dat het onschuldig is en dat de baby blijft plakken. Ik gun het je zo! Sterkte meid. En als je even wil schelden, huilen, slapen dan gewoon doen hoor! Dikke knuff @patriesjuh fijn dat beide jongens nu thuis zijn! Geniet er lekker van. @JBG heerlijk aan de oliebollen, jammie. @saxia mooie buik en wat een prachtge kamer! nog even en de kleine is er, spannend. Zorg goed voor jezelf. Hier gaat het steeds iets beter. misselijkheid is een stuk minder en ben deze week ook weer begonnen met een aantal uren werken. Kerstdagen waren leuk alleen wel te veel van het goede. Hierdoor merk ik dat mijn lichaam nog niet alles aan kan. Het is dus nog erg zoeken naar grenzen. Verder doet de kleine het goed! hartje vandaag weer gehoord!
Hip, hoop zo dat t vruchtje blijft zitten ga voor je duimen. Patriesjuh, wat ontzettend fijn dat je allebei je jongens dit jaar nog thuis mag hebben gefeliciteerd. Sasjuh, ben van plan op valentijnsdag voor t laatste te werken, stop dus met 4 weken van te voren. Kamertje helemaal af las ik op hyves. Plaats je hier een foto?bij ons is t bijna af zal dan een mooie foto maken. Saxia, mooie buik en mooi kamertje