stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Spannend Rose! Komt nu echt dichtbij he. Geniet nog even van je buik, maak nog wat buikfotoos en hopelijk kunnen jullie snel jullie wondertje aanschouwen!
    Ben erg benieuwd naar het geslacht, de naam enz!

2. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Rose, spannend meid! Probeer nog ff goed uit te rusten en flink te slapen;).

Keano is nog steeds heel erg ziek. Veel overgeven, continu diarree, nog wat verhoging maar gelukkig hem koorts meer. Ben gisteren bij de huisartsenpost geweest. Gelukkig geen oorontsteking, keelonsteking of longontsteking.
    Hij slaapt amper, heeft pijn en honger. En hij ziet er slecht uit: bleek, blauwe randen om zijn ziek uitziende oogjes, hangerig en huilerig. En de halve kilo die hij met pijn en moeite was aangekomen is er volgens mij alweer af. Het is een van de tweehonderd virussen die hij kan krijgen en moet het uitzieken. Ben best heel verdrietig..
    Heb hem vandaag naar mijn moeder gebracht want ik moet echt bijslapen, anders heeft hij niks aan me. Ik hoop dat hij straks wat is opgeknapt!

3. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Fotootje van gistermiddag: zo zielig

4. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Nog een van mijn,arme ventje:

5. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    rose spannend.. tis bijna zover! geniet er nog even van!

sasjuh succes bij t cb met elin..

suusje aahh arme keano zo ziekjes.. beterschap voor hem..

6. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Oh wat zielig suusje.. beterschap voor hem!

Rose.. spannend joh, nog eventjes en je bent mama :D En dan kun je ook meepraten over voedingen enzo hihi.. succes nog ff de laatste loodjes :D

Sasjuh.. succes met de prikjes van Elin!

Saxia.. kun jij je draai een beetje vinden als werkende moeder?

Norah.. hoe gaan de nachten inmiddels bij jou?

Troetjuh.. red je het nog een beetje? Ook aan jezelf denken hoor! En neem op tijd gas terug als het niet gaat!

Winnie.. hoe gaat het met de kleine meid? Doet ze het goed? En hoe gaat het met jou?

Hier is de fysio net geweest. Mogen nu Dylana weer wat meer laten oefenen op haar buik. Mocht eerst niet omdat ze haar steeds zo overstrekte en dat hoofdje dus te ver naar achter swiepte. Verder zit ze mooi op de gemiddelde lijn wat ze moet kunnen voor haar leeftijd :)

7. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Elin is super goed gegroeid weer! 4450 gram en 58,6 cm. Qua gewicht iets onder gemiddeld maar lengte ver er boven. Lange dunne meid dus.
    Ontwikkeling ligt ze ook ver voor, ze kon al veel meer dan ze eigenlijk moest kunnen voor haar leeftijd. Was een erg vlotte tante volgens de arts.
    Prikjes was drama, zo hard huilen en dikke tranen... zowel bij Elin als bij mama haha ;) Gelukkig was het snel over.
    Voeding mag ik ophogen naar 5x 180 en kijken wat ze op wil drinken.

Suus aah arme Keano! Beterschap voor hem.

8. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Sam fijn dat Dylana meer mag oefenen op der buik.. :)

Sasjuh is Elin mooi gegroeid..en lekker gewicht! En de voeding ophogen altijd fijn! Sneu is dat he met dikke tranen.. Maar gelukkig was het zo weer over!

Lucas zit iets onder de gemiddelde lijn.. Ze zei gister zelfs dat ie even stilstond in groei.. Maar dat klopt niet helemaal.. ( do 12 april was ie bij de kinderarts 52,5 cm.. en de maandag erna ineens 54 cm bij t cb. Ik dacht al dat dat verkeerd gemeten was wat ik toen zag. Vond 1,5 cm in 4 dagen wel erg veel) gister was ie dan eigenlijk 53,5/54 cm. Dus zodoende stil in de groei.. qua gewicht goed.. 4035 gram :) Ook hier flesjes ophogen, kijken wat ie opdrinkt en kijken of we naar 6 flessen konden. (zoals t er nu naar uit ziet gaat dat lukken ongeveer..vanmorgen half 7, half 11, en half 3 ongeveer.)

9. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Ohh sneu he, die prikjes :( heeft ze er nu veel last van? Wat is ze alweer goed gegroeid zeg :D en ook al 5 x 180 proberen.. ben benieuwd wat ze er van opdrinkt :)

Tazzie, mooi schema heeft lucas al vandaag zo te zien :D en ook al zo goed gegroeid!

Ik heb vorige week via marktplaats een weegschaal gekocht, kan ik thuis mooi in de gaten houden of ze goed groeit! Zaterdag woog ze al 5400 gram. Ze zit nog keurig op de gemiddelde lijn wat dat betreft. Lengte weet ik niet..

10. winnietje

winnietje Niet meer actief

Heey lieve meiden,

Bedankt voor alle lieve felicitaties. Het was een super snelle bevalling. Alles bij elkaar heeft het 3 uur en 3 kwartier geduurd vanaf de 1ste wee. Diede is met de 1ste perswee geboren. Ze is letterlijk gelanceerd en de verloskundige heeft haar niet kunnen vangen haha. Ze had net gevoeld en toen zat ik op 9 cm ontsluiting dus ging ff een collega bellen ivm een andere bevalling die begon. Met dat zij op de gang staat te bellen werd de kleine meid geboren :D

11. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Wat een mooi meisje zeg! En wat is het snel gegaan..gelukkig dat alles goed gaat!

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    snelle bevalling zeg winnie! mooi meiske is Diede hoor

13. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    winnie, wat fijn dat het zo snel is gegaan. En wat een mooie meid. Geniet van je mooie meid!

14. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Winnie, gefeliciteerd met je mooie dochter!

15. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Jeetje Winnie dat is snel, geniet van jullie mooie meisje

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Elin was echt zielig gisteravond na de prikjes.. 38 graden koorts en de hele avond gehuild. Ze was ook niet te troosten, zo zielig. Wilde niet slapen..
    Uiteindelijk om half 10 haar een zetpil gegeven, flesje en in bed gelegd. Mocht niet inbakeren, nou wat een drama. Ze gilde alles bij elkaar. Op internet gaan zoeken en vond toen dat een puckababy evt wel mocht, en dan alleen een romper aantrekken.
    Ik heb er zelf geen 1, maar vriendinnetje van me wel dus daar ben ik om half 11 nog de pucka wezen halen. Elin erin gelegd.. en binnen 5 minuten was ze in slaap.
    7 uur vanmorgen was ze weer wakker, en gelukkig weer een stuk beter te pas!

17. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Ahh, Sasjuh wat sneu ik moet 9 mei vind t best spannend.
    Vervelend als ze niet te troosten zijn zo zielig.

18. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Wat sneu dat Elin zoveel last van de prikjes had :( Gelukkig is ze nu weer lekker vrolijk.

Dylana is ook wat ziekjes volgens mij. Ze kijkt steeds zo sip, huilt de hele ochtend al wat zeurderig..en spuugt heel veel, waardoor haar beide puckababy's kletsnat waren en nu dus in de was zitten en nu moet ze slapen in een slaapzakje..en dat wil niet zo goed.. Steeds 20 min slapen en dan word ze weer wakker.. hopen dat de puckababy snel droog is en dat ze dan ff lekker kan slapen.

De sollicitatie van vorige week is niks geworden. Maar kreeg gister weer een uitnodiging van een bedrijf in de zorg. Heb geen diploma's daarvoor ofzo, maar misschien kan ik dat via hun doen. Dat is dan ook wel weer een mooie opstap voor als ik de opleiding kraamzorg ga doen. Mag vanmiddag langs komen. Het is bij ons in het dorp, dus echt ideaal!

19. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Sam succes! en heeft dylana verder nog beetje geslapen??

Sas wat sneu dat Elin zo'n last had.. wel fijn dat ze met de puckababy wel geslapen heeft..

Lucas slaapt aardig goed ingebakerd in een badcape/omslagdoek. Verder is de 7e fles er af.. hij komt ong om de 4 uur nu :) dus 6 flessen :) Vanmorgen was hij iets eerder wakker maar heb ik m eerst maar even aangelegd hij hapte redelijk snel goed aan :D weer een stappie vooruit..

20. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Taz:Wat fijn dat de slaapjes van Lucas steeds beter gaan!

Dylana had nog heel ff bij mn schoonmoeder op de arm geslapen toen ik weg was.. en nu is ze eindelijk in de box in slaap gevallen. Laat haar maar ff mooi liggen. :)

Net ff haar temperatuur gemeten.. 37.7 Ze heeft ook rode wangetjes.. vind het echt zielig.. hopen dat ze snel wat beter word.

Deel Deze Pagina