stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    vervelend dat je weer zo'n rotnacht gehad hebt troet!

ach sm kan best lief zijn (ze heeft wel weer boerenkool voor me gemaakt ;) maar ze doet zo overdreven en ze houdt lucas dus gewoon wakker :( (had gister alwel tegen manlief gezegd dat we vlak voor mijn verlof afgelopen is wel even met haar om tafel gaan zitten om hele goede afspraken te maken over het oppassen en omgang met lucas oa niet steeds beneden en wakker houden maar na de fles eventjes spelen/knuffelen en dan weer naar bed. )

2. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Hoi allemaal!

de iui was goed gegaan ach ja wat wil er fou aan gaan hahaha. de scores van het zaad waren in ieder geval goed gelukkig.
    nu weer wachten wachten wachten....blehhh het lijkt zo lang 2 weken en hel voelt ook altijd alsof ze voorbij kruipen, maar achteraf gezien lijkt het altijd wel mee te vallen.
    deze week lekker veel vrij dus veel leuke dingen doen en volgende week weet ik nog niet hoeveel ik moet werken.
    dinsdag moet ik voor het eerst naar de arboarts. Beetje raar want werk nu alweer steeds een paar uurtjes maargoed.
    Maar ik weet eigelijk zeker dan mijn baas me voor die uren die ik werk niet beter heeft gemeld en dus gewoon mijn loon 100% vergoed krijgt.
    maar daar ga ik dus niet aan meewerken he!
    ik zie ook wel hoe ik er aan ben van de utro anders blijf ik lekker weinig werken en ik hoop dat ik dan terug kan naar de arbo arts na mijn test dag en als ik dan zwanger ben en mijn baas doet weer zo raar(wat ik zeker wel verwacht) dan doe ik dat uitleggen aan die arts en ga ik niet of nauwelijks werken. dat hij het zich maar uitzoekt! 9 jaar heb ik me uitgeslooft voor die vent en nu doet die zo!

Suusje hoe is het nu met keano? Poeh en dat hij al in zo'n kleine buggy zit zeg. dan lijkt die helemaal groot!
    en dat van de maizena ga ik onthouden ik had er nog nooit van gehoord!

tazzie dat snap ik wel dat je het irritant vind van je schoonmams, maar ik denk dat je ook wat sneller geirriteert bent als zei iets doet omdat je je in de zwangerschap ook al orriteerde aan haar.
    natuurlijk heeft zei zich aan te passen aan jullie met de omgang van lucas en dat is vervelend als ze dat niet doet.
    maar verder denk ik dat ze gewoon heel erg blij is met haar kleinzoon en heel veel van lucas houd en dat is toch mooi!
    Iedereen toont dat op een andere manier en zei is daar misschien heel uitbundig in en zet het op FB, maar dat zal ze niet doen om jouw te pesten of om lucas te claimen.
    maar ik snap je wel hoor heb zelf ook een heel uitbundige sm en weet zeker dat ik daar straks als we een kleine hebben ook gek van word haha gelukki heeft mijn vriend geen moeite om haar dat te zeggen als we iets vervelend vinden, helpt alleen niet altijd hihihi
    maar ondanks dat ze irri is bedoelt ze het goed.

3. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @troet: wat balen dat je zo met Joey zit en dat je zo moeilijk van die zesde fles afkomt. Nienke krijgt ook 4 flessen. Beetje zelfde schema als jij.

7.00u 1e fles
    09.15 fruithap
    11.00 2e fles
    14.45 3e fles
    17.00 groenthap
    18.45 4e fles = papfles.

Dan slaapt ze tot de volgende morgen.

Hoe is het qua tandjes met Joey?

@tazzie: herkenbaar van je sm, alleen bij mij niet sm, maar moeder. Moeilijk is dat hé.Wel lief dat ze voor je heeft gekookt, heeft ze toch haar goede kanten ;)! Vind dat Hip wel een punt heeft over het enthousiasme en dat ze blij is, maar ik snap wel wat jij bedoelt taz!

@hip: spannend hoor, dinsdag dat gesprek. Fijn dat alles goed ging bij de IUI.

4. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Ja idd snap er óók niks. Van...
    Hier nog geen tandjes te bekenen, soms wel idee van voortekenen
    Kwijlen bijten rode warme wangen

5. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Tazzie; wat goed om te zien dat Lucas op je profielfoto, mét sonde, nu zo'n lachebekkie heeft.

@Rose; Jij bent er bijna....spannend! Goed rustig aan doen hoor!

@Suusje; Hoe is het met Keano? Hoop een stuk beter dan vandeweek en op de foto. o zielig om zo'n mannetje zo ziek te zien. Heb jij nog wat bij kunnen slapen?

@Samantha; Fijn dat jullie wat meer mogen oefenen met Dylana en dat ze op de gemiddelde lijn zit. En jij bent ook lekker voor jezelf bezig. Mooi!

@Sasjuh; Goed dat Elin zo lekker groeit. De prikjes waren minder, is ook niet niets natuurlijk.

@Winnietje; Wat een mooi meisje zeg! En snelle bevalling, haha.

@Troetjuh; wat goed dat Joey medicijnvrij is! Lastig dat je steeds achter je goede rooster aan moet.

@Hip; We hebben zaterdag 5 mei de echo voor de niertjes. Zijn erg benieuwd hoe of wat. Wat fijn dat de fm goed ging en ze meewerkt wbt de medicijnen! Ik duim!!!

@Norah; Echt zo leuk om te zien hoe verschillend alle kindjes zijn ook qua hoe ver ze al zijn. Norah kan al lekker in de schommel. Mooi meisje!!

@JBG; Heerlijk op vakantie geweest. Veel foto's gemaakt van jullie waterratje? Geniet nog even fijn na.

Met mij gaat t even wat minder. Ben de hele week al snel moe en al 3 nachten weinig geslapen door een irri kriebelhoest. En door die hoest heb ik links boven in mijn buik steeds pijn als ik hoest. Bah! Gister veel in bed gelegen en vandaag ook weer 2uur liggen slapen. Nog 2 weekjes dan heb ik verlof. En de komende week ben ik ook vrij (meivakantie). Kleine man beweegt zich nog steeds erg goed. Dat is fijn om te voelen.
    Nu naar bed, neem toch maar een panadolletje in en hoop dat ik nu een keer niet hoef te hoesten.
    welterusten!

6. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    JBG, fijne vakantie gehad dus, aan de foto's op fb te zien van wel.
    Een osteopaat duwt je spieren/organen op zn plaats en werkt volgens mij ook met druk punten. En een mooi ritme van Nienke

Menp, effe niet helemaal in orde maar gelukkig de laatste loodjes.

Hip, ga weer hard voor je duimen en hoop dat de 2 weken om vliegen. En je baas tja wat een @##!*& hoop dat je bij de arboarts je verhaal goed kwijt kan.

Troetjuh, kort nachtje dus pff, tja dat slaap tekort he das toch minder.

Sam, mischien moet je nog eens naar de osteopaat wij hadden dat ook dat waterige en zijn geweest en het is stukken minder en mischien kan die dan ook jou een beetje behandelen. Bij Sven bewoog ie niet goed mee bij zn lever geloof ik ook niet als ie t behandelde dus wou die bij mij even kijken en dat was bij mij ook zo dus heeft ie mij snel behandeld daarna Sven weer en toen ging het bij Sven ook stukken beter erg vreemd maar t is waar mama en kind dat werkt soms bijna telepatisch. Zou t er iig over hebben bij de osteopaat.

7. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Menp nog beetje kunnen slapen zonder te hoesten vannacht??

Pooh hoe gaat het verder met Sven dan?

Troet leuke foto van Joey op facebook in t zwembad..

SAm hoe is ie bij jullie?

En met de rest? Norah, Elin, Keano?

Rose hoe is het bij jou?

morgen koninginnedag.. We gaan er even op uit met de kinderwagen naar de stad.. T schijnt aardig lekker weer te worden.. Maar wat moet ik Lucas dan aantrekken.. Vind dat wel moeilijk (ben zelf een behoorlijke koukleum... of ik heb het juist heel heet dus dat vind ik niet helemaal een goede graadmeter) Zat zelf te denken aan rompertje met lange mouwen, t shirtje erover heen en heb een dun wit zomerbroekje liggen.
    Wel of geen sokjes? Hij ligt natuurlijk in de kinderwagen onder een lakentje en dekentje. zn gezichtje insmeren met zonnebrand denk ik zo. we nemen ook t parasolletje in ieder geval mee.

8. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Fijne koninginnedag allemaal! geniet van het mooie weer...ik moet werken :(

9. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Ach hip ik mag óók Hihi van 3 tot 11

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Tazzie Elin heeft een spijkerbroekje, romper met lange mouw en t-shirtje met korte mouwen aan. Sokjes en als we straks naar buiten gaan doe ik geen vestje aan maar alleen dekentje in de wagen.
    Wij gaan zonder jas en er wordt altijd gezegd dat ze 1 laagje meer als jezelf aan moeten, dus dat dekentje is dan extra.

11. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Sas dan zit ik aardig goed met de kleertjes denk ik.. heb nu romper lange mouw ook.. t shirtje korte mouw en wit broekje..zie foto ;) en sokjes..

deken ligt dubbel maar denk dat ik die enkel doe.. (van baby dump zijn niet heel dun.. had wel dun dekentje bij de kinderwagen maar die is zwart. (andere deken is grijs)

ben al even buiten geweest en tis best warm inderdaad.. moeten alleen stukje met de auto maar kan dan wel dekentje even over m heen leggen in de maxi cosi...

12. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Norah krijgt inmiddels echt haast geen melk meer. Ze wil eigenlijk alleen maar vast voedsel. Vraag me wel af of dat zo vroeg al wel kan? Ik ga het hier maar eens vragen aan de voedingsdeskundige.
    Ze eet nu:

5.00 fles 120cc
    9.00 2 stuks fruit met lepel granen
    12.30 1 boterham met boter
    15.00 fles 120cc ( drinkt ze vaak niet, alleen als ik er pap van maak met lepeltje)
    18.00 avondeten. ( Dit is echt megaveel! bv: 1 winterwortel, 2 aardappels en een half ei)
    22.30 fles 120 cc

Zou dit goed zijn? Ze eet dus echt ontzettend goed, maar daardoor wil ze ook haast geen fles meer. Haar avondeten is echt zoveel dat ze bijna evenveel als mij eet, behalve minder vlees. (gisteren voor het eerst begonnen met vlees, een half ei)
    Wel drinkt ze genoeg aan diksap tussendoor.

13. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    JBG: Wij hebben 'm met 4 maanden omgebouwd. Idd veel leuker voor ze!

Suus: Even benieuwd maar is Keano al een beetje aan het kruipen? En hoe doet hij het qua eten/flesvoeding?

14. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @norah: vandaag is Nienke voor het eerst in de ombouw van de kinderwagen geweest, ze vond het wel leuk! Ik weet niet of het een juist schema is, maar die late voeding van Norah, kan die niet eerder? Pff, lijkt me zo dat je weer helemaal terug bij af bent...! (daarmee bedoel ik net als in het begin, laat voeden, vroeg eruit). Of denk je dat als je de fles vervroegd dat ze dan eerder in de nacht komt?

Ik heb goed geshopt vandaag op de markt. Heb net alles afgewassen en schoongemaakt, dus ze kan er lekker mee spelen. Heb twee stoeltjes van ikea + tafeltje Ikea, Fisher Price 'koekjestrommel' met allemaal geluidjes en een loopkarretje van Vtech! En dat voor 20 euro! (als ik het nieuw had moeten kopen was het 116 euro!! En het ziet er nog super uit, dat vind ik nu leuk shoppen:D)!

Helemaal blij ermee :)!

Hebben jullie nog geshopt vandaag?

15. suusje1979

suusje1979 Bekend lid

22 nov 2010
    844
    0
    0
    midden van het land
    Norah, wbt eten zijn we op het moment weer terug bij af. Keano is heel ziek geweest en heeft een week bijna niks binnen gekregen en gehouden. Sinds twee dagen gaat het weer goed met hem maar wil hij alleen de fles. Vanmorgen voor het eerst weer een bordje pap, dus we zijn weer aan het opbouwen.
    Ik vind het wel lastig want ik voel haast een druk om hem van de flessen af te krijgen. Maar ik laat het hem zelf bepalen, ik blijf het aanbieden. Wil hij niet, dan niet.
    7.30 beetje pap
    8.00 fles 180
    10.30 fruit
    12.00 fles 180
    15.00 groenten
    16.00 fles 180
    19.30 bordje pap rijstebloem
    20.00 fles 180

Niet alle flessen gaan leeg en niet alle hapjes gaan op.

Kruipen/tijgeren doet hij alleen nog achteruit. En hij staat vaak op handen en knieën in de box, beetje rondkijken haha!

16. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Goedemiddag..

JBG.. lekker geshopt gister. Zag de foto al op fb. Leuk setje, die van de Ikea!

Suusje.. fijn dat Keano weer wat opknapt en steeds weer wat meer gaat eten.

Rose.. hoe gaat het met jou? De datum komt nu wel heel snel dichterbij he!

Hier gister echt een hele slechte dag gehad :( Het was huilen, huilen, huilen.. Na 3 weekjes doorslapen, kwam ze vannacht ook ineens weer.. ook weer moeilijk te troosten. De flesjes drinkt ze nog steeds niet goed.. soms duwt ze het flesje gewoon uit haar mond en ze spuugt weer heel veel.. Slapen ging zo goed, hadden haar al bijna niet meer ingebakerd, maar ook dat is al een paar dagen een ramp. Dus vanaf vandaag maar weer ingebakerd. En tot nu toe gaat het vandaag weer redelijk goed. Misschien de 12 weken sprong??

Heb voor vrijdag toch nog maar een afspraak gemaakt bij de Osteopaat.. want ze overstrekt zich nog superveel en voor mijn gevoel krijgt ze weer meer last van de reflux.

Werd vanmorgen gebeld door iemand van het sollicitatiegesprek die ik vrijdag had gehad..en mag morgen terug komen voor het 2e gesprek. :D Mocht die goed bevallen van beide partijen.. dan gaan ze zo gauw mogelijk aan de slag om mij daar aan het werk te krijgen. Super!

17. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    sam wat super zeg een 2e gesprek..
    en lastig van dat slapen van dylana.. hopelijk helpt de osteopaat.

JBG zag de foto ook al op fb.. leuk!!

hip lekker gewerkt gister??

hier vandaag een dramaslaapdag :( gisteren was ie zo lief sliep overal doorheen in de kinderwagen.. de harde muziek op de kermis interesseerde m niet enz..

18. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Wat vervelend Tazzie dat hij nu niet wil slapen.. :(

Baker je hem nu ook elke keer in of niet?

19. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Samantha lees over je inbakeren maar er wordt echt aangeraden om dat minstens 6 weken bij alle slaapjes te doen, omdat het anders geen effect heeft. Dus ik zou het voorlopig gewoon blijven doen hoor bij Dylana!

20. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ligt eraan of hij bij een van ons al in slaap is gevallen. Dan hoeft t vaak niet. ( 's nachts ook niet) maar nu heb ik m wel in een doek liggen. met een lakentje en een heel dun dekentje over m heen. want het is 22 graden op zn kamertje pff) inmiddels slaapt ie even.

Deel Deze Pagina