stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    #2881 Pooh, 3 mei 2012
    Laatst bewerkt: 3 mei 2012
    effe snel we gaan morgen een weekendje weg, en wil nu naar bed hihi.

Sven slaapt best goed nu op het moment vanaf 2 tot 8 zeg maar wat minder of dat door de flesvoeding komt geen idee.

Carly, ja is normaal 10 dagen max geloof ik met poep. Ga je al naar de osteopaat? werkt goed. Ja geef in openbaar maar dan wel met een sjaal over een deel van me heen.

En wil vragen of jullie willen stemmen op Sven je kan 1x stemmen per IP adres dus als je via mobiel en laptop willen stemmen graag. Is een wedstrijd van de rabobank walcheren bevelanden. en we kunnen een fotoshoot winnen. Mischien heeft de rabo in jullie regio ook zo'n wedstrijd je moet wel een rekening hebben geloof ik regenboog
    http://fotowedstrijd.mijnalbum.nl/rabobank-walcheren/index.php?a=200&photoid=371

2. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    He pooh weet niet of je dit nog gaat lezen maar wil je toch ff een fijn weekend wensen. via mijn mobiel doet de link het niet trouwens.

carly fijn om weer wat van je te horen. en het gaat al stukken beter zo te lezen. mooie foto van tess! en wat een mooi haar!
    hoe gaat het met jouw en je koliek aanvallen?

3. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Pooh we hebben morgen de eerste afspraak bij de osteopaat.

@ Hip, de aanvallen heb ik helaas nog steeds alleen gelukkig wel minder en de pijnstillers die ik heb werken op zich ook wel goed en snel op zo'n moment. Ik ben bij de maag darm lever arts geweest en heb maagonderzoek gehad, deze was goed. Hij denkt dat ik toch micro galstenen/ gruis in mijn galwegen heb waardoor koliekaanvallen. Er zijn medicijnen om dit op te lossen maar dat mag niet met de borstvoeding dus die ga ik pas gebruiken als ik gestopt ben met de borstvoeding

4. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Pooh f

5. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Ging iets mis @ Pooh fijn weekend geniet er van

6. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Hip, dankjewel was via je mobiel met WiFi want dat gaat niet is t zelfde als pc moet mobiel netwerk zijn. Maar iig bedankt.

Carly, dankjewel en succes bij de osteopaat, mischien ook naar jou laten kijken.

Sam, hoop dat je wordt aangenomen en sven is nog maar een klein beetje verkouden, neusspray doet wonderen.

7. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Pooh.. Veel plezier dit weekend! Ik heb gestemd op Sven hoor.

Carly.. Mooie foto van Tess! Fijn om te horen dat het allemaal goed gaat :)
    Hopelijk worden je aanvallen snel minder!

Succes bij de osteopaat! Wij hebben vanmiddag ook een afspraak bij de osteo.

Dylana heeft vannacht weer doorgeslapen gelukkig en vanmorgen haar flesje leeggedronken. Dit deed ze al een paar dagen niet.. Mss was het toch een sprongetje?vandaag maar ff afwachten :)

8. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Pooh ik heb het net nog es geprobeert met mijn foon maar doet het niet. en gewoon via de internetverbinding van thuis.

9. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    is het zelfde IP adres als je computer. moet echt met je 3G verbinding zijn, snapte er ook niks van was bij mij ook zo maar zat met mn tel op het zelfde netwerk als de computer lekker logisch he.

Succes met het weer fultime gaan werken en hoop dat de laatste week echt om vliegt met een mooie streep op de test aan het eind. ga duimen, t is je zo gegund. En fijn dat je weer jezelf bent.

10. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Wat fijn dat je er beter door voelt! En af en toe een baaldag is volgens mij ook heel normaal. Hier hadden we die gister en vandaag ook.. Gister te horen gekregen dat de vriendin van de broer van mijn vriend zwanger is.. Je wist dat dat nieuws een keer kon komen maar op het moment dat het dan wordt verteld komt hij toch hard binnen. Pff..

Verder gaat hier alles goed! Toevallig gister gebeld voor een afspraak in het ziekenhuis. Kunnen 8 juni terecht voor een gesprek dus ben benieuwd! Dus hopelijk kunnen we dan na onze vakantie gaan starten met iets.. Verder lekker druk met werk, voorbereidingen voor het trouwen en natuurlijk onze vakantie.. Wat betreft ons trouwen hebben we alles eigenlijk al wel geregeld.. Stadhuis, feestlocatie, muziek, ringen, jurk, getuige, gastenlijst, kaarten.. Dus dat moet goed gaan komen.. Alleen gastenlijst is een beetje schrikken.. Zitten over de 200 :$!! Maar goed, hopelijk brengen ze allemaal een envelopje mee en we trouwen ten slotte maar één keer, haha..

Na het weekend nog 6 weekjes werken en dan gaan we lekker even 16 dagen naar Maleisië! Heb er echt ontzettend veel zin in.. Even lekker samen weg en genieten!! Dat kan nu natuurlijk allemaal nog ;), haha..

Hier nog leuke weekendplannen??

Liefs,
    Anita

11. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @pooh: Ik heb Sven een dikke 10 gegeven :)! Fijne mini vakantie!

@Anita: al goed aan het regelen geweest zie ik, super vooruitzicht! Zijn de mensen om jullie heen allemaal op de hoogte van het feit dat jullie al zo lang aan het proberen zijn voor een kindje?

@sam: fijn dat ze heeft doorgeslapen, krijg je ook wat meer rust door!

@carly: Balen van die aanvallen! Ik weet hoe het is om zo'n pijn te hebben, pff! Leuke foto van Tess!

12. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Lekker druk bezig dus Anita.. en al een afspraak gepland. Ben echt heel erg benieuwd hoe het nu allemaal verder gaat. En kan me voorstellen dat je naar je vakantie uitkijkt. Heerlijk zeg!

Rose.. hoe lijkt het? Ben je al mama? ;) Heb jij eigenlijk een buddy?? Anders wil ik die wel zijn hoor :)

13. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Wie was de buddy van Saxia
    Vind dat we ma even een smsje moeten doen...
    Hoe het met der gaat :)

14. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    troetjuh ja idd we hebben echt allang niks meer van haar gehoord he. of is ze op vakantie? ik weet het eigelijk niet meer.
    volgensmij is suusje haar buddy.

ik weet eigelijk niet of rose een buddy heeft, wordt nu wel spannend bij haar. zeker omdat ze zowiezo niet elke dag reageert voor het zelfde geld is ze al bezig hahaha.

een vriendin van mij is al 4 jaar bezig met zwanger worden, maar hun hebben eigelijk nooit de stap naar het zkh willen nemen. nu zijn ze een tijdje terug toch geweest en alles was goed, alleen bij haar duurde het wat lang voor het ei sprong. dus de volgende ronde een pregnyl spuit gehad en vandaag kon ze testen....gisteravond smste ze dat ze nog niet ongi was en sommige onverklaarbare steekjes in haar buik had.
    dus ze ging gisteravond al testen...
    haar test was echt vaag (predictor) meer een vlekje of zo dus niet duidelijk.
    ik snel in de auto gestapt en daarheen met een kv test... en ja hoor super duidelijke streep!
    ik ben echt zo blij voor hun. ben ook niet jaloers gelukkig.
    hoop wel dat ik volgende week ook positief test. dat zou echt zo mooi zijn.
    samen zwanger, we zijn al vriendinnen sinds ons 5de dus dat is wel heel speciaal.
    nu mag deze week wel voorbij gaan vliegen hahaha.

15. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Hip nu draaien mijn duimen nog harder voor je dat je volgende week maar een posi test mag hebben!!

Anita fijn dat alles verder al geregeld is voor de bruiloft.. En een afspraak gemaakt. ben ook benieuwd hoe het verder gaat bij jullie!
    En over 6 weekjes lekker met vakantie!

Sam fijn dat Dylana weer heeft doorgeslapen en der flesje weer heeft leeggedronken..

Carly leuke foto van Tess! balen dta je nog steeds die aanvallen hebt.

pooh ik heb ook gestemd :)

euuh verder ben ik t ff kwijt..

Saxia is al een tijdje niet meer geweest? Volgens mij had zij geen buddy of wel?

Sasjuh hoe is het met jou?

Rose hoe gaat ie bij jou??

hier gaat het wisselend.. Lucas slaapt de ene dag heel goed en de andere dag weer bijna niet :( maar t komt wel goed hoop ik..

16. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Wat bijzonder Hip!
    Geeft het jou ook weer een beetje meer hoop?
    Zulke verhalen vind ik altijd zo mooi he...
    Hoop echt zo voor je dat jij nu ook positief gaat testen!

17. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Ik hoop niet dat mijn buik nog heeeeel veeeel gaat groeien. Wordt al steeds zwaarder, vooral met liggen en opstaan.

@Carly; Wat een haren zeg! Je kunt het al bijna vlechten. Mooi. Ik hoop dat de medicijnen je helpen na de bv. Gelukkig is het nu te doen.

@Pooh; Lekker een weekendje weg!

@Hip; Succes met weer meer werken. Wat een super nieuws voor je vriendin en het zou nog veel leuker zijn wanneer jullie samen zwanger mogen zijn....ik duimduimduim....

@Anita; Dat is wel weer hard om te horen, zeker zo dicht bij.
    Wel mooi om te horen dat het verder zo goed met je gaat. Al zo veel geregeld en een mooi vooruitzicht. Bijna trouwen en op vakantie. Ben benieuwd naar 8 juni!

@Tazzie; Je klinkt positief en terecht toch!? Je doet het volgens mij erg goed en Lucas zal vast wel een keer door gaan slapen.

@Rose; Hoe gaat het met je???

@Saxia; Tijd niets gehoord!! Hoe is het?

Wij hadden vanmiddag de extra echo voor de niertjes (nierbekken). Vorige keer was de grens 5 mm en was het 5,4 en 5,6 mm dus iets vergroot. Maar niet ernstig. Dus nu ging ze meten. Zag ik 7mm en 8 mm staan....hmmm....maar nu mocht het 10 mm zijn, dus helemaal goed! Verder gemeten en het is een groot kind. Loopt met alles toch wat voor op de termijn. 3 dagen tot een week. Wordt nu geschat op 2259gram.
    Ik voel me trouwens ook weer prima. Gelukkig, maar want moet toch nog ff een weekje werken. Zie er niet tegen op hoor, maar denk wel dat ik toe ben aan wat meer rust, toch wel...

18. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    MenP..wat fijn dat de echo goed was. Dat lijkt me wel ff schrikken als je dan eerst die waarden zit staan idd. Nog ff en dan heb je lekker rust.. heerlijk van je verlof genieten. Heb je nog plannen voor je verlof?

Tazzie.. de ene dag gaat beter dan de andere dus bij Lucas. Nou zou maar gewoon een beetje met hem meegaan denk ik. Als hij niet wil slapen..dan niet, als hij wel wil slapen.. ook best. Dat doe ik nu ook bij Dylana. Het is elke keer huilen als we haar in bed leggen.. daarna valt ze wel in slaap, maar is het maar voor ong. 3 kwartier.. daarna kan ze niet meer slapen.

Pff.. ik weet echt niet meer wat ik nou van die voeding moet denken. Wij gebruiken Enfamil AR. Dit werkte eigenlijk in het begin wel goed. Ze spuugde niet meer en het kwam ook amper omhoog. Maar nu word het steeds weer erger.. en huilt ze dus ook weer meer. De osteopaat was gister ook niet echt over deze voeding te spreken.. Haar ontlasting doet zo'n pijn en als ik dan wat meer water geef, dan word het ontlasting weer zo waterig. Maandag naar het CB. Daar maar ff vragen en anders over anderhalf week naar de kinderarts :)

19. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Ohjah.. hip,wat een bijzonder verhaal van je vriendin. Hopelijk is het voor jullie deze ronde ook raak. Wat zou dat fijn zijn..tegelijk zwanger :)

20. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ok ik wil niemand valse hoop geven...en vooral mezelf niet haha..maar ik werd vanmorgen om half 6 wakker! en bij de vorige 2 zwangerschappen was dat dus ook.
    de zenuwen gieren door mijn lijf!

Volgensmij is suusje de buddy van saxia maar van suusje ook al ff niks gehoord!

nu zo klaarmaken en werken bleehhh.

Deel Deze Pagina