Samantha1 07-05-2012: CB, 2e keer prikjes MenP2010 07-05-2012: Intake kraamzorg, controle vk en 6e x cursus MenP2010 11-05-2012: laatste werkdag Samantha1 14-05-2012: afspraak kinderarts Samantha1 15-05-2012: kinderfysio Tazzie17-05-2012 : controle Gynaecoloog MenP2010 22-05-2012: Voorlichtingsavond 'bevallen in het ziekenhuis' Samantha1 23-05-2012: Osteopaat Saxia 24-05-2012: cb, 3e keer prikjes Samantha1 04-06-2012: CB Anita1985 (26 jaar, 1e kindje) Hip1983 (29 jaar, 1e kindje) Zwanger: Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 24 juni Bevallen! Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens! Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober--> bevallen op 20 september 2011, een jongen! Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje! Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje! JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november --> bevallen op 21 november 2011, een meisje! Troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december --> bevallen op 28 november 2011, een jongen! Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari--> bevallen op 13 januari 2012, een meisje! Samantha1 (25 jaar,5e ronde,1e kindje) uitgerekend 25 januari --> bevallen op 03 februari 2012, een meisje! Sasjuh83 (29 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart --> bevallen op 20 februari 2012, een meisje! Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart --> bevallen op 6 maart 2012 van een jongen Carly81(30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april 2012,bevallen op 16 maart 2012,een meisje! Tazzie (32 jaar 1e kindje)uitgerekend 17 april 2012 bevallen op 20 maart 2012 een jongen Ff wat toegevoegd aan de agenda. Ben benieuwd of rose al mama is Morgen uitgerekend.. spannend!!
Samantha1 07-05-2012: CB, 2e keer prikjes MenP2010 07-05-2012: Intake kraamzorg, controle vk en 6e x cursus JBG 10-05-2012: naar het CB MenP2010 11-05-2012: laatste werkdag Samantha1 14-05-2012: afspraak kinderarts Samantha1 15-05-2012: kinderfysio Tazzie17-05-2012 : controle Gynaecoloog MenP2010 22-05-2012: Voorlichtingsavond 'bevallen in het ziekenhuis' Samantha1 23-05-2012: Osteopaat Saxia 24-05-2012: cb, 3e keer prikjes Samantha1 04-06-2012: CB Anita1985 (26 jaar, 1e kindje) Hip1983 (29 jaar, 1e kindje) Zwanger: rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 24 juni Bevallen! Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens! Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober--> bevallen op 20 september 2011, een jongen! Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje! Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje! JBG (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november --> bevallen op 21 november 2011, een meisje! Troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december --> bevallen op 28 november 2011, een jongen! Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari--> bevallen op 13 januari 2012, een meisje! Samantha1 (25 jaar,5e ronde,1e kindje) uitgerekend 25 januari --> bevallen op 03 februari 2012, een meisje! Sasjuh83 (29 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart --> bevallen op 20 februari 2012, een meisje! Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart --> bevallen op 6 maart 2012 van een jongen Carly81(30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april 2012,bevallen op 16 maart 2012,een meisje! Tazzie (32 jaar 1e kindje)uitgerekend 17 april 2012 bevallen op 20 maart 2012 van een jongen Winnietje (26 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april--> bevallen op 20 april 2012 van een meisje Zo even een afspraak toegevoegd en mijn leeftijd veranderd! (ben ook even zo vrij geweest om Winnie te verplaatsen van zwanger naar bevallen)
Wat een rust hier! ik heb vandaag af en toe wat steekjes gehad rechts onderin mijn buik herken het wel van de vorige keren, maar wil me er eigelijk ook niet te zeer op focussen want dadelijk is het niet zo en dan is de teleurstelling te groot. maar om de een of andere manier begin ik me weer zwanger te voelen zeg maar! ohh wat een gek makerij is het ook hahaha dadelijk zijn het gewoon allemaal bbijwerkingen van de utro...
Ik ben alweer ff wakker en iets misselijk....zou het dan toch? zo spannend! jammer dat ik nog niet kan testen.....
@hip zou leuk zijn als jij straks een positieve test hebt en dat ik ben bevallen!! wisselen wij elkaar af. hihi. Ik duim voor je. Hier alles nog rustig, helaas
Rose.. ook al zo spannend dus. Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten op jullie kleine Vanmorgen met Dylana naar het CB geweest. Qua groei zit ze rond het gemiddelde, maar qua lengte zit ze eronder. Heb alle symptomen wat ons thuis opvalt aan haar voorgelegd en de arts denkt toch aan koemelkallergie. (man heeft ook allergieën) Dus moeten we 2 weken Pepti gebruiken en daarna weer terug op de normale voeding.. en dan kijken of de klachten weer terugkomen.. Ben benieuwd! Ook moeten we waarschijnlijk ( de huisarts moet een verwijzing geven) een echo laten maken van haar heupjes. Daar zit een lichte afwijking in constateerde ze vanmorgen. Verder vandaag weer prikjes gehad.. ze heeft er nog niet echt veel last van. Ligt nu heerlijk te slapen
Das balen Sam dat ze dat geconstateerd heeft aan der heupjes en ben benieuwd dan of t eruit komt met die pepti.. Met Lucas ook naar t CB geweest om te wegen en te meten.. volgens mij klopt er van dat meten niks van maar goed hij zou ongeveer 58 cm nu zijn (4 cm in 2 weken tijd vind ik wel erg veel maar goed, zelf schat ik m wel zeker 2 cm kleiner) en 700 gram aangekomen in die 2 weken hij groeit erg goed zei ze gelukkig maar.. Hij heeft alleen wat uitslag in zn gezichtje en hals sinds koninginnedag. Denk zelf warmteuitslag en ze zei dat dat het goed kon wezen.. Ik hou t maar ff in de gaten..
@Hip; Spannend om die symptomen te hebben! Kon je maar vast testen, maar daar heb je natuurlijk ook niks aan... @Rose; Nog niks begonnen? Ben benieuwd! @Samantha; Hoop dat er iets uit komt met die pepti. En misschien iets een afwijking in haar heupjes. Snel die doorverwijzing halen voor de echo, dan weet je meer. @Tazzie; Hmmm....ze meten Lucas langer dan jij denkt dat hij is. Als zij maar steeds op dezelfde manier meten, anders lijkt hij straks nog te krimpen. Hij groeit in ieder geval goed, dus dat is erg mooi! @Suusje; Fijn dat jij Saxia hebt gesmst, hoop dat je snel iets terug hoort. Hoe is het met jou en Keano? Hoe is het eigenlijk op het werkvlak met jou en met je vriend? Wij hadden net de kraamzorg 'op visite'. Ze vond alles er prima uitzien. Dus....ik hoef straks echt alleen nog maar te wassen in mijn verlof. En strijken....eigenlijk alleen de hydrofieldoeken, omdat die kreuken. Prima! Om 17.15h naar de vk. al ook niet veel mis zijn denk. Fijne middag verder!
Zet 'm op Rose! Het zal niet lang meer duren! Hoop dat je snel je kindje in je armen hebt! Hip, Spannend meid. Hoop echt dat het allemaal wat betekent! Moeilijk hoor, afwachten
menp heerlijk om te lezen hoe jij van je zwangerschap geniet. hopelijk lekker tot het einde genieten en dan ook nog een mooie bevalling er achteraan. suusje lief dat je saxia gesmst hebt, jammer dat je nog niks terug hebt hopelijk is alles goed. er zit me wel iets bij dat ze een x op vakantie zou gaan naar denemarken of zo (of waar komt haar man ook alweer vanaf) mss is ze daar nu wel. hoe is het met jouw en keano? ik zag foto's op fb erg leuk! volgensmij is hij weer helemaal beter of niet? en dat bultje valt bijna niet meer op, is het gekrompen of komt dat omdat hijzelf gegroeit is? sam wat vervelend dat dylana mss iets aan de heupjes heeft, maar wel fijn dat ze dat zo vroeg al geconstateerd hebben dan is het mss snel opgelost met een gipsbroekje. (mijn vriend heeft dat als baby ook gehad en toen die 1 was was alles in orde) hopelijk komen jullie met de pepti erachter of dylana koemelk allergie heeft, wel een beetje zielig dat als het werkt je weer ff gewone voeding moet geven zodat ze weer last krijgt om te zien wat het is. als het een koemelkallergie is kan ze daar dan nog overheen groeien? sasjuh hoe is het bij jouw? tazzie hadden ze de vorige x niet ook al verkeerd gemeten? meen me zoiets te herinneren. het is toch eigelijk nog niet echt warm en nu toch al warmte uitslag? de afgelopen dagen vond ik het zelfs best koud. hopelijk is het snel over. rose spannend hoor, het kan nu elk moment gaan beginnen, hopelijk heb je na al de ellende in de zwangerschap een makkelijke bevalling en daarna meteen niet meer misselijk! wil je eigelijk thuis bevallen? carly hoe is het met de kleur van tess? oww sam dat wou ik je nog vragen hoe is het met je moeder? is ze eigelijk helemaal schoon of krijgt ze nog chemo?
Hip en Rose jullie houden het spannend hier. Vandaag lekker terug gekomen van het weekendje weg in Centerparcs Kempervennen was erg leuk en Sven heeft ook gezwommen (voor opening bad babyzwemmen). Vriendje is ook nog jarig dus lekker gerelaxd verder. Vanmiddag nog met nutrilon hulplijn gebeld omdat ik dat wil gaan geven ipv enfamil AR, ga nu forte geven van nutrilon voor hongerige babys en dan nutriton erdoor wacht nog even woensdagochtend CB af maar eigenlijk heb ik niet zoveel vertrouwen in de personen die daar zitten. Ach we zullen het zien eerst de prikjes maar overleven, hoop dat ik niet ga huilen hihi.
@hip: ik duim voor je meid! @sam: fijn dat alles goed was bij het CB, ben benieuwd hoe het met de pepti zal gaan de komende weken! @taz: Dat is een hoop 4 cm! Dan zou hij opeens een flinke groeispurt hebben gemaakt! En 700 gram erbij, hij komt niets tekort! Nienke heeft regelmatig uitslag bij haar keel, van de warmte. Dan is het helemaal rood enzo... Wij maken dat schoon en doen er dan talkpoeder op, helpt echt super! Het rode is dan zo weg! @menp: een tip; ik heb ook de eerste keer de hydrofiele luiers gestreken maar dat hoeft helemaal niet... liever ook niet, want ze drogen beter als ze niet gestreken zijn! @rose: spannend hoor, wanneer zou de kleine is komen! @norah en suusje: nienke krijgt al een tijd vaste voeding, maar hoeval gram groente en hoeveel gram fruit gaven jullie Norah en Keano rond de leeftijd van Nienke (5.5 maand)? @troet; hoeveel geef jij aan Joey nu? Ik heb echt een tik... Altijd als Nienke weg is geweest naar de oppas dan was ik altijd voor ze gaat slapen haar handen en gezicht extra, gewoon omdat ze de hele dag door iedereen word aangeraakt en kusjes krijgt enzo... Is een beetje gek misschien, maar ik wil ze dan altijd lekker wassen !
Jbg, ik geef Keano wat hij op kan. De ene keer 4 happen, de andere keer een half potje, soms een hele banaan... Hip, keano voelt zich weer helemaal goed. Is twee keer zo vrolijk als normaal haha. Sinds het begin dat hij ziek werd heb ik hem geen medicijnen meer gegeven. Hij was toen zo aan het spugen dat het geen zin had. En nu voelt hij zich zo goed dat ik denk dat het komt door dat hij geen medicijnen krijgt. Dus we kijken het ff aan,groeit de bult dan gaan we het weer geven en anders niet. Het bultje is qua grootte onveranderd, maar qua kleur wat lichter. Menp, ik werk nog gewoon bij mijn werkgever. En mijn vriend zit deze maand betaald thuis en vanaf volgende maand is hij werkloos. Hij is nu druk aan het solliciteren en zoeken!
Suusje fijn dat het beter gaat met Keano! en wat een leuke foto's!! JBG ik snap je wel hoor.. ik heb dat als we bij mijn schoonouders zijn geweest zal wat worden straks met de oppasdag.. denk dat ik die dag maar reserveer voor t badje haha (en sm ff goed duidelijk maken dat ie thuis in bad gaat en niet bij hun...) pooh heeft een lekker weekendje weggehad.. Heerlijk! Rose spannend hoor.. Hoop dat het snel begint en je snel kunt genieten van je kleine uk! menp fijn dat de kraamzorg alles in orde vond.. Hier ook de hydrofielen niet gestreken hoor.. Hip met koninginnedag was het wel erg warm. En heeft Lucas het toch iets te warm gehad in de kinderwagen (ze raden dan aan kap naar beneden maar met die zon was dat niet erg handig in zn gezichtje) en ik denk dat ik m toch steeds ietsje te warm heb gekleed.. (vind dat erg moeilijk, ben zelf best wel een koukleum) dus dan trekt t ook niet erg weg.. jbg zijn dat dan ook bultjesachtig bij nienke die uitslag? Want dat heeft Lucas vooral.. en tis niet dat baby acne, dat heeft ie ook wel iets maar dit is meer..