stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    weer ff spammen ;)

2. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Oeehh leuke jongens heb ik voorbij zien komen hier! Keano en Lucas..wat een knapperds zeg!
    Al wat gehoord van Saxia Suusje?

Hip.. ja ze kunnen wel over die allergie heen groeien. Tenminste dat lees ik overal op internet. Kan vanmiddag bij de huisarts terecht:) Mijn moeder heeft alle chemo's er op te zitten. Ze moet deze week terug voor controle en krijgt dan een hormoonbehandeling.. Daarna bestralingen.. waarschijnlijk 36 keer. Ze is verder nog niet weer onderzocht, maar voordat ze met de chemo's begon was ze wel schoon. Weet niet of het nu nog weer ergens kan uitzaaien?

JBG.. haha grappige tik :p Ik moet er ook niks van hebben hoor als iedereen aan haar zit. Vooral mijn ouders zitten constant aan haar gezichtje enzo..

MenP.. jij hoeft in je verlof alleen maar te relaxen. Alles is goedgekeurd door de kraamzorg. Super! De hydrofiele luiers heb ik 1 x gestreken.. in mijn verlof. Nu doe ik het nooit meer!

Sasjuh.. hoe gaat het met Elin? Wanneer moet jij weer aan het werk? Willen jullie nog steeds zo snel voor een 2e gaan?

HIP.. heb je al weer meer symptomen?

Rose.. joehoee.. ben je al mama??:D

Nou ik ben gister eindelijk weer sinds de bevalling ongesteld geworden.. gadver. Dit heb ik zo niet gemist tijdens mijn zwangerschap.. het is ook zoveel ineens en een buikpijn :( bah.. was dit bij jullie ook zo dames?

3. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
  4. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Zie weer leuke foto's langskomen! Wat een knapperts allemaal. Ik wil ook!!

@allen bedankt voor het succes wensen :) Helaas laat de kleine nog steeds op zich wachten. Vanavond weer naar de verloskundige eens horen wat ze voor mij kunnen betekenen ben er wel een beetje klaar mee. Heb wel hele erg pijn soms aan mijn darmen alsof de kleine er steeds tegen aanstrapt. Kan dan bijna niet lopen of zitten zulke pijnlijke steken. Kun je daarvan ook inwendige aambeien krijgen? als ik namelijk google kom ik dat tegen. Iemand ervaring mee? en anders vanavond maar aan de verlos vragen.

Merk dat mijn humeur ook steeds minder begint te worden. Ik word gek van alle bezoekjes/telefoonjes/smsjes whatsapps en als ik dan buiten ben dan komen ook nog eens alle buren vragen hoe het gaat en of ik al iets voel. Sommige buren willen wel heel veel weten namelijk of ik al ongi krampjes enz heb.. sorry hoor dat gaat jullie niks aan!! Je hoort/ziet vanzelf wel als de kleine er is. Ik weet dat ze allemaal goed bedoelen maar kan het nu even wat minder goed hebben haha. Hopelijk komt hij /zij gauw.

5. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Rose kan me voorstellen dat je daar gek van wordt van al die vragen..en dat je er wel een beetje klaar mee bent ook.. Hoop dat ze vanavond iets voor je kunnen betekenen en je snel je kleine uk in je armen mag houden..

Sam leuke foto's!! (dat knuffelding heeft lucas ook ;) )
    jammer dat je weer ongesteld bent geworden.. (ik mis t ook totaal niet) en dat je er zo'n last van hebt

6. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Dat knuffeltje zat in die zwitsal tas die ik kreeg van de verloskundige :)

Rose.. kan me wel voorstellen dat je op den duur er sacherijnig van word. Hopelijk duurt het niet lang meer!

7. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    haha ja bij mij ook.. dezelfde kleur.. en met de eerste zw/ma had ik ook al zo'n tas gekregen en heb m ook in t geel..

Had gister Lucas even de medium speen gegeven op zn fles.. hij kan met de small speen soms echt lang over zn fles doen.. Nou metde medium moest ik echt halverwege toch maar de small erweer op doen.. Binnen 10 minuten had ie al ruim de helft op.. ging me toch iets te snel. Dan is ie totaal niet verzadigd..
    ik ga maar eens even de was ophangen en gauw aardappels schillen voor meneertje weer echt wakker wordt.

8. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    @ Samantha, ben benieuwd of de klachten met de pepti anders worden.
    En misschien een lichte afwijking aan de heupjes,spannend zeg ben benieuwd wat de echo zegt.

@ Hip,bijzonder verhaal van je vriendin,nu jij nog! En hopelijk over paar dagen positieve test.

De kleur van Tess lijkt eindelijk wat beter te worden,haar oogwit begint nu eindelijk weer op wit te lijken in plaats van heel geel.
    Dus denk dat met bloedprikken volgende week de waarde wel goed zal zijn.

@ Pooh,fijn dat je een leuk weekend hebt gehad.
    Geef je ook nog BV of ga je helemaal over naar flesvoeding?

Wat een mooie,leuke foto's Tazzie,Suusje en Samantha

@ Rose kan me voorstellen dat je gek word van alle vragen.
    Hoe was het bij de verloskundige?

9. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Goedemorgen

Rose hoe is het bij jou? Verloskundige nog wat voor je kunnen betekenen..

Carly fijn dat Tess minder geel wordt.

Pff hier nual een paar dagen dat Lucas na zn ochtendfles krampjes heeft. :( zo sneu. Hij krijgt al infacol nu erbij. Neem m maar steeds bij me maar kom dan nergens aan toe

10. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Carly.. fijn dat het beter gaat met Tess! Hopelijk zijn de waardes volgende week goed :)

Tazzie.. wat sneu dat Lucas 's ochtends zo'n last heeft van krampjes :( Idd lekker bij je pakken.. want je komt toch nergens aan toe dan..dus ff lekker knuffelen met je mannetje! Hopelijk gaan de krampjes snel over! Hoe gaat het met jou zelf trouwens? Ben je al wat zekerder geworden? En hoe is het met sm?

Gisteravond laatste flesje enfamil gegeven.. ze dronk maar 60 cc op! Maar toch vanmorgen tot kwart voor 8 geslapen..
    Vanmorgen het eerste flesje pepti gegeven.. bah wat stinkt dat spul zeg! haha.. En ze vond het ook niet zo lekker. Het eerste stukje ging wel redelijk, maar halverwege begon ze steeds viezer te kijken en spuugde ze de fles steeds uit. Uiteindelijk 135 cc gedronken. Ben benieuwd hoe de volgende fles gaat! En wanneer we resultaat zien.. ze lag net nog wel heel erg te kreunen in bed.

Vanmiddag ga ik lactulose voor haar halen. Heb een recept van de huisarts meegekregen, omdat de ontlasting heel moeizaam gaat en ze er heel veel pijn bij heeft :(

Ook moet ik vanmiddag naar het UWV..vanwege mijn ziekmelding. Voel me gelukkig wel steeds wat beter..maar de duizelingen zijn nog niet over en zie het dus nog niet echt zitten om achter de kassa te gaan. Hoop gewoon dat het tankstation vandaag belt dat ik ben aangenomen:p haha.. dan hoef ik niet meer achter de kassa.. en ben ik lekker bezig. Vind ik veel leuker :D

11. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    He allemaal

wat een knappe babies heb ik voorbij zien komen jullie kunnen trots zijn hoor!

Tazzie wat balen dat lucas zoveel krampjes heeft hopelijk gaat het snel beter.

carly wat fijn dat tess al bijkleurt haha. hopelijk is de bloedtest volgende week goed.

Jbg het word ook weer es tijd voor een foto van nienke hihi.

suusje ben je wel nog bezig met je eigen zaakje opstarten? heb je al iets van saxia gehoord?

sasjuh het is ook erg rustig vanuit jouw kant...waar ben je??

anita mss kun je als je 8 juni naar het zkh gaat ook vragen of je pregnyl mag...jouw ei springt toch ook iets later met een iets kortere lf?
    bij die vriendin van mij zag alles er ook goed uit (de gyn had de eerste ronde gemonitort) alles was goed heeft gewoon eisprong het bloedprikken na de eisprong was iets aan de lage kant maar wel nog goed en ze heeft ook een korte lf van een dag of 10 wat in theorie goed genoeg moet zijn.
    de ronde erna nog es gemonitort omdat de eerste x de samenlevingstest niet gedaan was.
    toen heeft de nieuwe fertiliteitsarts haar gemonitort ( die wat mij ook utro heeft gegeven terwijl gyn het niet nodig vond) en zij vond dat haar ei wat te lang doorgroeide ( eerste ronde zeker tot 24 mm) dus zij zei we proberen gewoon met pregnyl of je ei wat sneller springt...het bloedprikken na de eisprong was nu helemaal goed niet aan de lage kant en ze is zwanger!!
    Het klinkt wel erg als een succes verhaal wat te mooi is om waar te zijn maar je kan altijd proberen toch?

ik heb vanmorgen al getest ik hield het niet meer haha..ik had hier op het forum gelezen dat veel meiden die utro gebruiken ook vroeg wakker worden en veel zwangerschapskwaaltjes dus toen sloeg de twijfel toe...
    vanmorgen getest...eerste test deed het niet ook geen controlestreep grrr...tweede deed het wel en als ik em in het licht hou en goed kijk dan zie ik een streepje! mijn vriend zag eerst helemaal niks maar uiteindelijk dacht hij ook iets te zien...
    echt nog bijna niks krijg em ook niet op de foto, maar het geeft mij wel hoop!
    nu duurt het nog langer voordat het vrijdag is hahaha....
    zo nu moet ik gaan werken blehhh echt geen zin!

Op nu.nl staat trouwens dat het morgen slecht weer word fikse onweer regen hagel en windstoten! hopelijk blijft alles heel in mijn tuin. xx

12. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Oh hip.. ik zou mij dan ook niet in kunnen houden om te testen :D
    Spannend dus.. hihi hoop dat het snel vrijdag word!

13. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ hip kon je jezelf toch niet inhouden:) Hoop dat je vrijdag een overduidelijk tetst in je handen hebt. Pas dan ga ik je feliciteren hoor, straks brengt het namelijk ongeluk en dat moeten we niet hebben!

@sam, als jij het al vindt stinken wat moet dylana er dan wel niet van denken:( hihi

@tazz krampjes blijven doorzetten. Dan maar een dag dat je wat minder doet, toch?, arme jongen.

@carly met tess gaat het zo te lezen ook de goede kant op. Fijn! nu alleen nog afwachten op het bloedonderzoek volgende week.

gister verloskundige:
    Verloskundige denkt dat het deze week wel eens kan komen. Weet niet zo goed wat ik daar van moet denken maar goed laten we optimitisch blijven. Maar mocht het na het weekend nog geen veranderingen zijn dan gaan ze strippen. En de pijn dit ik steeds heb komt omdat mijn organen steeds minder ruimte krijgen dus geen aambeien ;). Hopelijk zijn het voortekenen.

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Daar ben ik! Lees wel steeds mee maar heb dan geen puf meer om te reageren haha.. En wil de laatste paar dgn van mn verlof nog van alles doen, hele huis aan kant maken ;)

Rose spannend hoor, binnen nu en 2 wkn ben je mama! Hopelijk vind jullie ukje het snel tijd om naar buiten te komen.
    MenP zag laatst nog een mooie buikfoto van je! Enne die hydrofiele luiers.. niet strijken hoor! Ze nemen dan veel minder vocht op. Ik had het ook in mn verlof gedaan maar doe het nu nooit meer.
    Hip ik had ook getest hoor als ik jou was! Kan dat streepje niet meer van de pregnyl zijn? Spannend meid, gun t je zo.
    Anita lekker druk bezig en bijna op vakantie, lekker! Ben benieuwd wat er uit jullie ziekenhuisafspraak komt.
    Samantha hm loopt allemaal nog niet fijn zo te lezen, behoorlijk aan het aanklungelen met Dylana. Spannend, je sollicitatie. Succes bij het UWV!
    Pooh ben je de bv aan het afbouwen of nog niet?
    Carly fijn dat Tess haar gele kleurtje wegtrekt. Heeft ze best lang gehad dan he!

Iemand vroeg wanneer ik weer moest werken, 21 mei is mn 1e dag weer. Heb er wel zin in hoor, het thuis zitten heb ik wel gezien inmiddels. Maandag is ze een dag bij mn moeder geweest, ff oefenen. En dinsdag wenochtendje op het kdv. Komt vast goed! En ach ik werk maar 3 dgn dus tijd zat om met haar te knuffelen!
    Verder alles goed hier, alleen drinken is wat minder sinds 2 weken. Drinkt haar flessen vaak niet leeg en voor de laatste avondfles krijg ik dr bijna niet wakker, drinkt dan maar 60 cc ofzo en komt daardoor weer 's nachts.. terwijl ze al vanaf dat ze 6 wkn is doorsliep. Morgen maar eens naar inloopspreekuur op het cb om te overleggen.
    Vorige week was ze ook nog ziek, heel erg verkouden en koortsig. Haalde haar 's middags uit bed en ze moest heeeel erg spugen, spoot er uit. Alles zat er onder en ze was lijkbleek, zo sneu. Legde haar op t aankleedkussen en ineens draaide ze weg met haar ogen en viel even helemaal weg, heel eng. Gelukkig duurde dat maar 5 seconden en meteen de ha gebeld en mocht komen. Hij kon niet echt wat vinden en gelukkig heeft ze het niet nog een x gehad.

15. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Hip wat spannend zeg.... mijn duimen draaien voor vrijdag!

Rose ben benieuwd.. Hoop dat het voortekenen zijn voor je!

Sam dus dat pepti stinkt.. Hoop dat het werkt!
    en de ontlasting moeilijk, is dat dan ook heel dik?
    succes bij t uwv

Sas de 21e alweer aan t werk.. tijd vliegt! Fijn dat het dagje bij je moeder goed ging. en wat eng dat ze zo ineens wegviel zeg.. gelukkig nietmeer voorgekomen..

bah ik baal van dit weer zeg.. wil graag een stukkie wandelen maar met die smerige regenbuien elke x zie ik niet echt zitten :(

16. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Tazzie en sam, leuke fotos

Sam, ik heb vorige week een spiraal laten plaatsen had daarvoor nog geen ongi en had daar wat bloedverlies van en van het weekend denk mn ongi maar echt veel minder als normaal we wachten t wel af.

Carly en Sasjuh, ben bv aan het afbouwen overdag wil de avond/nacht en ochtend wel bv blijven geven. Ga nu forte geven met nutriton erdoor ipv Enfamil we zullen zien wat dat doet.

Verder vandaag de 1e prikjes gehad en ging best goed nu hopen dat ie niet teveel last heeft.

17. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Sasjuh..wat eng zeg dat elin ineens zo wegviel :S Gadver.. gelukkig verder niks aan de hand. Misschien zit ze in een sprongetje dat ze niet zoveel drinkt?

Pooh.. fijn dat Sven niet zoveel last nog heeft van de prikjes. Hopelijk blijft dat zo.

Rose..nog steeds afwachten dus. Hopelijk komt hij/zij voor het weekend al en hoef je niet te worden gestript.

Tazzie.. ja de ontlasting van Dylana is steeds heel erg klei-achtig en vaak zitten er dan ook harde drolletjes bij.. hmm klinkt smakelijk he :p

Dylana heeft nu 3 x de pepti gehad.. tot nu toe heeft ze nog geen 1 keer gehuild vandaag :O En ze heeft net gepoept :D En het was niet zo dik.. zou dat zo snel al werken? Laten we het hopen :)

18. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @tazzie; wat een superleuke foto’s van Lucas!! Nienke krijgt ook nog de S speen, M gaat te snel en dan spuugt ze.

@sam: ja ongesteld zijn na mijn bevalling is veel erger als ooit tevoren! Vooral qua buikpijn! Wat zit Dylana er lekker bij in de bank! Hoe was het bij het uwv?

@rose: kan me voorstellen dat je ‘moe’ word van alle belangstelling. Het is allemaal lief bedoeld, maar zelf wil je ook dat de kleine komt en ze merken het vanzelf wel als de baby er is!

@hip: klinkt spannend hip! Hopelijk zijn de komende 4 dagen snel voorbij! Ga je nu elke dag testen of over een paar dagen pas weer?

@sasjuh: wat zielig dat ze ziek was. Wel fijn dat alles goed ging bij de oppas, dat is voor jouw ook een fijn gevoel!

Hier alles goed, Nienke doet het echt goed, ze is een heerlijke meid. Ze heeft wel veel slaap nodig, ze is op haar best tussen 11 en 14u, hahah :)…! De rest slaapt ze allemaal kleine beetjes. Hier een fotootje van Nienke in het zwembad!

Bijgevoegde bestanden:

19. Pooh

Pooh Fanatiek lid

30 nov 2010
    1.028
    0
    0
    Zeeland
    Hip, je houd het zo wel spannend zeg.

Sas, dat is wel even schrikken geweest gaat het nu wel weer goed?

JBG, leuke foto

hier 2 van het babyzwemmen op de kempervennen, de ene is ie net onder water geweest met papa, de andere was t afsluiten in het bubbelbad hier viel die zels even in slaap

Bijgevoegde bestanden:

• 062.jpg
      062.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,4 KB
      Weergaven:
      2
    • 077.jpg
      077.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,3 KB
      Weergaven: