Menp werk ze op je laatste daggie.... Pooh naar dat sven dat contact zo mist... is natuurlijk ook even wennen zo.. Sam wat balen van je sollicitatie. Gisteravond had lucasom kwart over 11 zijn laatste fles. Hoorde m om kwart over 2 alweer bewegen maar hijhad zn ogen verder nog dicht.. speen gegeven en hoorde m toen pas 4 uur weer..toen maar wel zn fles klaargemaakt. Al vond manlief dat lucas nog sliep.. nou jahopelijk zet dit zo door...
Hip.. Hoe staat het ervoor? Mogen we je feliciteren? Tazzie.. Flinke lucas zeg! Nog even en hij slaapt door slaapt hij nog bij jullie opd kamer? Nou ik weet t ff niet.. Dylana deed het deze 2 dagen echt supergoed.. En nu kreeg ze gisteravond weer heel veel last van de reflux vanmorgen ook.. Spuugde ze mij helemaal onder. Deze voeding is natuurlijk veel dunner.. Nu twijfel ikbof ik de voeding moet indikken of niet. De vorige keer kreeg ze heel erg kramp van de nutriton. Maja ze is nu wel wat ouder, dus mss kunnenvhaar darmpjes er nu wel beter tegen.
Samantha en als je bij de reformwinkel dan pure jbpm haalt? Daar schijnen de meeste kindjes beter tegen te kunnen dan Nutriton.
Hier ben ik.. ik teste met kv dacht ik dat de test niet werkte want normaal wordt die meteen roze en kleurt de controlestreep...maar nu werd de controlestreep heel erg licht verder gebeurde er niks. dus 2de test gedaan.. uiteindelijk was de controlestreep van de eerste toch goed maar verder omo wit.. de 2 was na een tijdje een heel onduidelijk lijntje net zoiets als woensdag mss iets meer.. om gek van te worden! ik naar de ha daar een test gedaan(bloedprikken doen ze niet) en die was ook omowit! De ass. dacht dat het op mijn test een indrooglijntje was.... ze zei misschien heb je te vroeg getest, maar denk dat het dan toch niet raak is... moest werken om 10 beginnen, maar was al bijna 10 toen ik bij de ha weg ging. En moet een half uur rijden. dus ik in de auto mijn baas gebeld maar ik was aan het huilen dus huilend zeg ik dat ik later kom...zegt die gewoon ik zie je wel verschijnen...niet wat is er of zo niks.. kom ik huilend aan op het werk zegt die alleen maar hoi vraagt niet hoe het is of het wel gaat wat er is helemaal niks! dus ik zei ik dacht dat het ging maar het gaat niet dus ik ga naar huis. zegt die moet je je collega maar bellen anders niet want er zit een groep vanavond! ik ben gewoon gegaan hallooo dat kan toch niet zo'n lompe boer!
Och Hip meisje wat naar voor je, kan het zijn dat het te vroeg is en dat je over paar dagen wel een mooie test hebt? Of denk je echt van niet? Ik blijf voor je duimen zolang er geen ongi is!! Hele dikke knuffel voor jou !!! En die baas van je lekker in de stront laten zakken en heel diep ook!
Aaah Hip.. meid.. misschien heb je toch nog iets te vroeg getest? Er is toch nog geen ongi? En goed dat je weg bent gegaan hoor! Als het niet gaat dan gaat het gewoon niet.. daarmee klaar! Laat hem maar lekker het heen en weer krijgen..
De ongi komt zowiezo pas als ik met de utro stop en moet tot zondag gebruiken want dan is mijn nod. gebruik voor de zekerheid toch tot zondag en dan nog es testen of maandagmorgen of zo voor de zekerheid want mocht ik toch zwanger zijn dan moet ik tot 12 weken urto gebruiken. Maar denk niet dat het raak is anders was die nu toch wel al redelijk duidelijk lijkt me. ff dagje bankhangen dan maar vandaag. en dan vol goede moed verder.. baal wel flink van mijn werk mijn collega wagsappte net dat mijn baas em had gebeld en dat die echt boos is dat ik ben gegaan. mijn collega gaat nu werken.. hoop maar dat die zich niet gek laat maken door mijn baas. ik ben er echt zo klaar mee he. ik zou zo graag ander werk gaan zoeken maar echt niet handig in deze tijd! daar kom ik nooit door de proeftijd met mijn iui gedoe.
Ach hip, shit zeg! Wat een hork van een werkgever heb jij! Lekker bankhangen vandaag, en laat je niet gek maken hoor.
Ahh Hip wat balen... en wat een rotzak die baas van jou zeg.. ook van mij een dikke knuffel.. pff zit hier met een manntje op schoot die vecht tegen zn slaap in bed khuilt ie alleen maar.. hoop dat ie toch zo nog ff gaat slapen..
O hip, wat een gedoe hoop dat je alsnog een mooie test hebt, en die baas van je pff je zou m zn benen breken of zoiets. Tazzie, en ist nog gelukt met slapen? Mischien toch wat langer laten huilen?
@sam: wat balen meid van die baan bij het tankstation! Laat je Dylana ook boeren tussen de voedingen door? En spuugt ze als ze rechtop zit of als je haar weg legt? @troet: hopelijk heb je gauw alles ingepakt. @menp; geniet van je verlof! Straks heb je het nog druk genoeg @hip; ahh, wat moet je toch een verdriet hebben meid, het lijkt me zo moeilijk. Elke keer die hoop en teleurstelling. Ik hoop dat je toch echt te vroeg hebt getest en dat het over een paar dagen toch raak mag zijn! Wat balen ook van zon baas. Moeilijk om daar mee om te gaan.
Ben trouwens gisteren naar het CB geweest. Nienke doet het goed, met de lengte iets onder het gemiddelde en met haar gewicht gemiddeld. Ze weegt 7230 gram en is 64.5cm... Ze krijgt alleen blijkbaar teveel eten ! En eigenlijk wel stom, want dat is op advies van hun... Maar goed, vanaf 6 maanden, gaan we het anders aanpakken. Dan gaat er weer een fles af en gaan we beginnen met kleine stukjes brood. @norah en suusje: wat doen jullie op het brood van de kids? Wat gaan jullie doen met moederdag? Manlief heeft al een cadeautje gekocht, is hij helemaal trots op hahah . Wij willen 's morgens met zijn 3 tjes gaan zwemmen. Later op de dag nog naar mijn schoonouders denk ik.
Pff Waarom nou he hip Tis zo on eerlijk.. En wat een lullo die baas van jou, ik zou me zoek melden laat de arbo maar komen dit is echt nie normaal hoe hij met je omgaat