stoppen met de pil in november wie nog meer? deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door hip1983, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hip.. heb je nog steeds veel last van bloedverlies? Hopelijk kun je een beetje troost vinden bij je vriend.. en anders als je ergens over wilt praten weet je ons te vinden!

Saxia.. leuk kamertje en leuke buikfoto! Het kindje is al ingedaald zeker?

Norah.. wat een leuk mutsje! Heerlijk lijkt me dat..die schaterlachjes haha.. lekker vrolijk meisje zo te zien!

Tazzie.. nog 2 weekjes dus..en dan de kinderwagen al binnen.. Leuk!

Rose.. fijn dat het bij jou wat beter gaat qua misselijkheid. Hopen dat het zo doorzet!Alweer 21 weken.. de tijd gaat echt snel!

Ik ben vanmiddag nog ff naar de babydump geweest.. nog wat kleertjes gekocht in de uitverkoop :D en nog een roze nijntje die ronddraait en muziek maakt :D

2. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Rose wat fijn dat het een stuk beter gaat! en dat de misselijkheid minder is!! en fijn dat je het hartje weer gehoord hebt!

3. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    heb nog steeds flinke buik en rugpijn net als met ongi alleen stukke erger en ben ongesteld, dus denk dat er niks meer te hopen valt.

voel me echt enorm kut mijn vriend is er ook kapot van, maar gelukkig hebben we veel steun aan elkaar.

het verlangen naar een kindje is nu alleen nog maar groter geworden.
    soms vraag je je af hoeveel er mis moet gaan voor er eens wat geluk op ons pad komt.

lief dat jullie er voor me zijn...

4. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Hip ik heb het zo met je te doen...Fijn dat jullie veel aan elkaar hebben.

Weltrusten voor zo meiden, ik ga werken! Raar hoor:)

5. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Oh Hip ik vind het zo naar voor je,ik moet hele tijd aan je denken!

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Goedenmorgen!

Hip ik denk, hoe graag ik het ook zou willen, dat er inderdaad weinig hoop meer is. Veel bloedverlies icm met buikkrampen duidt toch echt meestal op een miskraam.
    Maar bah hoe verschrikkelijk moet dit zijn voor jullie.. eindelijk na al dat wachten was het raak en dan moeten jullie nu al dit verdriet verdragen! Hele dikke knuffel meis en neem je tijd..
    Saxia heel bizar ja, hoe vreugde en verdriet zo dicht bij elkaar kunnen liggen.
    Jij hebt mooie fotoos geplaatst, hele mooie buik en jullie kamertje vind ik geweldig. Heel erg leuk dat 'Holland' thema. Mochten wij het geslacht niet hebben geweten zou het er denk ik ook zo uit zien.
    Rose goed te horen dat de misselijkheid afneemt! En zelfs weer wat uurtjes aan het werk, fijn hoor. Pas wel op jezelf en ga niets overhaasten, aan een terugval heb je ook niets.
    Taz leuk dat de kinderwagen al snel geleverd wordt!
    Pooh ook kamertje bijna klaar dus, fijn he! Jij werkt dus wel door tot 36 wkn. Ik twijfelde van het weekend enorm of ik niet toch ook nog een week langer door zou werken maar kijk eigenlijk ook wel erg uit naar mn verlof nu en die datum zit zo in je hoofd haha dat ik er eigenlijk ook geen zin in heb. En neem na mn verlof nog 1 of 2 wkn vakantie dus ben dan ook nog wel lang genoeg thuis.
    Norah (of heb je liever dat we Leonie zeggen?) Hoe was je 1e nachtdienst weer? Alles goedgegaan met papa en kleine Norah? Wat een superlieve foto, ze lacht echt op elke foto die je neerzet, zo leuk!

Gistermiddag is mn vader geweest en onze babykamer is helemaal af! Ik ben echt superblij met het eindresultaat. Zal straks fotoos maken en hier plaatsen.
    Ook hebben we gisteravond het geboortekaartje besteld, vond ik ook weer een spannend moment!

7. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Potjan3 Hip. Hoop dat je de nacht een beetje doorgekomen bent. Hoe nu verder? Wil de gyn je nog zien?

Meiden bedankt voor de reacties.
    En ja Sam die van mij ligt al een paar weken ingedaald. We gaan straks weer op controle. Ben benieuwd toch weer, met name naar de hoeveelheid vruchtwater.

Rose wat fijn dat je wereld weer wat groter wordt en dat je weer in staat bent om wat dingetjes zelf te regelen. Heerlijk. En je bent ook al over de helft.

Binnenkort misschien meer kamertjes foto's van Sasjuh en Pooh. Leuk dames. Voor jullie gaat het nu ook opschieten hè met verlof en de laatste inkopen en geboortekaartje en dat soort dingen.

Norah lekker gewerkt? Wow wat een plaatje van een beeb hebben jullie toch.

Drukke dag hier. Hoop dat ik het een beetje vol kan houden.

Nogmaals Hip heel veel sterkte. Warme gedachten voor jullie!

8. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hip.. ik vind dit zo naar voor jullie! Eindelijk was het raak.. en pats boem.. zo ineens kan die mooie wolk weg zijn :( Moet je nog naar de gyn toe? Gelukkig heb je veel steun aan je vriend!

Saxia.. hoezo ben je benieuwd naar het hoeveelheid vruchtwater? Was dat de vorige keer niet goed dan ofzo?
    Ik mag morgen heen..en soms heb ik het gevoel ook dat ik te weinig vruchtwater heb ofzo..omdat ik de beeb zo duidelijk tegen mijn buik voel.. Dus ben ook zeer benieuwd.

Norah.. hoe was de 1e nachtdienst? Zal wel ff wennen zijn..

Sasjuh.. ben benieuwd naar de foto's van jullie kamertje!

Hier weer een volgepland dagje.. alhoewel rick het niet zo'n goed idee vind :p Ik heb zo in mijn hoofd te zitten dat de beeb eerder komt..dus wil alles zoveel mogelijk schoon en klaar hebben :p Dus vandaag weer ff lekker wassen en stofzuigen.. en wassen... en ehm wassen:p hahaha..

Nu maar zien hoe lang mijn lichaam het vol houd.. ;)

Fijne dag meiden!

9. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Haha Samantha bij jou is duidelijk de nesteldrang toegeslagen :D
    Ik moet er niet aan denken.. pff ben vrij vandaag maar kan me er niet toezetten iets in huis te gaan doen eigenlijk!

Saxia succes bij de vk!

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hip,wat is dit ontzettend kut!Had zo gehoopt dat je een fijne zwangerschap zou hebben!Dikke knuffel!

11. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Tazzie; Leuk dat de kinderwagen 12 januari al gebracht gaat worden! Kun je hem alvast bewonderen en er aan wennen, haha.

@Saxia; Best buikje! Begrijp dat je lichaam daar een beetje 'anders' door gaat werken. En leuk 'ik hou van holland' kamertje! (als ik het zo mag noemen)

@Rose; Wat fijn om te horen dat het steeds wat beter met je gaat en mooi dat je het hartje weer hebt gehoord!

@Samantha; Leuk weer kleertjes geshopt én een Nijntje! En heeeeel druk met schoonmaken en wassen en wassen en wassen.....

@Sasjuh; Jullie hebben het maar druk met kamertje en kaartje enzo, wel heel leuk!

@Norah; Hoe ging het werken? En mooi meisje met een mooie nieuwe muts!

Lieve, lieve Hip, wat ontzettend naar (of eigenlijk gewoon zwaar klote!!!) Fijn dat jullie steun aan elkaar hebben. En wil je iets kwijt, wij zijn er hoor! dikke knuffel X

12. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier was het ook druk vandaag. Eerst naar een vriendinnetje om borstkolf op te halen, want die mag ik lenen van haar. Daar aangekomen bleek zij een heel ziek klein mannetje te hebben waardoor we uiteindelijk bij de huisarts zaten en naar de apotheek moesten voor hem. Zo zielig. Toen naar de vlos. Alles weer oke. Meteen daarna boodschappen gedaan want ik was toch met de auto. En toen eindelijk lunchen. Want alles liep uit vandaag.

Nu ga ik zo maar eens douchen en even proberen te slapen. Kreeg een beetje op mijn kop van de vlos op dat gebied. Moet toch echt uitgerust aan de bevalling beginnen. Maar ja als ik bij iedere draai in bed wakker word van de pijn in mijn bekken... Ze begon eerst over slaappillen, maar dat ga ik mooi niet doen. En daarna nog de suggestie van paracetamol voor het slapen gaan. daar sta ik positiever tegenover. Maar eens zien of dat wil werken. Maandag mag ik weer naar de vlos. lekker kort op elkaar, maar dat heeft te maken met een nieuwe kracht binnen de praktijk. En je zal het altijd zien dat de bevalling dan net door haar (?) geleid zal gaan worden terwijl wij elkaar dan misschien nog nooit gezien hebben. Ik zal het lijstje weer eens opsnorren.

13. saxia

saxia Bekend lid

8 dec 2010
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Hip dit lijstje is misschien wel confronterend voor je nu. Sorry daarvoor.

Tazzie een goede controle morgen.
    Sam jij ook en jij mag fijn weer gluren morgen.

Tazzie 30-12-2011: controle verloskundige
    Samantha1: 30-12-2011: groei/liggingsecho + controle
    MenP2010: 02-01-2012: Controle vk'
    Saxia: 02-01-2011: controle verloskundige
    Pooh: 03-01-2012: controle verloskundige
    Sasjuh83 04-01-2012: Intake kraamzorg
    Tazzie09-01-2012: 3d/4d pretecho
    Samantha1 10-01-2012 Rondleiding ziekenhuis
    Hip1983 10-01-2012: eerste echo bij de gynaecoloog.
    Sasjuh83 11-01-2012: controle verloskundige
    Sasjuh83 17-01-2012: Geregistreerd Partnerschap
    Sasjuh83 19-01-2012: Rondleiding ziekenhuis/kraamsuites
    Sasjuh83 31-01-2012: Liggingsecho verloskundige

Anita1985 (26 jaar, 1e kindje)

Zwanger:
    Saxia (34 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend 8 januari
    Samantha1 (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) uitgerekend, 25 januari
    Sasjuh83 (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) uitgerekend 5 maart
    Pooh ( 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje ) uitgerekend 15 maart
    Carly81 (30 jaar,9e ronde,1e kindje) uitgerekend 6 april
    Tazzie (31 jaar, 6e ronde, 1e kindje) uitgerekend 17 april
    Winnietje (25 jaar, 2de kindje) uitgerekend 22 april
    rose83 (28 jaar, 1e kindje) uitgerekend 07 mei
    MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 25 juni???
    Hip1983 (28jaar, 1e kindje) uitgerekend 1 september

Bevallen!
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens!
    Suusje1979 (32 jaar, 1e ronde, 1e kindje) uitgerekend 7 oktober-->
    bevallen op 20 september 2011, een jongen!
    Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje!
    Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje!
    JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november --> bevallen op 21 november 2011, een meisje!
    Troetjuh (27 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 05 december
    --> bevallen op 28 november 2011, een jongen!

Buddy's:
    Sasjuh83-Anita1985
    Anita1985-Sasjuh83
    Tazzie-Samantha1
    Samantha1-Tazzie
    Norah12-Suusje1979
    Suusje1979-Norah12
    Troetjuh-JBG
    JBG-Troetjuh
    MenP-Hip1983
    Hip 1983-MenP
    Suusje1979-Saxia

14. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Hier een hele leuke nacht gehad. Werd ingewerkt door een vriendin van mij en we hebben samen heel wat beleefd!
    Norah heeft wel slecht geslapen, ineens weer 2x per nacht, arme man van mij! Gelukkig was hij vrij.
    Volgens mij miste ze mij gewoon!

Saxia, probeer idd zoveel mogelijk slaap te krijgen Bij mij zette de bevalling niet door wegens oververmoeidheid volgens de gyn! Ik heb 3 dagen lang weeen gehad voor het doorzette!

Hip, weet dat ik aan je denk! Vind t zo erg!

15. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Saxia.. fijn dat alles goed was! En lekker slapen gaan overdag jij!! :D

Norah.. leuk dat je werd ingewerkt door een vriendin van je.. Kleine Norah mistte jou waarschijnlijk, waardoor ze 2 keer is wakker geweest!

Hip.. nog even een dikke knuffel!

16. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Hip1983

Zwanger:
    MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 25 juni???[/COLOR

Bevallen!
    Patriesjuh (26 jaar, 3e ronde, 2e & 3e kindje) uitgerekend 2 november --> bevallen op 1 augustus 2011, 2 jongens!
    Norah12 (22 jaar, 2e ronde, 1e kindje) uitgerekend 21 sept --> bevallen op 23 september 2011, een meisje!
    Suuszwanger (34 jaar, 2e ronde, 2e kindje) uitgerekend 10 oktober--> bevallen op 12 oktober 2011, een meisje!
    JBG (26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) uitgerekend 26 november --> bevallen op 21 november 2011, een meisje!

Buddy's:
    Sasjuh83-Anita1985
    Anita1985-Sasjuh83
    Tazzie-Samantha1
    Samantha1-Tazzie
    Norah12-Suusje1979
    Suusje1979-Norah12
    Troetjuh-JBG
    JBG-Troetjuh
    MenP-Hip1983
    Hip 1983-MenP
    Suusje1979-Saxia

[/QUOTE]

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Hmmmm heb geprobeert om mezelf te verwijderen maar gaat echt niet met de telefoon.
    wil iemand anders alsjeblief het lijstje weer in orde maken want ik heb der een zooitje van gemaakt.

mijn buikpijn is alweer stukken minder gelukkig alleen ongi nu.
    4 jan. mag ik op controle bij de gyn kijken of alles goed is en de baarmoeder schoon en of we dan meteen verder kunnen of een ronde moeten wachten.
    Ik hoop dat we gelijk door kunnen ik wil gewoon zosnel mogelijk weer zwanger zijn.

vandaag zijn mijn vriend en ik samen gaan winkelen en uiteten. ff de gedachte op iets anders.
    Was erg gezellig en hebt flink geshopt! 2 warme truien 1 truitje 2 sjaals en 1 colbertje.
    mss dat ik morgen nog ff met mam hier onze eigen stad in ga want nu waren we in maastricht en was echt enorm druk wou nog naar h&m maar dat was echt niet te doen hahaha.
    yep winkelen is het beste medicijn als je verdrietig bent.
    nu lekker met z'n 2tjes op de bank want ben kapot!

hoop echt dat we snel doorkunnen en dat het weer snel raak is want het verlangen is nu zo ontzettend groot dat is niet normaal. het is bijna onmogelijk om er niet aan te denken.
    hoop dat we het snel een plekje kunnen geven.

saxia maakt niks hoor van het lijstje..wat een mooie buik heb je en een hartstikke leuk kamertje....nu volop gaan rusten he meid!! ik zou zeggen haal of download de co assistent en ga op de bank liggen en kijken. heerlijk!

Tazzie heeft al bijna de kinderwagen in huis leuk hoor!

norah alweer hard aan het werk gelukkig bevalt het goed.

Patries gefeliciteerd dat je mannetjes alle 2 thuis zijn. wat moet dat heerlijk zijn zeg.

ojee de rest ben ik echt kwijt sorry.

wil iemand mijn controle bij de gyn op 4 jan mss in de lijst zetten? ik heb geen puf meer om de laptop te pakken ik ga met een kruik op m'n buik op de bank liggen.
    mss iets te veel van het goede vandaag :(

18. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Hip echt respect hoor hoe je er mee omgaat
    Vind dat jij altijd wel iets positief uitstraalt
    Naar jezelf en andere...
    Op naar de volgende ronde en hopelijk is die wel raak!
    Want we wille nu toch wel is een kleine baby hip gaan ontmoeten

Saxia ik zou echt je rust nemen, ik deed dat ook niet namelijk
    Ben nu nog kapot mede door de kleine moeilijke spruit
    Maar Tis echt zwaarder dan je denkt

Norah fijn dat je nachtje goed verliep
    Werk je ook in de bejaarde zorg?

Jeej tazzie bijna de kinderwagen op komst haha

Verder effe kwijt

Hier gaat al iets beter met de medicijnen en voeding
    Hij mag 6x 135 dus we doen het goed
    Hij heeft vannacht vsn 1 tot 5:15 geslapen lekker hoor
    Hij huilt ook al veel minder...

19. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Hip diep respect en bewondering voor je! Je klinkt zo enorm sterk! Fijn dat je even je gedachten hebt kunnen verzetten door te winkelen en uit eten met je vriend! En ook heel fijn dat jullie goed bij elkaar terecht kunnen! (Erg belangrijk ook, het brengt je enorm veel dichter bij elkaar nog weer, tenminste zo heb ik het ervaren met de MA)

Troetjuh wat fijn dat Joey zo lekker heeft doorgeslapen en al minder huilt!

Norah fijn dat je lekker gewerkt hebt afgelopen nacht

Saxia fijn dat alles goed was bij de vlos en neem je rust! echt belangrijk..

Sam heeft last van nesteldrang :D

Sasjuh vandaag nog wel iets kunnen doen of een lekkere luie dag gehad??

verder ben ik t ff kwijt sorry :)

Hier vandaag overdag ook lekker vrij geweest, hoefde alleen naar t kantoorpand. Was er erg blij mee want heb lekker uitgeslapen. was ook doodmoe.. vandaag ook even de blijde doos opgehaald bij de prenatal :) en een neiuwe zwangerschapsbroek gekocht en leuk shirtje erbij.. en 2 aankleedkussenhoezen.. verder niks gehaald.. daarna hele zooi weggestreken.. en nu alweer moe dus zo even lekker douchen en naar bed..

20. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Hip1983 04-01-2012: afspraak gynaecoloog

Hip1983 (28 jaar, 1e kindje)

Zwanger:
    MenP2010 (28 jaar, 1e kindje) Uitgerekend 25 juni???

Bevallen!

Buddy's:
    Sasjuh83-Anita1985
    Anita1985-Sasjuh83
    Tazzie-Samantha1
    Samantha1-Tazzie
    Norah12-Suusje1979
    Suusje1979-Norah12
    Troetjuh-JBG
    JBG-Troetjuh
    MenP-Hip1983
    Hip 1983-MenP
    Suusje1979-Saxia

(lijstje even voor Hip aangepast, sterkte meid!)

Deel Deze Pagina