JBG.. wat fijn dat Nienke het goed doet Hoeveel krijgt ze nu dan? omdat ze teveel krijgt? Ja laat Dylana tussendoor boeren. Ze spuugt gelijk na de fles.. half uur na de fles.. als ik haar op bed leg.. als ze weer wakker word. Niet veel..maar toch..merk wel dat ze zich er heel ongemakkelijk door voelt. Vanavond toch maar 1 schepje nutriton door de pepti gedaan..en gelijk minder spugen. Nu hopen dat ze er niet krampen door krijgt
Tazzie.. hoe lang laat je Lucas in bed huilen? Als we weten dat Dylana moe is en toch huilt ze zo in bed..dan gaan we vaak na 5 min naar haar toe..speen erin..wachten totdat ze rustig is.. niks zeggen! en weer weg. En dit ritueel hoefden we eigenlijk maar 3 x te doen. En dan ging ze wel slapen. Soms moeten ze zichzelf ook ff in slaap huilen. Nu hoeven we soms maar 1 keer heen..maar soms gaat ze ook gelijk slapen. Rose.. hoe gaat het met je? Misschien ben je zelfs al mama. Ben erg benieuwd!
JBG fijn dat nienke het goed doet. En morgen lekker zwemmen, geniet ervan. Pooh en Sam, ja ik laat hem huilen. altijd eerst zo'n 5 minuten en ga dan naar m toe. Geef m speen, aai over zn bolletje en ga weer. Dit hoef ik iderdaad soms maar 1x te doen en soms wel een x of 5. Maar er is ook wel verschil in zn huilen. Hij heeft vaak inderdaad een klein in slaap val huiltje. Dat is eigenlijk niet eens echt huilen. maar vandaag begon ie steeds harder te huilen en dan loopt ie ook echt rood aan en raakt overstuur als ik niet reageer. En als ie eenmaal overstuur is dan valt ie echt niet meer in slaap. Dus langer laten huilen is geen optie omdat ie dan echt totaal overstuur raakt En vaak wil het dan nog wel dat ie bij mij dan wel in slaap valt. Maar dat zelfs vanmorgen niet.. Zelfs na zn fles van 3 uur wilde hij niet slapen. (ja bij papa op de borst 10 minuten, voorzichtig weggelegd en na 5 minuten weer krijsen) Ben op gegeven moment maar buiten met de kinderwagen gaan wandelen tot ie in slaap gevallen was. Toen thuis in de kinderwagenbak laten liggen. Maar ook hier weer een 20 minuten nadat we thuis waren weer wakker. Beetje water gegeven in zn flesje.. Soms helpt dat wat. Nog even aan de borst gelegd. Toen viel ie half in slaap bij me. Naast me neergelegd op de bank maar na 10 minuten weer wakker.. (gelukkig was t inmiddels ook al weer tijd voor zn fles. Na die fles is gelijk in slaap gevallen nog voordat ie een boertje had gedaan. En sindsdien slaapt ie nog (bleef ook slapen toen ik m weer in bed legde gelukkig) En nu is t wachten tot ie zo weer wakker wordt voor zn fles
Meiden, even goed nieuws delen Sinds 4 dagen slaapt Norah eindelijk goed door!! We zijn zo blij dat we eindelijk na bijna 8 maanden weer een beetje rust krijgen... Het viel ons echt zwaar die gebroken nachten.. Ze krijgt geen avondfles meer nu. Het was wel even drama om die af te bouwen maar nu slaap ze van 20.30 - 5.30!! Dan even een fles en weer tot 8.00 slaapt ze dan. Echt heerlijk! CB was ook erg tevreden. Ze weegt nu 8,9 kilo en is 73 cm. Qua ontwikkeld zat ze gemiddeld op een kind van 9 maanden. Eten was ook prima, we mogen haar nu yoghurt geven om toch aan de hoeveelheid zuivel te komen. Verder vond ze het geen probleem dat ze maar 300 cc opvolgmelk krijgt. Verder heb ik zelf nu echt het gevoel dat ik ´ontzwangerd´ ben. Zit weer lekker in m´n vel en voel me zelfverzekerder als eerst. We zijn lekker gewend aan ons gezinnetje met ons 3en en ja, het loopt gewoon lekker allemaal. Geen hormonen meer scheelt een hoop! Wel kriebelt het stiekem al voor een 2e en kan ik echt stikjaloers zijn op zwangere vriendinnen. Terwijl ik nog even niet moet denken aan nog een bevalling en een zware zwangerschap met m'n bekkenklachten en 10 weken op bed liggen. Maar als ik dan aan een baby denk, schijn ik dat ineens te vergeten Toen ik zwanger was voelde ik mezelf niet mooi, maar als ik nu terug kijk en foto's zie van mn buik denk ik: Wauw! Herkenbaar?
Norah ooooo zo herkenbaar! Ik moet zeggen dat ik me nu al ontzwangerd voel, en zou heel graag nu weer voor een 2e gaan. Was van de week in de Prenatal en werd gewoon jaloers toen ik een zwangere vrouw daar zag.. En ik had natuurlijk een droom zwangerschap en superfijne bevalling, en kijk er gewoon naar uit het weer te beleven. Als het allemaal lukt... gok ik dat er niet heel veel leeftijdsverschil tussen Elin en een evt brusje gaat zitten Fijn dat het slapen met Norah beter gaat! Maar ze komt dan nog wel vroeg he, om 5.30. Hopelijk wordt dat nog eens wat later!
Hoi Meiden, Even een kort berichtje. Namelijk goed nieuws!!! Ben 10 mei bevallen van een zoon, Luca. Het is een super snelle bevalling geweest. 's nachts braken mijn vliezen en vier later is luca geboren. We moesten helaas uiteindelijk wel naar het ziekenhuis maar al met al is het gelukkig wel goed gegaan. Het uitgebreide verhaal zal ik jullie binnenkort vertellen. We maken het verder goed. We genieten thuis volop van de kraamtijd. En wat is het toch een schatje!! En wat nog het meeste fijne is... ik ben NIET MEER MISSELIJK!!! Jullie begrijpen het wel ik geniet nu dus volop van alle het lekkere eten en drinken. En dat na acht maanden beroerd zijn, wat ben ik gelukkig!!!
Rose en roseman van harte gefeliciteerd! Supermooie naam ook en heerlijk, ook zo'n snelle bevalling. Geniet van je kraamtijd en alles wat je nu weer kunt eten en drinken!
Rose en man... Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Luca! Geniet van al het lekkers... En van elkaar natuurlijk! Hip.. Hoe is het? Menp.. You are next girl
Rose wat een mooi nieuws,van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Luca! Geniet er van en ook van al het lekkere eten en drinken weer haha
Rose van harte gefeliciteerd met jullie zoon Luca! geniet ervan.. En fijn dat je niet meer misselijk bent..
He rose en man wat fijn om te horen dat je een goede bevalling hebt gehad en dat je je eindelijk na al die tijd weer goed voelt! Leuke naam luca gefeliciteerd! ik ben wel benieuwd naar een foto van je mannetje en naar je hele verhaal. maar nu eerst volop genieten van je zoon je gezinnetje en allemaal lekker eten! met mij gaat het wel volgensmij heb ik een schimmelinfectie gekregen van de utro ik heb em vandaag ook niet gepakt. moet eigelijk smorgens en 's avonds 2 bolletjes schieten. ik ga er eigelijk ook niet vanuit dat ik morgen opeens posi zal testen zeker omdat ik door de iui toch behoorlijk goed weet wanneer mijn ei is en met die kv test zou er toch echt wel al iets te zien zijn geweest toch? de vorige x toen had ik ook op zaterdag iui gehad en teste ik ook op vrijdag positief. en zo'n test van de ha is al helemaal gevoelig en die gaf ook echt niks aan. dus ik denk dat ik de utro maar niet meer pak vandaag en morgen zoveel te eerder word ik ongi en kunnen we weer verder. en nu met die infectie (denk ik tenminste want jeukt ongelooflijk) is het ook niet fijn om die utro te gebruiken. norah en sasjuh ondanks dat ik nog geeneens zwanger ben kan ik jullie wel begrijpen ik zou ook graag een groot gezin willen met niet veel leeftijdsverschil tussen de kids. Mijn vriend zegt wel es als ik zeg ik wil nog steeds 3 kids dat hij het niet weet op deze manier is em wat te heftig en mss moeten we blij zijn met 1 tje, maar ik heb het der nu voor over en ik weet zeker voor een 2de ook e mss ook wel voor een derde. wat fijn dat norah doorslaapt en dat jezelf helemaal ontzwangerd bent geniet er maar lekker van. ik ben benieuwd wanneer we weer es iets van saxia horen das echt lang geleden.
Hip had jou nog geen eens een dikke knuffel gegeven.. wat rot zeg, een blanco test! Maar wat klink je al weer sterk, meis ik heb zooooo'n bewondering voor je! En die baas van jou... GRR!!!!
Sasjuh dankjewel! jullie allemaal trouwens.... ja het was ook te mooi om waar te zijn nu alweer meteen zwanger. ach en nu het 2x gelukt is heb ik er ook wel vertrouwen in dat het snel weer een x lukt en met de utro heb ik ook wel vertrouwen erin. En nu weet ik dus dat je echt alle zwangerschapskwaaltjes van de utro krijgt dus ga ik de volgende x nergens op hopen. vind het wel balen dat ik dus niet op mijn eigen lichaam en gevoel kan vertrouwen en dat ik geen ongi af kan wachten ik moet testen nu met die utro. en een negatieve test vind ik echt heel erg confronterend. Hoop wel dat het snel raak is ook omdat die vriendin van me nu zwanger is en samen zwanger zijn lijkt me erg leuk. sasjuh idd mijn baas pfff ik ga echt met een knoop in mijn maag werkenben er zo klaar mee daar he! baal er echt van dat ik voorlopig daar nog moet werken.
Hip is het echt geen optie om naar ander werk uit te kijken? Pas op he dat je niet je hele leven op pauze zet in de aanloop om zwanger te worden. Tuurlijk hoop ik voor jullie dat het snel raak is, maar stel dat het nog een tijd duurt.. je kan niet al die tijd met tegenzin naar je werk gaan.