Sam leuk autootje. En is dylana gister weer gaan slapen na de fles van half 8 tot vanmorgen? Lucas had gisteravond enorm krampjes en niks hielp. Extra in bad gewwest, hielp voor een uurtje. Fietsen met de beentjes, dragen met buik op de arm of op de buik op je knieen en masseren ook allemaal maar eventjes. Ml ging m toen maar even temperaturen toen moest ie ineens poepen..... en waren de krampjes over.. na zn fles om half 11 heeft ie ook keurig geslapen tot kwart voor 6.. Straks zn eerste prikjes
Taz.. Nee hebben dylana gister toch maar om 22.00 uur het laatste flesje gegeven Veel succes met de prikjes vandaag! Ik heb sinds gister heel veel last van mijn rug. Kan Dylana amper tillen en uit bed halen.. Dus vandaag maar flink aan de paracetamol..
Tazzie succes Sam, das minder heb t zelf met mn pols maar is minder erg als je rug, hopelijk is het snel over
@ Samantha leuke auto, wat vervelend van je rug gaat het beter met de paracetamol? @ Tazzie hoe gingen de prikjes? Zielig he die krampjes Hier gaat het wel goed,Tess krijgt sinds vorige week flesvoeding en borstvoeding gecombineerd en is nu veel tevredener dus ik ben de bv aan het afbouwen,helaas en heb er genoeg tranen om gelaten maar dit is beter voor haar en dus ook voor mij. Alleen laatste twee dagen huilt ze heel veel en wil alleen maar bij me liggen,misschien sprongetje of last van het weer? ik neem haar maar lekker bij me en gaat ook wel weer over. Vandaag de uitslag van haar bloed gekregen en die is onveranderd met drie weken geleden dus nog te hoog ik snap er niks van want ze is echt bijna niet meer geel of in ieder geval veel minder dan drie weken geleden. De huisarts gaat overleggen met de kinderarts,dus ik wacht maar af. Baal er wel van.
Carly fijn dat Tess tevredener is nu.. Al kan ik me je gevoel zo goed voorstellen! wel balen dat der bloeduitslag onveranderd is.. Lucas moest even heel hard krijsen met de prikjes.. nu heef tie inmiddels 38.3.. twijfel alleen of ik m een zetpilletje moet geven. van t cb zeiden ze pas met 39 gr..
Carly, ff omschakeling naar fles maar als ze tevreden is is het goed en je faalt dan niet hoor snap dat t moeilijk was te besluiten maar soms heb je geen keus. wat betekent het dat de waarden niet goed zijn ? Tazzie, sven had geen koorts na zn 1e prikken maar wel last heb m toen een zetpil gegeven cb had niks gezegd of ik dit wel of niet mocht geven hij was enorm onrustig en t hielp wel dus gewoon naar je gevoel luisteren.
Lucas slaapt wel rustig (wel op zn buik) inmiddels is zn temp net wat gezakt naar 38.0.. hij drinkt verder ook goed.. Vannacht leg ik m ook in zn eigen bedje.. dat is toch wat koeler dan de wagenbak. en hij moet toch een x op zn eigen kamer gaan slapen 's nachts
@ Pooh dat betekent dat de lever nog niet goed genoeg werkt @ Tazzie ben benieuwd hoe Lucas slaapt op zijn eigen kamertje
heel goed geslapen (ben alleen wel bij hem gaan slapen babyfoon is stuk ) Sam ik had Lucas toen straks een romper korte mouw, tshirtje korte mouw en broekje aan met de pijpjes wat opgerold, toen ik naar de huisarts moest.. thuis gewoon alleen in romper (op t balkon kote broek) (in bed wel onder een lakentje). heb klein ontstekingkje in mn litteken van de ks
Nou hier toch wat geks, kregen de kinderarts niet te pakken dus naar de huisarts voor het poepen van Sven, gister krijsen en een pak klei in zn luier, dus de huisarts gekeken is zn anusje helemaal rood en iets kapot echt heel zielig, als advies krijg je stop maar met de johannesbroodpitmeel (dit kan dus niet ivm reflux) probeer toch maar te stoppen en geef m bruine suiker!!! ga mn kind geen onnodige suiker geven gelukkig ondertussen de assistente vd kinderarts te pakken en een andere arts heeft iets voorgeschreven voor kindjes met obstipatie dus geen laxeer middel maar iets met vezels. Ga er zo om maar spreekt me toch meer aan als bruine suiker.
Tazzie.. wat vervelend van je litteken! Pooh.. jeetje wat een vreemde huisarts zeg!! Gelukkig kun je nu iets anders halen! Bruine suiker zou ik Dylana ook niet gaan geven idd.. Arme Sven!
aahh arme Sven! en wat een rare huisarts.. gelukkig kun je wat anders halen ervoor.. iemand nog wat van Saxia gehoord? en Sasjuh hoe is het met jou? (weer druk aan t werk zag ik op fb) menp hoe is het bij jou? En Hip? en de rest die ik nu vergeet? iedereen aan het genieten van het mooie weer zeker
Nou voor niks een dag stress en zorgen om Tess gehad zeg...krijg je vandaag te horen dat de huisarts overlegd heeft met de kinderarts en de kinderarts vond dat de waarde mooi begon te dalen.....PARDON??!! Jullie zeiden gisteren tegen mij dat de waardes onveranderd waren, dus hoezo gedaald..o ja nee hij was 200 en nu 30,nog wel wat te hoog maar is goed aan het dalen dus komt goed maakt u zich maar geen zorgen,echt fijn hoor dat het goed is ben ik heel blij om maar jezus hoe komen ze er dan bij om onveranderd te zeggen,dan gaat er toch ergens iets verkeerd!!!
Carly.. wat stom dat ze tegen jou zeggen dat de waardes onveranderd zijn. Wel fijn dat het wel goed is verder..en zo zie je maar.. jouw mama gevoel had toch gelijk dat het juist wel de goede kant op ging en ze minder geel zag
Carly, Lekker he van die lui je zorgen laten maken voor "niks" gelukkig zijn de waardes goed gedaald en had je instinct het goed. Hebben movicol gehad voor sven, een half zakje door zn flesje van 18.00 gedaan ben benieuwd.
fijn van die artsen die t verkeerd vertellen zeg.. maar gelukkig zijn de waardes toch gedaald.. movicol (of movicolon) is superspul.. Ik heb het in de zwangerschap ook 2 weken gehad.. Na de eerste bloeding kreeg ik t omdat ik ook moeite had met ontlasting en ik mocht niet persen..Het duurde bij mij wel 2 dagen voor t echt werkte maar toen ging het heel goed..Hoop dat het bij Sven ook goed werkt
@ Pooh jij hebt trouwens ook een aparte huisarts zeg,hoe komen ze er op he?? Hoe doet Sven het met de movicol? Al resultaat? Ik was gisteren echt boos op ze ja en heb ook gezegd dat ze de assistente die mij dit gezegd had er op aan moeten spreken. Als je niet weet wat je zegt zeg dan niks en tuurlijk foutje kan maar dan moet ze er wel van leren. Tess slaapt overdag zo slecht en was zelfs ingebakerd elke keer na 15 min weer wakker,hele tijd huilen en alleen bij mij willen liggen,ik dacht van de warmte of sprongetje maar vandaag was weer de zoveelste dag dat ze zo deed dus ik dacht eens kijken wat ze op de buik doet. Heb haar op haar buik gelegd (niet ingebakerd natuurlijk) en ze sliep meteen,toen ze diep in slaap was terug gedraaid naar rug maar meteen weer wakker en overstuur. Dus heb haar meegenomen naar beneden en in de box op haar buik gelegd en ze slaapt de hele middag al. Volgens mij heb ik dus een buikslapertje, want op de arm tegen je aan slaapt ze ook altijd meteen, is misschien ook wel logisch met haar reflux dan kan op de rug natuurlijk soms heel vervelend zijn. Maar ook al is ze al best sterk in haar nekje,ik durf haar niet zo te laten slapen zonder dat ik er bij ben. Iemand ervaringen mee?
Carly.. goed dat je er wat van hebt gezegd hoor! Geen ervaring met een buikslapertje hier. Sterker nog.. ze vind op haar buik liggen echt niet fijn! We moeten het wel af en toe oefenen, maar het is eigenlijk gelijk huilen.. misschien als je zo'n aerosleepmatrasje koopt dat je het eens kunt proberen met buikslapen. Daar kunnen ze nog gewoon doorheen ademen..
hier ook een buikslapertje hoor! op t moment slaapt Lucas overdag ook weer iets mindr goed met deze hitte.. maar overdag leg ik m nu wel op zn buik.. ga wel regelmatig ff kijken.. 's nachts nog wel gewoon op zn rug..