@ Samantha ja zo'n aerosleep is nog wel een idee,eerst maar ff kijken of het niet een toevalstreffer is vandaag dat ze zo wel goed slaapt @ Tazzie ja zo wil ik het nu ook doen,overdag op de buik,eerst nog beneden om te kijken hoe dat gaat en snachts wel op haar rug
Hier nog geen poep wel huilen vanwege poepjes ed maar moet natuurlijk effe los komen en opgang dus wachten het af. Sven slaapt tot 10 uur 's ochtends goed dan mischien nog 2 uurtjes over de dag verspreid en dan vanaf 19.30 tot tot de ochtend ongeveer 6 uur moeten m wel wakker maken voor de voeding van ongeveer 22.30. Maar op zn buik liggen vind ie volgens mij niet fijn vanwege de reflux kan t altijd proberen maar denk dat ie nu ook vaak wakker word van de pijn in zn buikje. Ben benieuwd carly of het blijft werken?
He dames ff snel een reactie van mij, ben best druk met werken en maandag en dinsdag had ik weekend en was ik thuis druk en aan het genieten van het weer.. Echt raar dat saxia niks meer laat horen al zeker een maand of zo en volgensmij had ik in het lijstje zien staan dat iselin morgen weer prikjes krijgt dus ze zal niet meer op vakantie zijn lijkt me. carly wat stom dat ze je eerst helemaal verkeerd hadden geinformeerd
Hmm duw ik perongeluk op reageren.. carly wel gelukkig dat het uiteindelijk allemaal goed is. pooh hopelijk helpen de medicijnen sam leuke auto de rest ben ik vergeten sorry! hoe is het met iedereen eigelijk sommige hebben al ff niet gereageerd geloof ik. menp bevalt het verlof? hier gisteren fm gehad deze x groeit het eitje erg langzaam was pas 9,2 mm op dag 8.. vorige ronde iui op dag 10 gehad ( is dan ongeveer 20mm) hopelijk blijft die langzaam groeien zodat ik dinsdag pas iui heb of dat die toch iets doorgroeid zodat we zaterdg iui hebben..want met pinksteren doen ze niks.. mss dat ik morgen weer es mijn banner aanpas als ik ff tijd vind om op de laptop te gaan ben de laatste tijd alleen via de foon hier.
Hip, komt dat door de medicijnen dat je ei minder snel groeit? Keano staat continue op handen en knieen, maar komt nog niet vooruit hihi. Inmiddels gaat het eten heel goed en weegt hij bijna 8 kilo bij 71 cm. Hij eet pap, fruit, een hele boterham, heel potje groenten en af en toe wat griekse yoghurt en tussendoor wat sap uit een beker. En hij zit in de kinderstoel aan tafel, zo leuk!
Leuke foto's suusje! Wat een grote vent is het alweer zeg Mooi hoor.. Hip: hopelijk kunnen ze voor pinksteren nog uiu doen. Wat vreemd dat je eitje nu wat minder snel groeit! Idd..echt al lang niks van Saxia gehoord.. Hoop dat alles goed is! Vanmorgen even in de tuin bezig geweest..gras gemaait.. nieuwe plantjes gekocht.. en nu ff lekker bankhangen. Het is warm zo in de zon.. Volgende week zaterdag hebben wij een fotoshoot met ons 3en. Zin in!
Leuke foto's zeg suusje..wat een grote knul is het al zeg! pooh werken de medicijnen al bij sven? sam hard in de tuin gewerkt vandaag..lekker is dat he..leuk een fotoshoot! vandaag weer fm gehad en eitjes waren niet echt veel gegroeid zaterdag weer fm ben benieuwd. ik had ook gevraagd of dat door de utro komt mss,maar volgen de fertiliteitsarts kon dat niet omdat ik het na de eisprong tot aan de menstruatie gebruikt heb en nu dus niet, maar zelf denk ik van wel is het enige wat anders is dan voorheen dus lijkt me er toevallig...hopelijk gaan ze nu niet opeens sneller groeien zodat ik dinsdag iui heb.
Hip.. Ben benieuwd of je eitjes morgen weer zijn gegroeid! Bij sven is er eindelijk poep haha... Was hij ook vaak aan het kreunen? Dat doet Dylana namelijk ineens heel veel sinds deze week.. En ze heeft ni ook minder ontlasting dan voorheen. Geen idee of het kreunen daar vandaan komt..
wat is t hier stil........ Poep bij sven.. fijn Hip ben benieuwd hoe je eitjes nu zijn gegroeid. Leuke foto's van keano Carly hoe gaat t slapen van tess? Sam gaat deze voeding nu verder wel goed bij dylana? Nog wat leuks op de planning voor dit pinksterweekend? Wij gaan vandaag bbqen ij mn ouders op de camping en morgen bij mn schoonouders bbqen. Maandag weet ik t nog niet.
@pooh: wat fijn dat hij eindelijk poept! @sam: hoe is het nu met Dylana? Gaaf zo'n fotoshoot! @Hip; hoe staat het met de eitjes? @saxia: waar ben je nu?? Beetje ongerust hoor! @tazzie: klinkt als een gezellig weekend met de BBQ! @suusje: wat een superleuke foto's! Zit hij al lang in de kinderstoel? Moest hij ook zo kokhalzen bij brood, Nienke moet er niets van hebben?! Nienke rolt sinds deze week ook van buik naar rug, maar soms heeft ze nog niet door dat ze haar benen helemaal mee moet nemen om te draaien . Verder had ze donderdag echt heel veel last van de warmte maar gaat nu beter! Vandaag gaan we naar een verjaardag, morgen is me schoonmoeder jarig, die komt hier eten en maandag lekker niets. Fijn weekend allemaal!
Leuke fotoos van Nienke! Brood, daar ging Keano ook van kokhalzen. Tijdje gewacht en sinds 1,5 week elke dag aangeboden. Eerste dag vier stukjes op met kokhalsneigingen, tweede dag kwart boterham op, derde dag een halve en vierde dag een hele. Geen kokhalsneigingen gehad na de eerste dag. Hij was er blijkbaar klaar voor . Hij doet alles in zijn eigen tempo. Nog steeds geen tandjes, maar sinds gisteren tijg erd hij de hele woonkamer door!! Hij sinds sinds 1,5 week in de kinderstoel.
aahh wat een leuke foto's JBG en wat goed dat ze kan omrollen sneu dat ze zo'n last had van de warmte.. Lucas had dat ook wel wat lastig met slapen omdat ie nog wel ingebakerd ligt vaak.. (nu maar in een hydrofielluier inbakeren, iets minder warm dan de andere doeken die ik gebruik) Keano tijgerd al het huis door wat leuk! gaat hard zeg Lucas wil nog niet slapen, ligt te keuvelen in zn bedje haha.. maar eens bedenken wat ie zo aanmoet naar de camping. shirtje weet ik al haha, van the rolling stones om mn pa te verrassen..
Suusje, mooie fotos van keano echt genieten zo te zien. Hip, en hoe was de meting vandaag? Sam, minder ontlasting geeft niet t is meer hoe compact het is je kan 10 cc extra water aan de fles toevoegen maar dacht dat je dat al deed mischien komt t door de warmte iig in de gaten houden. kreunen deed ie niet de avond ervoor had ie groene poep t was ook klei en krijsen maar gisterochtend was t softijs dikte en echt t bleef komen in een kwartier 4 Luiers vol niet normaal iedere x dachten we dit is t en dan kwam er weer zn buikje was eindelijk weer soepel, nu afwachten wanneer er weer poep komt en hoe dik dat is, we geven nu wel infacol omdat ie wat krampjes heeft
Hoi hoi leuke foto's jbg! pooh fijn poep hahaha ik heb vandaag gewerkt net klaar morgen weer werken en maandag vrij..gisteravond hadden we gebbqed..dadelijk gaan we stappen en maandag weet ik nog niet wat we doen mijn eitjes zijn nauwelijks gegroeid echt zooo raar. de gyn zei dat ik me geen zorgen moest maken kan wel es gebeuren is niet erg...en een late eisprong is niet slecht volgens hem..maar ik vertrouw het niet haha.. maar ja niks aan te doen. Ik moet dinsdag weer voor een meting ben wel erg benieuwd. fijne pinksterdagen allemaal!! en suusje mss nog een x smsen naar saxia?? want is wel heel erg raar hoor! ik ga me klaarmaken. xx
Hip, veel plezier vanavond!! Ik zal Saxia nog eens smsen. Op haar profiel staat dat ze 22 mei nog wel op het forum is geweest. Norah, hoe is jullie schema nu en wat eet ze op een dag? Hier is keano heel erg aan het rommelen met tijden en slaapjes. Er gaat denk ik een slaapje en een flesje af, en misschien komt er een tandje aan.
Oww wat gek zeg dat ze dan niet ff reageert... saxiaaaaaa...waar ben je??? gister was echt gezellig beetje veel gedronken hihihi moet over een half uurtje in de auto zitten om te gaan werken en lig nog in bed..moet nog douchen en alles..pffff fijne dag allemaal
Aah wat een leuke foto's van Nienke Suusje..wat leuk dat Keano zo aan het tijgeren is..en die tandjes..dat komt vanzelf Tazzie..hoe vond je pa het rolling stones tshirt? Hip..werkse vandaag! Wij hebben gister een zwembad gekocht voor achter het huis! Dus gaan vanmiddag heerlijk in ons bad liggen haha.. Zit nu lekker met de laptop achter het huis.. Fijne dag iedereen!
idd raar dat saxia dan niet even reageert.. hip werk ze vandaag.. Sam lekker in t zwembadje! mn pa vond t shirtje helemaal geweldig! die houdt van dta soort dingen. nu heeft ie een romper aan van mn mans werk gekregen met reclame natuurlijk